Hoi meiden! @ Deetje: Spannend he om er nu echt alleen voor te staan! Maar dat komt helemaal goed, wij vrouwen kunnen dat wel zonder die mannen Ik heb vandaag een vreemd gevoel in mijn onderbuik misschien toch een naderende ongesteldheid, maarjah dat zou wel al vrij snel zijn aangezien ik bv geef. Ik wordt wel een beetje onzeker van het eetgedrag van Finnley de laatste dagen. Hij kreeg vanaf zijn geboorte alles via een flesje...ik kolfde dus alles af, omdat hij nog niet optimaal aan de borst kon drinken, maar ik ben daar zo gewend aan geraakt dat ik het heel moeilijk vind om te bepalen of hij genoeg gedronken heeft aan de borst. Hij blijft dan namelijk zo'n geluidje maken wat hij ook maakt als hij honger heeft. Gisteren gaf ik hem dan ook nog een beetje via een flesje maar toen kwam de hele voeding er weer uit...En vandaag ben ik dan maar weer alleen maar flesjes aan het geven...maar dan drinkt hij steeds maar een beetje..(70 a 80 cc)....En dan ben ik ook nog bezig met het uitzoeken of hij echt een koemelkallergie heeft..dus ik heb al dagen geen lekker toetje, fruitmelk, en andere lekkere dingen gehaden het leek even beter te gaan..want zijn ontlasting kwam weer vanzelf...maar vandaag zat meneer weer verstopt...en kwam het er weer als een vieze massa uit toen ik hem hielp...excuseer de vieze praat en net zag ik dat zijn uitslag rond zijn mondje weer verergerd is....dus is het dan echt kma of ......... wat is dit moeilijk zeg! sorry voor het ego bericht
Hai ben ik weer voor even dan want werd net door mn schoonouders uitgenodigd om te komen borelen en daarna uit eten te gaan. Gezellig en lekker. ga ons even opknappen en spulletjes op te zoeken. Ben gebleven op blz 126 dus niet teveel scrijven hoor anders kom ik nooit meer bij hihihi @roozjuh zag toevallig dat wij bijna dezelfde ringen hebben als jullie alleen is bij ons de middenrand geelgoud en witgoud aan de buitenkant. Grappig om te zien
ik geef ook les op een agrarische school mbo! Leuk werk hoor! Succes alleen! Ik weet zeker dat het je goed lukt!
Deetje succes alleen met je mannetje, maar dat komt vast wel goed. Hier weer een heerloijke nacht gehad van 22.00 tot 7.30 uur. Ze slaapt nu al bijna 3 weken echt door.
zelfde ringen grappig onze rand is niet alleen in het midden, maar ook aan de randen, het wisselt zich af op de helft Net verjaardag gehad van mij stiedmoeder, Damian was mee en ik zette hem met mc neer, draaide me om om de luiertas neer te zette, en 3/4de van de visite stonden als een stel koeien eromheen haha Hij is hét middelpunt altijd en overal. Som leuk maar begin me er nu lichterlijk aan te irriteren. klinkt dat egoistisch? vond het stiekem toch fijn dat hij in slaap viel, dan laten mensen hem beetje met rust. zijn er meer meiden die beetje de kriebels krijgen als mensen je uk willen vast houden of aanraken enzo. ik heb beetje smetvrees en vind het een smerig idee dat iedereen maar aan Damian zit, god mag weten waar hun handen zijn geweest! ik raak al niet eens trapleuning ergens aan, laat staan hun 'vieze' handen aan mn kind
roozjuh ik vind het niet erg als mensen aan mijn kind komen. (En dan bedoel ik bekende he niet wildvreemde mensen) Ik heb geen last van smetvrees. Ik vind het wel heel irritant als mensen om haar heen hangen. Vorige week zat ik bij Bakkerij Bart een broodje te eten en daar was wel een heel irritante vrouw. Ik was haar aan het verschonen en flesje geven en die vrouw bleef maar boven haar hangen. Emma raakte helemaal afgeleid. Een hint hielp ook niet dus heb ik haar op een gegeven moment maar genegeerd en geen antwoord meer gegeven maar zelfs dat hielp niet. Hoe dom kan je zijn?
