@deetje je bent enorm makkelijk geweest voor je vriend de afgelopen tijd daar heb ik echt respect voor! Hij kan jou toch niet gaan verbieden waar je gaat wonen, straks heb jij je eigen leven en daar heeft hij niks meer over te zeggen! Kijk wel een beetje uit met co-ouderschap. Het is natuurlijk een fijne oplossing maar het probleem is dat je er niet meer vanaf komt mocht je dat willen! En ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet ziet zitten dat hij je kind meeneemt een half uur van je vandaan, hij is nog maar zo klein! Gaan jullie het co-ouderschap nu al in laten gaan? Want ik moet zeggen dat je "vriend" nogal wat van jou, een jonge moeder, vraagt dan. Kijk ik ken hem niet en ik wil ook niet te hard over hem oordelen maar hij is degene die de relatie uit liet gaan terwijl jij zwanger was. Hij mag best wel eens een beetje aangepakt worden of dat nou redelijk is of niet! @passie 150+5 is niet extreem hoor. Mijn meisje krijgt ook 6/7 x 150+5 maar drinkt het niet allemaal helemaal leeg. Kv kan je op verzoek geven tot 1 liter. Daarboven zou je even met het cb moeten overleggen. @snuffeltje wat erg dat je zoveel pijn hebt! Ik hoop dat de reumatoloog wat voor je kan doen! Vannacht heeft Emma van 21.00 uur tot 04.00 uur geslapen. Heerlijk! Daarna wilde ze bij mij in bed en hebben we samen tot 09:00 uur geslapen. Nou, voor zulke nachten teken ik! Helaas vrees ik dat het volgende sprongetje er alweer aan zit te komen...
Goodmorning ladies, @ Snuffeltje: het is echt zo dat als ze bij de geboorte al zo groot zijn het toch wel harder gaat. Mijn meiden waren veel kleiner als Melvin en waren veel langer echt baby. Melvin is al best groot voor zijn leeftijd, maar ja dat mag de pret niet drukken. Moet zeggen dat het op het moment wel goed gaat met de voeding en heb tot nu toe nog geen één keer meer krampjes gezien bij hem en hij slaapt ook rustiger. Wel heerlijk dat je maandag al terrecht kan bij de reumatoloog en hoop ook voor je dat ze wat kunnen vinden en je er wat voor kunnen geven. Ik heb zelf normaal gesproken al veel last van mijn gewrichten door die hypermobiliteitssyndroom (als je wilt weten wat het is kun je daar info over vinden op het internet) en dat is nu na de zwangerschap verergert en heb eerder last van geirriteerde gewrichten en het gevoel dat ik een beginnende ontsteking heb en probeer ervoor te waken dat niet te krijgen. Heerlijk dat Jelle zo lang doorslaapt. Ik vind het zelf ook een verademing dat ik de nachten door kan slapen. Ik word of wakker van mijn wekker die om zes uur gaat of net voor die tijd door Melvin die wakker begint te worden en dat voelt heerlijk. Lieve foto van Jelle. Ik spam ook regelmatig en vind het ook leuk foto's van anderen te zien. @ Passie: ik weet niet hoe zwaar Celene is??? Kijk Melvin is de 5 kg al voorbij en mag 5x 180+6 hebben, maar weet niet hoe zwaar Celene is. Ik denk ook wel dat je een beetje je gevoel moet volgen en goed naar je kindje moet kijken of ze tevreden is of niet. Hier is verder alles rustig. Vanmiddag naar de school van mijn oudste dochter (zit op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen) om Melvin te laten zien. Ze heeft wel getrakteerd al, maar ze hebben Melvin nog niet eens gezien en dat gaat vanmiddag gebeuren. Het zal mij benieuwen hoe ze reageren.
vorige keer bij het cb (18 aug j.l.) woog ze 4190 gram en was ze 53 cm lang. ze is maar een heel fijn meisje, niet echt zo'n baby-baby met dikke beentjes en armpjes. ze is bijna maatje 50 ontgroeit, dus ja dat zegt al genoeg denk ik. ze is na die 150/5 heel tevreden en slaapt rustig in, als ik haar minder zou geven dan gilt ze alles bij elkaar.
