hoi, op 04-02-2008 kwam ik erachter dat ik zwanger was....helemaal happy....ons tweede kindje. alleen op donderdagavond kreeg ik bloedverlies en dit duurde 4 dagen. het leek een menstruatie. het was 50-50 kreeg ik te horen en ben erg bang geweest die dagen. ik heb gisteren (ik zou 5 weken zijn) een inwendige echo laten maken en mijn bloed laten testen, maar op de echo was niks te zien en het bloed gaf nog wel hormoon aan, maar te weinig voor de termijn. het is dus niet goed gegaan en we zullen verder moeten naar de volgende ronde. het viel gruwelijk tegen....kun je ook je ouders, broer/zussen gaan vertellen dat e niet meer zwanger bent. erg vervelend....en je eigen gevoel natuurlijk.... maar we gaan er weer voor en het zal een goede reden hebben dat de zw.schap zo vroeg is afgebroken. dus bij deze.....ik ben hier weer terug. mejon
Hoi, Oh echt erg Kan me niet voorstellen hoe dat zou moeten zijn... Hopelijk voel je je gauw een beetje beter over het geheel en kan je weer met frisse moed gaan voor de volgende rond
Lieve Mejon, Wat vreselijk voor je. Ik weet hoe het voelt blijdschap dat je zwanger bent en dan toch niet. Zelf heb ik 26 januari een miskraam gehad bij 6 weken. Piglet
Sterkte hoor, het is allesbehalve leuk natuurlijk maar beter dat 't in een vroeg stadium afgebroken wordt dan in een later stadium. Maar goed het blijft wel een hele tegenvaller. succes hoor
dank jullie wel. heel raar...eerst heb je een paar dagen nodig om te "geloven" dat je zwanger bent en dan eindigt het al. en dan is het weer moeilijk te geloven dat het niet meer zo is. maar als ik zo kijk zijn er echt veel meiden waarbij het mis gaat. mejon
ow wat lijkt me dat vreselijk,ik wens je veel sterkte! ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en dat alles dan goed zal gaan,liefs mounia