Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Tattoo: Wendy ik ben benieuwd naar je tattoo laat zien...
    Mijn man heeft hem ook zaterdag laten zetten...
    Bekijk bijlage 13976

Ik wil er zelfs ook 1 laten zetten maar dan wat kleiner natuurlijk haha... Alleen ik ben er nog niet uit waar ik hem wil laten zetten dus ik zet het nog maar even in de wacht tot ik het zeker weet...
    Ik ga eerst me voet maar eens laten veranderen want dat ben ik al veel langer van plan...

Spirit: Ik vind het heel mooi om te lezen hoe jij met die situatie om gaat ondanks wat jullie hebben mee gemaakt ben je heel positief en ik vind dat echt knap dat je er zo goed over kan praten..

Kristel: Erg vervelend dat ze maar zo blijft huilen helaas zou ik ook echt niet weten wat je moet doen... Sterkte en goed dat jullie haar even weg gebracht hebben zodat jullie het zelf ook nog aan kunnen..

Mini me: Iedereen heeft wel eens een dip dag en zegt dingen waar je later spijt van hebt maar daarom ben je echt nog geen slecht mens hoor haha

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ga ook tattoo laten zetten met naam van mn zoontje maar weet nog niet waar ik m laat zetten :(
    heb op beide enkels als een kleine tattoo, en vind wel dat zijn naam op een plek moet waar ik m zelf kan zien, maar niet altijd zichtbaar hoeft te zijn voor anderen, iemand ideetje???

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @ spirit, dank je wel voor je verhaal... ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar gelijkwaardige klachten zodat ik het een plekje kan geven, maar ik zal gewoon geduld moeten hebben. Toch lees ik dat verschillende mensen hier ook last van hun gewrichten en spieren hebben... door de zwangerschap of al eerder?????
    Nou, ja... ik ben blij dat ik nu doorgelicht ga worden.
    En idd.. super hoe jullie je erdoorheen slaan... en als de tranen komen, lekker laten gaan! KNUFFFFF

Tattoo... ik ben zelf niet zo van tattoo's , en maar goed ook met 4 boys :)
    Mijn zus heeft de naam van hun zoontje op de binnenkant van haar pols laten zetten... haar vriend op zijn onderarm. Nu is ze zwanger van de tweede... dan kom je er ook niet onderuit om die ook weer te laten zetten lijkt me ;)

Kristel, jeetje meid, heftig allemaal zeg!
    Denk je dat de pijnen die je had voor je bevalling mss met deze verzakking te maken hadden? Zou wel een boel verklaren misschien?
    Sterkte ermee in ieder geval.
    En wat het huilen betreft, ga eens langs een osteopaat voor advies.... die voelen heel vaak goed aan waar de klachten vandaan komen, en mss is het heel wat anders dan krampen!
    Fijn dat je nu even op adem kunt komen, dat heb je dan wel nodig!
    KNUFFFFFFFFFFF

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmiddag allemaal,

@ Meilan: welkom terug bij de julimama's. Wat heerlijk dat het goed gaat met Ziva.

@ Linda: het zou zeker kunnen zijn dat Liv teveel indrukken moet verwerken en ze daar moeite mee heeft. Misschien is het een periode dat ze zo doet. Het komt allemaal wel weer goed.

@ Ani: wat heerlijk dat Iris zo lang kan slapen 's nachts. Melvin krijgt ook 5 voedingen en de laatste om half elf en dan mag ik blij wezen als hij de 6 uur haalt. Hij komt nu al een paar nachten om half vijf en heeft dan geen honger maar is wel klaarwakker.

@ Deetje: fijn dat je Frank langzaamaan leert kennen en je weet wat er met hem aan de hand is. Zeker spannend zo'n eerste dag naar school. Ik heb geen last van puistjes, wel in het begin na de bevalling heel even last van gehad.

@ Linda: ik heb zelf de babygym van Woezel en Pip, maar ja ik heb ook meer dingen daarvan en vind het leuk.

@ Ani: ik was meteen na de bevalling onder mijn oude gewicht en wel 2 kilo lichter als voor de bevalling, maar het blijft daar wel op steken. Ik heb veel van mijn reserves gebruikt blijkbaar de laatste weken van mijn zwangerschap.

@ Spirit: Ik kan me voorstellen dat je Nick heel erg mist, maar dat is ook logisch. Wel lief de mensen om je heen hem ook niet vergeten zijn en kan me voorstellen dat zulke momenten je wel raken.
    Ik zou mijn kind van 11 zeker niet zo'n verantwoordelijkheid geven dat ze alles met de baby mag doen. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er wat met de kleine gebeurt. Verder gaat het allemaal goed met je???

@ Snuffeltje: het is fijn te horen dat je nu in elk geval tabletten hebt gekregen tegen de pijn en hoop voor je dat er wat naar voren komt uit de onderzoeken. Heerlijk he zo'n eerste schooldag. Bij mij liep ook alles in de soep de eerste dag. Die van mij gaan al een paar weken naar school en het gaat me steeds beter af.

@ Sabbe: druk he allemaal. Ik weet er alles van en nu de meiden weer naar school zijn komt de rust wat terug. Hoe is het verder met je??
    Lieve foto van Laiss.

@ Mouschy: nog gefeliciteerd met je zoon. Wat een leeftijd alweer. Wat een heerlijke foto van Arthur... hij ziet er leuk uit en ook al zoveel haar. Fijn te horen dat het allemaal goed gaat met hem en hij lekker groeit. Ik wil je een prettige vakantie toewensen.

@ Wendy: jeetje wat een zwager zeg. Het woord hufter is nog zachtjes uitgedrukt als ik het zo lees. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Heerlijk voor je dat Dane zo goed gegroeid is en prikjes zijn nooit leuk, maar ja wel noodzakelijk. Ik snap dat je je meteen een slechte moeder voelt, maar dat is niet zo meis. Ieder kind kan wel een plat hoofdje krijgen ook al doe je nog zo je best.

@ Minime: je hoeft je echt niet schuldig te voelen over wat je geschreven hebt. Ik zal je troosten dat ik ook wel eens van zulke momenten heb. Ik vind zelf dat je iemand niet moet veroordelen maar juist moet steunen waar mogelijk.

@ Deetje: balen dat Frank zo huilerig is vandaag.. komt vast wel weer goed allemaal. Gewoon lekker wandelen kan inderdaad helpen. Heel veel succes meis.

@ Kristel: jeetje meis dat lijkt me geen pretje de hele dag een krijsend kind. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van is er niet meer met mijn kind aan de hand.
    Het zit je niet echt mee. Een baarmoederverzakking lijkt me echt vreselijk en vooral dat je het rustiger aan moet doen. Hoop voor je dat er snel wat aan te doen is. Hele dikke knuffffffffffff.

@ Spirit: Ik ken die ziekte wel die jij hebt. Mijn vader had het ook en ben er tot mijn 25e op gecontroleerd en ik heb het niet gelukkig. Maar ja loop wel dagelijks met reumatische klachten rond als gevolg van die hypermobiliteitssyndroom en dat is geen pretje. Zelfs mijn dansen gaat niet zo makkelijk meer nu.. hoop wel dat dat weer terug komt. Maar ja ik blijf positief.

Hier gaat het verder wel aardig alleen komt Melvin al een paar nachten rond half vijf. Hij heeft dan geen honger maar begint dan wel te huilen wat niet echt fijn is maar oké. Ik maak op het moment maar nachten van minder dan 5 uur en overdag niet echt de kans het weer in te halen. Maar ja ik blijf gewoon positief.

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    @ Minimi
    Ik geef Iris om 9.00, 12.00, 16.00, 19.00 en 22.00 de fles. Ze drinkt nu 170-180 ml per x.