@all goedemorgen allemaal, vraagje hoe beschermen jullie het matrasje van het bedje tegen doorlekkende luiers? Het is nog niet gebeurd maar voorkomen..... @Debby ik weet eigenlijk niet of babys s'nachts kunnen poepen Als ik iets heb met hardnekkige vlekken dan zet ik het in de week met vanish, moet erbij zeggen dat het wel witte was is. Weet niet hoe gekleurde was reageerd. Ik gebruik ook wel eens shout. @Deetje jeempie meis ik zit je verhaal van vannacht met kippevel te lezen. Ik wil absoluut niet stoken maar word het niet tijd dat jij wat meer voor jezelf gaat kiezen je bent constant bezig met wat anderen willen. Dat je aan Frank denkt is niet meer dan normaal. Maar je "vriend" heeft het besluit genomen om bij jullie weg te gaan en jij leverd constant in. Sorry dat ik er misschien wat fel op ben maar het doet me een beetje denken aan mijn relatie met mn ex. Is er niemand die je kan bellen als je er zo laat helemaal doorheen zit?Een vriendin of zus? Denk alsjeblieft goed aan jezelf en je kleintje. Heel veel sterkte, en een dikke knuf. @snuffeltje is die witte chloor soms de co2 van glorix dat is met zuurstof ipv chloor? Mwoahh wat lekker doorslapen van 23 tot 6 uur. Gelukkig komt je moeder snel terug en kan ze je helpen. Mooie foto van jelle Passie kan me voorstellen dat mama blij is als je zolang kan slapen hihi. voeding drinkt ze misschien erg snel? dat was hier het geval, difrax s-fles en johannesbroodpitmeel gehaald en nu moet hij ervoor werken. Geeft ook nooit iets terug. Bart is nu zeseneenhalve week en krijgt overdag 6x 120cc voeding met 3 schepjes jhpitmeel en laatste voeding is 1x 135cc met 3 schepjes jhpitmeel. Je zegt dat celene 150+5 krijgt dus dat is dan 165cc als de fles klaar is? heb je voeding voor hongerige babys al eens overwogen? of na de voeding een tul geven hier is er altijd nog wel zuigbehoefte na het eten maar geen honger. Wat zeggen ze eigenlijk bij het cb erover?
Mogge... sorry van m'n ego van vannacht, zat er echt door. We kunnen morgen bij een scheidingsbemiddelaar terecht. En idd ik ben wat teveel met anderen bezig, het is nu Frank en ik. De reden die hij gaf is ook financieel, met de nadruk op 'ook' en kan er niet de vinger opleggen wat verder. Co-ouderschap begin ik ook wat aan te twijfelen, ben op dit moment niet eens bereid gedeeld gezag aan te vragen. Denk niet dat ik Frank daarmee schaadt toch, alleen mezelf beschermen. Want wat als ik straks een fantastische man ontmoet die niet in Friesland woont? Dan wil ik wel vrij zijn. Ik ga zo lekker huisje kijken, ben net iets gewend hier in het dorp en hier zit vloer en gordijnen en alles al in. Zie zó uit naar een eigen plekje, waar ik de katten kan laten waar ik wil en m'n eigen dingetjes om me heen heb! Vanuit daar kan ik dan rustig een koopwoning zoeken, zonder haast krijg er zin in! Ben bang als ik vanuit dit (zijn) huis ga zoeken, ik dan toch op hete kolen zit. Zo'n huurwoning is gewoon zolang als nodig, geeft veeeeeel meer rust! Hihi. Wacht even morgen gesprek af, ga vast wat vriendjes bellen die willen helpen overhuizen. En nog een keer kijken (gister was het al wat donker) naar het huisje. Groetjes!
