Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ani; Wat heerlijk dat ze zo lang doorslaapt! Daar ben ik echt jaloers op zeg!

Ik was gisteren op een verjaardag en Liv deed het gelukkig prima! Maar heb haar niet veel uit handen gegeven! Lekker op schoot, zodat iedereen haar kon zien! :D

Meilan; Inderdaad, wat een bos haar zeg! Vond dat Liv al veel haar had, maar dat is niets vergeleken met jullie meisje! :) gaaf hoor!

xxx

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @meilan welkom terug! Inderdaad wat een haar zeg!

@ani ik vind verjaardagen niet zo erg. Iedereen mag Emma vasthouden maar als ze gaat huilen komt ze bij mij. Alleen gaat ze niet huilen want ze vindt aandacht heerlijk! Alleen als ze honger heeft. Heb ook nog niet echt meegemaakt dat iedereen zich ermee ging bemoeien maar als dat wel zo zou zijn zou ik lekker weglopen!

3. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!

MiniMe- wat rot joh! Hoop dat het vandaag allemaal goed gaat.
    Meilan- welkom terug!
    LindaS- als je het zo fijn vindt te voeden, kun je toch ook bij de gastouder flesvoeding doen en zelf de rest voeden? Hoeveel dagen gaat ze naar een gastouder?
    Spirit- heb je al uitslag van de reuma? Die diclofenac is idd een lekker pilletje maar mag niet zo lang toch?

Frank zijn gebruiksaanwijzing wordt steeds duidelijker! Na het eten zit er vaak een boer waarvan je denkt, hoe bestaat het in zo'n klein kereltje (maar dat geldt ook voor de scheten die 's nachts uit dat wiegje klinken!). Als hij ontroostbaar lijkt is het een boer of 'moe'.
    Morgen is hij al twee maanden oud! Gaat snel hè... Donderdag moet ik voor het eerst naar school, dan ben ik van 1 tot 11 weg... best spannend. Krijgt zijn vader misschien ook eens in de gaten dat het toch best bewerkelijk is, zo'n kleintje.

Hebben jullie ook zo'n last van jeugdpuistjes? Vind er niets aan, begint die buik eindelijk een beetje richting redelijk normaal, ontploft m'n gezicht...

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deetje: Ik heb ook zo'n ontzettende last van puistjes.. Bah! Ben ik eindelijk niet meer zo opgeblazen, dan dit weer! ;) Haha!

Spannend donderdag! Hij zal het nog zwaar krijgen!

Ik ben even op zoek naar een leuke babygym, iemand tips?

xxx

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Is iedereen weer een beetje op het oude gewicht? Ik moet helaas nog 5 kilo! Komt ook door de vakantie hoor. Ben vandaag begonnen met minder snoepen.....
    jeugdpuistjes heb ik gelukkig niet.
    Deetje is wel spannend of niet om je kleintje de hele dag achter te moeten laten als je naar school moet? Is de vader van Frank al weg of woont hij nog tijdelijk bij je?

6. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Ik heb er een van Playskool gekregen. Vind het een lelijk ding, maar Iris vind het echt helemaal geweldig. Zitten verschillende muziekjes in en allerlei gekleurde lampjes en een spiegel. Dat is nu ook reuze intressant, jezelf bekijken ;). Je kunt er zelfs aan apart soort mp3 speler inzetten, waar je zelf muziek of je eigen stem kunt opzetten

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    #1107 spirit70, 7 sep 2009
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
    Debby vind het helemaal niet erg dat je naar Nick vraagt, ben juist blij dat iemand er bij stilstaat. Natuurlijk mis ik hem heel erg, soms overvalt je dat gevoel op de gekste momenten maar dat gevoel lijkt me heel normaal. Geef er ook altijd gewoon aantoe en als ik even lekker wil huilen dan doe ik dat. Afgelopen weekend was mijn beste vriendin hier op bezoek zei ze tegen Marissa wat lijk je toch veel op je grote broer, dat is het mooiste wat ze kunnen zeggen! Gisteren waren we bij de broer van mijn vriend en mijn schoonzusje zei het ook al, dan denk ik gelukkig ze zijn hem niet vergeten!
    Ben tot nu toe niet overbezorgd maar dat zal vast ook wel komen, ben wel voorzichtig met haar en doe de meeste dingen zelf.
    Een vriendin van mij heeft ook een baby en ze heeft ook een oudere dochter, ze was 11 toen de jongste werd geboren en ze liet haar rustig met de baby alleen de trap afgaan en ook alleen in badje doen en alleen aan en uitkleden. Mijn vriend heeft ook een dochter van 11 maar zulke dingen gebeuren hier niet. Ze heeft haar wel op de arm of geeft haar een flesje maar alleen als 1 van ons erbij is, ze pakt haar ook niet zelf uit de wieg of uit de box.

