Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hey meiden, ik ga een weekje met vakantie. Niet te veel kletsen he. Tot gauw! :D

2. @ sucre hele fijne vakantie!!!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Sucre, fijne vakantie! :) Niet te bruin worden he?! ;)

Ryanne, leuke foto's! :)

xx

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Weet iemand of ik paracetamol mag innemen als ik BV geef? Heb zo'n hoofdpijn.. :(

5. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0

Ja, dat mag:D

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeetje, volgens mij heeft Liv een sprongetje.. Loopt ze denk toch die 2 weken achter dat ze te vroeg geboren is! Ze is echt huilerig, hangerig, wil niet slapen en niets is goed.. Pffff en dat precies wanneer ik BARST van de koppijn :( Balen!

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Loulou, thanks! Heb er meteen 1 ingenomen!

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Weer leuke foto's gezien!! Ryanne die met floortje vlinder vind ik echt geweldig!!

Linda balen zeg dat ze nu net zo doet terwijl je hoofdpijn hebt! Hoop dat het beide snel opknapt!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal!

Ik kom ff snel een fotootje spammen en dan duik ik mn bedje in, ben doodmoe! Heb de afgelopen 2 dagen 2 logeetjes gehad namelijk; een vriendin met haar zoontje van 7 weken, was dus een drukke boel hier ;)

Tot gauw, dan kom ik weer lekker meekletsen! :)

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat is het rustig hier! Kristel leuke foto en leuke kleertjes!

Heb ff een vraagje, hebben jullie s'nachts ook een lichtje aan op de kamer bij de baby of slapen ze al in het donker??

Heb vanmorgen een pijnstiller genomen want ik heb sinds een paar weken last van pijn in mijn voet. Het begon met de onderkant van de linkervoet maar dat zakte na beweging wel weer af. Heb nu sinds een paar dagen last van mijn rechterenkel en de bovenkant van deze voet maar dat trekt niet weg, het wordt eerder erger. Ik weet dat ik reuma heb, normaal alleen in mijn rug maar ben bang dat het nu ook op andere plaatsen toeslaat. Heb afgelopen dinsdag al bloed laten prikken, ben benieuwd wat hier uit zal komen.

11. goedemorgen
    @ spirit wat vervelend zeg. Hoop dat het snel weer over is
    @ slapen hier gewoon in het donker.Ik geef ook in het donker de fles en dan hup meteen weer slapen. (maar ze ligt nog bij ons op de kamer)
    @ Yentle knappe meid!

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Hier krijgt Bob 5 x 150/5 en snachts 120/4. Hij drinkt ze ook niet allemaal leeg hoor!

Verder slaapt bob in het donker op onze kamer. Als de nacht voeding er af gaat gaat hij lekker naar zijn eigen kamertje.
    Sam heb ik de eerste 3 maanden laten slapen met een lampje aan dan sliep hij beter en ook omdat hij zoveel spuugde was het makkelijk om telkens snel te kunnen kijken...

Leuke fotootjes gezien!

Hier gaat het super met Bob. Voor diegene die het nog kunnen herinneren. Bob was sinds 4 weekjes geleden ineens erg onrustig en wilde nergens zomaar meer slapen en veel huilen en krampjes en ontevreden enz. Ik heb toen 3 dingen ondernomen. We zijn naar de osteopaat gegaan, ik heb hem voortaan laten slapen in de swadlle me en ik ben overgestapt op FV. Dit alles heeft er voor gezorgd dat Bob nu heeeeeeeeeeeeel veel slaapt en als hij wakker is is hij heel alert en vrolijk. Hij huilt nooit meer. Wel fijn.
    Gelukkig is de krampjestijd wat betreft leefijd ook voorbij...

Iedereen een fijn weekend!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh; wat fijn zeg dat Bob nu zoveel slaapt! :)

Ik heb Liv zojuist in haar eigen kamertje in ledikantje gelegd voor het eerst! Ze werd eerst wakker en begon te jengelen, heb haar toen een aai over haar bol gegeven en gezegd dat ik later weer zou komen kijken.. Toen weer terug gegaan en een speentje geprobeerd te geven en toen viel ze weer in slaap! Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt..

