Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb een poging gedaan weer even bij te lezen maar het is toch wel erg veel....bedankt Miamel haha het is niet gelukt.

Nou dan maar even zo. Voor alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!

Voor iedereen met een positieve echo: gefeliciteerd, heerlijk die bevestiging he?! Helaas moet ik nog even wachten.
    Ik ga morgen de VK bellen (als ik het niet vergeet tussen 12:15 en 13:00) ben echt zo vergeetachtig.

Ik hoop dat ik voor de kerst nog een echo krijg het lijkt me leuk om het tijdens de feestdagen te vertellen.
    Wachten jullie ook allemaal met vertellen tot de echo?

Nou voor iedereen die er nog is weltrusten!

Tot morgen. Groetjes

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Zo dames, mijn inbox is weer leeg!
    Pfff, het is alleen wat later geworden dan ik had gepland, maar ja, 't is ook allemaal zo verslavend!
    Ga nu toch echt mijn bedje opzoeken (helemaal alleen, vriendlief is sinds gister aan de andere kant van 't land en komt pas vrijdagavond thuis)!

Liefs Kaatje

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgen

5. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    goeienacht*ehh*morgen*pfff*wateennacht......

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hèhè... Slechte nacht gehad...

7. Niet meer actief

Harde buiken, kan dat nu al?
    Ik merk trouwens dat dat gevoel met fietsen erger wordt.. (fiets normaal 45 minute heen naar mijn werk en 45 minuten terug). Vooral de terugweg!

8. Niet meer actief

Zo goedemorgen dames..\Ik lag nog heeeeeeerlijk te slapen. Maar mijn vriend is altijd zo lang bezig boven dat ik wakker wordt. En nu vind ik het zonde om wer te gaan slapen. Heb zoveel plannen! Dan maar vanmiddag even slapen hoor.

Hoe gaat het met jullie?

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mjah helaas wel... Ik had het bij elke zwangerschap vroeg en deze keer ook al een paar keer gevoeld. Volgens de gyn kan het geen kwaad zolang het niet pijnlijk is. En hij zal wel gelijk hebben gezien ik toch drie keer ongeveer mijn tijd uit gedaan heb ;)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin'! :)

11. Niet meer actief

Ok, weet ik dat ook wer dat dat kan.
    Het was vervelend maar zeker niet pijnlijk.

Trouwens dames,
    Als je een cyclus hebt van 24 dagen ben je op je nod toch alsnog 4 weken zwanger?
    Als je een lf hebt van 14 dagen wat vrij gebruikelijk is.
    Je krijgt toch zowiezo 2 weken voor je eisprong kado toch?
    Dat is mij verteld, ik had zelf een 25 dagen cyclus en heb op dag 22 posi getest. Heb toch gewoon gerekend vanaf 2 weken voor mijn eisprong en dus 3 dagen voor mijn laatste menstruatie. Volgens de vk hier klopte dat.

Dat zou betekenen dat de augustus mama's nog niet bestaan een Daan een juli-mama is.

12. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

13. Niet meer actief

Goedemorgen!

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    GM meiden!

@ Tinkerbell: volgens mij is het inderdaad zo dat je ongeacht je cyclus op je nod 4 weken bent. Ik ben daar zelf wel altijd vanuit gegaan in ieder geval.

@ wbpepe: wat je schrijft over mvm komt me bekend voor. Ik doe dus wel mee, maar had gezegd dat ze met ophalen de flessen achter het huis moesten ophalen in een tas. Beetje prive dus. Gisteren komt die chauffeur dus doodleuk met de kratten in de hand voor om. Ik woon midden in een woonwijk dus je kunt wel voorstellen dat ik nogal pissig was. Ik denk dat het hier inmiddels dus wel bij de buren bekend is dat ik zwanger ben :evil: Echt niet leuk. Aangezien hier zelfs mijn schoonouders het nog niet weten. Ik voel me nu dus verplicht het te vertellen, omdat ik bang ben dat ze het van een ander horen. Zucht..

15. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Buenas dias :D

16. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ mama van tessa
    Precies. Dat was bij mij bij mn eerste zwangerschap dus ook. Heel vervelend. Je maakt afspraken met ze en die komen ze niet na. En dat terwijl hun inkomsten van ons afhankelijk zijn. En reken maar dat er veel verdiend wordt. MvM zegt altijd van niet en zegt dat het procedé duur is dus dat ze niet veel overhouden, maar da's allang weerlegd en cijfers zijn bekend gemaakt bij Radar toen. Gaat echt om vreselijk veel geld. Ja, als je daar de topsalarissen van de directie vanaf haalt, dan hou je idd niet veel over..... :(

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

Over MvM, wie doet daar eigenlijk allemaal aan mee? :)
    En je kan toch ook de flessen zelf wegbrengen...?

Ik wil er ook aan mee doen maar ik wacht nog eventjes met aanmelden... Als ik de 5 weken passeer (wat nog nooit gebeurt is) dan pas ga ik me aanmelden.

Vanochtend natuurlijk weer getest en de streepjes zijn weer duidelijker dan gister :whistle:
    Dus ik ben weer superblij! (Heb ik namelijk nog nooit gehad dat de streepjes duidelijker werden, bleven steeds licht totdat ze wegwaren en ik mk kreeg :()

Fijne dag allemaal!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Ik doe ook mee met MvM! Ik mag de flessen bij de verloskundigepraktijk neerzetten, daar hebben ze een kist neergezet waar je je flessen kunt achterlaten en nieuwe mee kunt nemen! :) Heel handig!

@Kristel; Fijn dat je streepjes duidelijker worden! :) En je mag trouwens met MvM meedoen vanaf 6 weken, dus dat gaat helemaal goedkomen! :)

Weet niet wie het vroeg, maar je rekent inderdaad vanaf je eisprong 2 weken en dan blijft het standaard vier! Mijn laatste menstruatiedag was 13 september, dus als je vanaf dan zou rekenen zou ik nu ook al zo'n 8 weken zwanger zijn.. Dus je hebt gelijk hoor! :)

19. Niet meer actief

Hey Kristel.

Wat fijn dat de streepjes nu wel duidelijker worden zeg!
    Zal vast wel geruststellend zijn of niet..

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge dames! Wat een hoop bijgeschreven gister! Doe niet mee met MVM omdat het huis te koop is... vind het wel goed dat mensen het doen maar het moet geen 'moeten ' zijn! En idd wordt het product commercieel gemaakt (en voor andere doeleinden gebruikt) maar volgens mij mogen ze ons 'moeders' niet vergoeden zoals dat met bloedgeven ook niet mag.
    Moet nodig opruimen en schoonmaken hier, huis is een puinhoop.... tussen de aanvallen van misselijkheid door. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina