Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Good morning all!

@LindaS: Hey, jij ook hier :D

@All: Hoe gaat het met de buikjes? :)

Vannacht heel onrustig geslapen.. Maak me toch wel zorgen over de zwangerschap namelijk, in de zin van dat ik heel bang ben dat t weer fout gaat :(
    Maargoed, ik moet nu gewoon elke dag even testen van mezelf, dat stelt me gerust namelijk als er weer een mooi streepje verschijnt :)
    En vanochtend was het streepje gelukkig duidelijker dan die van gisterochtend, dus ik voel me er prima bij nu :)
    Straks naar de huisarts voor een nieuwe B12-injectie in mn kont (auw, maar heb het er heeeel erg voor over hoor!) en meteen vragen hoe en wat mbt een vroege echo :)

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Morgen!

Debby welkom!

Kellly heb je nog een beetje kunnen slapen meid ?

3. @ kristel welkom aan deze kant ;)
    Wat ben je er alweer vroeg uit.

gm all

Het is alweer woensdag. Morgen vrij en vrijdag nog een agje werken. Bijna weekend dus ;)

@Mls ik lig er ook elke keer vroeg in hoor. en kom mn bed niet uit

4. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goodmornig,

Dames ik kan jullie niet meer bij houden :)

Kelly; fijn dat je weer thuis bent, k*t dat ze nix hebben gevonden en tegen die ex-werkgever zal ik zeggen kiss my a** :evil:

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd :baby:

Zag ook al mooie buikjes voorbij komen, wauw

Hier nog steeds wachten op de echo, duurt best lang naar al die mooie echo die al voorbij komen.

Dames die vandaag voor de echo mogen, suc6 :thumup:

Hmmm, verder weinig kwaaltje alleen dat ik geen koffie meer lus :pale:
    ach niet zo erg is toch niet goed.

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Kristel! :) Ik ook hier inderdaad! :D
    Hopelijk ben je na je echo wat geruster, dat heb ik hopelijk wel! Vind de eerste weken echt ontzettend spannend zeg! :eek:

Ryanne, morgen lekker vrij, HEERLIJK! :) Ik ben vrijdag vrij! Ook echt zin in! Dan hebben we al bijna onze echo, JOEPIE! :)

6. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede morgen,

@ er komen er steeds meer bij super welkom nieuwe zwangeren :)

ik ga vanmiddag lekker in mijn nieuw badje liggen, ik heb zo'n last van mijn rug.

ik ga lekker een bakkie thee drinken en een tosti maken mmmmmmm

tot later

groetjes
    daisy

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Heey meid :) Jij ook al hier :) Hoe gaat t met je?

Lees iets over vroeg slapen en het bed niet uitkomen... Heb ik (NOG) geen last van :)
    Ik ben juist heel vroeg wakker terwijl ik normaal altijd wil uitslapen :( En dan ben ik 's middags doodmoe en moet ik gewoon even een uurtje op bed liggen en dan 's avonds ook weer vroeg erin..
    Kortom ik ben dus doodmoe de hele tijd maar ben ook weer heel vroeg klaarwakker... Hoezo vreemd :( Of hebben meer dit?

@Linda: Ik denk dat ik al wat geruster ben als ik over de 5 weken heen ben :) maar na een goede echo zal het natuurlijk helemaal goed zijn :D
    Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik langs mag komen...
    Jij bent ook al bijna aan de beurt voor een echo, spannend :D

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als iemand iets niet gelooft, wordt er weleens gevraagd; 'Knijp me eens' (om te kijken of je niet droomt)... Nou, zo loop ik elke keer aan mijn borsten te voelen! Haha :) Even kijken of het echt is! :) Hahaha!

Of verklaren jullie me nu voor gek?! ;)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Linda, hier hetzelfde hoor ;)
    Iemand die niet zou weten hoe of wat zou denken dat ik op me eigen borsten geil :)

Moet alleen wel zeggen dat ze niet zo heel gvoelig zijn :( Ik heb de meeste pijn in mn baarmoeder en onderrug.. Mja, misschien komen de tietjes nog ;)

10. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    tjong zeg wist niet dat ik zo veel kon slapen..ben gelijk met lucy naar bed gegaan dat was nog voor 2100 en werd 830 weer wakker...heerlijk! Kon gister om 2000 al bijná mn ogenniet meer open houden....

kan me niet herinneren datik dat de vorige keer ook zo had...
    wordt wat straks met mn nachtdiensten....pff zie er vreselijk tegenop...

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Linda S; dat deed ik in het begin ook... Voel k nog wel dat ze pijn doen... goedkoper dan er weer een testje er tegen aan gooien hé!

's avonds heb ik al echt een buije, maar ja dat zijn gewoon de darmen... Ik heb het idee dat er alleeen nog maar eten erin gaat en er niet meer uit whahahahahahaa. Gelukkig vanochtend weer een nummer 2 kunnen doen. Yes! Opgelucht gevoel... En toch nog maar 1 kilootje erbij; dus valt mee. Kreeg me net toch een vlaag misselijkheid over me heen en dan weet ik het wel weer.... jaha het is ook weer 2,5 uur geleden dat je wat gegeten hebt... Snel een mandarijntje gegeten en weg misselijkheid! Echt een tip hoor...

