Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    Andrea spannend dat ze je morgen gaan inleiden! Succes en we hopen gauw wat van je te horen!

Ilona voor jou ook spannend vrijdag inleiden, wat is bij jou de reden dat ze gaan inleiden?? Misschien heb je het al verteld maar ik weet het niet meer...

Phoobear welkom op dit forum en zo te lezen is het voor jou ook een hele spannende periode, weet hoe het voelt want ons eerste kindje is ook overleden.

2. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Daisy: wow... super gefeliciteerd!!!!!
    en zo te horen heb je een hele fijne bevalling gehad!!!

fijn en ook dat je al lekker thuis bent, rust goed uit en geniet van de kleine!!!!

3. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ik wil ook wel de volgende worden hoor...

vind ik helemaal niet erg.... elke dag krampen, steken en veel harde buiken, maar niks zet door:(... elke ochtend hoop ik stiekem dat ik in een nat bed wakker word en dat mijn vliezen zijn gebroken.... maar helaas... meisje vind het wel prima bij mama in de buik!!!

nou meiden, allemaal in het zelfde schuitje... succes allemaal;)!!!!

4. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    #10024 Aurelie, Jun 24, 2009
    Last edited: Jun 24, 2009
    Wbpepe: Wouw, wat knap je dat jij op iedereen reageert! Krijg er bijna een schuldcomplex van! Maar het gaat hier op en af. Ik denk gewoon dat ik nog even geduld moet hebben. Maar lief dat je even informeert.

Daisy: gefeliciteerd met jullie dochter! En super dat je zo'n fijne bevalling hebt gehad. Maar ik ben toch bang dat ik er niet helemaal zonder "klerenscheuren" van ga afkomen. Maar als het net als de vorige keer blijft bij 3 hechtingen mag ik ook niet mopperen. Geniet van jullie prinsesje!

groetjes, Aurelie

5. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

Oct 23, 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Goeiemorgen dames!

Daisy gefeliciteerd met je dochter!! Wat een vlotte bevalling! Heerlijk meid!!

Andrea heel veel succes vandaag! Spannend hoor!

wbpepe: goed om weer wat van je te horen, en wat een lang bericht. Respect!

Pooh; logisch dat je ff niet op iedereen gaat reageren de komende tijd. Ga jij maar lekker genieten van je mannetjes!

Ik moet wel een beetje lachen om jullie hoor. Mopper mopper omdat het 25 graden in de huiskamer is. Hihi, dat is het bij mij nu ook in de winter, en ik vind dat heerlijk fris!

Even een lekker onderwerp voor de ochtend; ik ben het advies van de sage femme maar opgevolgd en we flink aan het knuffelen gegaan met manlief. Ik heb zo gelachen. Normaal gesproken ben ik degene die geen zin heeft, te moe is, rugpijn heeft etc. Maandagavond, hij was heel enthousiast. Dinsdagavond, pfff hij was wel moe. Woensdagavond.. hoofdpijn en moe en kon echt niet hoor. Haha de rollen zijn nu omgedraaid. En ik zeg, kom op, ik maak ook altijd zin, nu jij ook. Over een poosje moet je een week of 6 zonder, dus geniet er nu maar van. hihihi.
    Ik heb zo heeeeerlijk geslapen vanacht, ben sinds weken (maanden) eindelijk weer eens vrolijk. Oooh ik was vergeten hoe dat voelde. Dus ik ga vandaag lekker genieten van mn dagje!

Dada!

6. loulou79

loulou79 Actief lid

Jan 29, 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Jaaaaaa, ben nu een getrouwde vrouw:p De kleine vondt gelukkig ook dat papa en mama nog mochten trouwen en zit nog lekker in mijn buik:)
    Was een heerlijk dag, waren in het stadhuis wel onze ringen vergeten maar gelukkig mochten ze die nog snel ophalen:$ ahaha

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie gelukswensen.

Ga straks alles is even bijlezen, nu eerst de kids klaar maken voor school die hun eindfeest Glitter&Glamour:)

Ohh, zie ik dat er een kleine princes is geboren, daisy gefeliciteerd!!

7. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Daisy en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam en wat een super bevalling!!!!!
    Geniet met volle teugen van jullie kleine meid, Proficiat!

