Goeiemorgen! Hier ook niet zo goed geslapen, heel erg misselijk en daarom extra kussen gebruikt zodat ik wat rechtop zit, gelukkig net niet hoeven overgeven maar het slaapt niet zo lekker natuurlijk! Tegen de ochtend eindelijk lekker in slaap, had m'n vriend per ongeluk de wekker gezet... @wbpepe: ik zou me niet teveel zorgen maken, Toxoplasmose komt meest voor bij jonge katjes. Diarree is zover ik weet niet extra gevaarlijk. En dan moet je ook nog eerst met je poephand je mond aanraken.. het kan niet door je huid! heb je niet gedaan denk ik? Geen zorgen! Wij hadden voor de echo alleen schoonouders/schoonzusjes broer verteld en 1 goede vriendin. Na de echo ook andere vrienden en familie. Tuurlijk kan het nog mis gaan maar ik vind het niet eerlijk wel dat verdriet, en niet nu de vreugde te delen. Merk wel dat mensen pas echt blij waren na de echo. Fijn weekend, met een beetje geluk krijg ik vriend mee naar babywinkel!
Wat fijn dat je streepjes zo mooi donker worden! Eng he..zo aan't begin! Toen ik jouw leeftijd had heb ik ook twee keer een miskraam gehad voor het uiteindelijk goedging. Het resultaat is nu bijna 18 en loopt vrolijk rond. Na hem gelukkig niet meer meegemaakt en hoop het deze keer ook niet meer mee te maken! Wat een mooie trouwfoto's in je album!
goedemorgen all, Hier ook heerlijk geslapen. Lag er tegen 22.00 al en en werd vanochtend om half 10 pas wakker. Ligt er sneeuw Vriend meteen met onze pup naar buiten, die heft nog nooit sneeuw gezien. En ze is zo gek als een deur! echt cute Mamabeer waar woon jij dan? Jaja hier alweer een weekje om
wij gaan vanmiddag ff de stad in voor iets van een positievestje ofzo. Als ik m'n gewone kleren aanheb valt het toch wel op. Doe ik er toch een vestje over
Hoi allemaal, ook ik heb heerlijk geslapen: eerste keer wakker 7 uur ipv 4 uur jeeeeeij! Wij gaan vandaag shoppen voor een nieuwe auto. We hebben nu een sedan uitvoering en we willen 'm omruilen voor een stationuitvoering zodat ons hondje nog steeds meekan als de baby er is. En natuurlijk willen we 'm daar zo vroeg mogelijk aan laten wennen voordat de baby er is zodat ze het daar niet aan linkt hé... Maar met dit weer heb ik eigenlijk geen zin om iets te doen. Ik ga dadelijk aan de knutsel. Ik ga in photoshop even iets leuks met de echo doen en dit in een fotolijstje voor mijn oma en opa's. Het is hun 3 de achterkleinkind... Dus volgend weekend en het weekend erop weet de hele familie het dan. Fijn weekend allemaal!
Goeiemorge De eerste vraag die ik meteen ga stellen vandaag...wie is nou ook alweer bij derek oglivy geweest. (ik dacht wbepe) De tweede vraag van vandaag, waar heb je toen naartoe gemailt? weer je dat nog. Ik wordt namelijk knettergek...Bjorn huilt van 0100 tot 0800 aan een stuk door. En dat nu al 3 maanden. We hebben al vanalles geprobeerd ...laten huilen, in ons eigen bed, flesje, warme kruik. noem het maar op, maar het heeft geen sucses. Nou willen we eens naar hem toe gaan, hopenlijk pikt hij ons eruit, anders weer ik het ook niet meer.
