Dommel & Hubbie gefeliciteerd met jullie dochter Lekker genieten!!!! @all, willen jullie AUB stemmen in een poll babynamen?!?! (Help, schrijfwijze)
Dommel gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Heb even geen puf om op iedereen te reageren, heb nogal een druk dagje achter de rug. Wil alles zo netjes mogelijk achterlaten en moest ook nog zo nodig op de fiets de stad in. Net een heerlijke douche genomen en mijn haar nog even netjes gefohnd, weet niet hoe lang het netjes blijft zitten Tassen staan klaar dus van mij mag het morgenvroeg zijn, nu maar hopen dat er plaats voor me is!
JOEPIE!!! DOMMEL EN HUSPUP!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE "ILJA LENA" Hele mooie naam!! @ dames met weeën... HEEL VEEL SUCCES!! Hier nog niks hoor... wel caonstant harde buiken... maar die beschouw ik maar als voorweeën... Wel net alles wat beneden klaar moet staan voor ons prinsesje klaar gezet! Nu kan ze echt komen... heb trouwens ook nog even de badkamer lekker gesopt. Blijf poetsen hier... heb echt geen rust in me kont, en die kleine dame in me buik ook niet. Angelina is vanavond uit logeren, dus hebben het rijk alleen thuis!! Ga lachen als ik weeën krijg zo, want dan moeten me ouders weer terug komen met Angelina Knuffel
Lieve spirit,Ik wil je even heel veel succes wensen morgen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling! Liefs claudia (juni 2008 mama)
hai meiden, hier even een update.. net terug uit het ZH. Heb weeen! nu ruim 2 cm ontsluiting en moet thuis afwachten of t aanhoudt en doorzet.. hoop t zo!!
Kuidebokibi ik hoop dat het doorzet!! Net gebeld naar de verloskamers en wat denken jullie??? Alles vol!!! Mag om half 9 weer bellen om te horen hoe het dan lijkt, balen hoor zit je helemaal startklaar en dan kan het niet. Mocht er eerder plaats zijn dan bellen ze me direct op.
Balen Spirit! Maar geloof mij maar, balloncatheter kan ook nog tegenvallen. Vanacht heb ik in ieder geval geen wee of harde buik gehad... Straks bij verwijderenben ik benieuwd. Denk dat ik gewoon weeeeeerrrr zonder resultaat naar huis mag...........
Ze hebben ook tegen me gezegd dat het meestal de 2e dag aanslaat, ze laten hem bij hem 12 uren zitten dan een nachtje verwijderen en de volgende dag weer proberen als het nodig is. Voor jou heel veel sterkte, ik hoop dat je gauw je kleintje in je armen mag sluiten!!!
Goedemorgen meiden, @ spirit70 en wbpepe Heel veel succes vandaag, hoop voor jullie dat er wat gaat gebeuren!!! @ Daphne B Wat een super foto's...en geweldig hoe je kleine man ligt te slapen!!! @ Dommel Gefeliciteerd met jullie dochter Ilja Lena!! Geniet er heerlijk van met elkaar!! Liefs
Hallo meiden, @ dommel: gefeliciteerd meid met je dochter! Prachtige namen overigens! @ spirit: balen zeg!! Da's frustrerend. Ik hoop dat er snel een plekje voor je is en dat je aan de slag kunt met als resultaat snel een kleintje in je armen @ wbpepe: ik duim nog steeds voor je. @ ego: tot half 4 vanochtend geslapen, geen voorweeën gehad, maar de kleine begon me weer flink als boksbal te gebruiken bij mijn navel. Heb liggen janken in bed. Herken mezelf niet meer. Ik ben geen mieperd, en ik baal dus ontzettend dat dat nu wel zo lijkt /is!! Hoop zo dat de gyn vanmiddag op 1 lijn zit met ons. Hubbie en ik hebben gisteren eea doorgesproken na op ziekenhuis.nl eea te hebben opgezocht bij inleiden. En ondanks de minder positieve resultaten van wbpepe wil ik ook proberen met gel of sticks de baarmoedermond te laten verweken... Iets is beter dan niks lijkt me in dit stadium. En vooraf een nachtje rust in ZH zou ook fijn zijn.... Groetjes MLS
