Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Bubica ja spannend he? :)
    Ik moet zeggen dat ik wel echt de kriebels krijg nu, ik had me al ingesteld op een paar dagen overtijd maar de krampen houden echt niet op. Heb nog geprobeerd ze te negeren en wat te gaan doen maar dat is behoorlijk lastig! De afgelopen 2 uur komen ze rond de 5 minuten, denk dat ik toch echt de verlos eens moet bellen..

Ik heb nog wel snel even het wiegje opgehangen en de laatste dingen in de vluchttas gepropt, je weet maar nooit!
    M'n vriend belde net van z'n werk om even te checken, die heeft ook de zenuwen haha

@ Nicole, ja we zullen zien of er weer baby's geboren worden vandaag! Wel raar hoor, je leest alle verhalen van anderen en dan opeens lijkt het bij jezelf te gaan gebeuren!
    De uitgerekende datum van de bevallen dames staat trouwens achteraan in de tekst bij het bevallingslijstje ;)

* gaat verloskundige bellen*

2. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Oei spannend 2 rommelde dames:D Ik hoop dat het door zet voor jullie.
    Heb zelf al sinds vrijdag veel harde buiken en buikpijn, maar tja nog niks.:(

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Ook hier geen drup regen gehad, dus noig erg warm...

Alle rommelende zwangere veel succes!!!

4. brennie888

12 jan 2009
    33
    0
    0
    almere
    Goedemorgen meiden,

@ Ilona
    Gefeliciteerd met jullie dochter, en zoals al vaak gezegd, echt een super mooie naam!!

@ Sucre
    Gefeliciteerd met jullie zoon, dat heb je maar mooi even snel gedaan zeg!!

En ik weet dat ik van iemand de tip heb gelezen, maar weet nu niet meer wie ik ervoor moet bedanken...:(
    Die vergeetachtigheid ook...
    Ging namelijk om de alcoholvrije rosé van de Plus..heb hem gister gehaald, en hij was heeeeeeeerlijk!! Dus nogmaals, bedankt!!

Loop zelf ook lekker te rommelen, maar zet niet door...steeds last van voorweeen, dat zei de verloskundige vorige week al, dus dat zal ik morgen ook weer te horen krijgen denk ik8)
    Vannacht 4x eruit geweest, normaal 1 tot 2 keer, en last van steken in m'n onderrug...Nu is alles weer weggetrokken, dus we wachten "rustig" af...Hmmmm;)

Meiden succes allemaal!!

Liefs

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ja hier ook het stempeltje 'voorweeen' van de verloskundige hoor! ;)
    ik had het al wel verwacht maar stiekem wel een beetje jammer. Maar ze nam het wel serieus omdat ze zo vaak komen, alleen de duur van het echt pijnlijke moment is nog te kort voor een echte wee. Met 20 seconden (en een beetje vloeken en puffen) is bij mij het ergste weer voorbij, dat moet dus nog langer gaan duren.

Vriendlief is ook weer een beetje gerust gesteld! En we wachten af..

6. brennie888

12 jan 2009
    33
    0
    0
    almere
    Nou echt he..af en toe zit je tot 't plafond, en dan zakt het ook weer weg...
    Moet zeggen dat ik nu wel steeds nieuwsgieriger word naar hoe het "echte werk" dan gaat voelen...
    Wanneer moet je weer naar de verloskundige??

Liefs

7. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha luitjes,

@ SUCRE: da's vlotjes! Supergefeliciteerd met Lucas!

@ all: tel mij ook maar bij de de damens-voorweeën-ploeg hahaha. Gisteren de hele dag gerommeld. Ik kreeg er spontaan nog een laatste opruimwoede van, zo van stel dat we vannacht de vk moeten bellen dan moet het huis wel aan de kant zijn hahahaha... Nog even gisteren om 22uur de douche en wasbakken uitgeboend gisterenavond ... gek hé...

Maar ja heeft niet doorgezet, dus daphneB, brennie, deetje ben ook teleurgesteld. Nu af en toe nog een harde buik... maar bij mij komen ze dus ook niet regelmatig en duren nog te kort. Ben ook wel benieuwd naar het echte werk!

@ Brennie: tip van de Plus wijn had je van mij. Gisterenavond ook nog lekker 2 glaasjes gedronken...

@ Kaatje: die regen is niet gekomen hoor... En bij Snuffeltje in Boxtel ook niet... tuintje heeft water nodig... Vanavond maar even sproeien als het nog niet geregend heeft...

@ vraagje @ all: klopt dat het als je in het begin op je linkerzij ligt dat (voor) weeën afnemen? Deze morgen in bed had ik op mijn rug liggende, venijnige onderrug / menstruatieachtige krampen en toen ik op mijn linkerzij ging liggen waren ze weg...

Groetjes
    MLS

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Het heeft lekker gerommeld bij een aantal dames zie ik....ja ja het wordt nu echt spannend....