zo ik ga mijn wondjes sevig afplakken en dan lekker in bad liggen ....manlief is tosties aan het maken ....lekker voor dadelijk in bad .....Jummie ik g agenieten tot laters
@Ryanne: is je buik al zo opvallend dan? Ik begin ook nu al een buikje te krijgen Vind het alleen vreemd dat het mn darmen zijn, ik ga toch echt nog elke dag naar de wc @Mona Lisa Smile: Veel plezier met het shoppen voor een nieuwe auto. Hopelijk slagen jullie meteen! @Lotuss: Ik hoop dat deze zwangerschap net zo'n succesverhaal wordt als bij jou de 3e keer Hoeveelste kindje is dit nu eigenlijk als ik vragen mag? @Kellly: Ik ben ook bij Derek geweest in Juni. We hadden toen op tv de reclame gezien dat je kaarten kon kopen. Die moesten wij toen bestellen bij waar het evenement gehouden werd. Dat was in de theaterfabriek in Amsterdam en op hun website kon je kaarten bestellen. Je zal dus echt even in de gaten moeten houden wanneer hij weer hier is voor shows en waar dat dan precies is. @All: Manlief gaat zo lekker engels ontbijt maken *kwijl* Ik had de afgelopen dagen steeds last van omhoogkomend maagzuur, maar sinds gisteravond heb ik me toch last van vreetbuien
Dit is mijn 4e kindje (als het goed gaat, duim duim), maar eigenlijk dus mijn 6e zwangerschap Mijn twee zonen zijn al 16 en bijna 18 en m'n dochterje is net 14 maanden. Maar als dit goed gaat ben ik wel klaar hoor! haha!
Hi Kelly, Ja, dat was ik. Helaas zijn er alleen geen opnames meer van de babyfluisteraar. Het enige wat er nog zijn zijn de theatershows. Maar dan communiceert hij met volwassenen en geesten en niet meer met kindjes / babies dus daar heb je niets aan. En van de 1000 mensen worden er maar 15-25 max. uitgekozen. Dus dat is bijna niets. En hij stopt dan weer met touren door Nederland. Wat ik je wel kan aanraden is een hele goede osteopaat te zoeken. Hier in Alphen aan den Rijn zit een hele goeie. Zit bij de VK-praktijk in hetzelfde pand omdat hij ook zwangere vrouwen en vrouwen die zwanger willen worden behandeld. Hij heeft mij ook behandeld en telkens nadat ik uit-behandeld was was ik binnen 3 weken zwanger! Mijn man grapte nog of ons kindje dan niet heel erg op de osteopaat leek hahaha. Het huilen kan best komen doordat door de bevalling of door een keer vallen ofzo werveltjes scheef zitten o.i.d. en dat verhelpt hij dan. Een kennis van ons met huilbaby is er geweest en het kindje was daarna helemaal opgeknapt en vrolijk. Wel nog een tip: vertel je kindje van te voren dat je er naar toe gaat. Ook al zijn ze nog baby. Het komt toch aan, en dan gaat de behandeling ook beter. Succes!
goedemorgen dames, hier echt een k* avond gehad en een k* ochtend gister avond verjaardag van mijn zusje gehad heb alleen maar zitten janken omdat ik zo een pijn in mijn rug en buik heb!maar me zo ongerust! ze zeggen wel eens in blijde verwachting nou zo voel ik me anders niet!loop zo te stressen en ben zo bang dat het weer mis gaat! ik weet daar hier nog veel meer dames zitten die in het verleden een miskraam hebben gehad, hoe gaan jullie hier mee om?kunnen jullie wel een beetje genieten? en vanochtend als klap op de vuurpijl ga ik bij mijn konijntje kijken ligt die dood in zijn hokje!verdomme! kort om hoop dat de rest van het weekend wat beter gaat!
jee sunshine, wat een *****dag inderdaad! arm konijntje, nooit leuk om een dier te verliezen en nu helemaal niet... ik heb nog nooit een miskraam gehad, maar maak me er wel druk om. Toch voelt het heel erg fijn en ik probeer heel positief te denken en steeds als ik een negatieve gedachten krijg blokkeer ik die meteen, is namelijk helemaal niet fijn! Ik had in eerste instante ook altijd de gedachte dat ik misschien een van de vrouwen zou zijn die nooit zwanger zou kunnen worden, en zie hier na de 2e maand toch al zwanger Dus dames ik denk dat we vooral om ons heen moeten kijken naar alle mooie gezonde baby;'s die worden geboren en positief denken!!!
