@kristel86: nee zit idd niet mee ik kan wel janken!!! mischien dat ik er na de bevalling wel om kan lachen hoor maar nu kan de kleinste smile er niet vanaf. erg is ook nog dat je nu van di emailtjes/berichtjes/telefoontjes/smsjes noem maar op krijgt met..en??? ben je al bevallen??!! @:NEE GVD*MME!
@dommel: volgens mij hebben onze kindjes het op de een of andere manier stiekem afgesproken om ons een rotnacht te bezorgen. ik heb vannacht ook hetzelfde gehad..hoefde alleen niet zovaak uit bed om te plassen.
Haha, sorry meiden, maar ik moet er toch wel een beetje om lachen Maar dat is meer omdat het me allemaal heel erg bekend voor komt (ookal ben ik nog niet zo ver als jullie). Ik heb ook momenten dat ik de zwangerschap vervloek, maar dat komt hier ook echt doordat de hele zwangerschap al niet soepel verlopen is en ik heel veel klachten heb. Ach, ik denk dat we hier straks allemaal wel om kunnen lachen als we onze kleintjes vasthouden
hahaahha geeft niet hoor kristel86..lach ons maar ff uit..tenminste 1 iemand die wat nog een smile op haar gezicht kan toveren. moest net zelf ff lachen omdat je ons uitlacht. ja joh..als alles voorbij is zal ik mezelf best een aansteller vinden denk ik maar nu ff niet
hier is dat ook zo ze... Is de baby er nog niet enz enz. ???? En iedereen maar zeggen wanneer ik het beste zou bevallen, want dan past het niet, of dan net weer wel. Pfffffffff
Goeiemorguhhh Wat klinkt het toch allemaal bekend. De meeste hebben het volgens mij ff gehad. Combinatie met het warme weer?! Gister zat ik er ook ff helemaal doorheen.... heb toen ff een poosje zitten janken in de armen van m'n mannetje. Luchte goed op! Vannacht heerlijk geslapen en voel me weer een ander mens ! @ Nicole84 Wat een mooie foto's! Je hebt ook een super mooi buikje om daar halfnaakte foto's van te maken. @ Sucre Wat een verhaal meid. Maar wat goed dat jullie het zelf hebben kunnen oplossen met Lucas. Hopelijk blijft hij het nu gewoon helemaal goed doen! En het is een mooi mannetje hoor! @ Snuffeltje Gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken! Ook weer zo'n grens he! @ Sunshine82 Ow spannend..... hoop voor je dat het allemaal gauw gaat beginnen! @ Mona lisa smile Ach bezorgde moeders... Wel lief bedoeld. Hier gaat het net zo hoor! Wordt van alle kanten in de gaten gehouden. Ze durven geen eens meer langs te komen, bang dat ik volop in de weeën zit. @ Dommel Wij blijven ook maar rondlopen.... Jammer he, dat dan ook niks doorzet. Hopelijk is het gauw zo ver voor ons. Onze kleintjes wachten op verkoeling! Dinsdag volle maan dus dan komen ze wel! Kop op nog ff! Nou ik ga ff wat boodschapjes doen voordat het niet meer uit te houden is! Vanmiddag komen er 2 vriendinnen lekker kletsen. Ken ze van mijn opleiding, en vandaag zijn we precies 2 jaar klaar. Dus dat gaan we ff vieren met een gebakje!
Mouschy, mooooie foto's hoor Phoobear, Voor jou ook een keizersnede!! Als mijn meisje niet draaide zit er bij mij ook niks anders op! dindag weet ik meer en als het zo is hoop ikecht dat ze niet te lang wachten.38w is prima toch? Ani, Hoop voor jou dat je snel mag bevallen.enne ;wonderolie wat en hoe?? Jolan, Al 7dagen overtijd!!pfff...hoe hou je het vol Tijgertje, misselijk?, Een lekkere tip om toch iets binnen te hebben en nog lekker ook. Neem een rijstwafel en leg daar schijfjes banaan op!heerlijk!!! Wendy, Zo een mooie buik!! Roozejuh, geen buikfoto's voor jou.jammer. Mijn buik staat ondertss ook vol met striemen en is enorm maar ja.wat er in zit is vel waard he Sucre, mens ik smelt gewoon van jou foto's Robine, ooohhh en wat lief met zusje. Spirit, Duim dat het alsnog vanzelf komt. Nicole, mooi,en die met ventje zijn handen op de buik oooh Hier slechte dagen achter de rug! Het werk begint zijn tol te eisen! Vandaag de laatste kamer op zijn plaats zetten en aal gerief er weer in. Kan je verzekeren dat dit geen pretje is met constante harde buiken. maar wie gaat het anders doen?mama en papa zijn 70 jaar en die ga ik normaal helpen! van mijn zussen moet ik ook al niks verwachten !dus.....moet wel.
