Goeiemorgen ladies, Zo erg drukke dag vandaag, dochter korfbal toernooi van school en de de jongste mag vandaag voor diploma A afzwemmen . Ga morgen maar eens alles bijlezen. Iedereen fijne dag, het zonnetje schijnt hier al lekker in het noorden =D>
Goedemorgen! Zo, was weer lekker vroeg er uit vanochtend. Tegenwoordig ben ik om 6 uur gewoon klaarwakker! Misschien doordat we nog geen gordijnen hebben hangen voor de nieuwe ramen boven, maar het is wel lekker om zo alvast een beetje te wennen aan een babyritme. M'n vriend dus maar even naar z'n werk gebracht, en vanmiddag naar Arnhem naar de familie. We hebben een groot feest vanwege twee 50-jarigen dus het zal wel gezellig worden! Bovendien is iedereen ontzettend benieuwd naar m'n buikje haha. Gisteren nog bij de VK geweest, alles weer helemaal goed! De bloedwaarden waren volledig normaal, zelfs voor een niet-zwangere. En ons ventje groeit nog steeds goed. Wat mooi is want ik heb nog steeds geen grote buik en begon me toch wel af te vragen of dat hoorde. Maar ik kom nog steeds gestaag aan dus het zit toch wel ergens! Hij ligt ook nog niet ingedaald. Wat wel te merken is aan de dikke babykont op de plaats waar normaal mijn maag zou zitten Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in het album gezet maar in het echt ben ik toch wel wat dikker hoor Nog even een paar reacties: @ Snuffeltje, wat zijn je katjes schattig!! Om te smelten zo lief! @ Mamabeer, leuk dat je er weer bij bent. En heel fijn dat die akelige buurman nu toch lijkt te gaan verdwijnen. Hopelijk gaat het snel! Fijne dag allemaal!
aurelie ik ben even ver als jij en die van mij weegt nog maar 1200 gram... de gyn zei ook dat ze niet super groot ging worden. Ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. Vanmorgen op de weegschaal, gewoon 13 kilo aangekomen! 2 kilo meer dan vorige week, oeps... maar jah, het einde is in zicht!
Weet niet meer wie het vroeg maar roosvicee ferro helpt ook voor je ijzergehalte. Helaas heb ik weeeeer dikke keel, amandelen en ontstekingen. Het houdt echt nooit meer op!!! Over 1,5 week pas naar de KNO (mijn arts was op vakantie dus het kon niet eerder). Hopelijk kan ze er wat mee, ik ben het echt heel erg zat... @Spirit70 Nappystacker zal vandaag w.s. aankomen!
Hey allemaal Ik heb geen puf om terug te lezen, sorry. Voel me niet zo lekker namelijk; dikke keel, hoofdpijn, snotterig, bleghh.. Jullie nog plannen voor t weekend?
sja lotuss maar jij hebt best een goed figuur van jezelf, ik ben van mezelf al niet zo dun dus wil ook niet dat er veel blijft plakken. Jou buik is ook een stuk groter dan mij. Die van mij mag nog wel een beetje groeien... ik durf te wedden dat jij je kilootjes er zo weer af hebt!
Voor degene met een laag ijzergehalte, ik neem zelf floradix helpt erg goed en hiervan kun je ook goed naar de wc. Is te koop bij de da enzo. mamabeer ik hoop dat je straks snel rust krijgt en dat je buurman zonder ellende vertrekt!!! wbpepe wat ziet het er schattig uit zeg!! Maak het geld vandaag nog aan je over en beterschap!!! Zelf ben ik ook erg verkouden en de holtes zitten behoorlijk dicht. Vannacht rechtop geslapen want liggend smoorde ik zowat in het hoesten. Hoop dat het snel over is!
