Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    puffen met dit weer...nee hier ook liever niet.....
    Nu kan ik nog lekker in het zwembad gaan afkoelen!

2. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Bubica gefeliciteerd met jullie dochter!!

Dan staan de meiden weer op kop zeker;)
    Nu word het spannend wie word de eerste juli mama:)

3. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Hahaha en bedankt he :p volgens mij komt het doordat de kleine weer gedraaid is want het is pas sinds vandaag. Morgen op controle bij de sage femme, toch maar ff vragen.
    Kmoest er hard om lachen, vroeg mn man waarom ik zo moest lachen. Tsja, wat is puntbuikje in het engels?

@MLS ooooh spannend meid!!!

@robine toch ff in de gaten houden hoor.. als je de baby zo weinig voelt.. misschien toch een ctg'tje voor de zekerheid??

4. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Bubica GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!

Komt net manlief thuis, heeft die een airco gekocht speciaal voor mij voor in de slaapkamer! Heerlijk....eindelijk een nachtje koel slapen! Vond het zo lief van hem.

5. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    MLS veel sterkte en succes!

6. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hallo dames,

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik op 26 juni bevallen ben van onze dochter Megan nadat ik op donderdagochtend ben ingeleid. We zijn echt supertrots op onze kleine meid.
    Ik zal ook later mijn bevallingsverhaal als ik eraan toe kom aan jullie vertellen.

7. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Andrea83 GEFELICITEERD met jullie dochter MEGAN!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Andrea83 gefeliciteerd met jullie dochtertje Megan!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gefeliciteerd Andrea!!

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Andrea gefeliciteerd met jullie dochter Megan!!

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha Duimelijn..Eeeh.. 'point belly' ofzo? :D
    Staat mooi in elk geval, houden zo!

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik weet niet meer waar ik ben geraakt, dus bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD AAN ALLE NIEUWE MAMA'S!!!!!!!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Andrea: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Jeetje, waar komen ze ineens vandaan...hahaha. Nu weer een jongetje?? Ik wil wel hoor.....hahah

Robine en MLS: Veel succes! Ik hoop dat jullie snel je kleintje in jullie armen hebben.

Groetjes,
    Wendy

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo allemaal !!!

een poosje niet gereageerd, sorry sorry.
    al een boel baby's bij gekomen zag ik.

iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zoon of dochter !!

hebben jullie het ook zo gehad met dit weer, laat het maar weer 20 graden worden, dat is wel lekker en goed te doen, maar die 30 graden de eraan zit te komen :x
    zal verder ophouden met zeuren, anders krijg je ook zo'n klaagzang he.

iedereen nog een fijne avond, ik ga lekker op bedje liggen :D.

15. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Mijn bevallingsverhaal staat op de babysite. kleinespruijt.beebiesite.nl
    Bevalling is totaal niet verlopen zoals ik had verwacht.

Alle nieuwe mama's GEFELICITEERD!
    Alle nog wachtende mama's, nog even en mogen jullie ook jullie kleintje vasthouden! :)

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden....

weer 2 baby's... jeetje, wij maar denken dat het even stil was... waren er stiekem toch weer 2 geboren....

Bubica&Andrea: gefeliciteerd....

Robine: wil je niet zenuwachtig maken, maar de verloskundige zei vandaag nog nadrukkelijk dat ik bloedverlies en het minder voelen van de baby toch echt serieus moest nemen en gewoon even moest overleggen met hun... je kan maar beter teveel gebeld hebben dan te weinig...

MLS: succes er mee, hoop dat de bloeddruk weer wat gezakt is...

nou, hier vanmiddag weer bij de vk geweest. alles was prima in orde. omdat ik nu 40 weken ben, moet ik maandag terug komen en gaan ze een strippoging doen. als dit geen resultaat geeft moet ik diezelfde week naar het ziekenhuis. dan gaan ze me helemaal nakijken om te zien of de baby het nog goed heeft vanbinnen (moederkoek, vruchtwater etc, etc) als dit goed is zullen ze later nog een strippoging doen en anders met 42 weken naar het ziekenhuis...

maar goed, dit is allemaal voor "als"... ga er toch vanuit dat mijn kleine meisje voor die tijd uit zichzelf komt....
    vandaag weer veel krampen, waar ik voor het eerst een soort van ritme kon ontdekken, dus ik heb stille hoop dat het toch binnenkort gaat gebeuren...

nou meiden, slaap lekker en tot morgen...

17. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Ilona: heb je verhaal zitten lezen, heftig hoor!
    hoop echt voor je dat ze snel bij jou mag liggen zodat je haar lekker bij je kan hebben wanneer jij wilt...

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Bubica: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Hopelijk vinden jullie snel een ritme met elkaar. Geniet ervan!

@ Gyino: die is leuk! Lekker ondeugend koppie zit erop!

@ Robine: misschien toch even de VK bellen?

@ MLS: succes & sterkte in het ziekenhuis! Spannend.

@ Kristel: nee, hier ook liever niet bevallen met dit weer hoor. Mocht de beeb zich desondanks toch aankondigen, dan ga ik denk ik maar in de kelder zitten :D. Kom er niet zo heel vaak, maar heb vandaag ontdekt dat het daar toch nog wel heerlijk koel is haha.

@ Ani: lekker hoor die airco! Hier bood mijn schoonvader aan dat we die van hem wel mochten lenen, maar dat doe ik liever niet. Hij is nl zelf zwaar hart en longpatient en kan hem zelf veel te goed gebruiken, maar wel heel lief natuurlijk! Ik doe in ieder geval de ventilator weer aan vannacht, dat werkt tot op heden ook nog.

@ Andrea83: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! GENIET ERVAN!

@ Vlekkengek: echt zat ben ik het weer niet, maar beetje minder zou ook wel mogen, in ieder geval 's nachts zou dat fijn zijn.

@ Ilona: heftig hoor, maar gelukkig doet jullie meisje het goed. Hopelijk mogen jullie beiden snel naar huis!

Ego: vanmiddag belde een vriendin of ik zin had om vanavond mee naar een speciale familie koopavond van Douglas te gaan. Gezellig meegeweest en nu zit ik dus volledig in de make-up weer thuis :D. Gebruik over het algemeen niet meer dan een lijntje en mascara en evt beetje lipgloss. Nu zit werkelijk alles erop en eraan. Ziet er wel mooi uit. Bovendien ruikt het hele huis nu naar parfumerie door alle luchtjes die er om mij heen zweven.

Welterusten allen!

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
  20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Ben er al vroeg uit want ik heb behoorlijke buikpijn. Gisteren ook al veel kramp gehad en de baby was heel erg druk. Was afgelopen weekend ook zo en toen weer een dag heel erg rustig. Ben benieuwd hoe deze dag gaat verlopen en of de buikpijn erger gaat worden.

Kaatje lekker toch om je nog even heerlijk te laten verwennen!!

Dommel hoop voor je dat je kindje vanzelf besluit om te komen.

Ilona ik zal je verhaal vandaag even lezen over je bevalling.

Deel Deze Pagina