Ik vond het zo raar dat iedereen ging klussen.. kennelijk waren ze allemaal bezig met hun huis ofzo! Verder.. Kristel dat weet je misschien nog wel ik was ook net 21 toen we in hetzelfde cluppie kwamen. Herinner me dat ik dacht dat ik wel zo even zwanger zou worden zo moeilijk kon dat toch niet zijn?? Err.. voor die onbenulligheid en naïviteit schaam ik me nog wel! Tsja, je wordt toch ook ouder en wijzer
tja.. heb iig geleerd welke topics je vooral beter niet kan openen... of welke dingen sowieso op "rellen" uitloopt... Verder geloof ik niet alles meer zo..... ben er achter gekomen dat sommige wel heel erg "aandachtsgeil" zijn om zelfs hele topics en zwangerschappen uit hun duim te zuigen.... (inclusief gejatte buikfoto's.. )... dus ben wat minder naief geworden.... En tja als je wat langer op een forum meedraaid, leer je mensen ook "kennen".... (tussen aanhalingstekens) en dat is soms ook wel makkelijker lezen..
Oooow, krijg ook zin om mn oude berichten weer terug te lezen - ga zo gelijk even kijken hoe dat werkt. Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde als wat Be Happy eerder al zei, ik kwam hier heel naief in ronde 3 en dacht dat ik voor de zomer wel ff zwanger zou worden . Ik kletste met name in de NODS en weet nog heel goed dat daar iemand zat die nu al heel lang niet meer actief is (puzzcat) die in ronde 25 zwanger werd. Ik heb toen echt gehuild van blijdschap en vond het zo ongeloofelijk dat het na zo lang nog kon en dat zij al die tijd heeft kunnen wachten... Ook meed ik juist altijd het vruchtbaarheidsgedeelte, omdat ik bang was dat ik mezelf daarmee zou jinxen. Tja,... Toen wist ik nog niet dat het bij mij 31 rondes zou duren. Het grootste verschil met toen is dus vooral dat ik me nu pas echt realiseer hoe bijzonder het is om uberhaupt zwanger te mogen worden .
Ik herinner me ook nog een soortgelijk incident met een gejatte foto van een positieve zwangerschapstest in de NOD - wat een rel was dat. Gelukkig zijn dit soort types nog altijd in de minderheid.
oooh jaaa....was net ff wat aan het teruglezen van mezelf en zo viavia hier terecht gekomen. Maar idd wat stond ik overal nog anders in... Zit nu ongeveer een jaar op zp en er is ondertussen zoveel veranderd in mijn 'zwanger-worden-leven'. Man onvruchtbaar, operatie, een vast topic waarin ik toen mee kon gaan schrijven. Ondertussen begonnen met ivf. En als ik dan terugkijk naar hoe ik toen schreef. Vond het allemaal zo spannend en niet leuk dat het zo lang duurde. Toen net 6 maanden bezig en wilde toen nog niet aan ovutesten enzo.. haha, grappig om terug te lezen!
oh lees ook dat er meer meiden zijn die deze ervaring hebben. Inderdaad, zwanger worden is een enorm wonder! Dat had ik toen ook nog niet zo erg als nu.. Je gaat er heel anders tegenaan kijken. De hele roze wolk is weg bij ons...Dat zal het straks wel extra bijzonder maken als het wel mag lukken
Ik heb me hier 2 weken voor onze bruiloft aangemeld, omdat ik wist dat we na ons trouwen meteen voor een kindje wilde gaan. Ik dacht toen al dat het best even kon duren voordat we zwanger werden, en dat is wel een beetje uitgekomen. Ik stapte dus niet naief het ZP-forum in. Ik weet nog wel een topic toen ik hier nog niet zo lang zat.. Dat iemand vertelde dat dr man was overleden (of iemand anders), maar ik geloofde dat verhaal niet. Heb toendertijd best veel mensen over me heen gekregen. Uiteindelijk bleek het verhaal ook niet waar.
Zoals meerderen was ik idd ook zo naief om te denken dat ik wel in een poep en een scheet zwanger zou zijn Maarja, nu in totaal 6 vmk's verder (en gelukkig dan wel 2 gezonde dochters!). En ik altijd maar bang dat ik zwanger was als ik eens iets geks voelde tijdens mn pilgebruik *kuch* Schaam me dood voor mn blije huppelkuttengedrag wat dat betreft de eerste tijd. "Ohhh ik voel een steekje! Volgens mij ben ik zwanger!!" Dat soort dingen haha
Ooooja? Ik kan het alleen niet meer terug vinden. Pff door dit topic lig ik nu nog niet in bed. Gelukkig slaapt K. tot 8.00/8.30, dat scheelt.
ik weet niet hoor maar mijn man is overleden 25 augustus 2008 weet niet of je het over mij heb maar het is écht waar helaas, als je het niet over mij hebt vind ik het erg ziek dat mensen zoiets verzinnen want het is écht heel zwaar geweest
Toen ik stopte met de pil in 2008 dacht ik ook snel zwanger te zijn. Ik was toen 20 en mijn man 24, en beide families zijn supervruchtbaar. Toen was ik nog naief, maar dat was in 2009 al snel voorbij. Toen ik hier kwam posten in 2009 gingen wij net het ziekenhuis in voor behandelingen. Ik wilde me goed informeren, over wat me te wachten stond. Na de eerste onderzoeken bleek het helemaal niet zo een heel groot probleem te zijn om zwanger te worden. De artsen waren allemaal positief, over mijn situatie. Nu 3 jaar verder, en dikke 2 jaar MMM (zie onderschrift), bleek t toch niet zo heel erg makkelijk te zijn voor ons. Ik was dus niet naief toen ik hier kwam lezen, want ik wist al dat er iets te wachten stond voor ons, en een nutteloos jaar klussen hadden we al gehad toen. En de IUI topics en alle meiden die me hebben geholpen door die tijd ben ik heel dankbaar, en daar heb ik veel steun aan gehad. Ook zo met IVF-ICSI nu op t moment.