Ik lees hier verscheidene meiden over voeding.. Hier krijgt Jasmijn , 5 x 150/5 , gaan bijna helemaal leeg altijd. difraxfles met een 3 standen speen erop, anders gaat het laatste beetje er niet meer in omdat ze dan al moe is.. En zonder de laatste beetje meld ze zich 2 uur later alweer, zo van hallooo maammaa , ik heb net niet genoeg gehad.. En de laatste meestal om 22.00 uur en dan slaapt ze heerlijk zo 8 tot 9 uurtjes door.. Er zit ook jbpm bij in, wat ze geeft regelmatig, eigenlijk na elke voeding wel een mondje terug. Maar dat deed Charlotte ook, had iets te maken met een klepje wat nog niet goed sluit.. Dus daar maak ik me geen zorgen om.. haha, ik lees wel altijd mee maar post weinig en kom nu dan zo ineens plop het topic binnenvallen.. verder gaat het hier goed.. Ik heb alleen ineens last van vocht vasthouden en erge hoofdpijn enzo. En nu bleek van de week bij de ha dat mijn bloeddruk aan de veel te hoge kant was, dus plaspillen gekregen.. ik loop nu dus echt mega vaak op een dag naar de wc.. Maar goed, zal ook wel weer overgaan neem ik aan..
Snuffeltje, zo zeg, die Jelle groeit echt goed! Ik zou toch maar eens maatje 62 halen. Ik vind het ook jammer hoor, dat ik die kleine maten al onder in de kast moet leggen. Mooi mannetje is hij ook! En die pijn van jou, afschuwelijk zeg. Hopelijk voel je je gauw beter en kan de reumatoloog je helpen. Wendy, vreselijk he, die mensen die dat ongevraagd doen. Ik snap dat echt niet. Goed dat je er wat van hebt gezegd! Fijn dat Dane geen krampjes meer heeft. Hier wisselen de poepluiers, soms helemaal niks, soms een paar per dag. Gisteren met de babymassage moesten we een plekje op de onderrug masseren die de darmen beinvloeden. Ik was net bezig, of mijn hand zat vol. Ik had wel de goede plek te pakken dus, haha. Linda, lekker he, zo'n lange nacht! Ben nu een beetje aan het uittesten met de voeding. Gisteren om 21.30 uur de laatste voeding gegeven en vanochtend om 7.45 uur de eerste pas weer. Zit wel erg lang tussen, mag dit?? Maar Lucas sliep er goed op. Normaal maakte ik hem dan soms wakker om 23 of 24 uur, maar wil dus proberen om dit niet te doen en te zien wat Lucas dan doet. Gyino, kan me voorstellen dat je bent geschrokken van het overstrekken van Logan en dat zijn gewicht lijkt af te buigen. Heb je al iets gehoord van het CB? Anders gewoon zelf bellen, die onzekerheid is ook niks. Dat wisselvoeden doe ik ook regelmatig, sinds die dagen dat mijn productie ineens verminderde. Het helpt echt! Je productie wordt weer beter, echt waar. Het is investeren en er gaat tijd in zitten, maar je weet waar je het voor doet! Dikke knuffel! Minime, wat fijn dat het weer beter gaat met Bart. Heerlijk he, dat lachen en kletsen! En hij slaapt ook al zo goed, lekker voor je eigen rust is dat. Ik heb een moltonbedzeiltje (Hema) tegen het lekken. Nooit een plastic zeiltje kopen hoor! Debby, ik ga niet elke week naar het CB. Meestal om de 2 tot 3 weken. Niet uit onzekerheid, maar meer uit nieuwsgierigheid. Jeetje, s'nachts die spuitluiers, dat is echt niet leuk! Succes, hopelijk is het gauw over. Ik was kleertjes met poep uit op 60 graden met vanish, na ze een halve dag in een sopje te hebben geweekt. Werkt tot nu toe goed. Alweer een sprongetje? Ik zit nog te wachten op die van 8 weken, haha. Daffie, fijn dat het beter lijkt te gaan met de nieuwe voeding. In ons zkh krijgen kinderen altijd hypo-allergene voeding als 1 van de ouders een allergie heeft of dat graag wil. Deetje, heftig meid. Vervelend dat hij je dat ook opeens vertelt, terwijl jij iets anders in gedachten had. Moeilijke situatie, maar blijf met elkaar praten over wat je denkt, vindt, voelt en wil. Sterkte! Gelukkig voel je je weer wat beter vandaag. Je moet echt voor jezelf en Frank kiezen! Veel plezier bij het huisje. Passie, fijn dat Celene zo goed slaapt. Hier ook 1 die veel hikt, in de buik al een paar keer per dag en nu ook. Hoe vaak geef je voeding? Als ze toch tevreden is zo, dan is dat toch goed. Sommige kindjes hebben meer voeding nodig dan andere. Ik geef BV, dus werkt het een beetje anders, maar Lucas drinkt ook maar max 150 ml, eigenlijk best weinig voor zijn gewicht. Maartjeh, wat vreemd dat je zo veel vocht vasthoudt. Heb je dit eerder gehad? Hopelijk is het gauw voorbij! Zelf, ben niet helemaal fit. Ga maar een dagje niets doen inlassen. Ik merk dat ik de afgelopen dagen veel te veel heb gedaan en dat ik mezelf zo voorbij loop. Gelukkig volgende week een week vakantie.
