Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen!

Blegh, hier echt een ontzettende (%$*-nacht gehad.. Was meer wakker dan dat ik sliep, had continu last van harde buiken en heb nu ontzettend keelpijn en last van mn neus :( :( BAH!

Ik hoop dat jullie een wat betere nacht achter de rug hebben?

@Sucre en Robine: Wat een mooie kereltjes hebben jullie op de wereld gezet zeg! Fantastisch :D

@Matrasbeschermer: Wij hebben allebei een eigen matras op bed, maar daaroverheen wel een 2-persoons dekmatras.
    We hebben dus een 2-persoons waterdicht laken gekocht voor onder ons eigen laken.
    Kraakt niet, maar zweet wel ontzettend. Maarja, ik denk dat daar weinig aan te doen is. Liever dat dan dat straks ons matras naar de kl*te is ;)

2. shira83

shira83 Lid

Dec 4, 2008
    79
    0
    0
    Goeiemorgen!

Wauw, wat een prachtige ventjes Sucre en Robine!! Als ik dan die hummeltjes zie kan ik helemaal niet meer wachten!

Nicole, mooie foto's zeg, erg gaaf!

Pfff, hier ook een waardeloze nacht achter de rug... Het koelde helemaal niet af vannacht, op de slaapkamer bleef het bij ons ook ongeveer 26/27 graden... Ik werd elk uur zwetend wakker... En dan moet je nagaan, ik heb nog steeds mijn zeiltje er niet onder liggen...
    Ik zie ook net dat het pas na het weekend wat gaat afkoelen :(. Ik dacht dat het vandaag zou gaan onweren, valt ook weer ff tegen dus...
    Maar goed, genoeg gezeurd, zo maar eens ff wat proberen in huis te doen.

Fijne dag allemaal, sterkte met de hitte

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

wat een knappe fotootjes weer *smelt*

hier ook n slechte nacht pfffffffffffff Magoed, nog eventjes...

Fijne dag allen!

Grts

4. brennie888

Jan 12, 2009
    33
    0
    0
    almere
    Goedemorgen...

@ Wbpepe
    *duim duim duim* Ik hoop dat het gellen gaat werken voor je, maar hopelijk heeft ze er zin in om zelf alles in gang te gaan zetten!!

@ Sucre en Robine
    Wat een pláátjes die mannen van jullie!!!

@ Sunshine82
    Jee wat vervelend zeg, nou hopen dat de kleine toch voor zondag zelf besluit dat het mooi is geweest in mama's buik..
    Succes dan weer voor vandaag en hopen dat de airco 't nu wel doet!!

@ Nicole84
    Mooie foto's zeg! Die met jullie handen is gaaf met dat hart gevormd!

Iedereen een fijne dag, en hopen dat het vanmiddag echt even gaat afkoelen...betwijfel het8)

Liefs

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Goedemorgen!

Pfff, hier ook weleens beter geslapen dan vannacht! Ventilator kon ook alleen maar warme lucht blazen vannacht. Blegh!
    Vanmorgen vroeg opgestaan, auto naar mijn moeder teruggebracht, denk rij meteen door voor paar boodschapjes, was al onderweg, bedacht ik me dat de winkels die ik nodig heb nog helemaal niet open zijn om 08.30u.... Dus nu toch eerst maar even thuis en dadelijk alsnog op pad. Vanavond 2 verjaardagen, 1 met bbq en 1 in een zaaltje ... normaal errug leuk, maar met deze temp ...

6. brennie888

Jan 12, 2009
    33
    0
    0
    almere
    @ Kaatje 80
    Jij was er ook al vroeg bij!!
    Haha daar heb ik ook last van, maar rond de middag stort ik dan ff in:)
    Dat is zeker pittig nog ff 2 verjaardagen, als ze maar een beetje in de buurt zijn toch;) have fun!

Liefs

7. sunshine82

sunshine82 Actief lid

Oct 30, 2008
    167
    0
    0
    almere
    goedemorgen dames,

balen zeg voor iedereen die zo een rot nacht heeft gehad!! het is ook veel te warm he met die zwangere buikjes!! hier op zich redelijk geslapen alleen nog steeds verscrikkelijke hoofdpijn!!

zometeen naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje! gister was hij perfect en ik voel de baby ook nog steeds prima. ben alleen wel erg benieuwd naar mijn bloeddruk!

1 positief ding vanocht ben mijn slijmprop verloren met bloed en al, verloor de hele week al kleine beetjes, maar nu kon het toch echt niet meer missen hoop dat het een goed teken is en dat het als nog van zelf gaat nu!!

dames bedankt voor het duimen en hopen dat het vanzelf gaat!
    iedereen succes vandaag met de laatste erg warme dag! en ik kom vanmiddag weer even kijken!!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Mooie foto's Nicole!