Kate77: daar had ik nog helemaal niet over nagedacht dat mijn officiele verlof dan ook eerder in gaat. Bedankt voor de tip! Debbie: Ik vond 1600 g ook al best veel. Maar goed, Siebe woog 3500g bij zijn geboorte en die was 3 weken te vroeg. De gyn zei dat de moeder de duur van de zwangerschapbepaalt en niet de baby. Het zou kunnen zijn dat mijn lichaam een baby sneller klaar stoomt voor de bevalling. Bij mijn moeder zijn wij alle vier ook zo'n 3 weken te vroeg geboren. Ik vraag me alleen af waar ik al dat gewicht laat. Aan mijn buik is wel te zien, maar de weegschaal geeft nog steeds weinig aan. Zat op 2 kg is nu bijna 3 kg worden. Is toch bijna niks? Maakt mij allemaal niks uit ook, zolang dat hoofd maar niet te groot wordt, want is toch het pijnlijkste gedeelte dat geboren moet worden. Bedankt voor de tip voor Roos vice Ferro. Zal kijken of dit helpt om mijn ijzer op te krikken. groetjes, Aurelie
aurelie wees maar blij met een grote baby, beter te groot dan te klein lijkt me en het schijnt voor de bevalling helemaal niet zo veel uit te maken hoeveel een baby precies weegt... en 3 kilo aangekomen, ik ben jaloers! Je mag wel een paar kilootjes van mij hebben haha.
hoi alle, ffff even een weekje niets gelezen moest gelijk 15 pagina's bij lezen. heb alvast wat reacties. en ga dan even liggen want ben erg moe straks wel weer veder. @lindaS: fijn dat je weer thuis bent met baby in je buik. neem je tijd voor alles en doe het rustig aan. sterkte. @deetje: schrijf lekker hier al je zorgen van je af hoor. dat is beter dan dat je het allemaal in je slaat daar heeft het kindje meer last van. en een heerlijk huilbui op zijn tijd is echt niet erg. dus ik zou zeggen kom maar op en schrijf lekker een pagina vol. wat trouwens mij erg goed helpt als ik erg emo ben is schilderen of tekenen. of een andere hobby waar ik me in kan uiten. ben niet goed hoor met tekeken, zeer zeker niet maar het help wel om me te uiten wat ik niet kan met woorden omdat dan de tranen in de weg zitten. misschien een idee. @debby: ooh daar heb ik ook zo'n last van. krapen in me kuiten heb vandaag maar weleda venadoron gekocht. had een paar proefpakketjes gehad op de 9 maanden beurs en het is heerlijk voor vermoeide benen en voeten. helpt trouwens ook echt goed als je vocht vasthoud. mijn vk raden aan om meer water te drinken want dat helpt bij kramp ook minder suiker is beter voor je omdat suikers iets met je spieren doet. ben even kwijt wat ook alweer. @nelizz: kan me helemaal voorstellen waarom je kiest voor een doula. en zeker in jou situatie. fijn dat het ook zo goed klikt dan met deze vrouw. @aurelie: een lange bavalling lijkt me niks maar binnen een uur op 10 cm te zitten lijkt me ook echt geen pretje. zo heb je ook geen tijd om in je zelf te komen lijkt me. die aantal uur is toch ook om je lichaam te tijd te geven voor het aan maken van hormonen enzo. hopelijk word het dit keer iets minder heftig voor je. @alaouise: nee op het moment gelukkig niet meer. had er een tijd last van omdat ik schimmel had maar ben er gelukkig geheel van af. kan het misschien te maken hebben met je normale menstruatiecyclus?? weet niet hoor maar soms hoor je wel eens dat vrouwen precies weten dat ze eigenlijk zouden menstrueren op dat moment. hopelijk is het weer snel over. @deetje: wat ik veel hoor van vriendinnen maar ook van me (schoon)moeder. is dat ze de dag er voor of op die dag zelf het idee hadden dat ze buikgriep kregen. ze zaten heel de dag op het toilet met diaree. achter af was dat voor hun een tekenen dat het bijna zover was. je darmen moeten zo leeg mogelijk vandaar dat je diaree krijgt. dus misschien ook iets om op te letten. en ik denk dat als je weeën voelt dat je direct weet wat het is. teminsten dat hoor je altijd @sucre: ziet er netjes uit die lijst. moet eerlijk toegeven dat ik erg weinig met de site doe op het moment. maar dit is wel erg mooi. spannend wordt het nu wel hoor. @ani: ik heb mijn kraampakket al lang binnnen. die kwam met ongeveer 25 