wat is het hier rustig vanmiddag! ben hier ook al twee weken minder moe en niet meer misselijk! terwijl ik vandaag erg moe ben! misschien omdat ik vrij ben en me er meer aan toe kan geven! verder alleen last van mijn (.)(.) maar dat had ik al vanaf dag 1!
*gaaaaaaaaaap* Ik ben helaas nog wel moe hoor! Maar moet toch ook wel toegeven dat ik wel HEEL erg toe ben aan weekend! Moet wel zeggen dat ik me verder prima voel!
@ loulou ook hier in huis mag nog eea gedaan worden maar kom er helaas niet aan toe. De bank is zo aanlokkelijk
Mijn vriendlief doet zo ontzettend veel in huis de laatste tijd! Ik mag van hem lekker op de bank gaan liggen terwijl hij het huis poetst! Wat wil een vrouw nog meer?!
Passie; mooie echo! echt leuk om even binnen te kijken! En wat gezellig dat je samen met een vriendin zwanger bent, wel zo gezellig! Is ze net zo ver als jij nu ongeveer dan? ze weet nog maar net sinds gisteren dat ze zwanger is, dus ja ik weet niet hoever ze is, maar waarschijnlijk is ze een maand ofzo later uitgerekend
nou helaas is mijn vriend niet zo haha! wel erg fijn zeg! maar hij snapt gelukkig wel dat het allemaal wat minder snel gaat of dat het niet gebeurd en hij het als nog moet doen hihih!
haha ik mag van mijn man altijd op de bank liggen hihi. Hij doet bijna altijd al alles omdat hij echt een pietje precies is en het toch niet goed genoeg is. Ik doe alleen de was en de vaatwasser... en daar heb ik nu ook al geen puf voor ;s avonds dus doe ikdat wel in het weekend.
Zo de blije doos is in huis en de tv kan bijna op zijn plek gezet worden. Man blij, ik blij. We hebben ook bij de kleertjes gekeken, maar niks gekocht. Wel een ontzettend schattig jasje gezien voor de zomer. Wordt je zo hebberig van! En even bij de wandelwagens gespiekt. Scheelt echt veel als je dat nu koopt. Ik zei tegen mijn man, morgen even naar de babydump? Hij zei nog ja ook.
Hallo allemaal, @Pooh, wat fijn te horen dat het allemaal goed is met Sam! @Black Daliah, wat jammer dat ze niet positief reageren, maar inderdaad, hopelijk trekken ze nog bij. En wat een prachtige echo's allemaal weer! Gefeliciteerd meiden Hier 29 december de eerste echo. Ik heb een vriend laten bellen voor een afspraak met de gynecoloog (mijn spaans is nog niet zo goed ....) en die hadden pas om 20 jan. weer plaats! Zo lang kan ik niet wachten. Wel deze afspraak gelijk vast gezet. Gelukkig wist ik ook dat onze huisarts ook echo apparatuur en diploma's heeft, dus hebben we daar een afspraak kunnen maken voor 29 december! Met Zoë hebben we ook een keertje bij hem een echo laten maken en hij doet het veel uitgebreider dan de gynecoloog en we kregen er toen zelfs een filmpje bij! Dus het is allemaal niet zo erg. Mijn vriend is er dan ook, ben erg blij dat we samen naar de eerste echo kunnen! Ik ben zo benieuwd! Wij hebben het gelijk tegen de familie vertelt, helaas per telefoon, want voor we ze weer zien is het kleintje er misschien al wel . Met Zoë hebben we het ook snel vertelt, voor ons geldt inderdaad, als er iets mis gaat, willen we daar ook eerlijk in zijn en het met de familie en vrienden delen. Wij willen weten of het een jongetje of een meisje wordt, is ook normaal hier in Spanje, en vertellen dit ook gelijk tegen iedereen. We zijn niet zo van het geheim houden, wil het gelijk van de daken schreeuwen!
Hey meiden! Wij komen net van de gyn en het was fan-tas-tisch! We zagen onmiddellijk het hartje kloppen en opeens liet de gyn het hartje ook horen. Dit is iets waar we niet op gerekend hadden, dus emoties laaiden enorm op. Hartslag was 162. En de baby is 1,28 cm lang. Alles was perfect in orde. En mijn datum van 25 juli blijft behouden. Ik kreeg van de gyn een heel pakket mee met folders, kortingsbonnen, staaltjes, een fopspeen, sokjes, ... Ze heeft mijn zwangerschapsmap mooi ingevuld en deze moet ik altijd bij me dragen. Ziet er heel leuk uit. Ik zal dit weekend de foto inscannen en online plaatsen. Moet nu gaan eten bij mijn moeder voor haar verjaardag en dan naar de kerstmarkt. Kunnen we, naast haar verjaardagscadeau, gelijk ook blij maken met een mooie foto van haar eerste kleinkind. Hoop dat, iedereen die vandaag voor een echo is geweest, een mooie heeft gekregen! Meilan
Hey dames Ben een tijdje niet geweest hier en moet jullie ook eigenlijk gaan verlaten.. Ik ben minder lang zwanger dan we dachten en ik hoor nu bij de Augustusmama's. We dachte nafgelopen woensdag dat ik 7 weken zwanger was, maar uit de meting van de echo bleek dat ik 6w3d was. En mijn nieuwe uitgerekende datum is 2 augustus! Het hartje klopte trouwens heeeeeeel mooi! Maargoed, ik ga jullie dus verlaten Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe en dat alle beebjes gezond en sterk geboren mogen worden!
