Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nicole, wat was jij een prachtig bruidje zeg!
    Wat duurt die spruw al lang zeg. Hier trouwens ook meer dan 3 weken, maar het lijkt nu echt weg! Heb jij er zelf ook nog veel last van?

Shay, eenvoudige bruiloften zijn soms leuker dan die hele gemaakte. Ik vind dat de sfeer op zo'n dag goed moet zijn: gezellig en ongedwongen. Verder maakt het niet uit toch?
    Moeilijk hoor, om een leuke baan te zoeken. Veel succes!

Roozjuh, heerlijk he, mannen in pak. Zo ongelooflijk sexy is dat!

Minime, gaaf hoor, trouwen met zo'n koets. Dan trek je echt veel bekijks zeker! Mooie jurk ook, zo'n sleep is echt gaaf. Je straalt echt enorm!
    Jouw gevoel is heel herkenbaar. Het is ook gewoon heel zwaar, ondanks dat we enorm kunnen genieten van onze kleintjes. Om ons heen hoor je ook altijd de positieve dingen, alsof er een taboe op heerst om te zeggen dat het soms zwaar is. Maar soms zou ik ook wel weer wat meer tijd willen voor mn man en mij. Ik hoop dat als Bart wat beter slaapt, dat je batterij dan minder snel leegloopt. Knuf!

Debby, wow, ook al zo'n prachtige koets! Jullie zagen er heel mooi uit.

Meilan, wouw, jullie zagen er ook supergaaf uit, alsof het voor een reportage is! Veel plezier in Schotland en maak je niet te druk.

Sabientje, welkom terug. Jammer dat Lindsey moeilijk slaapt overdag.

Gyino, leuk "beeld" hebben jullie op de schouw. ;)

Snuffeltje, fijn dat Jelle nu beter lijkt te slapen. Hopelijk houdt hij het vol! Waar kunnen we de taart halen? :D Leuk he, het ontdekken van hun eigen hand. Soms kijkt Lucas ook zo scheel naar zijn hand en fronst hij enorm, mama ligt dan in een deuk! :) Hoe was het bij de gyn? Owh, misschien de mirena? Ik zit er ook aan te denken. Ben benieuwd naar je ervaringen. Succes morgen he.

Miranda, trouwen waar je eigen kindjes bij zijn, lijkt me heel leuk en bijzonder! Wat slaapt Xander goed zeg, heerlijk toch! Leuk die brandweerdag. Mijn papa is ook brandweerman.

Wendy, hopelijk helpt de brace je straks! Succes ermee.

Lengte, ik ben 176, maar volgens die berekening had ik nog geen 170 moeten worden. :D Lucas is iets kleiner dan gemiddeld, maar dat was ik vroeger ook altijd. Maak me er niet zo druk om.

Spirit, leuk, zo'n avondje stappen, jammer van de kater. ;) We zijn ook niks meer gewend he.

Gyino, gefeliciteerd met je verjaardag. Wat stom dat je man het helemaal vergeten was zeg. :x Goed dat jullie het hebben uitgepraat, maar druk zijn is natuurlijk geen excuus. Knuffie! Rot dat je je niet gewaardeerd voelt. Waarschijnlijk waardeert hij je wel enorm, maar zegt hij het alleen niet. Wel fijn dat hij het spel van de pc gaat halen. Soms kunnen mensen zich zo verliezen in een verslaving, dat het ten koste gaat van het gezinsleven...
    Wat een leuke foto's hebben jullie laten maken zeg!

Lucas heeft geen prikjes gekregen op het CB. Als hij donderdag weer in orde is, krijgt hij ze dan alsnog. Verder begint zijn groei naar beneden af te buigen. Ik hoefde me nog geen zorgen te maken, maar het moet wel in de gaten worden gehouden. Verder is hij wel weer goedgekeurd.

2. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Gyino van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijn dat jullie het hebben uitgepraat en nog fijner dat het spel op de pc tot de verleden tijd gaat horen!! Volgens mij kun je geen mooier kado krijgen

Sucre ik hoop dat Lucas donderdag weer fit is zodat hij dan zijn prikjes kan krijgen, beterschap voor hem! Zou me idd ook niet te druk maken over de groei, de ene keer groeien ze sneller dan de andere keer.

