@spirit wat naar dat je je zo rot voelt. Ik hoop voor je dat het niet de reuma is! Emma slaapt hier in het donker. Heb er eigelijk nooit aan gedacht een lichtje aan te laten voor dr. Maar ze slaapt lekker hoor! @pooh wat fijn dat het beter gaat met Bob! Ik denk dat het inderdaad ook de leeftijd is of dat wij beginnen te wennen aan het ouderschap want met Emma gaat het ook veel beter. @linda spannend he zo een eerste keer in het ledikantje! Ik vond dat in het begin ook wel een beetje eng. Vooral snachts was ik bang dat ik haar niet zou horen. Ze is met 5 weken naar haar eigen bedje gegaan omdat mijn man niet kon slapen van haar geluidjes en de wieg echt mega in de weg stond. We konden niet meer bij onze kledingkast hihi. Nu ligt ze nog wel regelmatig bij ons in bed maar dan kan mijn man er schijnbaar wel tegen want ik hoor hem nooit meer klagen! @roozjuh welkom terug! Fijn dat je hebt genoten van je vakantie. Wij zijn vandaag naar een presentatie over funderingsherstel van onze gemeente geweest en Emma ging mee. Die mensen vonden dat wel raar maar mijn man zei toen dat hij haar moeilijk in haar eentje thuis kon laten dus toen snapten ze het wel. En ze heeft geen kick gegeven tijdens de 2 uur dat die presentatie duurde. Toen ze wakker werd heb ik snel een flesje gegeven en daarna viel ze weer in slaap. Echt een engeltje in dat meisje van mij!
Heb vanmorgen 2 diclofenacs genomen en toen was de pijn weg!! Begon vanavond weer dus nu weer eentje genomen. Mijn zus heeft ook reuma, heb haar vanmorgen gebeld en gevraagd wat ik moest nemen, ze zei een arts schrijft je eerst ook diclofenac voor en dit had ik gelukkig nog in huis. Maandag maar even overleggen met mijn huisarts hoe en wat verder te doen.
Hoi dames, een paar dagen niet geweest. en er is veel gebeurt. afgelopen woensdag begonnen met 1 fv te geven en het bevalt prima. omdat ik vrijdag zwaar de griep te pakken had hebben we Logan af gelopen nacht om 1.00 ook een fv gegeven hierop heeft hij 5 uur geslapen. woow ik wist niet wat me overkwam. meestal komt hij 's nachts tussen de 2 a 2,5 uur. dus hebben dit vanavond maar door gezet. heb hem nu wel om 21.30 het fv gegeven. dit omdat hij al vanaf 4 uur wakker was en erg aan het jengelen is. denkt dat het tegen een sprongetje aan zit. donderdag zijn we naar 2 andere dames van zwangerschapsyoga geweest. we waren de laatste maand nog maar met zijn 3tjes over dus hadden bijna priveles. de 2 andere hebben allebei een dochter gekregen. dus Logan was in goed gescheldschap. hij heeft zich als een heer gedragen. vond het onwijs leuk om hun nu ook eens zonder buikje te zien. en we hebben afgesproken om veder contact te houden. misschien dat we samen op babymassage gaan. vandaag ws bij mij de griep helemaal over. en gelukkige heeft Logan het niet overgenomen ondanks dat ik gewoon door ben gegaan met borstvoeding. gisteren heeft Roy het speelkleed opgehaald. deze hebben we overgenomen via marktplaats. Logan wist niet waar hij moest kijken en probeerde de speeltjes te laten bewegen door er met zijn armpjes en beentjes naar te slaan of te schoppen. super leuk was dat om te zien. @ linda: mooie foto's hoor. wat ligt ze lekker in die hangmat. misschien hier ook maar eens 1 kopen. hoor er wel meer over. heb zelf een zithangmat maar die is vrij groot. @ foto's: wat een onwijs leuke en stoeren foto's zijn er weer voorbij gekomen. @ ryanne: wat een gave hobbel vlinder. @ sucre: je bent waarschijnlijk al weg maar als nog een fijne vakantie. @ lichtje op de kamer: ik heb dit nooit gedaan. heb er eigelijk ook nooit bij stil gestaan om dat te doen. toen Logan bij ons op de kamer sliep was er ook geen lichtje en zodoende voort gezet. volgens mij heeft hij er weinig last van. @ linda: knap van Liv dat ze aan haar eigen ledikantje gaat wennen. ik ken je gevoel over twijfel van voldaanheid van borstvoeding. gisteren Logan heel de dag de fles met afgekolve melk gegeven omdat ik griep had. hij had steeds 100 cc op maar kwam toch na 2,5 uur weer en dronk weer 100cc. terwijl hij met 70 cc fv 3,5 er tussen liet. vind het vaak ook erg lastig. @ spirit: vervelend dat je zo'n pijn hebt. hopelijk is het geen reuma. zo ik ga nu snel me bedje in. fijne nacht allemaal. liefs gyino