weken of zo. zit trouwens bij unive. @matras beschermen: ik heb onder met hoeslaken een moltonhoes liggen met een plasic laagje er onder. dit omdat manlief een zwembad maakt van het beb. maar is dit voldoende of moet je ook nog die matjes neerleggen?? kan je deze trouwens ergens extra halen en zo ja waardan? net zo als kraamverband heb wel iets gekregen in het kraampakket maar kan me niet voorstellen dat dit voldoende zou zijn. en wil graag alles in huis hebben want dan hoef ik niemand er op uit te sturen om het te halen. (hoe bedoel je nesteldrang) @kristel: ik heb geen bezwaar hoor. welkom terug. hopelijk gaat alles goed met je en hou je het ook een beetje vol. @daffie: tjee meid dat is inderdaad heftig. doe het rustig aan een veel sterkte. @debby: ooh wat heerlijk als je man zo'n poetser is. moet die van mij nog aansporen om de glasen in de vaatwasser te zetten ipv op het aanrecht. maar van een man met nesteldrang heb ik nog niet gehoort zo straks weer veder. liefs gyino
Goedemiddag! Gisteren even naar de Babypark geweest en een muziekmobiel (wat veel keus en wat een belachelijke prijzen! ) gekocht en een babyfoon. We gingen ook kijken voor een wipstoel, maar daar zijn we nog niet zo over uit. Heeft iemand tips over welke goed is en welke niet of waar we op moeten letten? Vandaag kwamen de broer van mijn man, zijn vriendin en hun 8 weken oude kindje op visite. Owh wat een schatje zeg! Het is zo heerlijk om zo'n warm en zacht lijfje tegen je aan te voelen! Mamabeer, welcome back! En wat heerlijk dat die buurman bijna is genokt! Kilo's aankomen, laatste weken gaat het niet heel snel. In een maand tijd ongeveer 1 1/2 kg aangekomen. Vind het wel erg prettig. Aan alle zieken: BETERSCHAP!! Wbpepe, wordt het niet tijd dat jij je amandelen laat verwijderen? Sterkte meis.
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 03 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Kelly, 26 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, twijfel, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, FV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 30 jaar (31 als baby geb. word) 3e kindje, ZKH, BV 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 27 jaar, 1e kindje, twijfel, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Debby82, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 38 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV Bevallingslijst: Inactieve leden: 04 juli Jara, 30 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 08 juli Spinnie1978, 30 jaar, 2e kindje, 11 juli Josette1981, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Femmy, 26 jaar, 1 kindje, twijfel, 12 juli Sandra, 25 jaar, 2e kindje, 12 juli Uk2008, 28 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Caarie, 22 jaar, 1e kindje, 13 juli Suusje1985, 23 jaar, 1e kindje, 14 juli MamaD, 27 jaar, 1e kindje, thuis, 14 juli Anne13528, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 15 juli Justme1974, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 16 juli Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Crissy77, 31 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 17 juli Jem, 30 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 20 juli Mamalyn, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 20 juli Shay01, 22 jaar, 1e kindje, FV, 21 juli Cimu27, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 22 juli Sje, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Dwarrel, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Tanja20, 21 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 24 juli Maartjeh, 2e kindje, ZKH, BV, 30 juli Anael2009 De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Sucre - Kaatje80 Loulou - Spirit70 Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Er worden 20 jongetjes verwacht. Er worden 22 meisjes verwacht. Van 44 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Loel, ik heb je blauw gemaakt. Gefeliciteerd en wie weet zien we je nog eens.
