Goodmorning.... @ Andrea83 en Bubica Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, geniet ervan!! @ Mona Lisa Smile Heel veel sterkte en succes, zet hem op! Iedereen een beetje geslapen?? Vannacht de ventilator de hele nacht op de hoogste stand laten draaien, en dat was wel goed uit te houden moet ik zeggen... Nu is t nog lekker koel in huis, hopen dat dat nog even zo blijft.. Ik ga weer eens aan de schoonmaak...gister alles beneden weer eens gedaan, nu boven weer even doen, ben ik d'r weer klaar voor Fijne dag allemaal!! Liefs
Goedemorgen wederom dames! *Ani, fijn dat alles goed is en das toch een mooi gewicht voor de beeb!!! Ben wel benieuwd of ze gelijk krijgt. Mijn zus en ik waren twee weken te vroeg geboren en mijn zus en ik zijn wel allebei ingeleid voor onze kinderen... voor ons gold dat dus niet *Deetje, groot gelijk dat je even belt hoor... laat je maar even op je gemak stellen! *minimi... tja het was inderdaad geen weer, maar mijn moeder wilde het per se deze week doen omdat ze nog steeds denkt dat de beeb volgende week komt hahah. Ik snap overigens je reactie heel goed, het lijkt me vreselijk als ik mijn ouders niet in mijn buurt heb. Onze band is dan ook heel erg goed, evenals met mijn zus. Echt een vriendenkring die regelmatig langs komen hebben we ook niet omdat iedereen gewoon weg te druk is. Daarentegen hebben we super lieve buren om ons heen en dat zijn mijn beste vriendinnen! Ik ben heel slecht in hulp vragen, maar mijn mams komt gewoon! Mijn schoonouders wonen iets verder uit de buurt en bellen met regelmaat of het nog vol te houden is. Gewoon lekker je hart luchten hier hoor, geeft toch niks! Dit is zo'n bijzondere periode, die moet je lekker kunnen delen! De beeb doet het in ieder geval goed! Hoop dat je kroon weer vast zit inmiddels *Daisy, leuk om te lezen dat amy het steeds beter gaat doen, lekker blijven genieten hoor! *MLS, de beebs die geboren zijn zetten we bovenaan met daarachter de uitgerekende datum. De lijst eronder van meiden die nog moeten bevallen halen we ze tussenuit en dan wordt die dus steeds korter. Voel je overigens vrij hem aan te passen naar je eigen idee hoor! Ik heb het gewoon van sucre een beetje overgenomen Klik op quote en dan de quote teksten weghalen en posten... je kunt dan alles naar wens aanpassen. *Roozjuh, 7,5 pond is netjes hoor, gewoon een mooie stevige baby! Ik ben ze helaas nog zwaarder gewend hahahh *Wendy, ook weer goedgekeurd! Netjes gewicht ook hoor! Lekker relaxen nu. Vocht is hier nu ook dramatisch...voel mijn voeten nog nauwelijks *Margrietje, tja die curves wordt je wel eens simpel van idd. Het consultatiebureau blinkt daar helemaal in uit! dan te lang, te kort, te dik, te dun... te laat, te vroeg...zucht. Het is nooit goed! Gelukkig geen blaasontsteking voor je!!! *Kaatje, hoop dat het badje is bevallen en dat het eten heeft gesmaakt, klinkt lekker! *Bubica en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hopelijk pakt ze haar slaapritme snel op. Lekker genieten van haar hoor, en wat voeden betreft, doe wat je zelf het prettigst vind en waar je je het lekkerst bij voelt! Nu is het weer de beurt aan een jongetje *gynio, hoop dat de beweging een beetje helpt! *Robine, kan me voorstellen dat dit uitputtend werkt voor je zeg. Hoop echt dat het snel overgaat in het echte werk! Je voelt de kleine ook minder, dus hou het wel in de gaten, gewoon aan de bel trekken als je het niet vertrouwd hoor!!! Dank je voor het aanpassen van de lijst *MLS, spannend hoor! Hoop voor je dat alles goed is, maar wie weet houden ze je daar Ben benieuwd!!! Succes meis *Duimelijn... inderdaad een mooi puntje, enne.... pointbelly is dat wat???? *Ani, heerlijk he, die airco... hier had manlief er ook een gehaald omdat het al zwaar genoeg was *Andrea en mannetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Megan!!! Ook al zo'n mooie naam! Geniet van dit wondertje en we lezen het verhaal graag een keer terug! *Vlekkengek, leuk weer eens wat te horen van je, iedereen heeft last van de hitte hoor! Gaat verder alles goed? *Ilona, ik ga het gauw straks even lezen... gaat het goed met Ty en jou? *Dommel, hoop dat het snel doorzet hoor meis! Hoewel er nu eerst wat jongens geboren moeten worden voor de statistieken he hahaha Nee hoor, grapje! Dat het maar lekker door gaat zetten!!! *Kaatje, klinkt als een gezellig avondje shoppen!!! *Kelly, ga het zo eens even lezen hoor! *Ben benieuwd Spirit.. ik ben ook een tweetal weken aan het rommelen geweest en nu is het weer rustig... raar he dat je er niks van kunt zeggen! Ego... gisteren met mams de hele keuken weer spik en span gepoetst en opgeruimd. Daarna lekker met zijn allen gegeten en vriendlief heeft ons van heerlijk verse milkshakes voorzien als toetje! Het was afzien met de hitte, pfoeh! Ik heb wederom weer heel slecht geslapen... beetje onrustig ben ik om de een of andere reden... Daarbij had ik gisteren mijn enkels nog dikker dan mijn kuiten en voelde mijn voeten bijna niet meer... jakkie. Koud voetenbad wilde ook niet werken helaas. Vandaag maar een dagje niksen...even bijtanken hier. Ik ga zo de bevallingsverhalen weer eens lezen... iedereen weer succes met het weer vandaag! Liefs Snuffeltje
De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli) 03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli) 14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli) 18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli) 26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli) 26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 27 juni Ty Jela, 38+0, Dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli) 27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 39+0, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli) 28 juni Adrijana,38+6,3050 gram, 50cm,dochter van Bubica,25 jaar,1e kindje,ZKH,BV(6 juli) 30 juni Sid, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli) Er zijn al 5 jongetjes geboren. Er zijn al 6 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 01 juli Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 10 juli Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV, 15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 16 juli Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 38 weken, 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Er worden nog 17 jongetjes verwacht. Er worden nog 21 meisjes verwacht. Van 25 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Andrea, je staat er ook bij Wie volgt?
Hoi dames! @ MLS: hoop dat alles goed is! @ Bubica, Andrea: van harte gefeliciteerd met jullie dochters! @weer: voor de verandering ben ik blij dat ik in het hele hoge noorden woon, gister was prima uit te houden! @ bevallingsverhalen- ik sla ze even over. Wil onbevangen de bevalling in... Tot later!
Goeiemorgen Jullie allemaal nog een beetje kunnen slapen? Hier constant last gehad van harde buiken en zo is er elke nacht wel iets waardoor ik slecht slaap.. Bah.. Vanmiddag maar weer even proberen een dutje te doen Ik lees overigens ook niet zo snel bevallingsverhalen hoor Zo realiseer ik me namelijk des te meer dat ik binnekort ook aan de beurt ben en ik vind het best wel eng
Ilona, dat is een heftig verhaal zeg! Gelukkig doet Ty het goed Knap jij ook weer een beetje op na al deze stress? Kelly, das ook niet niks inderdaad. Uiteindelijk wel prettig dat je na die ruggenprik niet veel meer hebt meegekregen van alles. Je had al pijn genoeg geleden lijkt me zo! Maar wat een personeel dan he...Niets zo goed voorspelbaar dan het moederinstinct...dat zie je maar weer! Goed dat jullie je mening duidelijk maakte daar. Deetje, Kristel, kan me wel voorstellen dat je het liever niet leest hoor.... maar toch, elke bevalling is anders denk ik maar....
Goeie morgen.... Iedereen een beetje kunnen slapen? Nou ik heb heerlijk geslapen, altans voor mijn doen dan. Airco/ventilator is echt wel aan te bevelen met dit weer. Wie wil er vandaag bevallen?? We moeten de lijn natuurlijk wel volhouden dat er elke dag eentje geboren wordt.... Wie wordt de eerste juli mama? Iedereen een fijne dag, doe lekker rustig aan!
