Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Mamabeer wat fijn om te horen dat je nog steeds zwanger bent. Ik ben wel heel blij voor je dat je nog steeds zwanger bent.

Hier verder alles wel goed, eindelijk weer eens heerlijk geslapen. Ik voel me niet eens misselijk of zo alleen moe en wat last van mijn borsten maar meer niet eigenlijk.

2. Sandra83

Sandra83 Lid

10 nov 2006
    29
    0
    0
    Mamabeer:
    Wat fijn om te horen. Moet een enorme opluchting voor je zijn.
    Gelukkig maar!

3. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    mamabeer Gefeliciteerd, goed nieuws!

Ben nu een chocoladeletter aan het opeten...help....kan hem niet wegleggen...

4. Niet meer actief

Gewoon lekker eten hoor.
    Een beetje zonde mag best vind ik ;)
    Je hoeft niet gelijk 10 letters te gaan eten, maar 1 kan prima hoor :p

5. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Ben toch maar aan twee manderijntjes begonnen....

6. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Ga maar eens even wat doen in huis! tot later allemaal.

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Allereerst WBpepe: wat goed van je dat je zo iedereen kunt onthouden en voor iedereen een goed woordje over hebt!

Derek Ogilvie, jeetje, wat goed dat je dat gedaan hebt, hoe was dat om hem aan het werk te zien. Ik kijk altijd naar zijn shows, super indrukwekkend. Kwam er nog wat uit bij jullie mannetje? Als het een te persoonlijke vraag is moet je het zeggen hoor!

Ik schrok zeker over je laatste opmerking m.b.t. moeder voor moeders, als ik dat had geweten had ik niet meegedaan. IK had wel al mijn trwijfels, omdat je veel moeite doet terwijl de farmaceutische industrie er rijki van wordt, maar had zoiets van als ik het niet doe en anderen ook niet dan wordt er geen pregnyl meer gemaakt en kunnen sommige stellen die (zoals Charlotte van Sex and the City dat zo mooi kon zeggen) "reproductively challenged" zijn daar niet meer van profiteren.

@Miamel: meis, las 5 pagina's terug je paniekverhaal en je twijfels, is zooo herkenbaar, maar ik kan je zeggen dat echt alle cliche's waar zijn, het is zo bijzonder zo'n klein hummeltje, het is nergens mee vergelijkbaar. Toen Charissa geboren was was ik meteen helemaal verliefd op haar, en ik kan gewoon naar haar kijken en spontaantranen van ontroering in mijn ogen krijgen. En geloof me, dat gevoel is zo fijn en bijzonder dat je daar graag een beetje vrijheid voor opgeeft. En ook dat valt in praktijk mee, het vergt iets meer plannen. Als ik zou willen zou ik best nog kunnen gaan stappen of winkelen of whatever, maar ik kan Charissa vaak zelf niet uit handen geven, blijf dan liever thuis bij mijn kleine moppie.

Ga nu even verder teruglezen, maar wou dit alvast even gezegd hebben voor ik het weer zou vergeten.

Oh ja Bruije, heb je PB gelezen, en natuurlijk terug gePBt ;)

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh, en mamabeer, fijn fijn fijn...gelukkig maar!

@Sje: als je toch die chocoladeletter weglegt hou ik me aanbevolen voor het restant, wat kan een mens trek hebben in chocolade zeg...!

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat heb ik ook maar ik moet uitkijken omdat ik hypoglykemie (schommelende bloedsuikerspiegel) heb en daardoor mijn suikerspiegel ineens sterk kan stijgen. Ik eet het wel eens maar hou het bij één klein chocolaatje. Voor de rest probeer ik maar meer fruit te eten en dat gaat goed.

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @Daffie, ik las je onderschrift over je tweede relatie en vrij snel zwanger. Oke, nu kom ik met een hele persoonlijke vraag in huis vallen "hoe snel is snel". Nu zal je denken wat gaat haar dat aan, maar ik vraag het omdat ik zelf ook snel in mijn relatie zwanger ben geworden, heb nu een dochter van bijna 9 maanden en we zijn 1 jaar en 9 maanden samen. Ik was na 3 maanden zwanger van mijn eerste, maar alles voelde zo goed met mijn vriend, en we hadden allebei een kinderwens, en hadden na 3 maanden zoiets van waarom ook niet, ben gestopt met de pil en was gelijk zwanger. En nu in blijde verwachting van de tweede (althans, daar gaan we vanuit, waarbij we hopen dat de echo het tegendeel niet gaat bewijzen)

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    echt gek

alleen al de gedachte aan chocolade doet me naar wc hollen :oops:

12. Niet meer actief

Ik ben zelf ook al heel snel gestopt met de pil.
    Ik vind, garantie dat je voor altijd samen blijft heb je gewoon niet en die zal je ook nooit krijgen.
    Als het goed voelt, waarom niet?
    Zolang je er beide achter staat is het heel normaal vind ik hoor!

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

Ik voeg me hier ook bij, mag dat? :-D
    Ik heb gisteren een dikke vette positieve test gehad :whistle:
    Het is mijn 2e zwangerschap, mijn dochtertje Loïs word 3 december 1jaar.

Als jullie meer willen weten hoor ik het wel ;)
    Ik hoop hier mijn zw. lekker uit te kletsen!

14. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ mamabeer: super goed nieuws zeg! En nu hopen dat je niet meer voor zoveel spanning komt en gewoon lekker kunt gaan genieten.

@ Alieke: welkom & gefeliciteerd! (als je op onze mooie lijst wilt, dan stuur maar een PB naar me met je gegevens. voor de lijst zie link onder mijn banner)

Het lukt me vandaag maar niet om me te concentreren, ben zooooooooooo moe, mijn ogen vallen echt bijna dicht op het werk. En heb het zoooooo koud, heb de verwarming hier al opgeschroefd naar 21,5 (vind mijn mannelijke collaga zo fijn haha), heb een warme kruik (voor mijn rug, maar is voor de warmte op zich al fijn), dikke trui aan en zo'n sjaal/poncho achtig ding eroverheen....... moet niet gekker worden.

15. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    @mamabeer echt super nieuws! Nu kan je weer lekker verder genieten van je zwangerschap, niet vergeten hè?!

@Alieke, welkom! tuurlijk mag jij je toevoegen...

Het wordt echt druk hoeveel juli-mama's zijn er eigenlijk al?

Hier is het best rustig... alleen nog steeds heel de dag misselijk dus ga maar even een lekker mandarijntje eten, misschien helpt het...

16. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Heb effe snel geteld de lijst staat nu op 73.... maar dat is volgens mij zonder de laatste nieuwe... het moet echt niet gekker worden whahahaha ;)

Ik denk dat de kraamhulpen dit jaar niet op vakantie kunnen ;)

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Mamabeer; Hé! jij ook hier, toevallig zeg ;) :)

Ik zal me wel even op de lijst zetten..

Lees dat veel last van kwaaltjes hebben. Ik heb alleen af en toe last van me buik,rug en borsten. De rest zal wel volgen ;)

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

O ja, dat wilde ik nog met jullie delen (misschien weten jullie het al wel), maar Fontys Hogeschool in Eindhoven zoekt regelmatig vrijwilligsters voor de opleiding echografie. Ze zoeken dan zwangeren tussen de 10 en 28 weken. Had zelf gisteravond een mail gestuurd en vanmorgen antwoord dat ze voorlopig niemand nodig hebben ivm eind studiejaar oid, maar dat ik half januari nog maar eens moet reageren.
    Dus voor wie het leuk vind om nog eens een gratis echo te laten maken misschien een idee.
    Het is voor mij wel niet naast de deur, maar daar maken we dan maar een dagje uit van als het zover komt!
    Gratis echo, wat willen we nog meer!

19. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Goede tip! :D
    Wij zitten in Tilburg dus dat is niet erg ver weg.

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dames, even snel een berichtje:

De huisarts belde net en ik krijg vanmiddag al een echo :eek: Ivm de vorige vroege miskramen.

We zullen natuurlijk niet te zien krijgen of het kindje leeft of niet, maar iig wel of het op de goede plek ingenesteld is en of mn baarmoederslijmvlies wel dik genoeg is etc.
    Zo kunnen er al wat dingen uitgesloten worden die een miskraam kunnen veroorzaken.

Heel spannend nu dus!
    We gaan ons kindje gewoon al zien vanmiddag :D
    Weliswaar als een stipje, maar dat maakt niet uit!
    (als het allemaal goed gaat natuurlijk)

Deel Deze Pagina