Hey mammabeer wat geweldig nieuws zeg, ook fijn dat je toch langs kon komen, geniet van je zwangerschap Groetjes
Linda, ik neem floradix, helpt nog steeds erg goed. Wbpepe, vroeger ja. Toen stond ik er open voor. Maar ik wilde het niet meer, ik vond het te eng worden. Op een of andere manier heb ik het toen geblokt en heb het nu niet meer.
Ik ben drie weken daarna gestopt met de pil, hahah! Ik ben trouwens ook wel eens naar een waarzegster geweest die tegen met zei dat ik moest oppassen op een roltrap.. Ik verklaarde haar voor gek, want ik sta bijna nooit op een roltrap! Binnen 2 weken viel ik op de roltrap, hahahaha! Hij stond stil, dus liep met een vriendin omhoog, begint ie opeens te werken, dus we vielen allebei naar voren! Hahahah
hoi hoi hoi alle, even een berichtje van mij. ben helemaal inme nopjes. vandaag alles in een snel treinvaart gegaan. om 14:00 moeders voor moeders langs geweest. om 14:45 afspraak bij de vloskundig gemaakt. om 15:01 afspraak voor eerste mijn echo gemaakt. woow hoe bedoel je een heftig uurtje. een paar pagina's terug ging het over mvm. ik ga wel mee doen omdat een vriendin van mij waarschijnlijk medicijnen nodig heeft met het hcg hormoon. zo voelt het teminsten dat ik iets voor haar kan betekenen. als ik dan hoor dat je een wetstrijdzwembad aan plas nodig hebt voor maar 10 spuiten. lijkt het inderdaad onbegonnen werk maar ik heb het er voor over. weet je of ik nu in een potje pies of me pies gaat de afvoer in. dan maar in een potje voor een goed doel. maar ik snap best wel dat er mensen zijn die om wat voor redenen het niet kunnen zij het cultuur zij het medischijnen. als iets niet goed voelt moet je het niet doen. daar ben ik zeker weten wel voor. over die nekplooimeting he. ik heb het aan de arts bij ons op school gevraagd een vergroot hart kan ook wijzen op syndroom van down. en gelukkig zien we deze vaak genoeg. als er dan twijfel is kan je voor een nekplooimeting kiezen. ik denk dat ik er zelf niet voor zal gaan. maar dat zeg ik nu. zo ga nu voor het eerst in het kannetje piezen. ga straks de rest lezen. ben gelukkig nog steeds vol met snot dus kan wel even wat afleiding gebruiken. liefs gyino
wbpepe ik bedoelde met Derek contact zoeken met mijn overleden baby. Mijn plaatje heb ik hier 'gepikt' van iemand anders. je kan zo op mijn plaatje rechtsklikken en dan opslaan op je eigen pc en dan hier ook gaan gebruiken, mag van mij hoor! Voor als we gaan groeien heb ik straks ook al een leuke gevonden er staat op ik ben niet dik ik ben zwanger, zou hem nu ook al kunnen gebruiken want ik heb best nog een buikje heeft de baby in ieder geval lekker veel ruimte!
@ Spirit70 Ah, tuurlijk, sorry dat ik daar even niet bij stil stond... Ja, ik ben ook bij de theatershow geweest en dan komen van de 1000 man misschien 15 aan de beurt... Het plaatje hoef ik niet te pikken hoor, vond het gewoon heel cool, en mss had je 't zelf gemaakt. Ik was al aan het rommelen in photoshop
hoi meilan, hoewel het ook mijn eerste zwangerschap is herken ik dit volledig hoor. man en ik hebben zoveel dingen die we doen waar straks even geen tijd voor is. we gaan gemiddeld zo'n 3 keer per jaar naar larp evenmenten. en aangezien we vrienden over heel nederland hebben zitten ga we ook met regelmaat een weekendje daar heen. ook houden we er van om wel eens nachten op te blijven en samen te computeren of film te kijken. veel dingen die wel kunnen maar op een laag pitje moeten of even moeten wachten. nee ik denk dat het niet vreemd is als je dus soms paniekerig bent. wat wel belangrijk is denk ik een man die achter je staat en een familie die je ondersteunt. ' liefs gyino
Mooi verhaal hoor wbpepe! Ik geloof het heel zeker hoor! Ik ben zelf ook zo'n kindje geweest namelijk als jouw zoontje.
oooh meilan zag nu pas dat je manlief ook in een kilt is getrouwd. mijn mnnetje had ook een kilt aan. ook de getuigen en vaders droegen er 1tje. we zijn getrouwd op kasteel sypensteyn in oudloodsdrecht. hoe komt het dat jullie hier voor hebben gekozen? bij ons was de rede dat we veel met het keltische en schotse hebben. niet als familie maar meer de mooi heid van het landschap en de spelen die we doen. liefs gyino
Hey dames, Hier dan even snel een update van de echo vanmiddag voordat ik even een dutje ga doen! Om 14.40 uur moest ik dus bij de gyn zijn voor een echo. Helaas hebben we geen vruchtje gezien, daar is het gewoon nog veel te vroeg voor, dus ook niet of het wel op de goeie plek ingenesteld zit. Maargoed, de gyn heeft wel mn baarmoederslijmvlies opgemeten en zei dat het goed opgebouwd was en dik genoeg vor een zwangerschap Dat is dus al 1 ding uitgesloten wat een miskraam zou kunnen veroorzaken Verder heb ik hem mijn testen ook nog laten zin en hij vnd ze er goed uit zien, kon ook niet anders 10 december mogen we weer terugkomen, dan ben ik 7 weken zwanger als t goed is, en dan zouden we het hartje moeten zien! Ik kan niet wachten
Kristel fijn dat het baarmoederslijmvlies er goed uitzag voor een zwangerschap, met 7 weken zie je het beter hoor! Mijn vorige zwangerschap heb ik met 5 wken en 1 dag een echo gehd, toen zagen we bovenin iets zitten en de gyn zei toen dat kan een vruchtje worden deze foto staat nog in mijn album, kunnen jullie zien hoe het er met 5 weken ongeveer uitziet.
Nieuwe dames: Van harte welkom. Ik doe trouwens ook mee met MvM. Morgen om 11.00 uur heb ik een afspraak. Gewoon proberen. bevalt het me niet dan stop ik. O ja, met mijn schoonvader gaat het boven onze verwachtingen in redelijk goed. Eerst viel hij steeds weg en kon hij niet zelfstandig plassen of eten. Hij is ook vreselijk mager geworden. Hij ligt nu in een verzorgingshuis maar hij is nu zo goed als volledig weer bij en heeft zelfs weer zin om tv te kijken of een boekje te lezen. Hij heeft een vreselijk zware chemo gehad maar die heeft wel aangeslagen. Nu moet ie weer zien te herstellen. We hopen zo dat ie de kleine nog mee kan maken. We geven de hoop niet op, zolang hij dat ook maar niet doet! Hope is good! Groetjes, Wendy
@ Tinkerbell *zwaait* Ik neem aan dat je mij bedoelde, als mede import-tilburger? Welke VK zit jij bij? Kom ik je misschien nog eens tegen! (ik zit bij de Zon) Wel bijzonder, dat Derek O. gebeuren. Ik moet toegeven dat als ik hem op tv voorbij zie komen ik snel verder zap, ik heb het niet zo op heel het commerciële gebeuren er om heen. (Brr) Maar fijn als hij zo mensen kan helpen! En geloof ook zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, aan de kant van mijn moeder zijn een paar paranormaal begaafden in de familie en heb zelf ook rare dingen meegemaakt, dromen en dergelijke. Daarom denk ik ook dat ik een jongetje krijg, jaren geleden heb ik dat al gedroomd en het gevoel van liefde voor die peuter die ik op schoot had was zo groot dat het me altijd is bijgebleven. Het klinkt wat wazig, weet het, en niet dat ik geen meisje wil, maar ga wel heel erg verrast zijn als het wel zo is!
Mamabeer: wat fijn dat alles gewoon goed was Kristel: Fijn dat je nu wat meer weet Alle nieuwe welkom Ik ga er weer vandoor moet boodschappen hebben.
Ja ik bedoelde jouw! Ik heb nog geen vk omdat ik eerst een echo bij de gyn krijg. Mijn huisarts beveelde de zon aan, maar op hun site lees ik dat je niet altijd een 20 weken echo krijgt. Klopt dat?