Hier: nou, Sverre is weer thuis! Heerlijk, en hij was al weer gegroeid en praat alweer beter en anders. En met de rust is het dus ook over. Mama is nog steeds zijn lievelingswoord. Vannacht redelijk, hij is goed en op tijd gaan slapen, maar is voor 12 uur wel 3 keer wakker geweest. Daarna niet meer maar om 6:00 klaarwakker. Wij laten hem trouwens niet meer overdag slapen. Of maximaal 1 uurtje, als hij zelf aangeeft dat hij moe is en naar bed wil. Daardoor gaat hij 's avonds op een normale tijd naar bed en lijkt hij beter te slapen. We zullen zien...
@Mamamarin, dag erna 27 juli zo echt een eer zijn Is onze trouwdag nl. Mirthe was het ook bijna gelukt, misschien dat zus het wel kan Maar ik blijf nog even bij mijn 08-08 En gisteren pfffffffffff, ik werd gisteravond zo gek dat ik de ventilator die al weer naar zolder was naar beneden heb gesleept. En nu, hi hi vette regen en heerlijk koel, echt omgekeerde wereld met jullie dus. @Kar, fijn dat je mannetje weer bij je is! En ben benieuwd of dat niet slapen overdag gaat helpen Wordt hij dan niet sjaggie, of trekt hij dat goed? 2e verjaardag, net wat Mamamarin zegt, het lijkt nu er wel gewoon al bij te horen Vorig jaar was de 1e en voelde echt speciaal, nu is het al weer gewoontjes, terwijl het pas haar 2e is hi hi Jaar is supersnel gegaan, maar heb er wel enorm van genoten
Monique Idd de beentjes bij elkaar houden dan! Maarre heb je al voortekenen dan dat het gaat beginnen? Heb je bij Mirthe ook overtijd gelopen of ben je toen ook eerder bevallen? Omdraaien in bed Gaat hier gepaard met heel veel gekreun en gesteun vanwege die K-rug. En als ik dan eindelijk weer goed lig, na mijn kussens 10x goed gelegd te hebben, moet ik plassen ofzo. Ik merk dat ik nu meer moeite heb om een lekkere slaaphouding te vinden. Mijn favo houding is mijn buik, maar ja, dat kan ik al heel lang niet meer. Komt wel weer. Marloes Die letters zijn echt leuk! Je bent zo crea, daar is vast wel een markt voor. Misschien is Kar wel je 1e klant , en een goede ook met d'r tweeling hahahahahaha. Anders samen met Koeky een webwinkel starten? Die is ook zo creabea! Ehhh, misschien een hele domme vraag/opmerking, maarre die tandjes die nu allemaal tegelijk doorkomen, dat ging toch over Sam? Toch niet Thom? Wel fijn dat hij er geen last van blijkt te hebben! Ik zal zo blij zijn als de laatste 2 kiesjes er eindelijk door zijn, dan zijn we van die ellende af. Totdat nummer 2 gaat beginnen natuurlijk hihi. Kar Ruben woog 3720 bij de geboorte, gewoon gemiddeld zeiden ze. Alhoewel ik vind dat er ook heel veel lichtje kindjes (onder de 3 kilo) geboren worden tegenwoordig. Ach, dan istie maar klein, als het maar gezond is. Hadden Ruben en Sverre (en Marc en Alex :x) contact met elkaar vannacht? Ruben wilde eerst niet gaan slapen, werd om half 2 wakker en Marc had hem bij ons in bed gelegd (zxeer tegen de regels in...). Ik heb niet eens geprotesteerd want ik was zo moe dat ik alles best vond. Marc viel terug in slaap en ik bleef wakker (want Marc kan nogal elleboogstoten uitdelen 's nachts...). Ruben zat tussen slapen en wakker in. Rond 4 uur was Ruben het zat (ik ook) en was Marc strontsjaggie omdat hij ook wakker was. Ruben terug op bed gelegd, krijsen natuurlijk. Ik moest van Marc maar met Ruben naar beneden want Marc wilde slapen want hij was moe (tja, ikke niet natuurlijk). Ik heb tot een uur of 5 beneden gezeten met Ruben en daarna tot 6 uur naast zijn bed, toen sliep hij pas weer. Je kon me daarna letterlijk opvegen. Heb vanmorgen ook "fijntjes" even tegen Marc gezegd dat ik dat dus niet meer doe. Ik heb bedrust, en niet alleen als het Marc uitkomt! God, wat was ik kwaad op Marc vannacht zeg, vond hem zo egoïstisch!:x:x:x Hier was het gisteren en eergisteren vooral erg warm en benauwd. Gisteren rond 5 begon het te regenen wat alles nog meer benauwd maakte. Gisteravond was het aan het hozen, vanmorgen ook. Is wel lekker afgekoeld. Nu schijnt het zonnetje hier, nog maar een uurtje ofzo. Ruben is weer aan het logeren bij mijn ouders op de camping, dus ik vind het wel fijn dat het nu eindelijk droog is. Is voor hem ook veel leuker. Speciale data Ik ga voor 09-09-09, 10-09-09 (verjaardag van mijn helaas overleden oma die een hele speciale plek in mijn hart heeft. Is een heel (persoonlijk) verhaal, maar ik geloof ook dat ze de beschermengel van Ruben is) of 11-09-09 (past goed bij de geboortedatum van Ruben 22-07-07). Maar bij Ruben ging ik toen ook voor speciale data's. Eerst 2-7-2007, later 7-7-7, toen 13-7-7 (was toen vrijdag de 13e), later 20-07-2007 en toen gaf ik het op. Dacht dat tie nooit meer zou komen. Bij deze 2e zou ik het gewoon erg leuk vinden als het wel september zou worden, want Ruben is dan van 7-7 en de 2e van 9-9. Ach, ook dat zien we tegen die tijd wel.