Gyino lekker van je af praten hier hoor, doen wij ook allemaal! Hoe gaat het nu met je??

Meilan wat heeft Ziva een enorme bos haar zeg!!

Deetje spannend om Frank donderdag aan de zorgen van je ex over te laten maar zoals je schrijft dan moet ie het helemaal alleen doen dus dan weet ie ook wat het is om voor hem te zorgen.
    Hier gelukkig nog geen puistjes, mijn benen zijn wel weer aardig in model maar ik heb nog wel een behoorlijke buik. Ga nu 2 maal per week met de buurvrouw s'avonds een stuk lopen en ga straks ook weer beginnen met sporten bij de fysio. Zal vanmiddag bellen voor de uitslag van m'n bloed ik hoop dat het al binnen is. Met de pillen gaat het wel goed, kan ik in ieder geval normaal de trap op en af komen.

Ani succes vanmiddag op het bureau met de prikjes!

8. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    @ Spirit70
    Kan me best voorstellen dat het je sommige momenten overvalt, daar moet je ook gewoon lekker aan toegeven. Had je niet dat je in het begin niet volledig/onbezorgd van Marissa kon genieten? Ik heb zelf een zusje verloren, direct na de geboorte. Heb alles heel bewust meegemaakt als kind. Mijn overleden zusje heeft altijd bij ons gezin gehoord, als je begrijpt wat ik bedoel. Toen ik dus bevallen ben, werd ik eigenlijk overspoeld door gevoelens van vreugde maar ook van verdriet. Alles komt toch weer naar boven. Was de eerste weken gewoon een labiel wrak. Had het gevoel dat ik in een achtbaan zat, waar ik niet uitkon. Het lijkt me voor jouw juist nog moeilijker, maar belangrijk is wel om er met mensen over te blijven praten!

Een aantal jaren later werd mijn broertje geboren, ik was toen ook 11 jaar. Maar ik deed ook op een gegeven moment alles zelfstandig met mijn broertje. Van badderen tot wandelend naar dorp. Nu is mijn broertje net zo oud als ik toen was, maar ik zou hem ook niet alleen van alles laten doen met Iris. Heeft denk ik ook een beetje met de persoon te maken. De een is ook verder in zijn ontwikkeling dan de ander.

9. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemiddag allemaal!

@debby, wat leuk he, dat je die sprongetjes ook echt kunt herkennen, super foto!

@spirit, wat jammer dat Marissa zo onrustig is in de avonden. Hier is dat ook vaak zo, dat na de voeding van 19-20 uur meneertje niet tevreden is. De ene dag beter dan de andere, maar er moet wel steevast gemopperd worden.
    Gelukkig zijn de krampjes weer over, dat is wel weer fijn :)

@Ani, lekker hoor, ff lekker ertussenuit geweest! Nu weer vol energie natuurlijk :)
    HIer krijgt Jelle de 16e zijn eerste prikjes, ben ook erg benieuwd! ***mooi meissie hoor ***

@Lotuss, ook al zo'n lekker Hollands Welvarend koppie :)

@sucre, fijne vakantie hoor!!! (beetje laat, sorry)

@Linds, paracetamol mag je innemen met borstvoeding hoor, ik slik al enige tijd de maximale dosis met daarbij ibuprofen en dat kon geen kwaad volgens de diverse artsen. Hoop dat het snel over gaat!
    ***dat wennen zal vast wel lukken hoor!***

@Spirit, wat vervelend dat het nu op komt zetten, wel heel herkenbaar de pijn, ik ben vandaag bij de reumatoloog geweest en wordt nu helemaal doorgelicht... erg benieuwd wat eruit gaat komen.
    Mag ik vragen wat voor rugpijn je dan ondervind van de reuma die je hebt? (als het te persoonlijk is gewoon zeggen hoor....)