dames excuses voor dit ego bericht, maar weet ff niet meer waar Jasons handleiding is gebleven... Vannacht was hij heel onrustig, niet dat hij huilde maar in zijn slaap was hij constant met zijn armen over zijn gezicht aan het wrijven en dan zo hard dat het helemaal rood werd, ook maakte hij de hele tijd geluiden. Soms viel hij wel iets langer in slaap en als hij wakker werd op de normale voedtijden dronk hij een paar slokken, om vervolgens weer in slaap te vallen, maar wel met die bewegingen enzo! is dit normaal??????? pfoe weet het ff echt niet meer hoor, mijn man ligt nu met hem te slapen merkte gewoon dat ik geiiriteerd raakte en mijn kleine ventje kan er niks aan doen! moest vanochtend gewoon huilen omdat ik niet wist wat er nou was en omdat ik zo moe was! iemand een idee wat hij heeft????
@gynio waarschijnlijk heb jij antistofjes in je bv gedaan voor logan, dus heeft hij lekker geen griep gekregen! @nicole misschien ook een sprongetje? Heel irritant als je niet weet wat er is he? @roozjuh wat een moppie, die rompertjes heb ik ook. Ik vind ze super handig en ik wilde nog een pakket in maat 62/68 kopen maar nu kon ik ze niet meer vinden bij de hema bij ons in de buurt. Wel jammer hoor!
@spirit kijk je wel uit voor je maag met dicolfenac? Ik neem altijd maagbeschermers erbij als ik dat neem want anders heb ik daar weer last van.
zijn inderdaad leuke rompertjes! hema is hier half afgefikt dus morge kijke of ze baby afdeling al op orde hebben, wil nog meer van die rompers
Goeiemorgen!! Beterschap aan alle meiden die pijn hebben of ziek zijn!! Even mijn twee trotsen spammen
Hoi dames, Oef Logan sliep pas om 23.30 en ik pas om 1.15. Jammer genoeg wilde Logan om 2.15 weer drinken. opzich netjes er zat 5 uur tussen, dus hij doet het goed op fv. ben alleen van mening dat ik toch na het badje de bv geef en dan later de fv. dan krijgt hij die waarschijnlijk tussen 23.30 en 0.30 maar dan slaapt hij wel door tot 5 uur. en ik ook op die manier. want zijn tijden daarna waren een ramp. 5.15 (oke dat is netjes) 90 cc gekolfte melk 7.15 (iets te vroeg naar mijn mening) 9.15 (weer mar 2 uurtje. nu maar 1 borst en 50 cc gekolfte melk gegeven. weet ik zeker dat hij dat iig op heeft) Ben heel beniewd hoe laat hij nu zijn flesje wilt. Heb hem net wel weer wat sinaasappel gegeven omdat hij weer ontzettende last heeft van niet kunnen poepen. maandag echt de chiropractor bellen. @ nicole: Logan is rond de zelfde leeftijd dat Jason nu is, ook zo onrustig geworden. ook maaien met zijn armpjes, geluiden maken in zijn slaap. even drinken en dan weer slapen om vervolgens na een uurtje weer te komen. bij Logan heeft de puckababy echt de oplossing geboden. ben heel blij dat ik hem nu heb. misschien ook iets voor Jason. veel sterkte. fijne dag, gyino
Goedemiddag allemaal: Ik vind dat zo heerlijk en kan daar uren van genieten van al die geluidjes. Ik weet nu als hij huilt dat er dan ook gewoon wat is. Voor de rest is Melvin enorm vrolijk en begint hij steeds meer te lachen. @ Roozjuh: Welkom terug. Wat heerlijk dat Damian het zo goed gedaan heeft op vakantie en dat jullie allemaal genoten hebben. @ Spirit: wel fijn dat de diclofenac werkt en dat je daardoor geen pijn hebt. Ik zou zeker ook overleggen met de huisarts hoe verder. @ Gyino: Wat naar van die griep, maar wel fijn dat Logan het niet van je overgenomen heeft. Heerlijk toch om eens