@mini me, dat zou ie wel eens kunnen zijn ja, volgens mij staat het gewoon bij de chloor maar zijn de flessen wit met blauwe letters. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar schoonzusje zweert erbij @Daffie... ja dat is ook zo, als ik dan die kleine babietjes zie die al veel ouder zijn, dan zie je dat verschil pas goed! Hoe dan ook, genieten doe ik er niet minder om hoor Ik heb al veel gegoogled, maar kan niet vinden wat aan mijn klachten gelijkstaat. Staat dus niets anders op dan afwachten. Komt vast wel in orde. @deetje, sorry is volgens mij niet nodig hier hoor... we hebben allemaal wel eens onze dag niet toch? Weet je, ik heb best een hele vervelende scheiding achter de rug, en heel bewust NIET voor co-ouderschap gekozen. Je bent dan zo ontzettend gebonden aan elkaar! Als het kwaad wil, kan hij zelfs eisen dat je niet verder dan een bep. aantal kilometers van hem vandaan gaat wonen. (toch lastig als je straks iemand tegen komt die aan de andere kant van het land woont) Daarbij heb je dan ook niet echt vrijheid die je volgens mij wel heel graag wilt hebben. Hij heeft ervoor gekozen om weg te gaan bij je terwijl je zwanger was... nu moet je aan jezelf en Frank denken! Het is fijn als het goed loopt tussen jullie, maar bedenk wel dat dat niet altijd zo hoeft te zijn of te blijven. Laat je anders eens goed voorlichten door een advocaat of bemiddelaar voor je samen aan tafel gaat! Heel veel succes Enne, lekker je eigen plekje zoeken... heb je nodig meis! KNUFFF @maartjeh, oei klinkt niet fijn meis! Beterschap, hoop dat je snel weer opknapt!
mini me, ze drinkt wel redelijk snel idd, ze heeft haar flesje met ong. 20 min. leeg en dan doe ik ook nog 2 boertjes tussendoor en het boertje erna ook nog. ze krijgt idd dan 165 ml. ik zit er idd ook aan te denken om johannesbroodpitmeel te halen, maar ik moet de 8e toch naar het cb en dan zal ik daar wel overleggen of ik eventueel andere voeding enzo moet hebben. sucre, ze krijgt 5 of 6 keer per dag haar flesje, ligt er net aan of ze om de 3 of 4 uur komt voor haar voeding.
Hey allemaal! Ben weer ff een tijdje niet geweest... Het is ook zo hectisch geweest hier.. We zaten elke dag met een krijsende Yentle (huilen kon je het niet meer noemen) hier en we wisten niet mer wat we moesten Na lang speuren op internet kwam ik uit op een lijstje symptomen voor verborgen reflux en ze voldoet aan alle symptomen. We zijn bij de kinderarts geweest en bij de osteopaat en beiden bevestigden dat ze dus idd reflux heeft Ze krijgt nu medicijnen en beetje bij beetje gaat t beter! Hopelijk hebben we gauw ons vrolijke meisje weer helemaal terug, want dit is echt moeilijk om te moeten zien! Als je kindje zo'n pijn heeft en je kan gewoon helemaal niks doen is echt hartverscheurend Zal ook meteen eens ff spammen Hier een foto van 4 generaties Afgelopen zaterdag bij mn oma gemaakt
Wat een mooie foto Kristel.. zo een heb ik er ook toen m'n oudste zoon klein was. M'n oma leeft nu al meer dan 13 jaar niet meer... gelukkig dat je nu weet waarom Yentle zo huilde, zal een hoop rust geven!