@ pooh, fijn dat het zo lekker gaat met Bob

@Hier slaapt Jelle overdag in de kinderwagen, hij vind de stille kamer van hem nog niets overdag. Ook kan ik moeilijk de trap op en af, dus vind ik dit een prima oplossing voorlopig. 's-nachts slaapt hij lekker op zijn donkere kamertje en dat gaat prima! Ook tussen ons in in een donkere kamer vind hij heerlijk!
    (in de weekenden als we nog even willen blijven liggen;))

@Daffie, fijn dat het ook lekker gaat met jullie :)

@Roozjuh, welkom terug en fijn dat het zo goed is gegaan met de kleine in het vliegtuig en met de warmte!!!

@Gynio, hoop dat je weer opgeknapt bent inmiddels. Griep nemen ze vaak niet over als je ze zelf voed, raar maar waar!

@Nicole, geen idee wat het is geweest! Is het inmiddels wat beter met hem?
    Jelle maait hier ook heel vaak en hard met zijn armen in het rond en die probeer ik als hij wat loom wordt ook strak onder de dekens te stoppen zodat hij in slaap valt. Hij houd zich hierdoor vaak lang wakker, dus misschien doet Jason dat ook. Doordat hij zo actief met zijn armen is, dat hij dan niet in slaap kan vallen?
    Als je het niet vertrouwd, bel eens naar het CB of loop eens langs?

@Nicole, de puckababy is mss wel een oplossing dan! Hier volstaat strak instoppen ook redelijk goed! Wat een toeschietreflex betreft, bij mij wil het wel eens helpen om even wat voorover te buigen en dan je borsten wat te "schudden"... klinkt belachelijk, ik weet het, maar het kan net genoeg zijn om een reflex te krijgen!

@ wat een mooie foto's komen er toch voorbij!

@debby, lekker dat je zo op stap kunt met de kleine!

@mini me... vervelend dat hij zoveel huilt meis, dat sloopt je!
    Kan er niet iemand zo nu en dan een paar uurtjes overnemen zodat je even tot jezelf kunt komen?

@Gynio, vervelend als je helemaal moet stoppen met borstvoeding... geniet ervan en geef hem gewoon zo vaak mogelijk zelf de fles!

@Meilan, welkom!

@Ani, toch gewoon doen wat goedvoelt hoor, ook al krijg je dan rare blikken. Beter een "ego" mama dan een overstuur kindje!

@spirit, ik denk niet dat iemand Nick nog ooit vergeet, hij hoort bij jullie en zal dat altijd blijven doen! En dat Marissa op hem lijkt is natuurlijk het allermooiste compliment wat je kunt horen! het lijkt me hoe dan ook een pittige tijd voor jullie waarin verdriet en geluk heel dicht bij elkaar staan!

ego: Hier gaat alles lekker door... Jelle is tevreden zolang het rustig blijft, als er teveel in zijn ritme geschoven wordt, is hij gauw uit zijn doen...
    Zaterdag is mijn vriend met me naar de EHBO gereden omdat ik niet meer kon van de pijn...
    Ik ben vanmorgen bij de reumatoloog geweest en helemaal onderzocht. Moet nu heel uitgebreid bloedonderzoek laten doen en rontgenfoto's van al mijn gewrichten en rug laten maken. Tevens krijg ik nu tabletjes met prednison om de pijn te verlichten en over 3 weken moet ik dan terug komen voor de uitslagen en verder te kijken. Er zitten gewoon overal ontstekingen en hij weet niet waar het vandaan komt. Het was wel een geweldige lieve en hartelijke man, de arts, en ik voelde me echt op mijn gemak en begrepen... alle tijd had hij voor me, dus ben erg blij met dit bezoek. Morgen de hele riedel laten doen en dan afwachten of de tabletjes de pijn verzachten en op de uitslagen.
    Kids zijn hier weer naar school voor het eerst en natuurlijk liep vandaag alles in het honderd :)
    Zo nog even een boodschapje doen en dan is de school weer uit. Mijn mams gaat straks met de 2 kids naar zwemles, zodat ik even rustig aan kan doen...de schat!