Goedemorgen dames, We zitten vanaf vandaag in onze maand meiden!!! Vanaf vandaag zijn het inderdaad echt juli baby's...... Groetjes, Wendy
Grrrrrrr alles weg!!! ff kort en snel" Kaatje: Zullen wij nu maar eens aan de bak dan? Allebei 4 juli he, ben beneiuwd wie er t eerst mag! Spirit: O O meid zou t doorzetten bij je?! Spannend. MLS: Sterkte in t zkh, misschien heb je je kleintje wel snel in de armen, hoop t voor jullie. dommel: Lief dat je meedenkt. Jij alweer over tijd. Hopelijk mag jij ook snel je kleintje vasthouden en zet t binnenkort door. Inleiden is ook niet altijd een feest heb ik begrepen. Snuffeltje: Heerlijk dat je huisje weer spik en span is en als toetje een milkshake,,, gaat er altijd wel in he!? Doe lekker rustig aan vandaag en pootjes in de lucht he. Je doet niks tegen dat warme weer en vocht vasthouden, gewoon rustig aan dan maar. Ani: Jij lijkt me t meest voor de hand liggend he Lol. Kom op meis do it! Kelly: Ik ga zo je verhaal lezen, ben benieuwd. Mezelf": Ik ben t ineens zat, t wachten dan. Ongeduldig typje he. Heb nu al ruim een week kramp en er zet gewoon niks door. Heel irritant. Vandaag nog geen bloed ontdekt, voel de kleine ook wel weer wat meer dan gisteren. Hou t allemaal wel goe din de gaten hoor, maar ben zaterdag pas uitgerekend he, mag nog wel ff dus. Alleen kwam mn dochter 6 dgn eerder en ergens hoop je gewoon dat dat dan deze keer ook zo is........ Genoeg geklaagd. t Is hier nog lekker koel en bewolkt, ff alles openzetten en doorwaaien dan kan t weer dicht en blijft t weer een beetje fris in huis. Meiden rustig aan allemaal. Liefs
Hoi Hoi, even een snel berichtje en dan even bijlezen... Loos alarm. Bloeddruk was prima. Gisteren weer om 9 uur thuisgekomen. Ga even bijlezen. Groetjes MLS
Hey dames, Sorry dat ik niet reageer op iedereen(heb er gewoon de puf niet voor)s'avonds ben ik kapot! Zit er volledig door! Ik neem of nam te veel hooi op mijn vork!!weet het maar we zijn er aan begonnen en moeten het nu ook afwerken. Vandaag komen ze voor de laatste kamer in vinyl te leggen! Godver is me zo beu .Gisteren alles uitgebroken en alle kleren naar een andere kamer gebracht. en morgen alles terug op zijn plaats en alles er weer in. Ondertss blijft ander werk zich opstapelen,vooral strijk dan... Ik zie geen voeten of enkels meer alleen klompen met vocht!!Mijn voeten doen zeer!! Heb alsmaar harde buiken,kan niet slapen van de krampen in mijn kuiten. Moet nog vanalles in orde brengen;valiezen van de kids voor hun kamp. Naar prenatal gaan (is niet bij de deur he,vanuit Belgie)om mijn al veel te lang uitgestelde luiertas.die is nu nog niet binnen!Grrrrr Ik betwijfel als ik ze nog ooit zal kunnen ophalen. zo,ga stoppen met mijn klaagzang,het spijt me maar moest het effe kwijt. IK WIL WEL ALLE NIEUWE MAMA'S EEN DIKKE PROFICIAT WENSEN!!!!
Beroerd geslapen, maar ja ik zal de enige niet zijn. Voor het eerst ook last gehad van dikke voeten en enkels en ik heb medelijden met de meiden die dit al tijden hebben. Alle kersverse mama's gefeliciteerd! Gemiddeld geboortegewicht in NL is 3500 gram (las ik op internet), dus 7.5 pond is gewoon lekker gezond. Word gek van de mensen die continue vragen of ik al bevallen ben, of ik dat deze week nog ga doen. Ik ben nog eens 37 weken!! Nu ben ik vorige keer wel bijna 3 weken te vroeg bevallen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit weer gebeurd. Hoop het stiekem wel, of is dat heel slecht? Het is hier grijs en nog niet zo warm, want wel relaxed is. Nu heb ik zonder veel moeite de hond uit kunnen laten en ga zo nog even de laatste dingen shoppen en dan naar de vk. iedereen weer succes vandaag groetjes, Aurelie
Nou bedankt voor al jullie lieve reacties. Maar het is de hoge bloeddruk bij vk was dus loos alarm (130 /100 ... apparaat stuk of niet goed geluisterd?). In het ZH bij de eerste meting 110 /70. Daarna nog een uur aan ctg en automatische bloeddrukmeter gehangen, baby doet het prima en ik had 1 keer een uitschieter naar 90 onderdruk. Voor de rest netjes 8o -85 zoals de rest van mijn zwangerschap... Bloed en urine ook prima... Maar ja beter teveel dan te weinig controleren hé... Zag dat er velen zijn die slecht slapen... Ik heb echt als een roosje geslapen. Slechts 1 keer eruit. Huis is ondertussen weer van 23,5 naar 21,5 afgekoeld. Ga even weer alle ramen sluiten... Doei. @ Andrea: gefeliciteerd met Megan!