Grrrrr, hoe irritant is dit (van mezelf). Er staat boven een deur te klapperen en ik kan me er maar niet toe aanzetten om me naar boven te slepen en die rotdeur dicht te doen, terwijl ik me wel kapot erger aan het geluid... Toch mezelf maar uit bed hijsen denk ik.
Kennen jullie deze blogs hier op zwp? SuperMama DeLuxe 2009 - Zwangerschapspagina Die zijn echt zo leuk om te lezen (en herkenbaar ook!) Ik ga nu eerst naar boven voor die ellendige rotdeur!!!
ja, gave blog is dat! Belle schrijft die he! Al die tandjes komen idd bij Sam door hoor... zou wat zijn als Thom ze al kreeg Sam is een hele langzame met tanden krijgen, net voor z'n 1e verjaardag kreeg hij de eerste. en is de deur al dicht? Als Kar ze idd wil, dan wordt ze nummer 5(en 6). Ga eerst oefenen op 3 namen uit het juni mama topic...
hoi meiden Zo weer ff lekker bijgekletst!! Tan: fijn dat de controles zo goed waren en irritant dat die gyn alle tijd had!!! Zou echt al een keer de gang op gelopen zijn! Balen dat Marc vanacht jou het bed uit gegooid heeft en jij kon zorgen....... tis tegen de regels in!! Hopelijk slaapt Ruben vanacht wel weer en is ie beetje bijgekomen van de verjaardag, is wel zo fijn voor opa en oma, hihi!! Monique: ja, zou inderdaad leuk zijn als de baby niet op Mirthe's verjaardag kwam....pppppppfffffffff knijpen dan maar of nu vlug gaan persen,hahaha!! Kar: hihi, weet niet meer wat ik wilde schrijven..... Hoe is ie verder? Over kleine kindjes gesproken. Zoë woog bij de geboorte ook nog geen 3kg en dat is helemaal goed gekomen, haha!! Kreeg vandaag op het CB weer te horen dat ze 1.5 kg te zwaar is, maar dat ze wel goed volgens haar curve groeit. Ze woog nu 12.9 en was vca. 84.5cm..... Netjes toch......... Heb gewoon een kind dat super goed eet en lekker slaapt en liever lui dan moe is, hahaha!! Ik vond Zoë's 2e verjaardag trouwens leuker dan haar eerste. Ze was zich overal veel bewuster van en voelde zich ook echt jarig volgens mij!! Ze kon de kaarsjes al uitblazen, begreep dat de kado's voor haar waren en genoot eigenlijk ook wel van de aandacht....... twinny
Loes!! Gaaf die letters!! pfffff ff ego klagen hoor Ik sterf van de pijn in m'n schaambot. Ik arghhh weet niet hoe ik moet zitten. Dat naast de verschrikkelijke jeuk die ik heb aan me voet. Een mug vond het de ideaale plek om zich te nestelen en maar liefst 4 keer te prikken. En laat ik nou allergisch zijn. Gister dus de hele dag poot in de lucht en lekker zwellen vandaag kan ik al weer in m'n schoen. Dus... en dan nog de lucht die hier in het gebouw hangt das ook niet te harden. Ze zijn het dak opnieuw aan het bedekken heerlijk die teer luchten. :x De airco staat ook op standje diepvries dus heerlijk koud hierbinnen buiten loop je tegen een muur van benauwdheid. *zucht* is het al weekend.
Ik heb Sam trouwens, na aanleiding van jullie CB verhalen eens op de weegschaal gezet, incl kleren en schoenen en dat was ongeveer 14 kilo. Hij hoeft pas weer in september naar het burea, de 18 maanden hebben we overgeslagen. Hij is wel lang, draagt nu maatje 98... dus ben erg benieuwd dan. Koek... het is zooooo weekend, echt heel snel Maar die lucht, bah, daar kun je niet in werken hoor.. ik zou weg gaan
ZO wat is Sam al groot!! tnx voor de support tis echt zo'n baal week BLEGH!! Altijd 1e week na de vakantie.
@Loes, dat was me niet eens opgevallen (06-06), leuk joh! En 14 kilo is keurig hoor. Maatje 92/98 wordt hier al niet meer gekocht, gaan al over naar 104/110 @Tanya, totaal geen voortekenen, had ik bij Mirthe ook niet Vorige keer 4 dagen erover heen. Op 1 of andere manier ga ik daar nu dus weer van uit. Oh die man van jou heeft vanavond nog heel wat goed te maken! @Twinny, ik vind Zoe ook perfect hoor, niets mis mee! @Koek, he bah. Hoop dat je zo naar huis mag!