Morgen , zal even mijn puppyoogjes bij de gyn opzetten en vragen oftie nog een keertje voor mij wil spieken
Ik durf er niks over te zeggen... Hier werd eerst ook een uitsteekseltje gezien en er werd ons verteld dat we een zoon zouden krijgen... Ik had zo mn twijfels, want ik vond t echt niet duidelijk, maar ook hier op zwangerschapspagina zei iedereen "duidelijk jongen". (zie mijn topic van een paar weken geleden: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/265363-geslachtsecho-15-3-weken-denken-jullie.html) Maarreh, het is hier toch echt overduidelijk een meisje hoor Ik zeg dus: Wacht een volgende echo af en hopelijk laat jullie kindje het dan wel duidelijk zien! (Want ookal zegt de meerderheid iets, dat wil niet zeggen dat t ook daadwerkelijk zo is Tenzij t natuurlijk superduidelijk te zien zou zijn, maar in dat geval was dit topic er denk ik niet )
Kristel Die van jou was wel heel anders hoor. Heb ondertussen heel veel van die echo's bekeken en er zitten er meerdere tussen die op de jouwe lijken en idd een meisje zijn. Maar bij Dnze22 zie je ook een langwerpig dingetje. Als dat echt t geslacht is wat we op haar echo's zien dan lijkt t erg veel op een jongetje, maar de foto's zijn wel erg onduidelijk...dus moeilijk te zeggen met zekerheid.
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het gewoon onduidelijk is en ze zich niet moet vastpinnen aan t feit dat de overgrote meerderheid hier "jongen" zegt Het kan gewoon nog beide kanten op als je niks overduidelijks gezien hebt (en dat is ook niet te zien op deze foto's)
Nou hopelijk na vandaag meer duidelijkheid, al ga ik er niet zo van uit aangezien de gyn. het met 15w4 dagen niet kon zien en de beeb met 16 weken niet meewerkte . Anders toch echt eventjes 2 weekjes geduld hebben nog.
Normaal is t echt wel te zien nu als beeb meewerkt zo niet dan kan dat met de 20 weken echo nog zo zijn dat boefje niet meewerkt!! Spannend hè hoe laat ga je?
Nou als het met de 20 weken echo nog niet te zien is dan geef ik het op hoor Dan mocht het gewoon niet zo zijn . Ff met mijn puppyoogjes kijken en vertellen dat k volgende week jarig ben en dat iedereen wil weten watvoor kleur ze kunnen aanschaffen . Moet om half 4, dusss spannend hoor
Nou net geweest en het navelstrengetje lag tussen de beentjes maar zag toch echt even duidelijk 3 streepjes.. dus en benieuwd
Heb je dus weer niks aan haha. Navelstreng geeft ook drie streepjes en n balzakje ook als de beentjes iets gesloten liggen haha. Foto??
Daarom denk ik ook dat ze niks wou zeggen, het navelstrengetje lag zeg maar VOOR de 3 streepjes.. dus denk dat ze bang was dat er alsnog een piemeltie tevoorschijn zou komen Heb deze x alleen geen foto gehad was gewoon routine controle bij de gyn. dusja..
Ik denk toch nog steeds een jongen, kan er op beide fotos geen meid van maken. Bij ties zag je ook steeds drie streepjes.
En jullie hadden allemaal gelijk Gister een pretecho gehad en het is een heeeeeeel trots man geworden .