Vreselijk zeg die prikjes, vind het zo zielig. Nu is Iris een beetje hangerig. Lekker veel knuffelen vandaag dus.
    Ze was goed gegroeit, maar meer in de lengte dan de breedte. Het is een lang en slank meisje. Ze is nu 62,5 cm en weegt 5350 gram. Ze zeiden dat ze al een heel wijs meisje is. Maar dat wisten we al....hahaha

6. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Hoi lieve allemaal,

Ik laat ook weer eens wat van me horen!

Ik ga niet alles terug lezen, maar ben van plan vanaf nu gewoon weer te reageren op iedereen.

Met ons gaat het super! Ty doet het goed, al past ze nog steeds in maatje 56. Ben vandaag bij de gyn geweest voor controle (keizersnede) en alles was oké. Voor de zekerheid wel bloed afgenomen om zeker te weten dat er niet nog een stukje placenta in mijn baarmoeder zit. Dit omdat ik alweer ongesteld ben geweest en dit volgens de gyn niet hoort als je volledige bv geeft. Mijn moeder zei dat zij ook al na een week of 7 weer ongesteld was.

Ik zag een mooie tattoo voorbij komen. Mijn vriend heeft ook tattoo laten zetten.
    http://img4.imageshack.us/img4/2866/009fo.jpg

En een foto van onze mooie Ty
    http://94.100.118.52/721350001-721400000/721396301-721396400/721396329_6_Ww2W.jpeg

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @gewicht: nee nog lang niet op mijn oude gewicht. Zit er nog 14 kilo boven ofzo... helaas loop ik nog half in zwangerschapskleding.
    Ga woensdag shoppen voor wat anders. Ik mag nog niet te veel afvallen omdat ik voor mijn zwangerschap veel was afgevallen en ik daardoor
    waarschijnlijk galstenen heb gekregen. Als mijn galblaas weer is verwijderd ga ik er weer voor!

@babygym ik heb ook die playskool. Ik vind hem juist geweldig door die lichtjes! En Emma is dol op dat ding!

@snuffeltje: ook al reuma! Jeetje wij juli mamas zitten wel in de lappenmand he!

@moushy wat een heerlijk mannetje is marijn zeg! Echt heerlijk die foto met die stralende lach! En wat lijken Ewout, Marijn en Arthur op elkaar zeg!
    En pfff 3 jongens, wordt het nu geen tijd voor een meisje ;)

@wendy wat een onverantwoordelijke kwast is die zwager van jou zeg! Sjonge, jongen...
    en je bent echt geen slechte moeder door dat platte hoofdje hoor! Emma heeft ook een voorkeurshouding en ik ben er ook bang voor!
    Soms is het gewoon lastig om ze te corrigeren... En die injecties van diclofenac zijn niet zo fijn... maar ze werken wel.
    Bij mij werken die pillen ook niet maar die spuiten wel. Ze moeten in je bil gezet worden en je krijgt er wel grote blauwe plekken van!

@kristel wat erg dat het niet zo goed gaat met Yentl. Lekker dat Yentle heel even naar opa en oma kon. Ik vind het zelf ook heerlijk af en toe rust!
    En die baarmoederverzakking klinkt niet leuk! Sterkte!

@shay wat is die tattoo mooi zeg! Ik zal hem eens aan mijn man laten zien, die wil ook zoiets!

@spirit het is logisch dat je het extra moeilijk vind dat je nick verloren bent nu jullie marissa hebben.
    Je ziet hem natuurlijk elke dag in haar terug! Als je het extra moeilijk hebt en een steuntje in de rug nodig hebt dan kom je maar hier,
    dan kunnen we proberen je een beetje op te peppen!