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @sucre, te vroeg gejuicht hier hahaha... Jelle is alweer de hele dag wakker :$
    Maar goed, dan zal ie vanavond wel lekker slapen. Dat scheel kijken en fronsen klinkt heel bekend in de oren. Geweldig is dat!
    Over de mirena lees ik goede en slechte dingen, maar dat is natuurlijk altijd zo. Al met al heb ik nog niet echt een menstruatie gehad (wat ik wel dacht) en als het zover is, plaatsen ze het pas. Ach... komt vanzelf!
    Nou, ik hoop dat Lucas snel opknapt en zijn prikjes kan krijgen.
    Beterschap ermee!

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik zat net te zappen is dr.phil op tv... Zit er een vrouw die eerst een 6 ling heeft gehad en daarna wilde nog wel kinderen was we weer naar die arts geweest was ze zwanger van een 8 ling...
    Mevrouw heeft nu 14 kinderen... en nu geeft ze toe dat ze een foute beslissing heeft gemaakt en de zorg voor die 14 kinderen eigenlijk niet aan kan... hoe kan je nou 14 kinderen voeden waarvan er 8 premature babytjes zijn en dan nog 6 van een jaar of 3/4... Sommige mensen denken echt niet na

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    shay idd!! vreselijk mens is dat he. 6ling en dan een 8ling. Heb je foto's gezien van die kindjes toen ze net geboren waren?? Echt zó zielig he. Ook gehoord dat ze 1ste keer zwanger was van 7ling maar dat er 1 dood is gegaan. vandaar 6ling.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wow 14 kinderen... dan krijg je wel veel kinderbijslag denk ik... al hoewel in amerika denk ik niet. Maar goed die vrouw wist natuurlijk ook niet dat ze een 8ling ging krijgen van te voren. En om dan het aantal kinderen te laten "reduceren" is ook weer zo een beslissing... en in amerika doen ze zowieso heel moeilijk over abortus.

Mijn beste vriendin heeft een Mirena spiraal en die is er heel blij mee. Alleen toen ze hem na 5 jaar moest laten vervangen was het even schipperen maar nu promoot ze dat ding overal. Bij mij beviel die niet zo goed maar dat kwam door die draadjes. Verder heb ik er geen last van gehad hoor.

Mijn ex was ook van de computer spellen. Dat heeft onze relatie echt naar de knoppen geholpen (nou en nog meer dingen natuurlijk). Mijn man kijkt nooit naar de computer om, hooguit om geld over te maken. Hij zegt wel dat ik aan dat ding vastgeplakt zit, maar goed, ik kijk echt nooit tv en hij wel de hele tijd. Ik wilde laatst eens kijken of er iets op was en toen wist ik niet hoe het werkte omdat we sinds 3 maanden upc hebben en ik nog nooit gekeken had...

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ debby: ze was zwanger van 7ling, 6ling geboren. Ze werkt niet, woont bij haar moeder en had heeft schulden. als je 7 kinderen heb, je kan niet rond komen en je heb niet eens een huis, dan ga je toch niet wéér embyo's inbrengen voor nóg een kind. ziek mens is het hoor. In amerika mag je max 2 of 3 inbrengen maar zij had dokter gevonden die er 8 wilde doen. vandaar nu weer 8ling erbij. de 6ling waren ook ingebracht.

8. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    HHHMMM volgens de berekening van roozjuh word Bart 1.90cm

@snuffeltje Het is idd uitputtend maar we houden vol ze zeggen dat het met drie maanden beter word. We houden vol.
    Toevallig belde mn schoonmoeder vanmiddag dat ik Bart altijd even bij haar kan brengen als ik wat tijd voor mezelf wil. Heb ik maar gelijk gebruik van gemaakt:D Ze werkt s'morgens maar morgenmiddag breng ik Bart bij haar (ze woont aan het eind van de straat) voor een paar uurtjes. even tijd voor mezelf en om 16 uur naar de tandarts blehh.
    Ik heb geen ervaring met spiraaltje hier helemaal geen hormonen alleen condooms. Ik sla op hol van hormonen in de pil. dus dan maar zo:) Wat fijn dat je morgen al op de poli kan komen veel succes!!