Ik moet echt ritme proberen te krijgen! En het lukt voor geen meter.. Zit ook te twijfelen of Liv wel voldaan is na de BV, omdat ze telkens zo onrustig drinkt.. Misschien toch ook maar langzaam over naar de fles!

xx

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoewel ik hier in mijn eentje zit te lullen, wil ik het toch even vertellen ;)

Liv begon weer te jengelen en dus weer naar haar toe gegaan, zachtjes gezegd; 'Ga maar lekker slapen lieverd', aai over de bol en speentje en ja hoor! Ze slaapt weer! :) Hoop haar zo toch te gaan laten wennen aan haar eigen ledikantje!

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hi! Het lijkt wel of we het allemaal druk hebben ;) Linda: fijn joh! Ben er met Frank nog niet aan toe, kan ook niet echt want het bedje ligt vol met kleertjes die we gekregen hebben en ander babyspul dat nog geen plaatsje heeft. Als het goed is komt ex straks met nieuw kastje, moet dan nog wel even geverfd.

Verder: leuke foto's allemaal!

Groetjes

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen meiden,

Sorry dat ik er een aantal dagen niet geweest ben. Had even genoeg aan mezelf en was zeer emo. Had wel steeds bijgelezen, maar niet gereageerd. Dat ga ik nu even doen. Verder gaat alles wel goed eigenlijk. Melvin begint aardig een ritme te krijgen en slaapt steeds beter.

@ Deetje: tja hoe doe ik het met 3 kinderen.. ik zal je zeggen het is niet makkelijk en heel zwaar. Jij gaat het zeker ook redden meis daar ben ik van overtuigd. En als je vragen hebt wil ik je gerust wel raad geven voor zover dat binnen mijn mogelijkheden ligt. Ik heb wel het voordeel dat mijn oudste kinderen naar school gaan, maar is soms wel kunst en vliegwerk 's morgens en lastig in te plannen daar iedere ochtend anders is. Ik zal je zeggen.. je bent geen slechte moeder meis en praat het jezelf niet aan want dat ben je gewoonweg niet.
    Wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de coach.. is wel belangrijk zeker om goed te praten en ook heel goed na te denken wat je wilt. Je moet wel goed om jezelf blijven denken en om het welzijn van Frank. Ik denk aan je en probeer je bij te staan waar ik kan.

@ Wendy: wat heerlijk voor je dat weer papa en mama tijd hebt gehad en dat je daarna goed geslapen hebt is toch heerlijk.

@ Debby: ben blij te lezen dat het beter gaat met het dochtertje van je vriendin.. een slagaderlijke bloeding is levensgevaarlijk :$

@ Snuffeltje: wat is Jelle een lieverd.. het is zo kostelijk al die geluidjes die ze maken.. ben daar ook heel blij mee en vooral dat lachen is erg leuk.

@ Shay: wat voor fles heb je??? Wat een leuke foto.

@ Minime: bij mij is het consultatiebureau net als bij Ryanne ook niet moeilijk. Ik dacht ook eerst commentaar te krijgen dat ik teveel zou geven, maar dat was niet zo.

@ Linda: heerlijk he om zo te genieten van Liv... weet er zelf ook alles van. Het huilen veranderd en die geluidjes om van te smelten. Ik geniet nu ook veel meer net als jij. Melvin wordt 's morgens ook niet huilend wakker. Hij gaat gewoon liggen kletsen in bed.

@ Nicole: wat vervelend dat Jason zijn ritme zo wisselt... maar komt wel goed geloof me maar.

@ Kelly: wat heerlijk meis dat je je laptop terug hebt met al je foto's er nog op... pffffffffff wat een opluchting moet dat geweest zijn.
    Wat een leuke foto's. Melvin is ook al heel sterk en probeert zich ook af te zetten tot staan.