Zodadelijk komt de derde aannemer langs... Even dri offertes laten maken voor uitbreiding dakkapel aan voorzijde (babykamer). Dan zit ons wondertje net wat ruimer in het kamertje. Laten we gelijk ook de zolder meedoen en dan zijn we wel klaar met verbouwen hier... Wordt nog een druk voorjaar....

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenmorgen allemaal.

De nieuwe zwangeren welkom allemaal!

Ik ben ook steeds moe en lig ook vroeg op bed en ben dan meestal ook op tijd weer wakker. Ik moet er dan wel vroeg uit maar word zelfs 's nachts overal wakker van en dat is irritant. Nu gaat het wel al ben ik wel flink vermoeid. Ik moet 's middags ook meestal even een uurtje liggen anders hou ik het niet vol.
    Ik geloofde in het begin ook helemaal niet dat ik zwanger ben, omdat het allemaal zo onwerkelijk was en dat heb ik nog wel een beetje al geniet ik er wel van.

13. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Goeiemorgen dames!
    Wat zijn jullie alweer vroeg op zeg. Dat trek ik echt niet hoor. Maarja, ik ga er ook telkens wat te laat in... Ben echt een avondmens, kan vreselijk lang opblijven, maar er ook dann vreselijk slecht uitkomen 's ochtends.

*gaap*

Net hondje uitgelaten, ik ga boodschappies doen.
    Oja, en ik heb ook eens wat fotootjes in mijn album gezet. Nog niet van testen en al helemaal niet van buik, want daar zie je nog niets aan :D Maar van onze inwoners :D

14. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Oh, ben dus niet de enige met die tik- duwde er ook steeds tegenaan om te kijken of ik ze nog voelde. :oops: Vanacht was heel pijnlijk: iedere keer dat ik me omdraai lijkt het of m'n tepels in brand staan :confused: dan moest ik ze 'goedleggen'. Wisten jullie trouwens dat beugelbh's worden afgeraden? Heb nu een heerlijke sportbh die ze mooi in model houdt.

@MLS: ongeduld! Foto kon gister niet omdat hij met de flitser helemaal wit wordt, ga nu proberen in daglicht. We hebben echt wel 6 plaatjes op een lange strook dun papier. En uitgerekend nog steeds op 1 juli, alleen dacht ze 7w6d ipv 8w0. Nou ja dat zal die kleine wat uitmaken...
    Had jij ook hartje gehoord?

Dames die vandaag echo mogen: geniet ervan!

15. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allen,

Jeetje wat is er veel gekletst sinds gister eind van de middag! Gisteravond niet meer hier geweest, mijn schoonvader werd opgenomen in het ziekenhuis, dus gisteravond na het werk mijn schoonmoeder daar opgehaald, snel eten en toen naar bezoekuur. Ter info: mijn schoonvader is al een aantal jaren long en hartpatient, maar afgelopen weken was hij nog benauwder dan anders en hield weer veel vocht vast. Na controle gister bij HA moest hij toch naar het ZH en daar hebben ze hem gehouden om wat onderzoeken te doen. Geen idee dus wanneer ze hem weer laten gaan, dus voorlopig heen en weer crossen...blegh.

Dan verder: vandaag weer erg moe, was van de week even minder, maar nu in alle hevigheid terug!

@ Kristel: welkom & gefeliciteerd!

@ Tinkerbell: jeetje wat gaat dat hard die buik! mooi hoor! Wil ik ook!

@ Diantje82: welkom & gefeliciteerd!

@ Belly82: welkom & gefeliciteerd!

@ Debby82: welkom & gefeliciteerd!

@ over brusje: goh, weer wat geleerd....

@ LindaS: :D :D doe ik ook hoor :D :D

@ all... en nu ga ik aan het werk! Mijn baas heeft bedacht dat omdat het zo rustig is, ik alles bij moet houden wat ik nu de hele dag doe en waar ik mijn overgehouden tijd aan besteedt.......tja, eehhmm, kan 'm moeilijk vertellen dat ik wel erg veel hier te vinden ben :oops: ...dus moet ik toch ook maar iets meer nuttigs gaan doen ben ik bang. :(

Tot later allemaal (ik vind wel weer een gaatje haha) ..

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen dame's...

om 11 uur eerste afspraak bij VK....

vind het spannend....

tot straks...

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0

succes bij de VK!
    ik ben er net geweest en heb een afspraak op 17 december... duurt nog zoooo lang... ben benieuwd of ze dan meteen een echo maken, in de folder staat van wel dus zal wel denk ik!

ook vanochtend bloed laten prikken, daar krijg ik wel eerder de uitslag van! :D Verder hebben ze volgens mij in mijn spier geprikt, kan mijn arm nauwelijks bewegen terwijl ik er normaal nooit last van heb aaaaargghhhh :rolleyes: :evil:

verder goed geslapen, alleen 's avonds eerder moe en nog steeds pijnlijke boobs. (en ja ik voel ook steeds haha) en ik ben ontzettend warrig! kan niks meer onthouden, terwijl ik normaal heel gestructureerd ben...

zijn hier trouwens nog meer jonge mama's? Ik ben zelf 24, hoe oud zijn jullie?

18. haha linda ik doe dat ook. Als het weer pijn doet voel ik me gerustgesteld ;) haha gekke mutsen zijn we.

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik ben 19 :) , denk ik de jongste hier...

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    De foto staat in het album! links zitten voetjes en dan steken de armpjes naar de zijkanten.... een minimensje! Hoe is het mogelijk?

Deel Deze Pagina