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    heeeee..spannend sunshine!!

10. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    thanks meiden! Kijken jullie ook ff in mijn album, die daar in staan zijn nog gaver (vind ik zelf) maar ik vind ze iets te om ze hier op het forum te knallen! hihi

vannacht echt superheet, geen zuchtje wind te bekennen. Blegh... heb toch nog redelijk kunnen slapen...

las van iemands slijmprop: kijk dat is in ieder geval een begin! Ik hoop ook steeds op zulke signalen, maar das belachelijk omdat ik net 36 weken zwanger ben... naja

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Nicole: Wat een gave foto's! :D Ik zou t niet durven hoor, zo halfnaakt... Maarja, ik zit dan ook helemaal onder de striae en ben ontzettend aangekomen dus voel me niet bepaald sexy meer :p
    Ik hoop ook op allerlei signalen al hoor, ookal ben ik pas 36w4d.. Hier rommelt het wel al een paar dagen dmv harde buiken, voorweeën en onrustige darmen, maargoed, dat zegt nog steeds niks over of het gauw gaat gebeuren of niet, helaas..

@Sunshine: Ohh spannend! Ik hoop dat het gauw doorzet en dat je snel je kleintje mag vasthouden :D

12. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha luitjes,

Ik ga straks even teruglezen, eerst wat (kleine ) boodschapjes doen die manlief vergeten is en daarna stofzuigen voordat het te het wordt... Had ik eigenlijk meteen om 8 uur moeten doen, maarruh de krantendame van het Eindhovens Dagblad kwam ik vorige week zondagochtend tegen met de hond en sindsdien krijgen we gratis en voor niks het Eindhovens Dagblad in de bus...

@ Sunshine: ohohohohohoh spannend, zie je wel dat je toch nog de eerste bent. Ik slaap als een roos 's nachts, dus ik zou niet weten of ik dan ook harde buiken heb... Ik ga er iedere dag wel mee slapen en sta ermee op, maar het zet niet door... En effe zelf gecheckt gisterenavond, baarmoedermond zit nog hoog, dus hier zal het nog wel effe blijven rommelen.

@ Minime: hondenijsjes: Bij de dierenspeciaalzaak zo'n viyoflesje gehaald... Is eigenlijk een multivitaminedrankje voor extra weerstand voor je hond... Met water aanlengen en dan een ijsblokzakje vullen. Dan krijg ik dus een waterijsje en zij drie ijsblokjes... Zo leuk om te zien hoe ze dat oplikt... nou ja... binnen een minuut is het weg hoor...

@ all: Mijn schoonmoeder gisteren: moet je disndag pas weer naar vk? Ik: Hoezo? Zij: nou ja het is toch 2 juli? Ik: tja ik heb toch gezegd dat het ook makkelijk 2 weken overtijd kan worden... Bevallen tussen 37ste en 42ste week beschouwen ze als heel normaal hoor... Conclusie: ze is er veel te veel mee bezig. Maar wel lief bedoeld hoor. Kan heel goed met haar opschieten, soort 2de mama. Maar ben wel bezorgd om d'r, ze is nl. hartpatient sinds vorige zomer en door dit benauwde weer heeft ze vannacht haar noodpompje (medicijn voor onder de tong als ze't benauwd krijgt) moeten gebruiken... En ze is eigenwijs en spaanbenauwd voor dokters en slecht nieuws... Heb mijn hubbie maar geadviseerd dat ie z'n moeder langs de HA moet sturen voor een extra bloeddrukcontrole... Hehehehe da's er ook effe uit...

Tot straks allemaal... Hou je taai met de allerlaatste hele hete dag... Hier begint het al bewolkt te worden en hier zou vanochtend al een buitje moeten vallen en vanmiddag zouden de sluizen opengaan :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nieuwe dag, nieuwe kansen, en opnieuw die hitte!
    Wie zal er vandaag gaan bevallen? spannend! het is net een loterij, kijken wie er vandaag wint haha

Hier nog geen teken van aankomende bevalling helaas.
    Heb gister tip overgenomen van badhanddoek over zeiltje en dan hoeslaken, TOPPIE! heb eindelijk keertje kunnen slapen zonder zweet tussen de billen haha