Ik dacht zelf dat ie bij mij wel eerder zou komen, maar ik begin nu toch te twijfelen. Het zou me nu niks verbazen als ie gewoon die extra 2 weken blijft zitten...pffff

Met dat warme weer heb ik wel heel erg last van vocht zeg, vooral als ik uit mijn bed kom kan ik niets bewegen. Heb gewoon moeite met typen...het lijkt zelfs of mijn tong is opgezet....

Groetjes,
    Wendy

9. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Bubica
    Wow, dat klinkt wel alsof het er nu echt aan zit te komen! Succes meid!

@Daphne B
    Ben benieuwd of het doorzet!

@Deetje
    Je zal zien dat het straks helemaal vanzelf gaat. Je bent er altijd wel klaar voor hoor. Straks is het zo gewoon dat je niet meer kan voorstellen hoe het was zonder je ukkie! Van die tijd weet ik niet... ik let daar niet zo op eigenlijk...

@MLS
    Ik weet alleen dat liggen op je linker zij de doorbloeding stimuleert en de beeb makkelijker / betere doorbloeding krijgt.
    Wellicht helpt dat ook bij weeen opvangen... geen idee.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morninggg...

ik heb niet alle voorafgaande berichten gelezen maar ik zie dat er nog 2 babytjes zijn geboren??

sucre een zoontje..van harte gefeliciteerd:D superleuk zeg
    en ilona een dochter.. jij ook van harte gefeliciteerd echt heel erg leuk allemaal.
    rusten jullie goed uit.

nou en dan de zwangeren waarbij het aan het rommelen is.. hihih lekker spannend he!!! alvast heel veel succes.

en nu ff mijn twijfelgeval: ik werd vanochtend wakker van een nat plekje op bed en vocht dat langs mn been druppelde. ik natuurlijk meteen denken dat het vruchtwater is maar nu weet ik het niet zeker. want het rook niet zoet en ook niet naar urine..gewoon geurloos eingelijk. voor afscheiding was het in mijn ogen veel te dun. nu heb ik sinds 2 dagen wel wat weetjes en ook nu voel ik steken en wat druk maar geen druppels meer.

what to do? ik voel me zo stom als ik de v.kundige voor iets onzinnigs ga bellen. en heb ook nog maar ff niks tegen mn vriend gezegd want hij moet een wedstrijd spelen en als er niks aan het handje is voel ik me ook weer zo lullig.

11. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Ik vind er nu al niks meer aan :( Was net lekker ff gaan rusten want ben echt moe... Maar werd helaas iedere keer wakker :(
    Het begint ook steeds iets meer te bloeden dus ik denk dat het wel ff gaat doorzetten...
    Jullie horen het ;)

Groetjes

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @lennylenn: ik heb hier ook last van, vooral 's ochtends. Schijnt normaal te zijn en geen vruchtwater. Als het echt blijft lopen kun je de VK wel bellen.

@voorweeen: pfoe klinkt wel echt hoor, spannend dames!

Weet je wat ik zo vreemd vind, ik ben nog geen 36 weken maar heb ook al van alles dat rommelt en krampt en pijn doet, maar jullie zijn allemaal al veel verder dus kan me niet voorstellen dat het bij mij nou ineens vroeger zou komen. Vind het lastig om te denken dat het nog 6 weken zou kunnen duren, maar ja is wel realistisch... Hopelijk houd ik dat uit als iedereen hier al bevalt :(

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @bubica: jeetje dan gaat het toch echt wel beginnen denk ik zo hoor! ging jij nou nog je VK bellen?

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen dames,

wat een ongelovelijk vervelende nacht zegt. baal er echt van.
    gelukkig vanochtend op de bank nog 2 uurtjes kunnen inhalen waarmee het totaal op 4 uur staat. dacht dat ik uitgerust moest zijn voor de bevalling maar dit schiet niet echt op.
    gisteravond wel oefenweeën gehad. maar dat zegt niks natuurlijk.
    manlief is positief "agh ja voor de kerst is hummel er" ja dat mag ik wel hopen dat hij er dan is. anders ga ik hem personlijk halen ;)

@ sucre en man: gefeliciteerd met jullie zoon. wat een onwijs leuke naam.
    geniet ervan, veel sterkte en geluk.

@ debby: wat een goed nieuws dat haar sonde er uit is. fijn hoor.
    nu maar hopen dat ze goed zelfstandig gaat drinken.
    doe jij het wel rustig aan.

@ budica: hopelijk zet het voor je door. gelukkig is het vandaag wat koeler geworden.
    tenminsten hierin almere.

@ daphne: ook jij sterkte. hopelijk zet het voor jou ook door. lijkt me och niks zo dat gerommel
    metgeen resultaat.