Veel liefs en tot morgen weer dames!

Snuffeltje

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag dames...

kon even wat minder komen door de grote drukte hier, met vier koters, vakantie & verbouwingen...
    Nu gaan de twee oudste naar schooltje en zijn de verbouwingen zo goed als af, dus heb ik af en toe wat meer tijd terug...
    Al blijft het wel erg druk en is er bij Laiss nog niet veel ritme overdag dus...

Haar voorkeurshouding is ondertussen verdwenen dankzij het stimuleren van kijken naar de andere kant dmv speeltjes en geluidjes. Hoofdje is langs de ene kant wel heel lichtjes afgeplat, maar m'n zoontje had het erger en is ook bij hem weg gegaan dus...

Volgende week cb voor prikjes... ben es benieuwd wat ze weegt. Ze is al zo veel veranderd...

Nog ff spammen en dan ga ik weer.

Grts

Bekijk bijlage 13954

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
  12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Jeetje wat heb ik een hoop om in te halen.

Hier behoorlijk druk geweest....zie verhaal.

Zwager vermist:
    Ik heb een behoorlijk heftig weekend achter de rug. Mijn zwager was sinds donderdag vermist (het is wel een geval apart hoor....hij heeft een drankprobleem, is 46 jaar, werkt niet en woont bij mijn schoonmoeder). Mijn schoonmoeder en mijn zwager zijn zoontje, die dat weekend zou blijven slapen, hebben vrijdag maar bij ons geslapen. Ziekenhuizen en politiebureaus afgebeld maar mijn zwager was spoorloos. Zaterdagochtend zijn mijn vriend en mijn schoonmoeder terug naar haar huis gereden en wat bleek....hij was thuis! Niets van zich laten horen, gelogen dat hij was opgepakt (want wij hadden alle bureaus afgebeld en na zijn verhaal nog gecheckt), en het geld opgemaakt waarmee hij een fiets voor zijn zoontje zou kopen. Hij had een behoorlijke kegel dus had waarschijnlijk gewoon gezopen. Toen zijn mijn vriend en zijn moeder teruggekomen en hadden ze afgesproken dat zij s'middags terug zou komen met zijn zoontje. Wij s'middags hun weer naar huis gebracht....was hij gewoon weer pleite!!!! Toch bizar!!! Wat een hufter zeg!!!
    Ach ja, zaterdagavond hadden mijn vriend en ik een afspraak voor onze tattoo. Die is gelukkig heel mooi geworden....

Vanochtend CB:
    Vanochtend bij het CB geweest. Dane heeft zijn prikjes gehad en zit nu niet lekker in zijn velletje. Arme knul is heel huilelig....Maar hij is wel goed gegroeid. Van 55,1 cm en 4515 gram naar 61,3 cm en 5700 gram. Wel moeten we meer oefenen op de buik want hij heeft een plat hoofdje. Ik had gelijk een dip toen ze dat zij....ik voelde zo'n slechte moeder dat mijn kindje een plat hoofdje heeft.....is dat raar?

Spirit:
    Ik zag ff snel dat jij diclofenac gebruikt. Die gebruik ik nu ook 2 weken voor die peesonsteking in mijn duim/pols. Heb er ook maagpillen bijgekregen. Het werkt bij mij alleen niet....ik heb woensdag weer een afspraak bij de dokter en misschien worden er dan injecties ingespoten....wil me toch ook verder laten nakijken want ik heb vaak last van al mijn spieren en gewrichten.....

Nou, hier wordt er eentje gillend wakker....arme jongen....sorry voor mijn verhalen....pppfff ben kapot!