Wat een verschil he, wat de kleintjes drinken! Sophie krijgt meestal niet meer dan 120 op, dan heeft ze echt genoeg. Ze komt ook zo om de drie, drie en half uur maar begint wel door te slapen. Ze krijgt dus zo'n 6 voedingen, soms 7 als ze 's nachts nog komt. Ik bied haar wel 150 aan omdat ze soms ineens van die hongerige dagen heeft of gewoon in een voeding wel meer wil.
Kijk wat een stoere fiets...voor onze dochter, ze wordt alweer 2 jaar de 20e!! Net als papa! alleen hangt daar een vette motor onder natuurlijk.. Kawasaki KSX Speedbike Jongensfiets 12" - ? 139
@sucre volgens mij is 9 uur tussen de voedingen niet echt een probleem als hij goed blijft groeien. Het is toch de bedoeling dat ze op een gegeven moment 12 uur doorslapen. Emma heeft vannacht ook 7 uur achter elkaar geslapen en ik vind het alleen maar lekker! De vlekken zijn er uit gegaan! Ik had het niet verwacht maar gelukkig wel want van 1 broekje is mijn man helemaal weg. Ik heb eerst ingeweekt met Vanish toen nog Vanish op de vlekken gesmeerd en toen in de wasmachine met een extra grote schep Vanish en het heeft gewerkt hihi.
Hallo lieve meiden! Kom jullie ff snel een dikke knuffel geven! Liv is bij opa en oma en ik heb net even bijgeslapen en vertrek zo richting een vriendin! Avondje kindloos dus! Fijne avond iedereen! Dikke kus
Vriendin komt toch naar mij toe, ze is bang dat haar schoonmoeder onverwacht langs komt en ons avondje verpest Hihi! Dus ik heb weer wat meer tijd! Wel jammer, want ik was juist van plan om lopend te gaan zodat ik wat beweging heb! Ach ja! Deetje; Respect voor jou hoor! Petje af hoe jij met de situatie omgaat! Maar ben het eens met de anderen, denk alleen aan jezelf en Frank! Wel fijn dat je enthousiast bent over het huizen bekijken, straks heb je inderdaad weer lekker je eigen plekkie! Debby; Nog bedankt voor de tips! Ik ga er even mee worstelen! Wat balen van die spuitluiers s nachts! Ik snap dat je daar helemaal geen zin in hebt met je duffe kop luiers verschonen! Succes! Hopelijk is het weer een fase! Lotuss; Stoere fiets zeg! Wat gaat de tijd toch hard he?! Kleine meisjes worden groot! Kristel; Had net al even op ons andere forum gereageerd, maar kop op, het komt goed hoor! Fijn dat de KA jullie serieus neemt en hopelijk hebben jullie je meisje snel weer terug! Osteophaat heeft bij ons ook wel wat gedaan hoor, was wel tevreden! Succes meis! Leuke foto trouwens! Guyino; Kijk eens bij www.kiss-kinderen.nl ik heb zo'n idee dat Logan ook het Kiss Syndroom heeft! En dit kan binnen notime verholpen zijn! Zelfs het drinken kan er dan beter door gaan! Liv is in elk geval aan het poepen sinds haar behandelingen, dus resultaat is er zeker! Snap dat je geschrokken bent, maar het komt goed meid! Sterkte! Sucre; Af en toe een dagje niksdoen kan toch ook heerlijk zijn! Geniet er maar lekker van hoor! Wat een heerlijke nachten maak jij zeg, hopelijk gaat Liv snel volgen! En volgens mij kan het helemaal geen kwaad hoor, als hij honger heeft, laat hij zich echt wel horen! Passie; Elk kindje is anders qua voeding, zolang ze tevreden zijn is het toch prima! En als ze maar goed groeit! Snuffeltje; Wat fijn dat Jelle zo goed groeit! Hier is maatje 56 ook echt te klein aan het worden, haar broekjes zitten echt te strak.. Dus hier ook binnenkort over naar 62! Daffie; Fijn zeg, dat het beter gaat met de Hypo-allergene voeding! Liv krijgt bij opa en oma ook 1 flesje Hypo-allergeen en ze heeft dan nergens last van! Maartjeh; Welkom hier! Hoewel je wel al meelas Maar wat vervelend zeg, die klachten.. Hopelijk gaat het snel beter! Hier een onrustige dag gehad! Liv is erg onrustig aan de borst en drinkt telkens maar