Goedemorgen allemaal :)
    Loulou, goed te lezen dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Fijn dat de beeb nog even op zich laat wachten hoor.... Enne, zwangerschapsdementie...de ringen vergeten? hihihi Gefeliciteerd!

Duimelijn... ja raar idee, wij zijn hier de warmte niet gewend en vinden het nu al heet... jij weet niet beter hahaha
    Ik ga toch niet te hard klagen hoor, heerlijk weer om rust te houden nu!!!
    Tja, bij manlief dus alle charmes in de strijd gooien jij! Goed dat je je zo lekker voelt, wie weet werkt dat ook wel positief mee in deze!
    Hier zei de gyn ook dat ik me beter door manlief kon laten kietelen dan teveel hooi op mijn vork kon nemen hahaha
    Mannetje vind het anders wel heel erg spannend worden nu... en ik ben er voorlopig nog niet!

Meiden die vandaag en morgen worden ingeleid, heeeeel veel succes allemaal!
    Ik hoop dat jullie snel gezonde blakende beebs in de armen kunnen sluiten. Wel even laten weten he ;)
    Het gaat nog steeds mooi gelijk op met de boys en girls..leuk!

wbpepe je klinkt idd een stuk positiever :D
    Het valt niet mee om zo in de rommel te zitten, zou ook gek worden vrees ik. Probeer je er maar een beetje bij neer te leggen, volgens mij heb je de grootste rotzooi nu achter de rug toch?

Ego... gisteren de hele dag bijna niets gedaan, lekker geluierd en toen manlief thuiskwam rond half 8 's-avonds had ik aan de lopende band licht pijnlijke harde buiken...pfffff Echt wel een stuk of 12 in een uur tijd. Mijn onderrug deed ook lekker mee en ik voelde me helemaal niet zo happy.
    Ben na 2,5 uur onder een warme douche gaan staan en daarna zakte het weer af. Manlief is nu helemaal overtuigd dat ik de 24e niet ga halen. Ik moet het echter nog zien hoor.......
    Heerlijk weer weer vandaag... jongste heeft schoolreis vandaag :) Ga ik zo dus even uitzwaaien.

Wie ik ben vergeten... excuses dames!!!!

Veel liefs Snuffeltje

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Goedemorgen dames,

Zo, vandaag voor het eerst op onze nieuwe laptop, even uitproberen hè? :)

Babydump komt ergens tussen 8.30 en 12.30 om de beschadigde onderdelen van de kamer te vervangen, dus op tijd op vandaag (zullen ze wel om 12.30 hier zijn .... ;)). Dus vanochtend vooralsnog verplicht thuisblijven, vanmiddag VK en even naar de markt daar en vanavond lekker naar zwangerschapszwemmen.

Zo eens even kijken waar ik ook weer gebleven was gister....

@ Kelly: je bent echt geen waardeloze moeder hoor! Sven heeft gewoon een heel andere start gehad en jullie moeten daar beiden nog een gezamenlijk ritme in zien te vinden. Lekker dat je alweer bijna op je oude gewicht zit zeg! Hoop dat ik dat ook zo snel doe straks (en bij voorkeur nog wat minder haha).

@ Mini Me: Sorry, ook ik kom niet uit Noordwijk of omgeving!

@ Mamabeer: Hopelijk heeft het nog steeds niet doorgezet! Je mannetje komt nu toch bijna thuis of niet?

@ Sucre: En ,heeft het lopen en de ananas geholpen?? Waarschijnlijk niet anders had ik vast een sms gehad haha! Wat raar dat ze bij je opa verder niks onderzoeken. Moet hij nog wel blijven of sturen ze hem ook gewoon naar huis?
    De medische zorg is lang niet altijd wat het moet zijn. Toen mijn oma (89) laatst met de fiets was gevallen deed de plaatselijke huisarts daar er ook helemaal niets op uit terwijl ze nauwelijks kon lopen. Tegen mijn moeder werd gezegd dat ze maar even langs de eerste hulp moesten rijden voor de zekerheid, hij heeft niet eens de moeite genomen om even te kijken! :x Uiteindelijk bleek ze wel degelijk haar heup gebroken te hebben (inmiddels alles overigens weer goed gelukkig).