Goedemorgen! Ik heb weer een aantal mooie foto's voor bij zien komen! Roozjuh: die tip van die witte druiven kwam van mij... Althans van mijn verloskundige.. haha ik schuif de schuld door... Bij mij werkt momenteel ook niets meer tegen het vocht... Die voeten worden met de dag dikker en ik pas alleen m'n slippers nog. Ik word ook al een beetje gek van al die mensen die me in de gaten houden en die allemaal wel een datum in hun hoofd hebben mbt de geboorte...zucht... Iedereen denkt dat het eerder komt omdat mijn buik ook erg laag hangt. Volgens de vk zegt dat helemaal niets... En dan ben ik nog niet eens 37 weken zwanger... Zijn jullie trouwens ook zo huiselijk? Ik ben altijd een spring in 't veld.. maar nu ik met verlof ben, ben ik een echte huismus aan het worden.... O, ja nog even een vraagje; wie o wie heeft er ook zoveel last van stijve liezen? Ik heb er s'ochtends bij het opstaan veel last van en vraag me af of dit van het bekken komt of dat het komt door de zwaarte van het kind... Groetjes!
@LennyLenn: Hehe, gelukkig heb je dan nog eventjes kunnen lachen @Ani: Oh lekker, kan je voor mij een gebakje bewaren? (Tip: ik ben verslaafd aan Bosche Bollen ) @Ollebolleke: Kan je man/vriend je niet helpen met de kamer dan? Jij moet wel rustig aan doen hoor als je steeds last hebt van harde buiken! @All: Ik ga even lekker op de bank liggen. Harde buiken blijven komen en gaan en ik heb ontzettend pijn in mn rug. Ben ik even blij dat ik heel veel series op dvd heb! Ben pas weer begonnen met Desperate Housewives opnieuw te kijken, nu net met seizoen 2 bezig dus ik vermaak me voorlopig nog wel
Goedemorgen alle, volgens pietje gaat het vanavond onweren, nou ik ben benieuwd. als dat zo is ga ik lekker buiten staan heb vannacht niet echt geweldig geslapen. gelukkig is de pijn in me rug met een paracetamol weg gegaan alleen heb ik nog pijn in me been. ook de misselijkheid is nog niet helemaal weg. dus vanochtend maar ontbeten met biscuitjes en dat ging aardig. @ sunshine: hopelijk komt je kleintje inderdaad vanzelf. en werkt de gel een beetje. *edit* dat lijkt me ook een goed teken dat je de slijmprop bent verloren. sterkte vandaag in het zkh. @ zkh almere: hahaha over airco denken ze daar niet echt na is mijn idee. vind het echt verschikkelijk. de verbouwingen waren nog geen eens begonnen en toen wisten ze al dat het te klein zou zijn. het ziet er nu wel mooi uit. maar tja het blijft een ziekenhuis he. @ debby: het lijkt me heerlijk om je kindje mee naar huis te mogen nemen. hopelijk gaat ze snel beter drinken. @ nicole: ontzettende mooie foto's hoor. mooie buik heb je. @ lennylenn: ik hoop vanharte dat het sneld oor zet naar echte weeën voor je. sterkte meid. @ sabbe: ooh dat is helemaal fijn dat andere even je een agenda gaan voorhouden wanneer je kleintje wel of niet mag komen. als of je het dan terug zou duwen of zo. zo weer een heerlijk dagje niksen. en vanmiddag naar de vk. gr. gyino
Niemand bevallen vannacht? Jammer... Mijn opgezwollen voeten zijn quasi weg sinds ik een ritueeltje heb ingepland. Ik ga elke middag in het koud zwembad zitten (moest het slecht weer worden gewoon in bad), gevolgd door een lauwe douche. Dan in de zetel met een ice-pack op mijn voeten/enkels. En dan masseert mannetje benencrème in mijn voeten, enkels en benen. Weet niet of het toeval is, maar ik heb geen olifantenpoten meer. Ik heb het eigenlijk ook wel gezien hoor, met de zwangerschap. Maar ik heb strikte aanwijzingen doorgegeven aan de baby; wanneer ze mag komen en wanneer niet Morgen zijn we een jaar getrouwd en gaan we uit eten. Daarna mag ze komen, maar van 9 tot 21 juli moet ze weer blijven zitten. Mijn zusje (en ook meter) zit dan in Portugal. Ik denk dat ik echt ongelukkig zou worden, moest mijn zusje er niet direct bij kunnen zijn. Meiden, ik hoop dat jullie allemaal wat nachtrust krijgen de komende dagen met het mindere weer. Ik slaap echt heerlijk de laatste week.
voeten worden inderdaad alleen maar dikker met de dag. ook de schoenen staan hier achter in de kast en slippers bij de voordeur, das engige dat ik nog aan kan en soms dat niet eens meer. ja die liezen komen mn strot uit! smorgens idd alleen, verder over de dag niet. dan nemen de harde buiken, krampen en steken het over totdat ik savonds keer in slaap val. geen moment rust dus schijnt te komen doordat kind daar flink aant drukken is en dat huiselijke, ja ik kom eigelijk alleen de deur uit als het brood op is en mn man niet thuis is, en als honden uitgelaten moeten worden. verders ben ik hier binnen te vinden met mn giegel voor de draaiende ventilator
hebben jullie trouwens gezien dat de eerste babies op de lijst op 3 juni zijn geboren dus al een maandje uit zijn. raar idee he.