@Sucre Dat roep ik al 5 jaar, maar mijn KNO arts zegt dat het daar niet door komt........ dus de amandelen zitten er nog steeds. Ik heb ook veel last van poliepen in mijn holtes en soms cystes. Dus die zorgen voor de grootste ellende. Maar meestal heb ik het alleen in de winter een beetje, maar als ik zwanger ben heb ik er veeeeeeel meer last van blijkbaar. Ach, ik ga begin juni naar de KNO en dan ga ik het nog een keer vragen. Ik wil ze er echt graag uit hebben, als het niet werkt is het in ieder geval wel geprobeerd.
Ja, inderdaad Debby. Bij mij is het er wel zpo weer af ja. Vorige zwangerschappen tussen de 26 en meer dan 30 kilo in 3 maanden... snap het ook niet want ik snoep nauwelijks en eet misschien iets meer maar niet meer dan goed zou zijn.
Hey ff een snel berichtje en dan ga ik lekker opd e bank liggen. Vandaga veel last gehad van harde buiken zelfs hele pijnlijke. Ik zag dat ik nog niet op de lijst sta wil iemand me erbij zetten? op 16 juli 3de kindje en zh bevalling en bv. Groetjes
De spruit is er uit lijst van de juli 2009 mama's. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Amsy, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 03 juli DaphneB, 29 jaar, 1e kindje, Kraamhotel, BV, 04 juli Kaatje80, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 08 juli Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 10 juli xMamaDianax, 23 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli LindaS, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Kelly, 26 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Ilona19, 19 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, twijfel, BV, 14 juli Black Daliya, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 15 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 15 juli Daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 30 jaar (31 als baby geb. word) 3e kindje, ZKH, BV 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 27 jaar, 1e kindje, twijfel, FV, 22 juli Lotuss, 4e kindje, 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Debby82, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 28 juli Spirit70, 38 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV Bevallingslijst: Inactieve leden: 04 juli Jara, 30 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 08 juli Spinnie1978, 30 jaar, 2e kindje, 11 juli Josette1981, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 12 juli Femmy, 26 jaar, 1 kindje, twijfel, 12 juli Sandra, 25 jaar, 2e kindje, 12 juli Uk2008, 28 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Caarie, 22 jaar, 1e kindje, 13 juli Suusje1985, 23 jaar, 1e kindje, 14 juli MamaD, 27 jaar, 1e kindje, thuis, 14 juli Anne13528, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 15 juli Justme1974, 34 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 16 juli Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Crissy77, 31 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 17 juli Jem, 30 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 20 juli Mamalyn, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 20 juli Shay01, 22 jaar, 1e kindje, FV, 21 juli Cimu27, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 22 juli Sje, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Dwarrel, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 23 juli Tanja20, 21 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 24 juli Maartjeh, 2e kindje, ZKH, BV, 30 juli Anael2009 De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Sucre - Kaatje80 Loulou - Spirit70 Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Er worden 20 jongetjes verwacht. Er worden 22 meisjes verwacht. Van 44 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.
Goeiemorgen allemaal, Mamabeer: Super zeg, dat je buurman toch nog weg moet. Hopen dat het snel gaat met de verkoop en hem er uit zetten, Je stond wel op de lijst, alleen er stond FV i.p.v. BV, dat heb ik aangepast. Sucre: Ik studeer rechten op HBO-niveau, super leuk! Debby: Fijn dat het gesprek met de psycholoog toch goed was. Nog leuke dingen gedaan van het weekend of gaat iemand vandaag nog wat leuks doen?
goede morgen.... vriendin heeft vandaag een babyshower voor mij geregeld.... ik weet alleen waar ik heen moet en verder helemaal niks!!!! ben heel benieuwd..... veel plezier vandaag allemaal... groetjes
Wat gaaf Dommel!!! Heel veel plezier vandaag!!! Ik heb een mooi gewoon badje uitgekozen, blauw transparand. Kan je dus doorheen kijken want dat vind ik wel erg leuk voor de andere kids, kunnen ze de beeb leuk zien spetteren in het water! Deze heb ik gekregen van mijn schoonzus; En ik heb van mijn zwager een boxkleed gehad die ik heel erg graag wilde hebben; van Jolein nieuwe collectie, extra dik. Ben dus weer helemaal bij!!! Heb nu alles compleet voor de beeb 8)