Hallo dames, Alles goed hier? Iedereen is natuurlijk druk he op deze zaterdagmiddag? Hier gaat het redelijk, wel misselijk maar ja. Mijn banner op mijn beebiesite klopt niet meer! Hij geeft ineens een dag langer aan! Heel vreemd. Kristel, fijn he zo'n duidelijke streep?!? En ik ben het met Nicole eens.. we kunnen beter aan de positieve dingen denken. De meeste baby's worden gezond geboren. Die van ons ook he. Ichtus.. ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Liefs
Huh, hier doet mijn banner ook raar! Elke dinsdag ga ik een week verder.. dan moet ik nu toch 7 weken en 4 dagen zwanger zijn? *jeeej, gemaakt*
@ sunshine Ahhhhh meissie toch *dikke knuf* Was 't konijntje al oud? Of komt het door de plotselinge kou? Ik heb dat gehad met een vrij jong konijntje. In 1x te koude hagelbui en; dood........... Een ander konijntje sprong altijd buiten in de 'vensterbank' dat toen ik een x 's ochtends in de keuken stond ik me rot schok, omdat je niet een konijn verwacht op ruim 1 meter hoogte. Helaas is die drang tot klimmen en springen haar fataal geworden doordat ze een x dood lag tussen het tafeltje bij dat raam. Waarschijnlijk uitgegleden en nek gebroken, d'r arme koppie zat helemaal scheef.......
Goedemiddag dames, Hier ook een k*nacht gehad wat slapen betreft. Is vriendlief eindelijk weer thuis (was drie nachten met zijn werk weg).........ligt ie vreselijk te snurken doordat ie verkouden is.......heb echt bijna hele nacht wakker gelegen...dus vanmiddag zal de dip wel komen. Vanavond oppassen op de kids van vrienden van ons (1 en 2,5), blijven gezellig slapen en morgen met z'n allen naar de dierentuin...duimen julie met z'n allen mee voor beter weer..in ieder geval droog weer zou fijn zijn. We hadden het al een paar keer uitgesteld, maar de vrijkaartjes lopen nu toch echt af, dus moeten we maar, weer of geen weer hebben we besloten. Ach komt vast goed, tussen de buien door. En nu ga ik poetsen.......blegh, maar het is echt heeeel hard nodig. Afgelopen week ook weinig (zeg maar gerust niks) door de rugpijn. wellicht tot later!
@ sunshine: dikke knuffel. Ik heb in augustus een vkm gehad. Toen ging dat de nacht vooraf gepaard met heftige krampen, maar dan moet je bijna vlak daarna ook bloedverlies hebben. Ik zou me ( als je niet bloed) nog niet druk maken en eerder van het beste uitgaan... Mogen we allemaal gezonde kindjes in de wereld brengen! @ Ichtus: ik zou persoonlijk het risico niet waard vinden... Aan allen: wie gaat er trouwens een nekplooimeting laten doen? Ik vind dat zo moeilijk! Het blijft een kansberekening. Heb je een grote kans, dan kan het toch nog zijn dat je een gezond kindje krijgt (maar dan maak je je dus wellicht voor de rest van de zwangerschap zorgen). Heb je een kleine kansberekening dan is toch nog niets 100% zeker... Manlief en ik willen daar dit weekend een knoop over doorhakken... Hellup! Wat doen jullie?
Ik heb het bij mijn dochtertje wel laten doen, gezien mijn leeftijd en aan de hand daarvan zouden we kijken of een punctie een optie was. De uitslag was zo goed dat ik een groter risico gehad zou hebben als ik een punctie had laten doen om haar kwijt te raken dan de kans dat ze downsyndroom zou hebben. Deze keer ga ik het zeker weer doen, en hopen op net zo'n mooie uitslag. Naarmate je leeftijd vordert is de test trouwens wel betrouwbaarder.