Hier gaat het wel goed. Emma slaapt de hele dag en ze wil nog maar 5 flesjes per dag. Waar ik wel heel erg van baal is dat ze snachts dus nog wel een flesje wil.
    Ik heb liever dat ze 6 flesjes per dag wil maar alleen overdag. Iemand enig idee hoe ik dat kan sturen?
    Hebben jullie kindjes ook zo een last van "knakjes" als ze bewegen? Ik bedoel dan net zoals dat je je vingers knakt ofzo. Emma heeft dat af en toe heel erg.
    Ik ga het volgende week maar even op het cb bespreken.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeetje Daffie, petje af voor jou reactie! :) Goed bijgelezen zeg, ik vergeet altijd de helft!

Wat balen dat Melvin opeens 's nachts wakker wordt.. Liv heeft er de afgelopen dagen ook een handje van.. :( Ben ook wel moe nu! :( Maargoed, morgenmiddag gaat ze naar opa en oma en dan kan ik lekker even bijslapen! :)

Kristel; Ik ken je probleem! Liv is overdag ook veel onrustig dan 's nachts en toen wij ook met die problemen zaten, had ik precies hetzelfde! Het gaat ECHT over! Goed dat je haar even weg hebt gebracht, dat deed mij toen ook goed! Rust goed uit! Hopelijk gaat het snel beter, ook met jou! Wat een verhaal zeg! Sterkte!

Wendy; Jeetje, schrikken zeg! Drank maakt inderdaad meer kapot dan je lief is! Bah zeg!

Spirit; Ik vind het echt zo ontzettend knap hoe jij met het verlies van Nick omgaat! Petje af hoor! Wel fijn dat jullie meisje zo op haar grote broer lijkt, waarschijnlijk zit hij als een engeltje op haar schoudertje!

Snuffeltje; Jeetje, wat balen van die pijn.. Hopelijk weet je snel meer en kunnen ze actie ondernemen!

Mouchy; Leuke foto! :)

Debby; Geef mij ook zo'n kind wat de hele dag slaapt! Ik ben bijna om de twee uur aan het voeden.. Maar nee, dat knakken dat heeft Liv niet.. Maargoed, sommige mensen hebben dat erg snel, misschien Emma ook?

Ilona; Wat een mooie meid zeg! :)

Tattoo; Mijn vriend wil er ook 1 laten zetten, lijkt mij ook wel leuk! Maar weet nog niet waar! :)

Mij; Heb alvast een goedkope babygym gekocht met felle kleurtjes, ze vindt het geweldig! :)

xxx

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slaan jullie kindjes al echt naar de babygym? Emma doet dat nog niet, ze kan er alleen heel erg nieuwsgierig naar kijken en lachen...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    morgen komt trouwens die felicitas mevrouw. Ben blij dat mijn man thuis is want ik ben niet zo goed in nee zeggen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat houdt dat babygym in ??

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ziva gebruikt zowat alles aan haar babygym: ze slaat ernaar, ze laat de muziekjes zelf starten, ze staart naar haar spiegelbeeld, ... Ze vindt het geweldig! En ik vind het leuk om naar dat giechelende meisje te kijken :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o w8, babaygym, DUH :p lama ik weet t al

Ziva? hey deed die ook niet mee aan foto wedstrijd vorige maand ?

14. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @kristel: ik heb een avant kolf, enkel en elektrisch. tips welkom want lukt me nog steeds amper!!

@gyino: ik geef zeker wel eens een flesje met een beetje gekookt water tussendoor, en hij vindt het ook erg lekker!
    en ik wil binnenkort ook aan de fv, maar het afbouwen zal me ook zwaar vallen. Op mijn werk heb ik amper ruimte en tijd (sta voor de klas) om te kolven dus lijkt me niks.. maar zal het BVoeden wel missen hoor!