@ Linda: jij ook leuke foto's.. echt om van te smelten.

@ Debby: wat een leuke foto en fantastisch om te zien wat voor sprongetjes ze maakt.
    Wat een lieve man heb jij. Ik heb benetton kleertjes van mijn maatschappelijk werkster gekregen die zij voor haar zoon had gekregen toen hij er eigenlijk al uitgegroeid was. Ik vond dat zo lief.

@ Ani: heerlijk he zo'n vakantie he... daar knap je van op. Ik zit nu met Melvin op 5 x 180/6.. maar melvin weegt ook al meer dan 5 kilo.
    Leuke foto's :D:D:D

@ Lotuss: leuke foto ;)

@ Ryanne: heerlijk zo'n lachebekkie... echt geweldige foto's

@ Sucre: fijne vakantie meis en geniet ervan.

@ Kristel: lieve foto :)

@ Spirit: ik heb bij Melvin geen lampje aan 's nachts.. hij slaapt bij mij op de kamer.

@ Pooh: heerlijk meid dat Bob zo veranderd is. Het is soms even zoeken maar uiteindelijk zie je toch resultaat.

@ Linda: heerlijk dat Liv toch slaapt ook al moet je er af en toe even heen. Het begin is er. Komt echt wel goed allemaal ook het ritme komt goed.

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Oh en LInda: bij Frank merkte ik dat hij niet genoeg kreeg omdat hij veel huilde. Onrustig drinken was hier teken van spruw en ook nu dat over is, en ik juist erge toeschiet heb.

Trouwens, én bv én fv kan ook hè! Dat gaat hier nu aardig: middagvoeding en nacht/ochtend voed ik zelf. Tussendoor kolf ik (als ik zin heb, ik maak er geen moeten van) 1 of 2 keer, meestal rond nu en voor het slapen gaan, daarmee vul ik dan de middagvoeding (rond 5 uur) aan. Dat bevalt ons prima! Zo krijgt hij alle afweerstoffen via mij en weet ik zeker dat hij verzadigd is.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deetje; Ik zit daar inderdaad ook aan te denken! Ze krijgt nu bij opa en oma al FV en doet het er prima op! Dus ik heb net met vriend besloten om de voeding rond het avondeten maar eens te vervangen door FV, kijken of ze vanavond een beetje wil slapen!

Daffie; Geweldig he?! Al die geluidjes! Liv slaapt van 6 tot 9 nog even op mijn buik en wordt dan ook altijd langzaam aan wakker, zo schattig! :)

Maargoed, ze is nu weer wakker en ligt te spelen met mijn vriend op de bank! Ze heeft in totaal denk ik maar anderhalf uur geslapen.. Maar 's nachts valt ze wel meteen in slaap.. Raar he?! Overdag heeft ze ook wel van die jengelmomenten, omdat ze dan echt moe is.. Maar slapen ho maar! Achhh, ik laat haar maar gewoon en zie wel waar het schip strandt! We krijgen vanzelf wel een keer een goed ritme!

xx

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    HEY MEIDEN!! zijn we weer! Terug van vakantie en we hebben heerlijk genoten!
    Vakantie begon al perfect, damian heeft geen moment gehuild in het vliegtuig!! Waren veel kindjes aan boord en Damian was !!énige!! die niet huilde Ik ben zo trots op mijn mannetje. De warmte op Mallorca was soms even niet uit te houden en Damian heeft dan ook veel water gedronken. Laatste nacht heeft hij zelfs 9uur achter elkaar geslapen!!
    Terug weg ging ook super in het vliegtuig. Ook geen huiltje te horen van onze kleine man.

@Daphne B - buikslapen: Ben blij dat het werkt :D Damian heeft 3/4de van de vakantie op zn buik geslapen haha (over dag dan he, savonds mag hij van ons niet op de buik ivm niet kunnen checken hoe zijn hoofdje ligt)

Vakantie foto's komen snel! :D:D:D

Deel Deze Pagina