kleine beetjes.. Ik denk dat haar darmpjes weer moeten wennen aan het feit dat ze nu zelf kan poepen! Jaja, we hebben elke dag nog een poepluier gehad! JOEPIE! En die darmpjes gaan natuurlijk werken zodra ze zuigt! Maargoed, ze slaapt dus weinig tussendoor en blijft een beetje onrustig! Op zich is ze verder erg vrolijk en lacht ontzettend veel! Dat is wel echt super! Dus hopelijk is het gewoon weer een fase Verder wil ik deze week gaan proberen haar meer in het ledikantje te laten slapen! Maar dat gaat dus nu een beetje lastig als ze onrustig is.. Balen! Ze heeft sindskort een hangmat in de kamer en dat vindt ze HEERLIJK! Dus nu gaat ze wat vaker lekker in de hangmat! Ik ga maar eens een lichtje aandoen! Zit hier bijna in het donker te tikken! xxx
hoeraaaaa Celéne laat er voor de eerste keer 5 uur tussen. heb net bij der gekeken en ze ligt nu nog te slapen (ze moest om half 8 haar voeding hebben, heeft om half 3 voor het laatst gehad) dat moest ik ff kwijt haha
Goedeavond allemaal! Even reageren op van alles.. Debby, ik vind niet dat je een 'ontaarde moeder' bent hoor. Het is gewoon per persoon verschillend hoe makkelijk je je kind wat kan loslaten en jij hebt al aardig aan dat gevoel kunnen (eigenlijk moeten) wennen door de start met Emma! Volgens mij kun je het ook beter zo hebben dan het andere uiterste, m'n moeder liet mijn vader pas alleen met mij weggaan toen ik al bijna 7 maanden was! Hihi.. Linda, geweldige foto met dat bekkie! Wat heeft Liv een lekkere bolle toet. Oh, en wat ik hier doe al ik bijvoorbeeld even wil douchen en Sid wil niet slapen, dan zet ik hem in de maxi cosi of de wipstoel gezellig er bij in de badkamer. Dan is 'ie meestal meteen tevreden omdat hij me steeds kan zien en vaak valt hij van het geluid van de douche nog lekker in slaap ook Sabbe, ach wat lief die slaapfoto's van Laissje! Gyino, dat is inderdaad zwaar werk zeg! Niet alleen fysiek zwaar zelfs. Maar wel leuk om te doen lijkt me. En wel snel een foto maken van Logan in z'n duivelsrompertje he! (oh wacht, april duurt nog wel even..) Trouwens balen dat het nu niet zo lekker gaat met de bv en het overstrekken van Logan, ik had niet het idee dat hij daar reden toe had? Misschien is hij wel gewoon sterker of leniger dan andere kinderen. Dommel, lekker zo'n paar daagjes weg! En leuke foto van Ilja, schattig die laarsjes! Baby's die niet poepen, Sid doet daar ook opeens aan mee. 1 dag had hij opeens dikkere poep, nu heeft hij al 3 dagen niks gedaan! Kennelijk is dat niet raar bij BV maar ik heb wel het idee dat hij meer last van z'n buikje heeft hoewel ik hem niet zie persen. Wel enorme stinkscheten! "Borstvoedingontlasting stinkt niet".. Yeah right, nou het methaangas waardoor het aangedreven wordt wel hoor!! Ook is hij aan het rommelen met z'n ritme, de ene nacht is het 20.00 2.00 7.00 (super!) maar de dag erna kan het zo weer 20.00 23.00 2.00 5.00 zijn. Het zal wel een overgangsfase zijn.. We wachten het wel af, vrijdag toch naar het CB. Spirit, hopelijk blijft Marissa van de klachten af, het klinkt al veelbelovend op die melk. Dekentjes kan ik niet veel over zeggen want omdat er voor wiegmaat niet veel te krijgen is gebruik ik vaak omslagdoeken als dekentje. Die van Koeka zijn wel erg leuk! Passie, leuke foto's! En bekend speeltje voor boven de wieg (herken dat lachende bloemetje haha) Spirit, ook al zo'n lief meisje op de foto! Snuffeltje, wat rottig dat je zulke klachten hebt! Hopelijk vind je snel iets dat helpt! En kan me goed voorstellen dat het energie vreet zo met heel het huishouden. Sterkte! Wat is Jelle trouwens een beer zeg, al ruim 5 en een halve kilo! Mooi koppie zit er ook op. (grappig, ik