Hey allemaal Even snel hoor, ben nog steeds hartstikke verkouden namelijk! Yentle ook, echt zielig @Deetje: Jee, lijkt me heel moeilijk dat het nu echt definitief zover is dat je alleen met je kleine man bent.. Maar je kunt het hoor! @Moon: Ahh, echt zielig dat Finnley weer zo'n last heeft Hoop toch eigenlijk dat het wat anders is dan kma, want nu moet je zóveel aanpassen! T zou voor jullie allebei beter zijn als t toch iets anders zou zijn wat simpel te verhelpen is... Misschien heeft t zin om Infacol te kopen..? @All: Ben er weer vandoor.. Voel me echt heel beroerd De zakdoekjes zijn ook echt niet aan te slepen hier!! Moet trouwens zeggen dat ik t niet zo geweldig vind als mensen aan Yentle zitten Van bepaalde mensen kan ik t hebben, maar er zijn een aantal mensen (schoonmoeder en schoonzus genaamd) die kunnen niet van haar adblijven en willen haar continu vasthouden en met haar op de foto en alles.. Yentle is heel snel overprikkeld en dat weten ze, maar ze denken dan alleen maar aan zichzelf dat ze het zo leuk vinden.. Ja hallo, ze is geen pop!! (kan me daar heel erg aan irriteren )
Hoi lieve mama's! Lucas en ik zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Zuid-Limburg. Het kamperen is heel goed bevallen. Lucas was heel tevreden en vrolijk, hij babbelde de hele dag en lachte naar iedereen. Ook het slapen ging heel goed en we zijn bijna elke dag uit eten geweest. Heerlijk hoor, zo'n weekje weg. Vanaf morgen kom ik weer meelezen en jullie lastig vallen. Voor nu weltrusten en een knuf voor alle beebs!
Ik vind het niet zo erg als bekenden aan haar zitten. Maar ik kan nog niet buitenkomen of wildvreemden zitten aan Ziva zelfs terwijl ze duidelijk diep slaapt!!!! Dat vind ik echt niet kunnen. Iedereen is zo gefascineerd door haar en door haar haartjes, maar moet je dan echt aan haar wangen zitten als ze slaapt!!!!????
Goeiemorgen!! @Daffie, hoop voor je dat Melvin snel gaat doorslapen! Thijmen wordt ook rond 3 of 4 uur wakker 's nachts. Als we hem dan tussen ons in leggen en een vingertje geven slaapt hij verder tot half 7/half 8. Hoe gaat het verder nu met je? @ Roozjuh, hoop dat de ongesteldheid snel over is!! En hier ook huilen tijdens het eten, net alsof hij dat lekkerder vindt dan melk . Mooie foto's zeg! @ Linda, hoe vond Liv het in de buikdrager? En sterkte met de spruw, hoop dat het snel over is! @ Wendy, heel herkenbaar dat jengelen op die tijden. Thijmen begint vooral wanneer we gaan eten. Maakt niet eens uit of we om 5, 7 of 9 uur eten, standaard als je net je bord voor je neus hebt... @ Snuffeltje, wat leuk dat de traktatie zo goed geslaagd is!! En wat vond je zoon van zijn cadeau (een Hummer was het toch??) Hoe gaat het met de pijn? @ Nicole, wat goed dat het kolven weer is gelukt!!! @ Gyino, hoe waren de patatjes? En heb je Roy lekker laten schrikken? Thijmen slaapt ovrdag no best veel. Meestal om 10 uur 's ochtends een speeluurtje tot 11, de volgende voeding. En 's avonds wil hij nooit goed in slaap vallen dus is dan veel wakker... Maar na de laatste voeding valt hij gelukkig gelijk in slaap!! @ Mamamoon, regeldagje zou kunnen idd, klinkt herkenbaar. Is het de afgelopen dagen wel beter gegaan? En wat een verhaal over je ex zeg... Daar kun je ook maar beter vanaf zijn zeg... Wel heavy hoor... @ Kristel, heel veel beterschap!! @ Debby, leuk zeg, een fotoshoot! En was de surpriseparty geslaagd? @ Shay, heerlijk zeg, zo lekker doorslapen!! Jailey ook lekker vrolijk zo te horen! @ Deetje, wel even spannend meid, nu de vader vertrokken is... Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!!! Sterkte met de spruw weer, knap dat je toch elke keer blijft volhouden zeg!! @ Lotuss, mooie foto's zeg! @ Robine, een lekker rustig dagje gehad, heerlijk. Hoe was het uit eten? @ Meila, heerlijk zeg dat doorslapen! @ Mini me, fijn dat het zonder/met minder Nutriton ook goed gaat. Het wordt idd vrij prijzig! Sterkte met je hand! Gezellig, even borrelen!! @ Sucre, welkom terug meid!!! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad!! Afgelopen vrijdag weer even naar het CB geweest om te meten en wegen, wel leuk voor in het boekje, precies op 2 maanden. Thijmen is nu 57 cm lang en weeg 5550 gram, behoorlijk zwaar dus Zaterdag zijn we een beetje rond aan het kijken geweest voor een leuke winterjas. We zitten een beetje te twijfelen voor de maat... Hij zat voordat hij twee maanden was al in maatje 62. Nu hebben we een heel leuk jasje gekregen maat 68 maar ben bang dat hij daar niet de hele winter mee kan doen, dus willen een jasje maat 74 bijhalen... Alleen kunnen we tot nu toe niet echt een leuk jasje vinden... Zijn jullie al op zoek geweest naar een winterjas? Ik ben ook aan het kijken naar het boek "Oei ik Groei". Zijn er meer mama's die dit boek hebben? Mij lijkt het toch wel handig en leuk om te hebben, toch vrij veel info over de sprongetjes (en hier zit er weer bijna een aan te komen vrees ik...) Wat vinden jullie van dit boek? Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen dames @Nicole, Goed dat het kolven is gelukt. Ik weet ook niet hoeveel Jelle drinkt, maar kolf indien nodig een flesje van 160-180 en laat het dan aan hem wat hij drinkt. Gisteren paste oma even op en dronk hij 100, wilde toen we terug waren nog wel wat extra aan de borst drinken... vind ik geen probleem. @Daffie, slopend voor je hoor, hoop dat het gauw verbeterd! Met mij gaat het nog steeds niet goed, heb ontzettend veel pijn ondanks de prednison kuur en heb ook niet het idee dat het beter gaat of minder wordt. Moet helaas de ibuprofen er echt naast gebruiken. Lief dat je het vraagt En wat betreft op tijd komen, ben daar vrij handig in, gelukkig is Jelle een snelle en handige drinker, maakt hem niet zoveel uit of het wat eerder moet, dus dat is wel makkelijk! @Is het een frikandel speciaal geworden Gynio??? @Hahaha, Roozjuh, das wel gemeen dan! @Wendy, wha, gezellig hoor! Nee ik heb nu 4 kindjes, gezellig druk maar heel erg leuk! Altijd ook al gedroomd van een groot gezin, heerlijk! Wendy, de zoon van mijn zusje had ook een hele sterke voorkeurshouding en hij heeft ook fysio daarvoor gehad, daarnaast is ze een paar keer naar de osteopaat geweest en dat heeft heel veel geholpen ook! Misschien een tip? Geeft niks hoor, het fijne van dit forum is toch dat je je hart kunt luchten, positief als negatief! @Debby, sterkte in het ziekenhuis en met het CB! @Roozjuh, heeft het gesmaakt! @mamamoon, zou kunnen toch, een regeldag... owww... alleenstaand, vandaar dus Tja, als ik dat zo lees, mis je er waarschijnlijk nu niet veel hulp van.. toch een knuff hoor! @Linda, hoop dat de medicijnen snel werken meis! @Wat een gesukkel met dan ongi zijn allemaal... ik verlies ook weer bloed, maar kan het niet echt een menstruatie noemen eigelijk.... snap dr ook niks van! @Kristel, beterschap meis!!! @Nicole, dank je! @slapen, hier slaapt de kleine soms heel veel en soms heel weinig... wisselt heel erg! @Debby, fotoshoot.....gaaf!!!! @Roozjuh, prachtig de ringenfoto!!! @Deetje, dikke knuffff meis, hoop dat je de rust kunt vinden nu. Rustig aan en hou het in de gaten met die spruw!!! @Meilan, soms slapen ze nu eenmaal lekkerder op de buik... daar doe je niks aan! @mini-me, etenstijd van de kleine is herkenbaar, hier net zo! SLapen doet hij wel langer overdag en hij begint nu ook de box en wipstoel een beetje leuk te vinden. Verder troosten zijn broers hem ook met regelmaat, dus dat is wel leuk! @mamamoon, geen idee wat het kan zijn, mss toch eens advies vragen? @Sucre, welkom terug! fijn dat het zo lekker is geweest! @Shira, de Hummer is met succes ontvangen, hij is er helemaal wild van!!!! De pijn gaat helaas niet echt weg, het gaat op en af.... doorbijten nog even ego: we hebben een gezellig weekend achter de rug, maar ik ben bekaf van de pijn. Zometeen moet ik naar het gemeente huis, naar mijn schuldhulpverlener. (ik zit in een schuldhulptraject, dankzij mijn lieftallige ex... en deze mevrouw houd dan een oogje in het zeil hoe het gaat.) Heb daar bar weinig zin in, is geen leuk mens :S Moet ook een eind lopen voor ik er ben en ik heb geen goeie dag vandaag... strompel zo maar eens langzaam aan dan. Kleine moet ook mee Lees straks nog wel even verder, fijne dag allemaal Liefs snuffeltje