@ Wbpepe: wow! volgens mij ben je weer helemaal bij haha, wat een bericht!! :$:D
    Fijn dat het met je vinger beter gaat en dat je er uiteindelijk ook nog een beetje om hebt kunnen lachen.
    Vwb de zon....lig er meestal niet langer dan een uurtje in en dan pas eind vd middag, anders vind ik het toch te warm. Gister uiteindelijk helemaal niet meer in de zon gezeten, maar lekker onder de parasol bij een vriendin, vond het veel te warm en mijn voetjes waren toch al weer aan het opzwellen. En uiteraard: goed smeren!
    Kaneel: dat is dacht ik alleen slecht bij hele grote hoeveelheden? Hoe dan ook, veel neem ik er sowieso niet van, dan is het toch niet lekker.
    Nog genoten van je alc.vrije roseetjes?

@ Gyino: knip en hechten..hier ook liever niet hoor! Dan idd maar wat langer persen...
    Ik heb trouwens met dit warme weer juist veel minder honger, en het liefst eet ik alleen maar salades e.d. ipv warm eten.
    En vandaag lekker genieten van je dagje niksdoen, hopelijk voel je je dan wat beter!

@ Phoobear: Welkom! Klets gezellig mee (als je het bij kunt houden haha).

@ Nicole: goed dat je je beter voelt en dat ze je goed in de gaten houden! HOpelijk mag je snel naar huis!

@ Ilona: wordt je ingeleid vanwege de jeuk (ben de naam even kwijt :()? Spannend hoor!

@ Snuffeltje: ik open ook een apart document als ik ga reageren, dan hoef ik niet altijd alles te onthouden!

@ Wbpepe: hmmm lekker appeltaart! En 25 graden in de woonkamer! pff daar zou ik het ook warm van krijgen. We hebben hier een grote serre aan de woonkamer zitten, maar ben toch erg blij dat we schuifdeuren ertussen hebben gemaakt, anders zou het hier ook zo heet worden. Nu kan ik het meestal beperken tot een graad of 22 max 23 als het lang warm blijft. In de serre daarentegen is het dan een sauna.

@ Daisy: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! En wat goed dat je zo'n fijne bevalling hebt gehad. Hoop dat we je met velen zo mogen volgen!! Geniet er van!!

@ Andrea: succes vandaag met inleiden! Hoop voor je dat het snel werkt!

@ Gyino: ik heb dat ook, dat ik het een raar idee vind dat er straks geen leven meer in mijn buik zit. Ben er zo aan gewend geraakt dat het net is of het altijd al zo geweest is en zo blijft. De laatste dagen besef ik pas echt dat het binnenkort toch echt helemaal anders is....best bizar eigenlijk. Probeer er dan ook nog maar meer van te genieten dan ik al deed.

** jeetje, er is echt veel geschreven sinds gister haha, kom er niet doorheen **

@ Kristel: hopelijk heb je weer een beetje meer fut en heb je (redelijk) lekker geslapen!

@ Pooh: begrijpelijk dat je wat minder reageerd hoor! Zal straks als alle beebs er zijn voor ons allemaal wel gelden.

@ allen die het nodig hebben: dikke knuffel en: hou vol! Het zijn echt de laatste loodjes!!

@ Duimelijn: :D:):D:) haha, goed dat je je weer lekker vrolijk voelt, nog meer even zo doorgaan dus (arme man haha)!

@ Loulou: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad (en dat het goed is gekomen met de ringen haha)!

@ Snuffeltje: lekker he dat luieren? Jammer dat je dan toch nog zoveel harde buiken aan het eind van de dag had. Dat wordt nóg meer luieren!!

Zo, volgens mij ben ik weer bij...voorlopig dan ;)!

9. brennie888

Jan 12, 2009
    33
    0
    0
    almere
    Hoi meiden,

Ik zal me even voorstellen, ben Brenda, 28 jaar, zwanger van de 1e, en uitgerekend op 6 Juli....
    Ben sinds kort erachter dat er ook een pagina is voor de juli-mama's, dus heb ff zitten lezen, word echt veel geschreven, leuk!:)
    Voor iedereen die al bevallen is, super gefeliciteerd en geniet er lekker van met z'n allen!!!
    En voor degenen onder ons die nog mogen...dat het maar zo soepel en vlekkeloos mag verlopen als dat we hopen....:p

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Daisy: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amy!!!!! Wat fijn dat t allemaal zo voorspoedig is gegaan. Geniet lekker van de kleine meid.

