Jongen of meisje, wie ziet het wel?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Partyrocker, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Denk ook een jongen :)

2. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Jongen!Lijkt op die van ons,haha.

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik denk ook een jongen.. Hij lijkt ook wel wat op onze..

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Zeker een jongen :D Zo ziet mijn echo er ook uit!!! Ben benieuwd!

5. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik denk een jongen ;)
    Wanneer heb je weer een echo?

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Morgen :D, zal even mijn puppyoogjes bij de gyn opzetten en vragen oftie nog een keertje voor mij wil spieken ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #27 Kristel86, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Ik durf er niks over te zeggen...
    Hier werd eerst ook een uitsteekseltje gezien en er werd ons verteld dat we een zoon zouden krijgen... Ik had zo mn twijfels, want ik vond t echt niet duidelijk, maar ook hier op zwangerschapspagina zei iedereen "duidelijk jongen".
    (zie mijn topic van een paar weken geleden: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/265363-geslachtsecho-15-3-weken-denken-jullie.html)
    Maarreh, het is hier toch echt overduidelijk een meisje hoor ;)

Ik zeg dus: Wacht een volgende echo af en hopelijk laat jullie kindje het dan wel duidelijk zien! (Want ookal zegt de meerderheid iets, dat wil niet zeggen dat t ook daadwerkelijk zo is :) Tenzij t natuurlijk superduidelijk te zien zou zijn, maar in dat geval was dit topic er denk ik niet :p)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kristel
    Die van jou was wel heel anders hoor;). Heb ondertussen heel veel van die echo's bekeken en er zitten er meerdere tussen die op de jouwe lijken en idd een meisje zijn. Maar bij Dnze22 zie je ook een langwerpig dingetje;). Als dat echt t geslacht is wat we op haar echo's zien dan lijkt t erg veel op een jongetje, maar de foto's zijn wel erg onduidelijk...dus moeilijk te zeggen met zekerheid.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het gewoon onduidelijk is en ze zich niet moet vastpinnen aan t feit dat de overgrote meerderheid hier "jongen" zegt ;) Het kan gewoon nog beide kanten op als je niks overduidelijks gezien hebt (en dat is ook niet te zien op deze foto's)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja snap ik hoor;) ik heb zelf ook n echo op zp staan die erg onduidelijk is voor iedereen:)

11. Partyrocker

Nou hopelijk na vandaag meer duidelijkheid, al ga ik er niet zo van uit aangezien de gyn. het met 15w4 dagen niet kon zien en de beeb met 16 weken niet meewerkte :D.
    Anders toch echt eventjes 2 weekjes geduld hebben nog.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Normaal is t echt wel te zien nu:) als beeb meewerkt;) zo niet dan kan dat met de 20 weken echo nog zo zijn dat boefje niet meewerkt!! Spannend hè:) hoe laat ga je?

13. Partyrocker

Nou als het met de 20 weken echo nog niet te zien is dan geef ik het op hoor :p
    Dan mocht het gewoon niet zo zijn :D.
    Ff met mijn puppyoogjes kijken en vertellen dat k volgende week jarig ben en dat iedereen wil weten watvoor kleur ze kunnen aanschaffen :p.
    Moet om half 4, dusss spannend hoor

14. Partyrocker

Nou net geweest en het navelstrengetje lag tussen de beentjes maar zag toch echt even duidelijk 3 streepjes.. dus en benieuwd:D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb je dus weer niks aan haha. Navelstreng geeft ook drie streepjes;) en n balzakje ook als de beentjes iets gesloten liggen haha. Foto??

16. Partyrocker

:)Daarom denk ik ook dat ze niks wou zeggen, het navelstrengetje lag zeg maar VOOR de 3 streepjes.. dus denk dat ze bang was dat er alsnog een piemeltie tevoorschijn zou komen :p
    Heb deze x alleen geen foto gehad :( was gewoon routine controle bij de gyn. dusja..

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk toch nog steeds een jongen, kan er op beide fotos geen meid van maken. Bij ties zag je ook steeds drie streepjes.

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dnze heb je geen echofoto gekregen?

19. Partyrocker

En jullie hadden allemaal gelijk :D:D
    Gister een pretecho gehad en het is een heeeeeeel trots man geworden :D.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina