De details hebben hier heel lang met dikke marker stift op de kozijnen en muren gestaan, heel duidelijk was een handafdruk op het glas/kozijn hoe de jongen geprobeerd heeft weg te komen. pas sinds vorig jaar zijn we in de aanbouw gaan verbouwen ...nu is het keuken geworden en zie je er niet meer van
Bizar zeg! Nou, kwam ik aan met mijn begraafplaatsje....hahahaha Ga het zo gelijk ff tegen mij mannetje vertellen....hij heeft ook een boek gelezen over de Hells Angels. Misschien staat het er wel in...hihi Fijn hé, als je mannetje lekker thuis is.... Ik ga trouwens ook maar eens een tukkie doen. Weltrusten iedereen...gaap..
ben misselijk geworden van de spanning ...hubbie gaat me zo lekker instoppen..dus dames ik ben er weer vandoor. Tot morgen
Hé Kel, Mijn mannetje heb het boek er ff bij gepakt, want jouw verhaal kwam hem wel bekend voor. Heette de vorige eigenaar toevallig Serge Wagener? En ging het om Juliana kanaal?
Hey meiden, Ik zie dat ik weer een heleboel bij te lezen heb. En 't wordt nog spannend ook, zo te lezen . Ben vanaf m'n mobiel even aan 't checken, maar het is allemaal zo klein. Morgen lees ik de verhalen wel vanaf de computer. Bovendien reageert dat wat gemakkelijker. Ik ga nu toch maar even slapen. Truste iedereen.
morgen, jeetje wat een nacht, en wat een kabaal allemaal buiten, manlief was weer op de bank in slaap gevallen dus heb ik het bed de hele nacht voor mij eigen gehad. @ er werd over gewicht gesproken, ik woog 5 jaar geleden nog het dubbelen (130) van wat ik nu weeg, ik ben de sinds de zomer 10 kilo aangekomen maar dat boeit me niet echt, er zit een kindje in mij en bij mijn eerste was ik 30 kilo aan gekomen, ik verwacht niet dat ik deze keer weer zoveel aankom want toen heb ik het er echt van genomen. en als ik 20 kilo aan kom dat is het nog maar zo. dat gaat er straks toch wel weer van af. @ oo en uhm 6 WEKEN hahaha ik vind het erg leuk wanneer het weer vrijdag is, weer week verder. nog 6 te gaan. nou ik ga even kindje aankleden tot later groetjes daisy
Goeiemorgen! Zie dat het een spannende avond geweest is gisteravond, met moordenaars, enge mannen aan de voordeur... Hier was t een vermoeide avond, veel geslapen, ondertussen nog een beebiesite gemaakt en vannacht kotsmisselijk geweest.. Vandaag dus even rustig aan doen Fijne dag allemaal!
Goodmorning, Zo is hier zeker spannend geweest gisteravond 8-[ Hebben die dames nog een beetje kunnen slapen : Gewicht, met mjn eerste (dochter) van 55 kilo naar 77 kilo, arhhh dus 22 kilo erbij ben daarna altijd blijven hangen op 60 kilo Met de tweede (zoon)maar 7 kilo aangekomen toen kon je van de achterkant niet eens zien dat ik hoogzwanger was. Dames fijne dag, bijna weekend
goedemorgen all, idd weer veel gekletst. Gister heerlijk dagje vrij gehad maar helaas een hoop huishoudelijke klussen. * Bruisje waar was je nu met je emmer * Gister avond met mn zus sing a star gedaan op de ps2 dus was een gezellige avond. Denk dat de buren nu nog een trauma hebben Vandaag werken en om 5 uur WEEKEND!
goedemorgen dames Zo te lezen was het gisteravond spannend, niet leuk iemand aan je deur te morrelen als je alleen thuis bent! Vanmorgen nog een test gedaan van het kruitvat, deze was super duidelijk, die van zondag was een beetje licht van kleur dus ik dacht ik doe nu nog een testje! Ben zo af en toe na het eten of als ik iets gedronken heb misselijk. Vanmorgen rugpijn en dat trekt door naar m'n billen.
Zal mijn gewicht dan ook maar even hier neergooien Ik heb altijd 51 kilo gewogen bij 1.76m. Veelste weinig, maar kreeg het er niet aan. Maar gelukkig via een streng dieet van de diëtiste wel en nu weeg ik 65 kilo Hoop dat er niet al te veel aan gaat komen tijdens de zwangerschap, maargoed, als het wel zo is, ook niet erg, ik val toch wel weer snel af dan
Goedemorgen! Zo spannend avondje geweest gister! En al die gewichten.......pfff, voel me nu wel heel zwaar en wil niet weten hoe het na de zwangerschap is (niet dat ik er op ga letten overigens). Tot later
Goedemorgen! Wat een spannende verhalen! Net of ik een spannend boek aan het lezen was haha...nog wel een beetje kunnen slapen? Ik wel...heerlijk geslapen! Ik was 70 kilo en kwam ongeveer 15 kilo aan. Bij mij hielp BV geven wel voor het afvallen. (zat tenminste snel weer op mijn oude gewicht.) Eens kijken hoe het nu gaat...heb al weer aardige (vr)eet buien..
Goedemorgen meiden, over gewicht gesproken, ik ben bij elke zwangerschap 20 kg aangekomen, waarvan er in totaal nu nog 10 kg aanzit... Had het er graag afgehad maar is niet gelukt helaas. Dus zometeen maar goed lijnen als de beeb er is. Ik wil weer BV gaan geven dus dan gaat het ook wel een beetje vanzelf. Wat willen jullie gaan geven zometeen BV of FV?
o ja, was gister bij een vriendin van mij en die had een pendel. Heeft zij eerst gependeld en daarna heb ik het zelf eens geprobeerd en heel bizar: allebei hetzelfde antwoord: meisje op 8 juli! Ben benieuwd haha
Ik heb hier door een paar dames laten pendelen en er waren er 2 die zeiden zwanger in november van een meisje. Ben dus benieuwd of ze gelijk krijgen. Heb zelf ook gependeld en daar kwam een meisje uit maar ook nog een jongetje (tweeling), ben benieuwd wat we te zien krijgen op de echo! Ik wil wel proberen om borstvoeding te geven maar ik weet niet of dit gaat lukken want ik heb een borstverkleining gehad.