zie je onderschrift, ik heb zondag een shirtje voor Sid gekregen met 'kleine boef' er op) Deetje, ik hoop dat je snel een lekker plekje voor jezelf hebt want volgens mij ben je er nu echt wel aan toe! Veel plezier met de huizenjacht! Was dat huisje waar je naar was wezen kijken nog wat? Warmteuitslag, bij Sid is het helemaal verdwenen nadat ik gestopt ben met olie in het badje en smeren van spul als vaseline en de lotion van Weleda die volgens de apotheek het beste was. Hij kreeg van dat spul zelfs hele droge plekken! Nu doe ik hem iedere 2 a 3 dagen in bad, van tevoren was ik hem met een washandje met Neutral en spoel dat in het badje af. Daarna smeer ik op de droge plekjes Dermalex creme en dat werk echt perfect!! Hij is weer helemaal gaaf en heeft een superzacht huidje. Die Dermalex is er speciaal voor kleintjes en bevat helemaal geen parfum en dergelijke. Kan het iedereen aanraden! Kristel, mooie foto! Ik heb van mij als baby ook zo'n foto met 4 generaties en vind die nog steeds bijzonder om te hebben! Fijn dat het met de medicijnen wat beter gaat! Hopelijk is ze snel over haar reflux heen gegroeid, arm meidje. Lotus, gaaaaaf die fiets!! Daar heb ik toevallig vorige week met m'n vriend bij de fietsenmaker ook naar staan kijken!8) Er stond ook en brommerversie naast die ik zelf ook wel leuk vond haha. Ego, ik heb wel een hele leuke dag gehad zondag! Ben enorm verwend met cadeaus (vooral voor Sid) en er was een heleboel familie van m'n vriend die ik niet snel verwacht had. Die van mij was natuurlijk sowieso breed vertegenwoordigd. Echt mooi, Sid gedroeg zich vreselijk lief, geen enkel huiltje en hij lachte zelfs naar z'n opa's en oma's. Hij is op schoot geweest bij al z'n overgrootouders dus daar zijn mooie foto's van. Hij leek wel een beroemdheid, de halve familie stond er met een camera bij hahaha. Verder is hij niet door mensen opgepakt want de moeder van m'n vriend stond als een waakhond naast hem, een tante die hem een beetje wakker wilde maken door aan z'n handjes te zitten kreeg zelfs op haar mieter. De vader van m'n vriend verraste ook nog een hoop mensen door volmondig te verklaren dat Sid toch echt het mooiste kleinkind ter wereld was terwijl hij helemaal niet van het sentiment is, echt een stereotype stugge militair. Het hoofd van Bart z'n broer toen die dat hoorde was ook wel een foto waard. Mijn verjaardagscadeau was een beco butterfly (babydrager), daar ben ik echt heel blij mee! Hij is een groot succes bij Sid, die gaat er heerlijk in liggen slapen. Ik zal snel een foto maken als het weer wat beter is. Verder had mijn vriend nog een hele leuke verrassing voor me, eigenlijk wilde hij me verrassen op het feest maar dat kwam er niet van, toen we thuis waren zei hij opeens 'ach wat, ik doe het gewoon ook nu' en ging met Sidje nog in de armen voor me op 1 knie en heeft me ten huwelijk gevraagd.. Het antwoord was natuurlijk 'ja!!'. We hadden het er al wel eens over gehad maar nu het officieel is is dat ook wel heel leuk hoor! Nu eens even uitzoeken hoe het wettelijk zit met bijvoorbeeld het huis (is van mij maar m'n ouders hebben voor borg getekend) en dan gaan we weer een datum voor een feestje prikken!! Afgezien van al het leuks heb ik wel alweer last van m'n oogontsteking en ben gisteren voor de tweede keer bij de oogarts geweest, nu alweer een ander soort AB gekregen (de derde alweer) die hopelijk werkt. Het duurt nu al zo'n 7 weken! Er is wel 1 middel dat echt goed zou zijn maar die kan niet met de BV, beetje jammer. Dus ik houd voorlopig maar m'n bril op en hopelijk is het niet een allergische reactie op m'n lenzen. Maar ach, het mag de pret allemaal niet drukken hoor!