Fijn dat de echo`s allemaal weer goed waren! Wij willen wel weten of het een jongetje of meisje word. Iedereen mag het dan ook weten. hebben we bij Lotte ook gedaan. Niemand die aan je kop loopt te zeuren wat het nou word en je hoeft niet op je woorden te letten. Ik ben ook een flapuit, dus daar kan het ook aan liggen
Kristel, wat fijn dat het hartje klopte! En veel plezier bij de augustus-mama's! Er zitten best veel bekende van jou daar he. Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat het redelijk.. af en toe misselijk verder niet meer. Wel veel bekkenpijn maar ja, wat kan je eraan doen he. Het is in ieder geval beginnende bekken instabiliteit en nu maar hopen dat de therapie gaat helpen. Nog 4 dagen tot de 12 weken echo, ik vind het zo spannend he!
Wij willen weten wat het wordt en iedereen krijgt het ook te weten. Vinden we wel zo fijn als iedereen gewoon lekker mee kan genieten
@Pooh, wat fijn om te lezen dat alles goed is met Sam's hoofdje! Mooi! @Meilan & Kristel: wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! Heerlijk he! Het is ook wel fijn om te lezen dat de meesten van jullie minder misselijk zijn na 10 weken... Ik ben namelijk nog steeds de hele dag misselijk. Enige dat verandert is, is dat ik wel weer trek heb. Nadeel is wel dat als ik eet, ik meteen echt misselijk wordt. Alles voor het goede doel @Sucre: ik zag dat mijn gegevens nog niet op de site staan: is er iets mis gegaan? Of ben je gewoon een beetje achter met de administratie? Prettig weekend allemaal!
http://www.thepregnancytester.com/ Goeiemorgen dames, ff deze link bovenaan klikken en je weet wie de vader van jou kind is Die van mijn....schrik niet Bill clinton! hahaha
Goeiemorgen allemaal! Hier begint het ook eindelijk merkbaar beter te worden wat moeheid en misselijkheid betreft. Gisteren naar de supermarkt geweest en ik hoefde zowaar niet meer te kokhalzen van de vleesafdeling en had ook weer zin in wat dingen. Luxe kerststol met noten hmmmm.. Ook is de moeheid niet meer zo overdreven, overdag ben ik redelijk fit en 's avonds is het moment dat ik me 'kapot' voel steeds later. Ik zit nu best lekker in m'n vel eigenlijk. Wel bijna 5 kilo kwijt door de misselijkheid maar dat vind ik niet zo erg haha. In het nieuwe jaar wil ik ook weer lekker vaak gaan zwemmen, dat doe ik meestal na m'n werk maar had er de laatste tijd echt geen puf meer voor.
pfoe hier vannacht kotsmisselijk geweest! ik had kleine unox worstjes op, nou die vielen dus zwaar tegen.... blegh maar goed, verder redelijk moe, ik heb bijna kerstvakantie dus kan ik even op adem komen. Hoop dat de ergste moeheid daarna over is. @loulou79: ik heb de test gedaan en de vader van mijn kind is arnold schwarzenegger (waaaah!) hoop van niet! hihi dat wordt dan een zware bevalling! En het wordt volgens hen een meisje met blond haar en blauwe ogen whaaaaaahh best geinig! verder mag ik woensdag eindelijk voor het eerst naar de VK, maar ik verheug me er niet teveel op omdat ik nog niks te zien of te horen krijg
goeiemorgen ! gisteravond lekker warm (met 3 dekens!) m,n bed in.... Word ik na 5 min. MISSELIJK joh ! Rennend naar de wc , bijna m,n bed ondergespuugd ! Heb ook de laatste paar dagen weer onzettende steken in m,n borsten ! Ook heel moeilijk om te gaan slapen zo... Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar alles voor het goeie doel he Liefs
Goeiemorgen allemaal! Heerlijk geslapen vannacht! Sam kwam om 6.30 voor de fles en heb hem meteen even terug gelegd en hij sliep mee to 9.30 Verder gisteren leuk nieuws. Mijn schoonzusje belde dat we hen grenen babykamertje mochten hebben. Hun jongste is 9, dus had niet verwacht dat ze dat nog hadden. Scheelt weer. Want omdat sam nog zo klein is als de beeb geboren wordt hebben we nog twee babykamers nodig. Straks krijgt sam weer een nieuwe juniorkamer. Het kamertje van Sam hebben we wel nieuw gekocht. Voor de mensen die dat willen zien. In mijn fotoalbum op 1e of 2e pagina staan de fotootjes. Wit met lime.... Fijn weekend allemaal!