Groetjes,
    Wendy

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ zwager spoorloos: die verdient geen zoontje bij hem in huis! als zo aan de drank zit kan je niet helder na denken om jezelf te beschermen, laat staan je zoontje ongeacht de leeftijd.

weet hoe dit soort mensen zijn, ken ook zo iemand

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Bekijk bijlage 13960
    Even mijn stoere man laten zien!
    Dinsdag voor de 2e x naar het cb geweest. Arthur is weer flink gegroeid, in 2 wkn tijd 500 gram aangekomen. Hij weegt nu 4740 gram! Hij ziet er goed uit en de arts was erg verbaast dat hij zich nu al omdraait van buik naar rug! Hij heeft ook 2 prikken gehad. Altijd zo zielig om te zien! Hij was wel goed te troosten gelukkig.
    Ik geef hem trouwens al een tijd geen Zantac meer. Ik wilde eens zien hoe het ging zonder, en ik zie geen verschil. Dus het gaat super met hem. Hij spuugd bijna helemaal niet meer, heel af en toe een mondje maar dat is normaal. En het terug slikken van z'n eten is helemaal over gelukkig.:D Hij heeft dus geen reflux!
    Tis echt genieten met Arthur, zo'n zoet mannetje is het! Hij slaapt nog niet door, hij komt nog 1x per nacht om een uur of 3 om lekker even bij mama te zijn en te eten. Hij is steeds meer wakker in de box, hij kan zo een uur rond kijken en alles observeren.
    We gaan vrijdag 3 wkn op vakantie, dus dan ben ik niet online;) We gaan naar Limburg in een Landal huisje.

Wendy wat een verhaal over je zwager! wil wel een foto zien van je tattoo!
    Ik wil ook een 2e tattoo maar mag pas gezet worden als ik geen bv meer geef.

Snuffeltje, wat heftig zeg dat je zo'n pijn hebt!!! ik hoop echt dat je geholpen kan worden tegen de pijn, sterkte!

Spirit vind het zo mooi hoe je er mee omgaat allemaal, lijkt me af en toe best moeilijk allemaal.

Deetje heel veel succes op school! En idd ik krijg nu ook wat puistjes, heb ze bij de andere jongens nooit gehad eigelnijk...

Linda wat sneu zeg dat huilen savonds... Krampjes misschien? Tis altijd zo moeilijk te raden he....

Ani wat heerlijk zeg zulke nachten!!! Hier komt Arthur nog wel 1x snachts rond een uur of 3 om lekker te drinken bij mama;)

Gynio wat jammer zeg dat je voeding zo is achter uit gegaan! Kan je nagaan wat een pittig griepje je hebt gehad!

Minime heel veel sterkte met je kleine man Bart!

15. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @Pooh Het duimen heeft wsl wel geholpen ik juich niet te vroeg maar vandaag gaat het wel beter dan gister:). Raar dat de banner wat afwijkt. Nou ja nu valt het nog op omdat ik in weken tel staks zijn het maanden. De tijd gaat toch al zo snel.

@Gyino Wat is het soms zwaar he, zeker als de kleine man ook niet helemaal lekker in zn vel zit. Ik hoop dat je melkproductie weer wat meer word. Ik vond het ook erg moeilijk dat Bart niet meer aan de borst kon. Soms als hij zo bij me ligt denk ik: zal ik.... Maar ik weet dat ik dan kans loop op een borstontsteking en volgens mij heb ik ook geen productie meer.:( Ik heb het in ieder geval wel mee kunnen maken voor een korte periode, en die koester ik dan ook.
    Hopelijk gaat het deze week wat beter met je. en je weet het hier kan je altijd terrecht:) dikke knuff voor jou en Logan

@Roozjuh wat een leuke banner.

@Daffie thanks voor je knuff, daarom ben ik zo blij met jullie, geen veroordeling maar steun als je het nodig hebt:D Vandaag gaat het gelukkig wat beter met Bart (voorzichtig optimistisch) en met mama dus ook. Voel me dan weer zo een slecht mens over wat ik gister heb geschreven maar weet dat ik dat niet moet doen.Zucht... de ene dag gaat nou eenmaal wat gemakkelijker dan de andere:)

@Meilan welcome back. Wat een ongelofelijke bos haar heeft Ziva:$
    Wel een lachebek hoor.