Gyino* happy birthday to you, Happy birthday to you......:D
    Gefeliciteerd meid! Wel balen dat je man het vergeten was. Goed dat je bij hem heb aangegeven dat je ervan baalt.
    Wat betreft het pc spel, raar he dat mannen sneller tijd voor zichzelf nemen dan vrouwen. Tenminste dat denk ik. Die van mij neemt ook echt tijd voor zichzelf. en dan bart en de hond en o,ja ook nog ik.
    Nou ja zo is het ook niet helemaal maar zo voelt het soms wel...

@shay wat balen voor je zeg ik hoop dat je snel een leuke en goed te combineren baan vind.

@Debby:) dank je jurk goed gekozen dus;)
    Ik heb een enorm eetstoornis verleden met jojo-en dus ik ben blij dat ik al hele lange tijd op hetzelfde gewicht blijf en ik maar 8,5 kilo aan was gekomen. wat er na een week al weer af was:D
    heel veel plezier samen aankomende zaterdag!
    *voeding ik zorg dat ik altijd 1 pak in de reserve heb staan. gelukkig is de friso bijna overal te koop maar dat geld niet voor de nutriton.

@sucre nou bekijks hadden we zeker we hadden een rit van 2uur naar de feestlocatie al die tijd heb ik zitten zwaaien als de koningin hahaha. heel veel leuke reacties ook van pubers op een brommer of mensen die begonnen te klappen. dat hadden we nooit verwacht, maar wel erg leuk. Hou nooit zo van in the picture staan maar toen vond ik het geweldig:) thanks voor je knuf.
    Mn schoonvader heeft nogal de neiging om het af te zwakken als ik zeg dat het best zwaar is. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik zeg dat WIJ het wel zwaar vinden. owh owh zegt ie dan. ja:p dikke neus hoor het is toch ons gevoel. Gelukkig deelt mijn man wel het gevoel.
    *Fijn dat ze Lucas goed in de gaten houden op het CB.En dat zn prikjes uitgesteld konden worden

@shay ja dat is die octopusmom ongeloofelijk he! dat je dat gemist hebt zeg het was toen uitgebreid in het nieuws.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Een 6-ling en dan nog een 8-ling???? :$:$:$
    Schandalig zeg, dat zoiets mag. En die arts moet zich schamen! GRMBL!#!@$

10. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Jep mijn mannetje is Schots. Van Inverness, in de Highlands. En nee, ik heb het monster nog nooit gezien :)

Trouwen met de kids: Ik vond met en zonder wel iets hebben. Vorig jaar zijn we dus getrouwd met alles erop en eraan en zonder kids. Over een jaar of 4 gaan we in Indonesië nog eens trouwen mét Ziva. Kijk daar echt al naar uit. De familie is al aan het plannen ;)

Ik wou Ziva mee op de 'slaaplijst' zetten, maar ik vind het niet direct terug.
    We vonden dat ze te vroeg en te lang sliep, dus we zijn wat gaan shiften.
    Nu slaapt ze van 20u en om 8u maak ik haar wakker. Zo heeft ze 4 flesjes van 180ml per dag. Ze slaapt nog in haar ledikantje op onze kamer. Na de vakantie gaat ze naar haar eigen kamer.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ja dan spoor je echt niet... dat is nog hardstikke gevaarlijk ook joh een 8 ling... Ik had het niet helemaal goed begrepen want ik heb het niet gezien.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @mini me ik heb toch ook altijd zo geschommeld met mijn gewicht. Voor mijn trouwen was ik 26 kilo afgevallen (waardoor ik dus galstenen heb gekregen). na de huwelijksreis zaten er al weer 8 aan en nu na de zwangerschap in totaal 12. Maar ach meid, ik maak me er niet meer druk om hoor er zijn belangrijkere dingen in het leven. Misschien ga ik wel weer afvallen over een tijdje maar dan rustig aan en niet meer zo snel snel willen afvallen. En meid, je ziet er toch hardstikke mooi uit in je jurk! Het is meer de media die ons een ideaalbeeld laat zien. Nou mijn beste vriendin is model, ze is op zich al heel mooi maar ze laat me zien hoe er gefotoshopt wordt op haar fotos en dan weet je dat je dat ideaalbeeld toch nooit kan halen. Ik denk altijd als ik en mijn man tevreden zijn, dan maakt het allemaal niet uit.

13. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hoi meiden, ben ik weer!:)
    Even wat reacties:

Mini me, dat is herkenbaar hoor! Het is ook gewoon iets wat enorm veel tijd en energie vreet, hoeveel dat merk je pas echt als het je gebeurt. Ik heb zelf ook pas nu weer een beetje het gevoel dat ik wat grip op de dingen begin te krijgen hoor!
    Maar gelukkig onthoud je vooral de leuke dingen, dat zal ook wel de reden zijn dat je juist die verhalen hoort. Dat is nooit van iemand met een baby in dezelfde leeftijd. (lees maar hier op het forum haha ;) )
    En zoals Gyino al zei, wat je op tv ziet is al helemaal niet realistisch.
    Van de week zag ik nog een film (Marley and me) waarin de hoofdrolspeelster in een avond beviel en daarna vrolijk thuiskomt, met een kort wit rokje en strak hemdje aan!! Geloof je 't zelf..:D
    Bart heeft een mooi koppie trouwens! En wat romantisch, je man te paard op je huwelijksdag!

Slaapritme, Sid slaapt door!!!:D:D
    Okee, de afgelopen 2 dagen heeft hij dat gedaan maar dan slaapt hij wel van 20.00 tot 6.30. Lekker joh! Meestal had hij er rond 4 uur een voeding tussen zitten, maar opeens kwam hij ook weer om 2 uur en daarna om 5 uur i.p.v. 4. (lekker als om 6 uur de wekker alweer gaat..) Gisternacht hoorde ik hem om 2 uur wel op z'n handjes sabbelen maar had iets van 'ja vent bekijk het, dat hoefde je eerst ook niet' en heb hem laten liggen. Nou geen huiltje of niks, en om 6 uur toen m'n vriend er uit moest hadden hoorden we hem pas weer. En lekker vrolijk hoor!:)
    Afgelopen nacht dus weer geprobeerd op die manier en weer lekker door kunnen slapen! Hopelijk blijft het zo.8)
    Als hij huilt pak ik hem trouwens altijd, hij huilt niet vaak dus meestal is er dan wel iets. Vieze luier, boertje, speen, honger. Eerlijk gezegd geef ik hem als hij na verzorging blijft mekkeren gewoon nog even de borst of een flesje afgekolft, ook al is het niet lang na de laatste voeding. Misschien wil hij dan echt nog iets te eten of is het het contact maar ik vind het wel erg makkelijk en werkt super..

Debby, prachtige foto's!! Dat is een goede fotograaf zeg!

Meilan, ook al zulke mooie plaatjes! Ik blijf het zeggen, maar dat koppie met haar..!!:)

LindaS, volgens mij hebben we hier het sprongetje al achter de rug, als dat kan. Sid was tussen 10 en 11 weken behoorlijk mekkerig maar is de laatste dagen het zonnetje in huis en kan ook meer. De vorige sprongen waren op de juiste tijd en ook goed te merken. Morgen is hij 12 weken, we merken het wel..

Nicole, wij hebben ook zo'n kleintje hoor! Met 7 weken was hij 4165g en 54cm, nu met zo'n 12 weken 4875 en 58cm. Hij komt goed aan, is vrolijk en de vrouw op het consultatiebureau vond hem er goed uitzien en dat hij zo'n mooi gaaf huidje had *trots*
    Ik maak me er dus niet druk over en denk dat dat voor Jason ook niet nodig is ;)
    Je trouwjurk is trouwens gaaaf!! Lijkt me ook leuk, zo in vol ornaat maar ik denk dat wij het net zoals Shay gaan doen, gratis trouwen en dan met de familie een leuk feestje thuis. Misschien dat als het budget er voor is we met een jubileum het groots vieren. :)

Nynke, Sid drinkt overdag gemiddeld iedere 3 uur, soms zit er meer tijd tussen en soms als hij druk is minder. 'S avonds tussen 6 en 8 mag hij zo veel en vaak aan de borst als hij wil want dan tankt hij lekker vol voor de nacht. Ik kan hem dan wakker in z'n bedje leggen omdat hij dan zo soezerig is en hij slaapt dan ook goed lang!
    Wil Isis het speentje ook niet als je er melk op doet? Voor Sid deden we er wel eens drupjes cinebaby op, dat vind hij ook lekker.