Goeiemorgen! Durf bijna niet te reageren als ik jullie zo lees... heb redelijk geslapen, 3 x eruit en dan direct weer in diepe slaap. Verder wacht ik gewoon rustig af, buik zit wel in de weg maar als zoonlief er nog niet aan toe is, wie ben ik dan? Rustig aan doen dames, van al die opwinding komt de bevalling echt niet sneller op gang, juist niet! Try and relax... Sterkte!
Lennylenn... kom je even een hart onder de riem steken meis... dikke knuffel!!! Kop op, het einde is in zicht!!! Margrietje, die opmerkingen van dat het niet lang meer duurt hoor ik ook constant, want je buik hangt zo laag, hij valt er bijna uit!!! Pffff... ben toch echt pas over 3 weken uitgerekend Ollebolleke, voorzichtig aan he! Rommelende dames, ik hoop echt dat het voor jullie snel zal gaan gebeuren...je zit er zo op te kijken nu! Hier is de kapster net geweest, mijn mams, oma en zus waren er ook om geknipt te worden. Er werd dus volop gespeculeerd over hoe en wanneer Grappig ook dat ze steeds allemaal denken dat het een meisje wordt Mijn moeder vroeg bij het weggaan nog of ze mee moest rijden naar de gyn "of durf je nog wel alleen?" Moest wel lachen, ik durf best alleen maar je mag ook wel gewoon zeggen dat je graag een keer mee wilt mam Nou, vanmorgen al vroeg de boel aan kant, buiten wordt het te heet nu dus ga maar lekker weer binnen rustig aan doen...zucht. Succes dames!
Hallo dames, Hier geen puf om op iedereen te reageren (ben ik zowiezo al geen ster in)...sorry. Maar, wil wel graag ff met jullie meeklagen als dat mag. Ben het ook echt zoooo zat! Op zich wel redelijk geslapen vannacht met de fan aan. Maar ik voel me echt zo vreselijk slap. Ben ook heeeeel duizelig. Ik probeer hier de oven schoon te maken maar ik moet iedere keer zitten omdat het net lijkt of ik flauwval....pppfff...vind het best eng worden. Misschien maar ff een bakkie koffie proberen..... Groetjes, Wendy
hooii daar ben ik dan weer ff.. net nog een uurtje kunnen slapen. totdat de telefoon ging... mn zus: haaaiiii en??? ben je al bevallen??? nou jullie raden dus al dat ik echt tekeer ben gegaan want: 1 ik lag lekker ff wat slaap in te halen 2: ZOU IK TOCH GEBELD HEBBEN ALS IK WAS BEVALLEN! verder, bedankt voor de opbeurende berichtjes en lieve knuffels. vind ik echt heel lief van jullie
heb je wel goed ontbeten vanochtend dan? ik krijg dat gevoel meestal als ik niet goed gegeten heb. vooral nu het zo warm is eet ik best wel slecht maar wat fruit wilt dan meestal wel helpen. succes en hoop dat je je gauw weer beter voelt.
@lennylenn dikke knuffel, ik hoop dat je snel je positieve draai hervindt! Ik ken het dat iedereen altijd net belt als je ligt te slapen, krijg de neiging de telefoon eruit te rukken. @meilan, ik hoop dat de baby zich aan de instructies houdt, maar op het moment na de geboorte kan niks je meer schelen, ook als je zusje er wat later bij zal zijn zal je superhappy zijn @nicole mooie fotos! Vooral die met dat laken! Ik had ook een afspraak voor zulk soort fotos met 36 weken, maar helaas heb ik de 36 weken niet gehaald en heb dus af moeten bellen. Vind het wel jammer maar ja. Ik zag ook pas dat ik in de laatste week van mijn zwangerschap enorme straie heb opgelopen dus had toch niet super geworden. Ik ga nu wel een keer een leuke fotoshoot doen met Emma, mijn vriendin is model en kent heel veel fotograven dus ze kan dat allemaal gratis voor me regelen! @slapen, Hier een vreselijke nacht gehad, ik heb 3 uur geslapen. Eerst kon ik niet slapen van de hitte en het raam mag niet open omdat Emma dan op de tocht ligt. Toen hoorde ik een mug en ik was als de dood dat die Emma ging steken dus ik heb ergens een klamboe vandaan gehaald en over haar wieg gespannen. Toen dacht ik bij elk geluidje dat ze onder haar dekentje was gezakt en wilde ik toch nog even kijken. Toen sliep ik eindelijk en toen wilde ze eten en zette ze het op een brullen. Vermoeiend hoor haha. Ik ga zo maar ff tukkie doen.
Ja dat wel....ik heb 2 beschuitjes op met appelstroop en ik zit al aan de Floradix omdat mijn ijzer aan de lage kant is. Ik denk ook dat dat het probleem is, vooral met dit weer.....ik ga nu ook maar weer ff wat eten....alles proberen toch? Thanks...