Wat reageer jij toch altijd goed op iedereen! Complimenten hoor. Het boek Oei ik Groei is erg leuk. Ik had em al bij mn eerste en ken em nu wel, ik weet niet waar je woont, maar van mij mag je hem overnemen. Hij is nog als nieuw. Als je ver weg woont is t niet handig denk ik, want de verzendkosten zullen dan wel hoog zijn!? Winterjasje: Ik heb toevallig afgelopen week een heerlijk dik vest van Noppies gehaald voor Yannick. Maat 74, fleece aan de binnenkant en gebreid aan de buitenkant, juist om de herfst te overbruggen en als t echt koud wordt kijk ik wel ff welke maat hij heeft en koop ik pas een winterjas. Misschien ook een idee voor jou? Aanraken kindje: Ik vind het ook helemaal niks als vreemden aan mn kind zitten hoor. Heb t al met de fysio waar hij heen moet voor zn hoofdje, dat mens stinkt me toch naar parfum, bah. Als we dan thuiskomen meurt Yannick helemaal naar haar ipv naar Zwitsal. Meilan: Geweldige bos haar heeft Ziva toch. Hihi, je kan gewoon al staartjes maken als je wilt. Snap best dat mensen dat interessant vinden, maar ze moeten er wel afblijven he. Minime: Gezellig uiteten geweest? Ow en uit Noordwijk dus, nou scheelt niet veel he Sucre: Welkom thuis, fijn dat Lucas zo genoten heeft en jullie ook. Hier al 4 nachten op rij doorslapen Jippie, hopelijk blijft t zo. Tot later allemaal Liefs
Shira: Ennuh Thijmen zwaar?!?!??! Heb je t gewicht van ons mannetje bekeken onder aan de banner hahaha. Denk nu inmiddels wel al 7kg hier hoor. Hij groeit zn kinderwagenbak al bijna uit en past zn schoentjes maat 17 ook nog maar net. Nu is zn papa ook ruim 193 dus t wordt ws gewoon een grote kerel
hey hey, zag dat er wat meiden op mij gereageerd hadden, ik reageer ff snel in algemeen want damian huilt de boel bij elkaar, mama-uurtje is aangebroken en dan wilt damian alleen maar bij mama hangen -Yup zijn zeker mooie foto's en ringen, dankje -Ongesteldheid is EINDELIJK over !! woehoeee -ehh weet niet meer wat ik wilde schrijven Doeggg
@snuffeltje: wat heftig zeg een schuldhulptraject. Kan je het een beetje redden met die kleine erbij? En moet je nog lang? @winterjas: Ik heb een winterjasje maat 62, ik wil er nog wel een bij maat 68 maar ik ga nog wel even kijken. Ik vind de winterjas van mexx heel erg leuk maar vind 40 euro wel aan de hoge kant. @supriseparty: was super leuk! @ongesteld: Nou ik ben het gisteren voor het eerst weer geworden, jag. Best veel last van mijn buik nu. Maar ben wel opgelucht want was een beetje ongerust. Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest. Ik word binnen 2 weken gebeld om mijn galblaas te laten verwijderen en moet dan 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Ik heb daar echt geen zin in. Nu alweer 2 uur in het ziekenhuis gezeten... Mijn man is met Emma naar het cb geweest en ze heeft haar prikjes weer gehad. Ze weegt nu 4960 gram met 57 cm. Netjes dus. Gisteren hadden we terugkomdag van onze zwangerschapscursus. Het was heel erg gezellig en we willen over een tijdje weer met zijn allen afspreken.
@ Debby, oei, 2 dagen in het ziekenhuis, lijkt me ook niks zeg! Dat je er maar snel vanaf bent dan. Fijn dat Emma het zo goed doet, Jelle krijgt woensdag zijn eerste prikjes :S En wat dat schuldhulp betreft, mijn ex maakte zakelijke schulden die de spuigaten uitliepen en omdat we in gemeenschap van goederen getrouwd waren, is het 50/50 Ik heb na de scheiding de gemeente ingeschakeld om ervan af te komen en dat is nu pas eigenlijk sinds een half jaar echt rond! Het is pittig, maar ik ben gewend veel met weinig te doen. Daarbij springt mijn lief nu voortaan wat bij en dat scheelt ook natuurlijk. Eind 2011 ben ik klaar en heb ik een schone lei. Het is bikkelen maar ik doe graag omdat er iets tegenover staat. Overigens was mijn bezoek net goed gegaan, ze was zeer tevreden en vond me een "modelklant" hahahaha. Hoef pas over een jaar weer terug te komen Nu mijn kleine man even voeden... die heeft lekker geslapen de hele tijd! Liefs
@terugkomdag van zwangerschapscursus: die heb ik ook nog maar weet niet wanneer Dag dat laatste cursus was, was ik aan t bevallen