@ MLS: weet niet of dat echt zo is. maar ik heb wel dat als me rug erg zeer doet en ik op me zij
    ga liggen dat het beter te verdragen is. dit kan komen omdat het kindje nu bij 3 kilo weegt en op je
    rugengraad drukt.

zo ga nog even met de voetjes omhoog. straks met een vriendin naar de stad. heb haar al in geen ruim 10 jaar echt gesproken. helaas ging onze vriendschap op een niet zo leuke manier stuk. maar hebben samen het contact weer gezocht en zij is nu ook zwanger dus wie weet wordt de vriendschap weer hersteld. zou het wel heel erg leuk vinden als dat zo zou zijn.
    fijne dag alle,
    gyino

15. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Ik had haar gebeld vanochtend en ze zei dat het voorween zijn en het nog een tijdje kan duren... Dus pas als ze echt regelmatig worden dan mag ik weer bellen (of als ik vragen heb)
    Dus we zien wel weer wat er gebeurt...

Groetjes

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sucre en Sucre-man: Van harte gefeliciteerd met je kleine man, Lucas! Geniet ervan :D

@Bubica: Hopelijk zet t door vandaag! Alvast succes! :)

@All: Iedereen een fijne dag! :)

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooow okee aan de ene kant weer gerustgesteld maar aan de andere kant teleurgesteld:( toch nog maar even geduld hebben dan he.

nou ik ga een poging richting het centrum wagen. we gaan vanavond uiteten met schoonfamilie dus ik wilde een leuk jurkje en schoentje kopen.

ajuuuuuu

18. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen!

Bubica, spannend wordt het nu hoor... hoop voor je dat de voorweeen niet te lang aanhouden en dat je gauw het echte werk te verduren krijgt. Des te sneller kan je je kindje in je armen sluiten.
    Succes ermee meis!!!!

Daphne, ook al zo spannend... samen met bubica... dat wordt nog wat!
    Ook voor jou hoop ik dat het snel goed doorzet, zodat je straks ook een prachtige beeb in je armen hebt. Jij ook veel succes!!!!

Nicole, bij de reeds bevallen dames, staat de uitgerekende datum achter de geboortegegevens. Anders werd de lijst wel heel erg lang!
    Overigens slaap ik weer erg goed, beeb is overdag vreselijk druk en pijnlijk aanwezig, maar heeft al een echt 'nachtritme' zeg maar... dan voel ik hem niet!

Deetje, dat gevoel kennen we allemaal wel denk ik meis.. nog even volhouden en dan voelt het alsof je nooit anders hebt gehad!!!
    Hier gisteravond een klein beetje regen na een hete dag, nu erg bewolkt, benauwd en drukkend weer.... Bij gebruikersinstellingen staan opties en daar kun je de tijd op amsterdam instellen als dat nog niet zo staat.

Loulou, geduld meis, het komt als het komt

Brennie... het zal toch niet dat jij nu ook gaat beginnen he!!!!
    Willen alle juli beebs in juni komen???
    Rustig aan meis

MLS ook al druk bezig!!! ach het werk kan maar gedaan zijn toch?
    Het echte werk komt vanzelf!

Wendy, vervelend dat vocht he, heb er sinds gister ook echt last van... maar goed, de laatste loodjes meis!

lennylenn, het kan ook gewoon waterdunne afscheiding zijn... dat schijnt vaker voor te komen aan het eind van de zwangerschap!!!
    Vruchtwater blijft ook constant druppelen....

Bubica...oei spannend hoor, maar ik zou bij bloedverlies wel even vk inlichten hoor!

Sterkte allemaal
    Knuffel van snuffeltje

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje spannend zeg al die meiden waarbij het aan het rommelen is. Zal er vandaag weer eentje bij komen?
    Ik kan jullie helaas geen tips geven over weeen en voorweeen want ik heb natuurlijk een keizersnee gehad en heb nog steeds geen idee hoe dat voelt. Ergens wel jammer eigelijk.

Vandaag gaan de vader van mijn man en zijn vriendin mee naar Emma. Ze mogen haar waarschijnlijk niet vast houden maar we vinden het toch leuk om haar nog even te showen. Morgen is het grote overleg of ze naar huis mag... ik begin al zenuwachtig te worden haha.

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat is het bij veel dames aan het rommelen zeg!! Heb hier ook zo'n nachtje achter de rug, een aantal keren wakker geworden van de kramp/voorweeën? Iedere stap die ik zet is ook erg pijnlijk aan m'n schaambot, dat mag van mij gauw over zijn hoor! Soms ook erge rugpijn onderin mijn rug en dat trekt dan naar voren onderin mijn buik.

Debby heb je na de keizersnede geen weeën gehad? Heb dat vorig jaar dus nog een paar dagen na de keizersnede gehad dus weet wel hoe weeën voelen. Ik hoop dat jullie meisje gauw mee naar huis mag! Veel plezier vandaag met het showen in het ziekenhuis!!

Deel Deze Pagina