Gyino, gefeliciteerd!! Troost je, Bart was me ook vergeten te feliciteren op m'n verjaardag. We hadden het ontbijt al achter de kiezen toen hij er mee kwam. Maar dat kwam ook een beetje doordat we het de dag daarvoor al gevierd hadden, tegelijk met de kraamborrel. Oh, schiet me opeens te binnen dat ik het de afgelopen keer ook bij hem vergeten ben, ik was toen nogal afgeleid door de misselijkheid van de zwangerschap en herinnerde me het opeens toen hij al op z'n werk was.. *schaam*
    Wel fijn dat Roy snel thuis was en het uitgesproken is! Anders blijf je met zo'n rotgevoel zitten. En vergeten doet hij het nu zeker niet meer haha.
    Wat een leuke foto's!! Vooral die van Logan op de mat vind ik lief!:)

Sucre, fijn dat je het groeiboekje weer hebt! En moest toch wel gniffelen om je poepverhaal hoor!:D
    Maar goed dat je even wacht met de prikjes, anders is het wel sneu voor Lucas zo alles tegelijk. Hopelijk voelt hij zich snel lekkerder!

Deetje, fijn dat het zo goed gaat met Frank en z'n vader!

Roosjuh, wat schattig dat minipakje voor Damian zeg!8)
    Ook mooie trouwfoto's! En wat een lang end wordt hij al, die kan straks vast z'n kin op je hoofd leggen (zoals m'n broers bij m'n moeder haha)
    Oh wacht, als ik het voor Sid uitreken kom ik ook op 186cm.. (ik ben 175 en z'n vader 183)

Snuffeltje, wat vervelend dat het zo op en af blijft gaan, dan weet je ook niet waar je aan toe bent! Fijn dat je kleine ventje het wel goed doet! Heb je hem mooi kunnen showen bij de nacontrole?

Mirandab, ja snel laten zien die foto's! Leuk zo'n mini-brandweermannetje!

Ego, ik zit alweer in de tweede werkweek, morgen aan de slag. Ik vond het op zich wel te doen maar op de laatste dag voor het weekend wilde ik toch echt wel weer snel m'n kleine knulletje knuffelen hoor! Ik heb hem behoorlijk gemist. Gelukkig doet Sid het goed op z'n papadag en ook in de opvang, ze zijn allemaal dol op hem. Hij is kennelijk heel duidelijk in wat hij wel en niet wil, in geluid en mimiek. En kan heel charmant lachen naar de dames om ze om z'n klene pinkje te winden. :p
    Hij drinkt ook netjes z'n flesjes maar slapen doet hij daar nog niet echt lang omdat hij moet wennen aan alle geluiden. Hij sliep dus ook telkens erg snel nadat we hem opgehaald hadden, de tweede dag zelfs meteen in de wagen terug naar huis. Hij sliep zo vast dat we hem maar met kleertjes en al in z'n bedje hebben gelegd en toen was hij om 2.00 's nachts pas weer wakker!! Maar gelukkig is hij hardstikke vrolijk steeds dus zal het hem niet veel doen.

Op m'n werk hebben ze me gemist dus kon meteen bezig met van alles, maar waar ik wel behoorlijk van baal is dat m'n baas me vandaag al een sms stuurde met dat het druk zou worden en hij er dus van uit ging dat hij meer op me zou kunnen rekenen, en dat ik vrijdag ook moest werken.
    Daar was ik wel aardig boos over, ik heb voordat m'n verlof begon alles heel goed doorgesproken, en hem ook duidelijk gemaakt dat ik nu toch echt vaste werkdagen moet hebben, voor het plannen van de opvang, de werktijden van m'n vriend en ook een beetje een ritme voor de kleine. Ik wil niet weer zoals eerst de ene week opeens 6 dagen werken en daarna opeens maar 1 dag. Dat is geen doen dan! Er valt heus wel een mouw aan te passen maar dat moet ik dan wel minstens een week van tevoren weten, m'n moeder wil bijvoorbeeld best oppassen maar die werkt ook en moet bovendien dan met de trein uit Arnhem komen. (ik zit in Tilburg)
    Affijn, ik heb hem opgebeld en uitgelegd dat ik niet zo blij was met die sms, nou hij vond het maar raar van me en hij schikte zich áltijd naar me en vond dat dit maar moest kunnen. :x
    Verdorie, ik schik me altijd naar hem! Heb verdorie al 6 jaar al m'n vrije dagen alleen gepland als het hem uit kwam, altijd de dagen gewerkt die hij nodig vond, ben voor het werk hierheen verhuist en heb zelfs m'n zwangerschapsverlof (wat hij ook onzin vond) zo gepland dat het hem het beste uit kwam!! Ik wil echt niet moeten leuren met Sid om alles op het werk gedraaid te krijgen.:(

Nou ja, ik heb nu in ieder geval niet zo'n zin om morgen naar het werk te gaan want ga er vast wat over horen. En het is echt leuk werk en hij is een aardige baas maar ja.
    Ik moest in ieder geval even spuien hier..

Gelukkig is Sid een leuke afleiding, hij is zo grappig de laatste tijd! Hij heeft nu echt z'n handjes ontdekt en kan echt heel aandachtig aan dingen plukken en probeert alles in z'n mondje te stoppen. z'n grijpreflex is opeens ook weg, eerst sloten z'n vingertjes meteen als ze iets voelden maar dat doet hij nu niet meer! Z'n flesje houd hij het liefste ook vast.
    Verder heeft hij ook grote lol als hij op z'n rug ligt en je z'n beentjes omhoog doet, vooral als hij daarbij zelf een scheetje moet laten (oh jee, de pies-en-poep-humor begint nu al haha)
    Wild trappelen op het aankleedkussen als mama je luier verschoont en in je badje is ook helemaal geweldig!;)
    Hij kan ook niet meer tegen kietelen, als je hem op z'n blote buikje kriebelt lacht hij zich rot, net schaterlachen maar dan zonder geluid. We kijken er naar uit hoe het geluid er bij zal zijn..:D

Hier nog een paar leuke filmpjes:
    Als hij bijna gaat huilen moet je hele rare geluiden maken, werkt perfect..(let op z'n 'ik ben zielig' blikken tussendoor:D)
    Sidje lacht, Sidje huilt

En hij onderneemt al serieuze pogingen tot omrollen van rug naar buik!
    Sid wil z'n konijntje

En een foto'tje: 'Heee vingertjes!'

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    daphne ik lees je post morgen uitgebreid, ik ga nu slapen. Wou ff zeggen, lieve foto van Sid!
    Heet hij trouwens gewoon Sid of voluit Sidney?

welterusten meiden.

15. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Dank je!
    Hij heet overigens gewoon Sid, ik heb wel aan Sidney gedacht maar de Sid waar hij naar genoemd is heette eigenlijk Simon en vond het wel lekker simpel zo.
    Slaap lekker he! ;)

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Zo, nog even deze aangevuld en dan ga ik ook zo slapen. Ik hoop dat deze tijden blijven gelden! :p

Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek.
    Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 7:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. Tijden wisselen nog.
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer.
    Deetje Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.
    Nynke31 Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper.
    Mirandab Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles.
    Spirit70 Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje.
    Daphne Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #1657 Roozjuh, 21 sep 2009
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
    mini me:
    1.90??? haha succes! :D

Daphne:
    1.86? klopt die berekening dan wel want ik ben 1.63 en mijn man 1.82 en ik kom uit op 1.86 voor Damian. Scheelt tussen jou en mij dik 10cm en toch worden onze zonen even lang volgens die berekening :p En tussen onze mannen scheelt t maar 1cm

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal!

Kom even snel langs om iedereen een fijne nachtrust toe te wensen :)
    En ik zag in de gauwigheid een paar hele mooie bruidsfoto's voorbij komen :D
    Dan wil ik die van mij natuurlijk ook ff showen ;) (ben 7-11-08 getrouwd, dus bijna een jaar geleden nu!)

Wel confronterend om te zien.. toen was ik een stuk slanker dan nu... ;)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, en nog eentje om t af te leren :p

Nu ga ik Yentle in bad doen en naar bed brengen :)

Slaap lekker allemaal! Ik kom gauw weer meekletsen :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek.
    Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 7:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. Tijden wisselen nog.
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer.
    Deetje Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.
    Nynke31 Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper.
    Mirandab Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles.
    Spirit70 Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje.
    Daphne Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt)
    Kristel86 Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven.
    Ze slaapt in haar eigen bed trouwens :)

Nou, deze ook maar even aangevuld dan :) Nu ga ik gauw Yentle in bad doen!
    Fijne nacht allemaal :D

Deel Deze Pagina