@spirit: ik leg jason steeds afwisselend neer, van rug naar zij en op zijn buikje... ook ik vroeg me wel eens af hoe jij je voelde t.o.v. Nick maar durfde er eerlijk gezegd niet naar te vragen, stom he! het lijkt me ook heel dubbel allemaal. EN hier hebben we een zoon van
    11 en die mag hem nog niet alleen vasthouden hoor, komt misschien wel over een tijdje. Hij doet nu alles met ons erbij (luiers verschonen vind hij vies, wil hij echt niet haha!)

@debby: heb het boek bij de bieb besteld, ben erg benieuwd.

@minime: mag je af en toe best even denken hoor! als je daarna maar weer van hem houd is er niks mis met je! tja ik leer net pas over sprongetjes, dus geen idee... hopelijk is het tijdelijk! Jason is ook onrustig en wil niet zoveel slapen als eerst

@deetje: pfoe hier ook zoveel puistjes! vooral rond mijn mond en neus, blegh!

@snuffeltje: helaas is zijn bui nog niet over, maar veel troost geven helpt hem wel alleen weet ik nu niet of het een sprongetje is of dat het aan de spruw ligt. en dat schudden ga ik ook proberen! hihi je weet nooit ;)
    jeetje meis, die pijn en dat gedoe en dat allemaal na je bevalling en met je kids om je heen is wel het laatste wat je kunt gebruiken... sterkte en een knuf!

@ wendy: pfoe heftig verhaal!
    en je hoeft je geen slechte moeder te voelen vanwege het hoofdje hoor, ik bedoel hoe kun je alles goed doen??? niet! dus nu gewoon wat op letten en dan komt het vast goed

ego: Jason vandaag ook huilerig en hangerig, ben vanochtend naar de HA geweest en hij heeft spruw. Dit verklaart veel van zijn gekke geklak met zijn tong tijdens het drinken en zijn onrustigheid.... hopelijk is het met de gel snel over. Maar ja, wist ik veel!

nu helaas geen tijd meer voor de rest, Jason heeft me weer nodig!!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ff snel nog voordat we Yentle weer gaan ophalen bij opa en oma :)

Zag wat mooie tattoo's voorbij komen; echt superleuk!! :D
    Ik wil er ook eenje laten zetten (mn eerste...) maar niet zo groot hoor ;)
    Ik ga aan de binnenkant van mn pols Yentle haar naam laten zetten met sierletters en dan wil ik aan de laatste E een klein vlindertje hebben :)

@Babygym: Yentle slaat nog nergens naar, maar we hebben op het speelkleed ervan ook wat speeltjes vastzitten en die vindt ze geweldig, die kraken namelijk zo leuk ;)

Zo, verder probeer ik t weer een beetje bij te houden als ik weer wat meer rust heb :)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nicole nog ff dan :p

Als je vaak kolft (meer dan 2 a 3 x per dag) is een dubbele kolf sowieso het beste, dan haal je meer uit je borsten dan als je allebei je borsten na elkaar zou doen..
    Ik weet niet of de avent kolf 2-fase stimulatie heeft?
    Ik gebruik een dubbele elctrische van Medela (ik kolf fulltime) en die begint eerst heel snel om een TSR (toeschietreflex) op te wekken, net zoals een baby dat zou doen..
    Mocht dit allemaal te veel van het goede zijn, (om dus iets nieuws te kopen bijv als t nodig is) dan kun je eventueel met je hand proberen eerst een toeschietreflex op te wekken voordat je gaat kolven (als die aventkolf dat dus niet doet) door heel snel aan je tepel 'te trekken' zeg maar :p Probeer ook tijdens het kolven niet naar de flesjes te kijken of het al lukt, maar ga lekker tv kijken, of een boekje lezen, of achter de computer ;)
    Als dit allemaal niet werkt dan kun je eventueel via je huisarts vragen om Syntocinonspray. Dit is een neusspray met Oxytocine, het hormoon wat voor een TSR zorgt :) Ik gebruikte de spray ook veel in het begin en het werkt super!