langer door te slapen 's nachts en dat de flesvoeding bevalt. Wel grappig trouwens van die zwangerschapsyoga dat jullie er nog maar met z'n drietjes waren en de andere twee vrouwen een dochter hebben gekregen en Logan zich als een heer gedragen heeft. Fijn he zo'n speelkleed. Ik heb het bij Melvin nog niet geprobeerd, maar denk wel dat hij het leuk gaat vinden eerdaags. Hij is nu veel vaker wakker en wil dan heerlijk spelen. @ Nicole: jeetje meid dat lijkt me ook niet fijn en kan me voorstellen dat je op den duur geirriteerd raakt. Je mannetje kan er niks aan doen, maar omdat je zelf dan moe bent kun je wat minder hebben. Ik heb dat de eerste weken met Melvin gehad en dan moet ik het nog alleen doen en heb ik niemand om op terug te vallen. Ik zou in elk geval de momenten dat je man met Jason bezig is even zelf tot rust te komen. Wat Gyino zegt over de puckababy is waar. Ik had die onrustige momenten ook met Melvin en nu hij in de puckababy slaapt gaat het stukken beter. @ Shay: die flessen zijn vergelijkbaar met de flessen die ik heb en die zijn inderdaad erg goed. @ Roozjuh: leuke foto van Damian en zo breeduit aan het lachen. @ Pooh: leuke foto's van je trotsen. Zijn echt erg leuk. Hier verder alles redelijk rustig. Vannacht had Melvin weer eens kramp om kwart voor vijf en is daarna gelukkig nog even anderhalf uur gaan slapen. Ik moet zijn voeding toch verdikken met johannesbroodpitmeel en daardoor krijgt hij krampjes, maar gelukkig heeft ie er niet al teveel last van. Voor de rest gaat alles prima en heb ik een vrolijk kereltje.
thanks dames! En ik heb ff gegoogled, wist niet eens wat "sprongetjes" waren, misschien is het dat. En als hij zo onrustig blijft dan is die puckababy misschien wel een goed idee. Wil alleen niet nu meteen zo'n ding gaan halen, want wie weet is het bij Jason zo weer over... We hebben na mijn berichtje trouwens heerlijk geslapen, Jason op mijn borst en ik dus op mijn rug liggend. Vanmiddag gaan we ff naar mijn moeder, dan kan die hem even vertroetelen terwijl ik weer een dutje doe. Nu slaapt hij ook alweer vanaf 12 uur ofzo, dus helemaal niet verkeerd! had gewoon ff een dipje.. mooie foto's zie ik weer, echt leuk om zo te zien hoe alle kindjes opgroeien *en natuurlijk ook van de al oudere kids in huis! ga nu proberen te kolven, ook dat wil maar nauwelijks lukken. Heb steeds ongeveer 40 ml. en krijg geen toeschietreflex, hoe sterk ik ook aan Jason denk. Jullie nog trucs???
ps: vinden kindjes het dan niet vervelend om "vast" te liggen en hun armpjes niet meer te kunnen bewegen??
Ik heb niet zo'n duur ding gekocht, met een grote wikkeldoek werkt het ook PRIMA! damian schrikt zo nu en dan wakker van zn eigen bewegingen (armen swingen enzo) en met die doek om zich heen voelen ze zich weer *thuis* Want ze zaten ook heel krap in de baarmoeder
@Nicole: Wat voor een kolf gebruik je? Hand of electrisch? En als je electrisch hebt is t een enkele of een dubbele? Ik kolf volledig en vind dat ik al best wel wat ervaring heb Dus laat maar ff weten hoe en wat dan kan ik er misschien wat mee @All: Heey! Wat heeft iedereen toch supermooie kindjes! Ik heb alleen nog maar mooie kindjes gezien hier.. Juli was dus echt een supermaand
hey dames even snel een vraagje. als er meer tijd tussen het drinken komt. geven jullie dan tussen door wel eens een beetje water? bij bijv. 5 voeding zit ongeveer 5 uur er tussen. dat is best lang om zonder drinken te doen. als ik bv of fv vergelijk met drink yogurt waar je ook op zou kunnen leven dan zou ik niet voldoende vocht binnen krijgen en ook wat behoefte hebben aan water. hoe doen jullie dat??
Als marissa binnen 2 uur dorst heeft krijgt ze een beetje water. doet ze nu niet maar als het echt warm is gebeurd het wel. Maak het wel een beetje warm want koud hoeft ze het echt niet.