@LindaS dank je jij ook succes als ik het zo lees ( met de avonden). Zal wel weer een nieuwe fase zijn. balen he die sprongetjes. Heb dan echt het gevoel of we elkaar helemaal niet meer snappen.
    Leuk hoor dat Liv zo heerlijk rustig was tijdens je uitje lekker pronken met je meissie;)

@Ani en Iris alletwee veel sterkte met de prikjes. Zielig hoor verwen haar maar lekker vandaag. Hoeveel voeding geef je Iris en op welke tijden? Ben hier wel nieuwschierig naar want Bart zit nu ook op 5 voedingen. Ik heb gelukkig nog geen verjaardagen aan de hand gehad maar dat lijkt me idd moeilijk wie wel en wie niet. Bedenk me nu dat ik volgende week zaterdag een verjaardag heb;) Misschien alleen bij mij en mn man op schoot zoals LindaS schreef.
    gewicht-> na 10 dagen zat ik al weer op mn oude gewicht, ging er zelfs 2 kilo onder maar die zitten er al weer aan hoor (snoepen en stoppen met bv) Was tijdens de zwangerschap ook maar 8,5 kilo aangekomen.

@Spirit Fijn dat de mensen om je heen Marissa vergelijken met Nick en hem ook benoemen. Veel mensen zullen wel aan hem denken maar dit misschien niet uitspreken. Des te fijner als dit wel gebeurd.
    Ik heb een nichtje van 11 maar zij mag ook wel de dingen doen die jij beschreef maar zeker niet alleen de trap af of in bad doen. Dat is helemaal niet raar dat je dit niet wilt.

@Deetje Thanks meis het gaat idd wel beter vandaag(tot nu toe)
    Wat lekker dat je Frank steeds beter gaat begrijpen. Wel een heel lief kereltje als ik het zo lees, fijn hoor. Wat ontzettend spannend donderdag. Maar misschien ook eens goed dat de vader nu eens flink wat uren voor Frank mag zorgen. Krijgt hij misschien wat meer respect voor wat je allemaal doet. Wel laten weten hoe het was hoor! Hoe is het nu met je huizenjacht?
    Uhm jeugdpuistjes nee hier (nog) niet, wel af en toe flinke jeuk op verschillende plekken op mn lijf. wat dan rood word en opzwelt als ik krab. Weer wat nieuws:(

@snuffeltje mijn man is gisteren bijna 2 uur met bart gaan wandelen toen ben ik lekker in bed gedoken. Heerlijk dat er niemand in huis was. Verder kan ik mn schoonmoeder wel vragen, maar die heeft nu vakantie. Mn zus heeft het op dit moment heel druk. mn ouders tja die komen eens in de paar weken een flesje geven en zeggen dat hij zo groot is geworden:) En mn vriendin woont ruim een uur verderweg en heeft nu de verschijnselen van de mexicaanse griep:(
    Kortom soms ben ik blij dat het weer weekend is zodat mn man en ik het weer samen kunnen doen of hij eea overneemt. (wat een verhaal he je weet wel wat je vraagt;))
    Ongeloofelijk hoe optimistich jij kan blijven ondanks alle pijn. Heel heel veel sterkte morgen en een nog dikkere knuffel.

oeps ik moet even naar boven bart roept;) tot later

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje mini me :D dit is ook een banner die je op je desktop kan zetten!! heb zelfde dus ook op desktop en een banner van onze trouwdag :D

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @snuffeltje- dat met die borsten schudden werkt hier ook, met kolven ga ik ook vaak even voorover hangen.
    Fijn dat je serieus genomen bent, hopen dat ze je snel verder kunnen helpen!
    @wendy- jemig...wat een stress en wat rot voor het zoontje!
    @mouschy-gefeliciteerd met je zoon!

Hier een wat druilerig kind vandaag... zo maar even met hem in de wandelwagen naar de winkel. Dat vindt hij meestal wel lekker. Moet ik wel eerst even fatsoenlijk aankleden.. *schaam*

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Snuffeltje mijn reuma in mijn rug heeft de naam bechterew. Heb dan veel pijn onderin mijn rug en ook een hele stijve onderrug. Beweging is erg belangrijk, ga hiervoor ook al een hele tijd naar de fysio en moet thuis ook oefeningen doen en veel bewegen is juist goed. Als ik veel op bed lig of op de bank hang krijg ik meer last. Alleen nu met de pijn in mijn voeten lukt het niet altijd om veel te bewegen vandaar dat ik nu diclofenac slik om toch mobile te blijven. Heb de assisitent van de ha aan de lijn gehad en er waren wel ontstekingscellen te vinden in mijn bloed, ze overlegt met de ha en belt vanmiddag terug over wat we nu moeten doen.

