Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mammabeer: Geweldig! Ben zo blij voor je!

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @Daffie, ik las je onderschrift over je tweede relatie en vrij snel zwanger. Oke, nu kom ik met een hele persoonlijke vraag in huis vallen "hoe snel is snel". Nu zal je denken wat gaat haar dat aan, maar ik vraag het omdat ik zelf ook snel in mijn relatie zwanger ben geworden, heb nu een dochter van bijna 9 maanden en we zijn 1 jaar en 9 maanden samen. Ik was na 3 maanden zwanger van mijn eerste, maar alles voelde zo goed met mijn vriend, en we hadden allebei een kinderwens, en hadden na 3 maanden zoiets van waarom ook niet, ben gestopt met de pil en was gelijk zwanger. En nu in blijde verwachting van de tweede (althans, daar gaan we vanuit, waarbij we hopen dat de echo het tegendeel niet gaat bewijzen)

Amsy: ik heb een half jaar een relatie en we wonen ruim vier maanden samen. De meeste mensen die ik ken zijn heel blij voor ons maar er zijn er natuurlijk altijd wel een aantal die commentaar hebben. Ik vind het helemaal niet erg dat je dat vraagt. Van mijn oudste raakte ik zwanger toen we net de sleutel van het huis kregen om samen te gaan wonen, dus dat was ook niet echt handig maar ja.

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    mamabeer gelukkig gaat het goed met je babytje! Was het andere nou gewoon een bloeding of was je toch zwanger van een tweeling?

Alieke welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kristel mooi dat je vanmiddag al een echo krijgt! We duimen voor je dat alles goed is!

Hier slaat de zwangerschapsdementie ook al weer aardig toe, mijn lijf krijgt het dubbelop, ben nog aan het ontzwanger (duurd 9 maanden na de bevalling zeggen ze) en ben ook al weer zwanger.
    Gisteren ging ik op de fiets naar de winkel, had boodschappen gedaan en zou mijn fietssleutel pakken, ik zoeken en kon hem niet vinden, had ik de fiets helemaal niet op slot gedaan! :)

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat valt niet te zeggen of het er nu 1 of 2 zijn er zit wel nog een hele grote bloeding in me baarmoeder maar dat komt er vanzelf uit en hoeft niet zoveel te betekenen heb ik bij Ryan ook gehad....ik had dit niet verwacht dit word een wonderkindje! :D

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    @daffy: ja, ik ken dat, mensen reageren heel blij, maar via via komt je dan ter ore dat mensen het wel heel erg snel vinden. Maar wij zijn een super blij en gelukkig gezinnetje, en we hebben allebei het gevoel dat het allemaal zo hoort te zijn, en nu dat ook nog eens bezegeld wordt met een tweede maakt het helemaal bijzonder. Ook nu zullen mensen wel commentaar hebben, want Charissa is nu 9 maanden en de volgende is in aantocht. Ach, zo hebben mensen altijd wel wat te klagen.

@Alieke, gefeliciteerd meid, en welkom!

@Kristel: heerlijk dat je al voor een echo mag vanmiddag zeg. Laat je even weten hoe het is gegaan. Ik moet nog 2 weken wachten, ik wou dat het al zover was!

@kaatje: inderdaad goed om te weten, helaas wonen we in overijssel, da's niet om de hoek. Maar zo'n gratis echo is natuurlijk wel super! Zouden er niet meer van dit soort opleidingsplaatsen zijn die dit aanbieden?

Nu ga ik maar weer aan het werk, pauze is voorbij!

6. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat is inderdaad waar. Bij mij liepen ze ook te klagen toen ik na vijf maanden weer zwanger was van mijn tweede. Mijn twee dochters schelen op een week na 14 maanden. Ik ben er blij mee en moet zeggen dat ik het wel fijn vond.

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Daffy, Hoe is jou dat verder bevallen dan, de twee meiden zo kort op elkaar? Is het inderdaad zo druk als ze zeggen of valt het in de praktijk wel mee? Het lijkt mij juist zo leuk voor Charissa, dat haar broertje of zusje niet zoveel met haar scheelt.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zal zeker laten weten hoe het gegaan is als we weer terug zijn.
    Ben wel heel zenuwachtig nu hoor!
    Wat als de gyn niks kan vinden nog omdat t te vroeg is ofzo.... :(

Ik lees een beetje mee over kinderen snel achter elkaar krijgen.
    Ik weet natuurlijk niet hoe het is, maar aan de ene kant lijkt t me wel heel zwaar, maar aan de andere kant ook echt super!
    Wij willen het liefst ook de kinderen snel achter elkaar, als het mag lukken natuurlijk.
    Maarja, misschien als we er 1tje hebben dat we voorlopig even niet meer willen :)
    Je weet maar nooit hoe je kindje zal zijn ;)

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
  10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Kristel; heel veel succes zometeen!
    Ik heb nu zometeen als alles goed gaat 3 kids snel achter elkaar gekregen. Het is wel pittig, maar oh zo leuk! Zou het zo weer doen! Je zit nu midden in de luiers maar zometeen ben je er ook weer uit, en dan ben je ook klaar. Dan blijf je er niet jaren mee zitten.
    En de kids hebben ook veel aan elkaar omdat ze niet zo veel schelen qwa leeftijd. Dus ik vind het alleen maar erg leuk!

11. Niet meer actief

Er is al een hyves!
    Moet zo even kijken welke dat is hoor

12. Niet meer actief

Kristel wat fijn dat je nu al voor een echo mag.

Ik heb ook gelezen over de echo's in Eindhoven.
    Had al contact gehad met die mensen maar ga het toch niet doen.
    Ik zag trouwens ergens een import-Tilburger...
    Hier nog 1 ;)

13. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Zo, ik kom net van HA. Ze heeft bloed geprikt en ik heb mijn urinestaal afgegeven. Morgen weet ik de uitslag ivm toxoplasmose, rubella, eiwitten, ...
    Ze heeft ook een gewichtsplan meegegeven. Tegen het einde van de zwangerschap mag ik maximum 60 kg wegen. Gaat grappig worden. Ik heb nog nooit de 50 gezien op mijn weegschaal :)

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    ik kan m niet vinden, had al gezocht!

15. Niet meer actief

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Meilan hoe zwaar of licht ben je nu dan?

Ik hoop dat ik niet teveel ga groeien want ik ben nog niet eens op mijn oude gewicht van voor de bevalling, moest nog wat kilo's kwijt! ik was tijdens de zwangerschap bijna 25 kilo aangekomen. Mag nu niet afvallen maar ga proberen om zoveel mogelijk te bewegen en er wel op te letten wat ik eet. Ben net begonnen met fysiotherapie en krijg daar ook oefeningen mee voor mijn rug en we proberen daar ook een beetje mijn conditie in de gaten te houden.

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo meiden

Ik ben Alida en ben zwanger van ons 2e kindje. Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben. Ben als het goed is 25 juli uitgeteld.
    Dus ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger.

Voel me verder goed alleen erg moe en af en toe last van maagzuur.

Groetjes Alida

18. Niet meer actief

Gefeliciteerd!

19. Niet meer actief

Gefeliciteerd!

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0

Deel Deze Pagina