Nou meiden die op knappen staan; SUCCES!!! en als jullie bevallen zijn, stuur ff wat fibes door naar lelystad! ;)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morningg...hier een niet zo vrolijke..heb zoo ontzettend slecht geslapen vannacht en jaaa daar ben ik best pissed over want de vorige dagen heb ik ook slecgt geslapen vanwege de warmte..nou gsiteren dan een ventilator gekocht en ervan uitgaande dat ik wel lekker zou slapen nou mooit niet!!!!!!! die ventilator was heeerlijk maaaaar ik kreeg me toch te maken met een tsunami voorweeen! ze volgende elkaar zo snel op ik werd er helemaal gek van! kreeg nog eens rugpijn even later. nou uiteindelijk eenbeetje inslaap gedut..moest ik er na een uurtje ongeveer weer uit om naar de wc te gaan op de wc kreeg ik het gevoel dat ik een grote boodschap moest doen maar dat was niet zo want er gebeurde helemaal niks en als ik dan een wat druk zette kreeg ik krampen en steken in mn mutsje dus ik weer boos slapen. werd later weer wakker en daarna nog eens een keer..ben pas tegen half 5 ongeveer weer gaan slapen en nu..pff 09.00 weer wakker!

wat was ik kwaad zeg!!! lag de hele tijd te mopperen..ja baby als je eruit wilt kom dan maar maar loop me niet de hele tijd zo voor d gek te houden want dat is neit leuk. maja blijkbaar vond hij het wel leuk want nu is prinsheerlijk te slapen in mn buikkie volgens mij.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @MLS: Nu ben ik toch wel benieuwd hoor; wat bedoel je precies met dat je baarmoedermond nog hoog zit?
    Dat ie dus letterlijk nog hoog zit of dat de opening nog naar achteren gekanteld zit bijv en je die dus niet kan voelen?
    Ik was namelijk nieuwsgierig laatst (2 dagen terug) en hier hangt ie echt heel laag! Kan me ook niet voorstellen dat er nog dames zijn waarbij die ook zo laag hangt dat die nog sex hebben om evt. de bevalling op te wekken, dr past namelijk niks meer bij lijkt me zo :p :D

@Roozjuh: Ja? Werk t echt met de handdoek? Dan ga ik dat ook eens proberen vannacht! :)

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

owja en dan dat rotzeiltje nog!!!! wordt sch**tziek van dat ding. als ik er nog een keer op lig smelt dat ding nog eens aan mn r**t vast!

ooww meneer baby is wakker!! en gaat verder met zn spelletje van gisteravond zo te voelen :mad::mad::mad: ik wil graag bevallen en kan wel huilen als ik alleen maar van die voorweeen heb.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    @ Kristel: ja werkte zeker, moeje wel grote goeie dikke badlaken erop leggen. zo'n klein handdoekje werkt niet, die glijdt alle kanten op haha

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    wat voor maatregelen hebben jullie voor op de bank?
    in bed heb ik zeiltje maar wat nou als je vliezen breken op de bank? of hier op bureaustoel? :p
    Aan sommige verhalen te horen heb je niet genoeg aan een handdoek haha

Hoor ook verschillende verhalen dat meiden eerst beetje misselijk zijn of buikpijn vlak vorodat vliezen breken. Wat is ervaring van de meiden hier die al bevallen zijn??

Wie gaf trouwens tip van de witte druiven?
    Die dingen waren verrukkelijk maar werkt voor geen meter haha!

even de ramen en deuren dicht! tis hier alweer 26graden bah!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @LennyLenn: het zit niet mee he.. Kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal spuugzat bent, ik zou precies hetzelfde hebben! Ik hoop voor je dat die kleine zich snel meldt en dat je dan lekker kan genieten ervan. En als t goed is ben je al het gedoe van nu dan meteen weer vergeten :D

@Roozjuh: Oh beter, dan ga ik dat ook echt doen vanavond! Nu blijf ik elke keer met mn kont aan het bed plakken en als ik dan eens omdraai neem ik het hele laken mee :p :)

20. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hier ook even zeuren!!!!:D

heel de nacht tot een uur of 3 steken en krampen, moest om de 5 minuten plassen, anders waren de steken niet te houden... baby was alleen maar aan het bewegen, net alsof ze van onder aan het wurmen was.... leek dus hoopvol....:(

ben uiteindelijk in slaap gevallen.... en werd om 8.00 weer wakker met pijn in de rug en weer minder krampen!!!:(

hallo, ben nu 40 weken en 3 dagen, is toch wel mooi geweest nu!!!!:D

ik was heel positief, maar ben't nu effe kwijt!!!!:x

bedankt dat ik effe mocht zeuren.... later op de dag zal ik wat socialer zijn en reageren op anderen!!!:)

Share This Page