Wendy wat een ellende met die rotdrank zeg! Vind het heel erg sneu voor zijn zoontje want de wordt er de dupe van.

Mouschy nog gefeliciteerd met je zoontje, leuke slideshow!

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties over Nick*, doet me erg goed om te lezen!!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Sorry dat ik niet zo actief ben hier..
    We hebben het op t moment ook hartstikke zwaar met Yentle.
    We hebben de Zantac op advies van de kinderarts al verhoog naar 1,5 ml per keer (2x per dag) maar het helpt totaal niet. Ze blijft maar krijsen de hele dag :(
    We beginnen ons ook een beetje af te vragen of ze wel écht pijn heeft, of dat ze dat idd wel heeft en dat de Zantac idd helpt, maar of er niet nóg iets aan de hand is..
    Het vreemde is namelijk dat ze 's nachts superrustig is en ook lekker slaapt! Ook na de nachtvoeding gaat ze weer lekker verder slapen.
    Dat is toch vreemd dat ze overdag zoveel pijn LIJKT te hebben (doordat ze zo oorverdovend krijst) en dat er 's nachts niks aan de hand is?!

In ieder geval hebben we haar vandaag even naar opa en oma gebracht want we trekken het beiden niet meer. Nu hebben we beiden even rust aan ons hoofd en kunnen we er hopelijk weer een beetje tegenaan!

Hopelijk is het gauw over, want mn man moet over 2 weken ook weer aan t werk (had nu lekker vakantie vanaf de geboorte) en dan moet ik t alleen zien te redden..

Met mij gaat t ook niet zo goed helaas. Ik had al steeds een vreemd gevoel down under, maar dacht dat t gewoon mn bekkenbodemspieren waren die slap waren. Maar nee, nu blijkt dat ik een baarmoederverzakking heb :(
    Hiervoor moet ik volgende week maandag naar de gyn en dan gaan ze kijken wat ze eraan gaan doen! Waarschijnlijk wordt er een ring geplaatst die mn baarmoeder weer op zn plek terugzet en houdt, of er wordt geopereerd om de banden weer korter te maken.. brrr! Al met al moet i kdus heel rustig aan doen om t niet erger te maken.. Hopelijk gaat t lukken..
    Als t echt niet zou gaan dan komt mn moeder hierheen om ons te helpen, dat scheelt gelukkig weer!

Sorry voor mijn lange egoverhaal, maar dan weten jullie ook hoe en wat :)

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ani ik reageer nog even apart op jou stukje. Ik heb nog niet echt tijd gehad denk ik om overal over na te denken. Toen Marissa geboren werd was ik alleen maar blij dat de zwangerschap achter de rug was en ik eindelijk wist dat we een levend kindje hadden gekregen. De laatste weken van de zwangerschap vond ik verschrikkelijk, toch vaak de angst dat het op het laatste moment weer fout zou kunnen gaan. Tot nu toe vond ik de moeilijkste periode toen we 3 maanden verder waren na het overlijden van Nick. Toen drong het pas echt tot me door en de meeste mensen belden of kwamen toen niet meer zoveel langs. Dan pas val je echt in een gat. Pas toen ik weer zwanger was van Marissa kon ik voor mijn gevoel weer verder met mijn leven, daarvoor en ook nog tijdens de zwangerschap stond mijn wereld gewoon stil. Gelukkig voel ik me emotioneel heel erg sterk op het moment maar ik weet uit ervaring dat dat soms ook zo om kan slaan, ik zie wel hoe ik me er doorheen ga slaan de komende tijd. Soms komen de tranen ook ineens opzetten maar gelukkig duren deze momenten niet erg lang. Eerder kon ik dagen van slag zijn maar dat heb ik nu niet meer.

Hoe oud was jij toen je je zusje bent verloren, het lijkt me ook heel erg heftig om dit als kind mee te moeten maken. En daarna weer een zwangerschap mee maken van je moeder, lijkt me ook erg moeilijk als kind zijnde.

Deel Deze Pagina