Hopelijk heb je hier iets aan? :)

Nu ga ik mn meisje ophalen, mis haar nu echt wel hoor!

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goede avond dames,

hierop zich een lekker dagje gehad.
    Logan doet het goed op zijn voeding. alleen afgelkopen nacht wilde hij ineens na 3 uur toch even de borst niet lang 5 min maar of zo.
    zal vanavond even kijken of ik het kan rekken met het geven van een speentje. want over dag laat hij er toch tussen de 4 a 5 uur tussen zitten en dan drink hij erg goed.
    heb 's middags ons momentje gemaakt en dat is heerlijk. ook 's ochtends lekker een moment voor ons saampjes.
    En heb dan genoeg voeding want laat hij er ook netjes 3,5 uur tussen zitten vind dat erg netjes van hem.

dus hier een tevrede mama.
    vandaag een vriendin op bezoek gehad zij moet de 15de van deze maand bevallen.
    vond haar erg dapper dat ze langs wilde komen.
    super hoor om zo'n dikke buik bij iemand te zien.
    zei tegen haar dat het ook wel niet lang zal duren aan gezien ze al aardig laag begon te dragen.

@ bedankt voor de steun dames.

@meilan: tjee wat is die meid van jou groot aan het worden zeg.
    gaat hard he.

@ ani: ja vind dat ook erg moeilijk hoor. van het weekend waren we
    bij een vriendin die vierde haar verjaardag. daar geef ik hem gewoon niet uit handen.
    bij familie is het inderdaad wel lastiger. maar zeg gewoon op geven ogenblik dat het even genoeg is omdat hij anders te onrustig wordt en dan zo snel weg moeten.
    wat ook zo ongezellig is.

@ deetje: nee hier geen jeugdpuistjes. even afkloppen hoor want dan zou je zien dat ze morgenochtend in alle glorie aanwezig zijn.
    spannend donderdag, ben benieuwd hoe het je bevalt zo'n tijdje zonder frank en weer naar school.

@ linda: ik heb mijn speel kleed op markplaatst gehaalt. hij was een tientje en ziet er goed uit.
    was uit nood wat we hadden even niet het geld om een neiuwe te kopen.
    maar het bevalt prima. is trouwens de eerste keer dat we iets via marktplaats kopen.

@ anI: woow wat is inderdaad wel een luxe zeg.

@ spirit: kan me best voorstellen dat je Nick* vaak mist. Wat heerlijk lijkt het me dan om zo'n moment dat andere hem in Mariassa herkennen.
    - met mij gaat het weer een stuk beter. het ging vandaag erg goed op het niet peopen van Logan na.
    het zit hem erg dwars. kan nu tuurlijk zijn dat hij aan de fv moet wennen.
    maar hij doet het er wel goed op. hij laat er netjes 4 a 5 uur tussen zitten.
    hij is overdag steeds meer wakker en maakt dan alleen hazen slaapjes van een uurtje of 30 min.
    en is daarna weer 2 uurtjes wakker. kom zo jammer genoeg niet zelf maar aan slapen toe tussen de middag
    maar als ik nu na de nacht voeding gewoon in slaap val is alles goed.

@ snuffeltje: fijn dat je een goede arts had die alle tijd voor je nam. Hopelijk worden ze wijs uit de uitslagen en kunnen ze wat voor je betekenen. sterkte meid.

@ mouschy: leuke slideshow. gefeliciteerd met Marijn.

@ wendy: tjeetje wat een heftig weekend zeg. zou mijn kindje niet rustig achter laten bij zo'n vader.
    vervelend voor Dane dat hij zo last heeft van zijn prikjes. Logan moet morgen ook kijk er enorm tegen op.
    maak je een foto van je tattoo als hij geheelt is ben erg benieuwd. je had hem toch zelf ontworpen??