Goeiemorgen allemaal, Spirit, Wbpepe en Kuidebokibi, ik ga voor jullie duimen vandaag dat alles snel op gang komt, dat jullie eindelijk je kleintje in jullie armen mogen sluiten!!! MLS, veel sterkte meid, ook voor jou hoop ik dat het snel op gang komt allemaal, dat je maar van die pijn af bent! Dommel, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!!!! Geniet lekker van jullie kersverse gezinnetje!!! Ego, afgelopen maandag ben ik weer op controle geweest bij de gyn. De vorige keer was mijn bloeddruk al behoorlijk gestegen, nu was hij zelfs nog ietsjes hoger... Ook in de urine waren eiwitten aangetroffen. Dus ik moest gelijk nog een keer urine inleveren en ook even bloed laten prikken. Een uurtje later moest ik me weer melden om de uitslagen te bespreken. Toen bleek dat alles goed was??? Ik moet a.s. vrijdag weer terugkomen op controle. En ik kreeg de opmerking mee dat ik echt rust moet gaan houden, van de gyn mag ik alleen nog maar "broeden". Dus heb alle afspraken voor deze week maar afgezegd... Ik kreeg een beetje het gevoel alsof ze wilde zeggen "rust goed uit, de bevalling komt eerder dan je denkt".
Kreeg net het verlossende telefoontje van het ziekenhuis, we mogen nu komen!!!!! Dames allemaal veel succes en dit is voorlopig even mijn laatste berichtje!!
Even een klein berichtje van mij, hier gaat alles goed, kraambezoek begint nu op gang te komen en het is een beetje druk. Met Amy gaat het heel goed, ze eet nog beter en slaapt snachts 5 uur achter elkaar echt super. Ik probeer zoveel nog bij te lezen en te reageren wanneer het even tussen de bedrijven door lukt. Ik wou ieder geval even zeggen, voor de gene die flink aan het rommelen hou vol en ik hoop dat het door zet. Voor ryanne, gyino, sunshine82, Dommel en hun mannetjes Gefeliciteerd met jullie dochters en zoontje Frederique Anna, Loghan Williams, Elin Charlize, Ilja Lena @spirit heel veel success vandaag. Ik wens je een gemakkelijke bevalling. ZET HEM OP Ik zie ook veel vragen over hoe een wee te herkenen, Ik heb het ervaren als een menstruatiekramp x10 die in een golf kwam duurde halve minuut tot een minuut (is zo kort omdat het ontsluitingsweeen zijn later duurt het langer) Wanneer je begint weet je het echt wel dat het echte weeën zijn. Tot laters Groetjes daisy
Ben ik ook weer eventjes! Het is me te veel om allemaal op te reageren, maar een paar dingen heb ik nog wel onthouden @Dommel en Sunshine: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes! Ik ben benieuwd naar jullie verhaal en natuurlijk naar hoe de kleine meiden eruit zien @Meiden met weeën: Whooehoe! Zet m op! Jullie kunnen het Ben benieuwd wie de eerste zal zijn nu @Meiden waarbij t nog steeds rommelt: Hopelijk zet t bij jullie ook snel door! @All: Goeiemorgen! Ik hou sinds gisteren ineens ontzettend veel vocht vast. Hou al 2 maanden vocht vast, maar sinds gisteren is het wel heel erg extreem ineens in mn voeten en enkels.. Vannacht met slapen is het meeste wer weggetrokken, maar sinds ik nu mn bed weer uit ben begint t weer Heel vervelend en pijnlijk!
@ Spirit & Wbpepe heel veel succes! @ Kuidebokibi Eindelijk zet het bij jouw ook door! En wel door het strippen! Nou ik vind dat ik nu ook wel aan de beurt mag zijn. Ben zometeen een van de weinige die zo ver over tijd loopt. Morgen komt de verloskundige langs om me te strippen, hoop zo dat het gaat werken!