idd dit is ONZE maand meiden!!! Lets go for it hoop dat mijn mannetje beetje snel komt want ben t eigelijk nu best wel zat. Niet mijn mannetje zat maar alles wat erbij komt. Dikke voeten, kheb mezelf maar Mammoet-Pinguin genoemd met die grote voeten en dat gewaggel Vannacht echt mega slecht geslapen! Hebben zeiltje eronder gelegt en jezus wat ligt dat verrot zeg. ik glij alle kanten op en als ik me om wil draaien ligt halve beddengoed verkeerd. Krijg er nog een zweet kont van ook met dit weer! Die harde buiken en die vreselijke steken AAHH!! Sry moest even klagen hoor haha Gefeliciteerd meiden die al bevallen zijn!!! Zijn veel meiden geboren zeg phoe! De meiden zijn vroeg zit jaar en de jongens laten maar op zich wachten
@MLS: Gelukkig maar dat t dan vals alarm was! Hoef je je daar alvast geen zorgen om te maken Wel gek dat het bij de VK dan zo hoog uitkwam.. Die mogen idd hun bloeddrukmeter dan eens na laten kijken @Roozjuh: Kan me voorstellen dat je het allemaal zat bent hoor, ik ben het ook al zat en loop 3 weken achter met jou... @All: Pff, ik weet niet of dit nu bij de zwangerschap hoort of dat t gewoon een rommelende buik is, maar ik heb me toch last van mn buik de laatste dagen.. Mn darmen rommelen echt heel erg en moet elke dag naar de wc, soms wel 2 of 3 keer (normaal maar om de 2 dagen ofzo), heb steeds meer last van harde buiken en voorweeën... Ook ben ik sinds vandaag kotsmisselijk Hebben jullie dit allemaal of zijn dit eventueel voortekenen van een naderende bevalling? (lijkt me sterk dat laatste, maar je weet maar nooit natuurlijk, je leest zoveel op t forum...)
Roozjuh, jakkie met dit weer he, dat zeil onder je lakens... ik heb er al extra moltons en lakens overheen gegooid en nog zweet je je het apenzuur.... Maar goed, beter dan straks een nieuw matras moeten kopen, deze hebben we nog maar net Tja en hier in de familie kwamen de dames mooi op tijd of wat te vroeg en de jongens moesten allemaal aangezwengeld worden, omdat die niet wilde komen! Dat zegt hopelijk ook niet alles hahah Benieuwd wie de juli maand gaat starten hier MLS, fijn dat het loos alarm was hoor, kan je met een gerust hart verder lopen (pfoeh pfoeh) En inderdaad, aan warmte en dikke voeten doe je weinig. Ik blijf het liefst binnen nu, omdat het in de tuin te heet is overdag. Vandaag lekker met de pootjes omhoog en dan laten we het maar over ons heenkomen toch? Weinig keus!
@ Kristel86: ja en jij moet nog wel even Succes hihi Ook hier een héle onrustige buik al dagen. Ik word er knetter gek van, vooral savonds zit onze jonge man geen sec stil en komen de harde buiken om de 5min! (als het niet korter is) wat zou dit zeggen... @ Snuffeltje: Ja bah dat plakt echt aan alle kanten haha. Molton eronder is wel goed idee! Vanavond even proberen Ennuhh hoop dat ik de maand juli mag starten maar gok dat ik dat wel kan vergeten haha!
Gefeliciteerd voor iedereen die bevallen is. Vanacht eindelijk een iets rustiger nacht gehad, wel wat krampen gehad maar niet zo erg als de vorige 2 nachten. Gistermiddag nog ff bij mijn ouders geweest wel half uurtje rijden maar thuis met die hitte kan ik geen kant op en bij hun waait het nog een beetje en ben ik ook niet alleen. Het kan ook nog wel 2 weken duren en mocht er wat gebeuren daar zijn ook dokters zo denk ik maar. Zo nog verjaardag van mijn schoonvader. Dus iedereen een fijne dag en geniet ervan.