@ kristel: dat lijkt me niet fijn een baarmoederverzakking. hopelijk hoef je geen oparatie want dan ben je
    misschien nog langer onderweg met herstellen.
    zielig dat Yentle zo huilt overdag en zeker als je het idee hebt dat de zantac niet werkt.
    gaan ze veder nog iets onderzoeken wat de oorzaak kan zijn?

@ debby: ja Logan heeft ook last van die knakjes. soms in zijn armpjes en in zijn beentjes.
    vind het best eng af en toe ben bang dat ik wat gebroken heb dan.
    - ben bezig met een filmpje aan het uploaden waar Logan echt speelt met zijn baby gym.

ik ga die kleine zo in bad doen.
    en dan naar bed brengen.
    fijne avond alle
    gyino

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo dat jullie kindjes al zo spelen zeg... misschien dat emma dan toch wat achterloopt. Maar ja, ik was dan ook later uitgerekend dan de meeste van jullie...

Emma heeft net een enorme huilbui van 2 uur achter de rug. Bijna elke avond tussen 7 en 9 is het feest. Geen idee wat er is, ze wil niet eten, de luier is verschoond en zelfs knuffelen helpt soms niet eens. Pfff wel vermoeiend hoor!

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen allemaal

@ani...vervelend he, die prikjes! Zou je liefst gewoon zelf willen krijgen... FIjn dat ze het verder zo goed doet!

@Ilona, welkom terug! Ik was ook al vrij snel weer ongesteld na de bevalling (hoewel het niet echt een menstruatie als vanouds was...) en geef ook volledig borstvoeding. Het kan dus wel :)

@Gewicht, ik zit 5 kilo boven mijn normale gewicht, maar kan ook nauwelijks bewegen. Hoopte dat ik weer kon gaan lopen, maar toen kwamen de klachten hier in alle hevigheid opzetten, dus dat staat nu op een laag pitje...

@Debby... of het reuma is, is nog niet zeker, dat wordt nu onderzocht. Er zitten wel veel ontstekingen verspreid over mijn gewrichten en er wordt nu uitgezocht waar die door veroorzaakt worden. Ik zou in eerste instantie een injectie prednison krijgen, maar bij nader inzien heb ik nu een stootkuur prednison, omdat dat met borstvoeding te combineren is. Erg benieuwd of dat gaat werken, ben zo moe van de pijn! Wat zijn jouw klachten precies als ik vragen mag? ***hier is het huiluurtje inmiddels bijna over... zo lastig dat je niet weet wat je kunt doen op zo'n moment... hoop dat het ook snel beter gaat bij Emma, meer dan knuffelen kun je niet doen meis... Ow ja... knuffels krijgen ;) KNUFFFFF

@Nicole, dank je! Hoop dat het met Jason snel weer beter gaat en dat de spruw snel over is. Vergeet jezelf niet mee te behandelen he! Als het echt niet lukt met die toeschietreflex kun je volgens mij een neusspray vragen op recept die dat opwekt... wie weet werkt dat?

@Gynio, fijn dat het weer wat lekkerder loopt!

Ego.. Jelle is gisteren de hele dag vanaf 7 uur in de ochtend wakker geweest en heeft helemaal niet geslapen! Vreselijk jengelig omdat hij doodop was natuurlijk, maar toegeven, ho maar!
    Uiteindelijk om 19 uur nog gedronken en rond de klok van 21.30 uur!!!!! pas in slaap gevallen en niet meer wakker te krijgen. Vanmorgen om 6 uur meldde meneer zich voor zijn ontbijt... wow!
    Maar goed, nu wil ie dus weeeer niet slapen hahaha... eigenwijsje!

Liefs Snuffeltje

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gewicht: Ik zit 2 kilo onder me startgewicht maar ja ik was ook maar 4 kilo aangekomen in me zwangerschap...

Dagje weg: vandaag lekker ff een dagje weg... Jailey blijft een dagje bij d'r opa en oma...

Deel Deze Pagina