Loulou: Van harte met jullie huwelijk, gelukkig is de kleine nog even blijven zitten. We spannend hoor dat je nog op t laatste moment bent gaan trouwen.

Duimelijn: Wat heerlijk dat je je weer vrolijk voelt en moest wel lachen om je verhaaltje over t knuffelen met je mannetje. Misschien wekt t de weeen wel op, wie weet! Voorlopig blijft jullie meisje ook nogsteeds zitten he!?

Andrea: Spannend, sterkte en succes vandaag!

Ilona: Wow jij morgen ook al ingeleid dat worden een hoop babietjes voor deze week.

Heb zojuist HA gebeld, mn oor lijkt alleen maar erger te worden. Heb paardenmiddel gevraagd om t tegen te gaan, word hier helemaal gek van en lijkt me ook niet goed voor de kleine dat ik er steeds een paracetamol bij neem tegen de pijn. Ze belt straks terug en hopelijk ligt er daarna een medicijn klaar wat zn werk gaat doen. Dit is echt heel naar, ik ken gelukkig geen oorpijn, maar weet nu wat t is helaas.

Nou meiden geen gerommel meer hier, volgens mn man gaat t vandaag wel gebeuren, bij onze eerste had hij t ook goed. Ben benieuwd. Snel boodschappen halen, zijn die maar weer binnen he.

Succes allemaal en de meiden met de kleine beebjes, geniet ervan!

Trouwens al aardig wat kindjes erbij en t is nog niet eens juli!!!!!!! Nu weer tijd voor een jongen he?! t Lijstje houden we nogsteeds in stand.

11. sabientje28

Jun 25, 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

ik zit onder een andere naam ik ben eigelijk black daliya
    maar kreeg de naamniet meer opgestrart
    zou iemand mij kunnen veranderen?????

wat leuk dat er al babys zijn geboren van harte allemaal
    met mij gaat het redelijk heb alleen heel veel jeuk
    en de nachten worden langer hahahah
    maandag moet ik weer naar de vk

12. Ani

Ani Actief lid

Oct 27, 2008
    271
    0
    0
    Goeiemorgen.....

@ Wbpepe
    Hoe was gister de BBQ en de alc. vrije roseetjes? Ow ik kan niet wachten totdat we weer heerlijk alles kunnen eten en een glaasje kunnen drinken!

@ Phoobear
    Welkom! Het zijn voor jouw dus extra spannende tijden. Hoop dat je desondanks wel van je zwangerschap hebt kunnen genieten.

@ Roozjuh & Brennie888
    Welkom!

@ Kelly
    Je bent helemaal geen slechte moeder! Je hebt ook een hele andere start! Probeer het een beetje los te laten...

@ Nicole
    Hopelijk kun je vandaag lekker naar huis. Gelukkig dat de kleine het nog goed heeft in je buik.

@ Ilona 19
    Spannend dat je morgen ingeleid gaat worden. Wat is de reden daarvoor? Dat je zoveel jeuk etc hebt? Heb je al een Buddy? Anders wil ik het wel voor je zijn, heb ook nog niemand.

@ Daisy & Man
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amy! Mooie naam trouwens. En wat heb je een super bevalling gehad. Ik hoop je het zo na te doen. Hoe is de eerste nacht thuis verlopen?

@ Andrea83
    Ik hoop dat je nu gauw de kleine in de armen hebt, aangezien je nu w.s ligt te puffen. Suc6!

@ Pooh69
    Beetje bijgekomen van de bevalling? Lekker aan het genieten van je kraamtijd. Leuk dat Sam helemaal weg is van zijn broertje! Lijkt me idd heel vertederend om te zien.

@ Duimelijn
    Heel herkenbaar je verhaal haha. Gister ook aan het knuffelen gegaan... heb toch zo heerlijk geslapen vannacht, na een week beroerd te hebben geslapen.

@ Loulou79
    Van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! Haha de ringen vergeten, tja het heeft ook wel weer wat. Hoe hebben de kids het gehad? Hopelijk kun je nu iets rustiger aan doen. Geniet van de "witte broods"weken!