Hoi dames, @ snuffel???? (reumaklachten) : heb met je te doen. ik weet wat voor pijnen je kan hebben aan reumaklachten. ik heb veel liever een bevalling dan dat. heb zelf erg lang met reumapijnen gelopen. dit werd veroorzakt door de pil. gelukkig heb ik ze nu alleen nog maar als het extreem vochtig of koud weer is. wat mij erg hielp is visolie slikken. dit smeert je gewrichtsmeren en daardoor worden ze weer wat soepeler. sterkte ermee. veder alleen maar een beetje gescant ga morgen weer op iedereen reageren hoor. zag erg mooie foto's voorbij komen. ik heb gisteren huilend mijn moeder gebelt, was helemaal de weg kwijt. ben al zo'n lekkere onzeker must en kan dus dat soort dingen echt niet hebben. heb gisteren 4 voedingen gedaan hoe de must van het cb het had uitgelegt. nou daar ga ik dus voor passen. zit dan ruim 8 keer een half uur met beide borsten bloot. ik werd er niet rustiger door en ook Logan vond het niks. elke keer keek hij me heel boos en verbaasd aan als ik hem van de tepel haalde om door te leggen. op een geven ogenblik zetten hij het op een krijzen en wilde niks meer van me weten. en hij had nog maar net 5 min gedronken. heb dus besloten dat ik langzaam aan fv ga introduceren tot 4 voedingen borst en 4 voedingen fles. ongeveer. ligt ook natuurlijk aan hoe hij het doet op de fv. maar blijf laatst, nacht en ochtend voeding met de borst doen ook gewoon omdat ik het gezellig vind. en dan krijgt hij toch nog mijn melk binnen. 's middags ga ik nog 1 keer kolven om toch een voorraadje te hebben voor als ik een keer mag uitslapen. om eerlijk te zijn ben ik niet heel rauwig er om. ja ik vind het echt heel jammer dat het niet is geluk om de 6 mndn volledig bv te geven. maar het ging vanaf het begin af aan al niet lekker. en ik doe al heel veel om me productie opgang te houden. drink anijsmelk en venkelthee. kolf extra na een voeding. het wel eens regeldagen er tussen geplant. en het zit er gewoon weg niet meer in. dit si wat ik heb en tja mijn kindje is nu gewoon toe aan een beetje extra. jammer ja zeker maar ik heb het toch 2 maanden gedaan. meer dan al mijn vriendinnen kunnen zeggen. en hij krijgt nog steeds 4 keer mama melk, dus nog steeds ook het beste wat er voor hem is. er is echt wel een rust over me heen gekomen en ik stond vanmiddag in me huisje om me heen te kijken terwijl het regende en ik kreeg gewoon een heel gemoedelijk gevoel. zo'n gevoel als dat je toen je kind was en het was een gezellige regenachtige zondagmiddag dat de spelletjes en koekjes op tafel kwamen. heerlijk gewoon. wat betreft het overstrekken van Logan. ik ga donderdag naar de cb terug om even te praten. ga haar ook zeker zeggen dat ik heel erg geschrokken ben en dat het geen handig iets was. op basis van dat gesprek ga ik een afspraak maken bij mijn chiropraktor. zit namelijk zelf ook aan kiss te denken ook omdat het zuigen vanaf het begin lastig is gegaan en hij heel vaak de hik heeft. ook ga ik naar babymassage op basis van haptonomie. en kijkend naar mijn kindje vandaag ben ik van mening dat die must van het cb het allemaal erg heeft gemaakt dan dat het is. want hij kijkt helder uit zijn ogen, lacht veel en ontwikkeld zich goed. dus ga dan zit hij aan de onderkant van die curve. in afrika hebben ze ook geen weegschaal en worden die kinderen ook volwassen goed ik ga lekker tv kijken. fijne avond allemaal en tot morgen. gyino