@ Snuffeltje
    Bij mij is het gerommel ook weken geleden begonnen. Maar niets zet idd door. Heb me nu maar voorgenomen om er niet teveel op te focussen, want inmiddels ben ik bijna uitgerekend. Manlief dacht toen ook dat het wel veel eerder zou komen.

@ Sucre
    Hoe is het met je opa? Hier begint de elende ook een beetje. Mijn oma ziet het allemaal niet meer zitten.. gaat de laatste tijd ook hard achteruit. En de opa en oma van m'n man zitten ook helemaal in de lappen mand, zijn ook aardig op leeftijd maar toch. Hoop dat we binnenkort nog geen begrafenis hebben.

@ Robine
    Wat naar oorpijn! Hopelijk heeft de HA er iets voor dat het snel over is.

@ Ego....
    Hier rommelt het af en toe ook, maar alles zakt weer af. Heb me voorgenomen om me er niet meer op te focussen. Ik maak mezelf anders helemaal gek. Ga nu nog maar ff genieten van de laaste daagjes zwanger zijn! Iedereen die je tegenkomt gaat ook vragen, ben je nog niet bezig, loop je nog steeds rond etc. Lekker irritant! Nee maar ben ook nog niet uitgerekend!

13. Daisy en manlief... VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE "AMY"
    Wat een super mooie naam!!

Pfff... hier is het ook aan het rommelen...
    Maar doorzetten ho maar!
    Echt om een beetje sjaggie van te worden.
    Heb zo een paar uur lang om de zoveel minuten last van harde buiken... maar het wil niet doorzetten.
    En zo zijn ze weer weg... dit is al 2/3 dagen aan de gang.
    Oja... en stilzitten kan ik niet meer... jeetje wat een gedoe zeg die nesteldrang.
    Ben alles aan het poetsen en doen.
    Heb er trouwens nu wel meer last van als bij de 1e.

Ik wens iedereen een hele fijne... zonnige en rustige dag toe!
    Met dit weer bevallen lijkt me niks... eerlijk gezegd, mag van mij wel ietsje minder. hihi.

DIKKE KNUFFEL

14. Maine

Maine Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hehe, eindelijk weer tijd om even langs te komen.
    Sinds gisteren EINDELIJK!! zw.verlof.
    Ik ga gauw eens kijken wat ik allemaal gemist heb.

Overigens gaat het hier goed.
    Gisteren naar de vk geweest en vorige week nog een echo gehad :).
    Ze is eindelijk gedraaid. Nu dus hopen dat ze zo blijft liggen.

Gr,
    Maine

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

Daisy gefeliciteerd met jullie dochtertje Amy!!!

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Net bij de vk geweest en de beeb ligt mooi in m'n bekken. Bloeddruk was ook prima dus weer goedgekeurd!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
  18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
  19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen allemaal!

Jeetje, wat hebben sommigen hier een mega-reactie-acties! Knap hoor, dat doe ik je niet na ;)

Ik ben er ook echt even een beetje uit om t zo maar te zeggen...
    Afgelopen dinsdag hebben we dus de begrafenis van mn oma gehad, was erg zwaar. Ik vind het gewoon écht niet eerlijk dat ze haar achterkleinkind niet meer mag zien..

Verder gaat t hier wel, ik slaap met de dag slechter en krijg steeds vaker krampen in mn buik. Ook ging ik gister onder de douche en toen voelde het ineens alsof Yentle helemaal naar beneden zakte en er elk moment uit kon vallen :(
    Maar ze is al ingedaald en ligt ook al vast met haar hoofdje, dus ik weet niet wat t geweest is, vind het maar een beetje eng allemaal..

@De rommelende dames: Lijkt me zo balen he als je steeds wat voelt maar het zet niet door.. Ik hoop echt voor jullie dat jullie gauw jullie beebjes in jullie armen hebben! :D

@De dames die gauw ingeleid worden: Wat spannend!! Alvast heel veel succes en geniet er toch nog maar eventjes van dat de kleine in je buik zit en je hem/haar dus nog lekker voor jezelf hebt ;)

@De rest: Hoe gaat t met jullie? :)

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

May 12, 2008
    2,267
    169
    63
    Female
    NH
    Daisy gefeliciteerd met Amy !!!! :D
    Geef mij eens het recept voor jou bevalling..... ;)

Share This Page