Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    waaah kreeg net van een collega dit filmpje te zien:
    YouTube - Evian Roller Babies US over baby's op rolschaatsen, supergrappig!

@dommel: van harte gefeliciteerd met jullie meisje Ilja Lena (bekt trouwens lekker, mooie naam hoor!)

@spirit: vandaag de dag voor jou! Zet hem op meid, we horen van je! *lees net dat je nog moet wachten blegh....* *jippie je mag toch komen!!!!*

@kuidebokibi: oh jippie! hopelijk gaat het ook bij jou nu echt beginnen.(jij was wel vroeg/laat in het zk'huis!) ps: vind je naam echt superlastig om over te typen haha lol

@kristel: balen van dat vocht! Ik heb sinds vanochtend tintelbenen, voelt ook niet echt fijn moet ik zeggen..

@ani: vind ik ook meis, hopelijk gaat het nu echt beginnen voor je, al ben ik bang dat je nog even geduld moet hebben

ego: heb vannacht heerlijk geslapen, eindelijk! wel 2 keer moeten plassen maar dat doe ik met mijn ogen dicht haha. Vandaag ben ik dan 37 weken, wel een fijn idee nu mag ons ventje dus ook thuis geboren worden, kom maar op zou ik zeggen ;)

Even nog iets minder leuks: Vanavond de avondwake van mijn vriendins vader, zie er best wel tegenop... :(

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Vervelend Kristel..jammer da het niet wat minder is juist nu het weer wat koeler is buiten.

Nou Ani, ik hoop het ook voor je hoor! Wordt tijd he..

Net naar de tandarts geweest...verstandkies is dus niet meer te redden. We laten het dus maar even zo en in augustus terug voor foto's en trekken..:(:(:(
    Nu in de zwangerschap kon hij toch niet veel en om nou direct na de bevalling...Of ik moet ineens acute pijn krijgen maar ik heb er nu geen last van.

3. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames!

*Daphne, persweeen zijn iets aparts ja. Daar heb je letterlijk niks over te zeggen en die walsen gewoon over je heen.

*Kaatje, ja die gyn is echt geweldig hier! Ik zat gisteren ook bij mams in de auto, airco aan en moeders met kippenvel en ik vond het heerlijk behaaglijk :)
    Nou, rommel met mate, hoop dat er nog wat te poetsen over is bij je, voordat je gaat bevallen hahaha

*Passie... ben benieuwd hoor!

*MLS... Maar goed dat ze het beste met je voorhebben hoor, kan me voorstellen dat je aan het einde van je latijn bent inmiddels. Ik hoop dan ook echt dat ze wat voor je kunnen doen in het ZH!!! *** je bent zeker geen mieperd hoor, hoop dat het ziekenhuis met jullie gedachtengang meegaat, succes samen!!!***

*Mouschy, owwwww wat jammer nou! Ik dacht dat hij het al was geworden!!!

*Deetje, hoop dat het lekker vlot voor je!

*Daphne, "wandelend buffet" wat een giller :D:D:D:D

*Mini me, klinkt inderdaad wat onzeker die VK, maar aan de andere kant beter zo dan te weinig checken. Ik moest bij mijn vorige gyn overal zelf achteraan, das ook niet fijn... Maar goed, niet teveel zorgen maken dus, komt het vast goed :)

*Jo79, ook welkom!
    Hoop dat het inderdaad binnenkort serieus doorzet bij je!
    Ik heb hier sinds het rommelt ook last van maagzuur en misselijkheid, maar het is alleen nog maar licht voorwerk :)

*Sucre, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, maar iedereen is volgens mij onzeker met BV als de kraam weg is. Elk kindje drinkt verschillend. Ik had er een die dronk met gemak een dik half uur op zijn gemak en de jongste slokte binnen 10 minuten zijn buikje rond... efficiente drinkers noemen ze dat geloof ik.
    Als ze tevreden zijn en genoeg natte luiers produceren zit je goed hoor!!!!

*Nicole, ik zit ook niet lekker meer hoor, zelfs liggen wordt steeds vervelender. Hier komt het omdat de beeb ontzettend diep is ingedaald. (volgens de gyn ligt ie startklaar, maar dat startschot laat op zich wachten hahah)
    Ik hang dus meer achterover met kussens in mijn rug en als je dan al op kunt staan, doet je rug weer zeer... nog even volhouden meis!!!

*Dommel en mannetje hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Ilja Lena, prachtige naam ook weer!!! Fijn te lezen dat het allemaal vlot is gegaan en we kijken uit naar de foto's.
    Lekker uitrusten en genieten nu hoor!!!!!!

*Kuidebokibi, spannend!!!! zet hem op hoor, je kunt het!!!

*Spirit, jeetje dat is balen, ik hoop dat je snel terecht kunt hoor! Ik hoor hier ook dat juli een drukke maand is :)

*Wbpepe, weer niets? jeetje! Ik gun het je zo dat je snel en soepel mag bevallen meis... KNUFFF

*Shira, oei, klinkt inderdaad spannend! Rust maar lekker uit dan en hopelijk gaat het allemaal van een leien dakje ;)

*Spirit, succes en ik zal aan jullie denken!!!

*Daisy, fijn dat Amy het zo goed doet!!!

*Kristel, vervelend dat je zoveel vocht vasthoud! Ik heb er gelukkig alleen last van in mijn enkels en vingers.... maar dat is wel te doen, hoewel ik dacht dat het weg zou trekken met dit koelere weer :)

*Ani, ik hoop en duim met je mee, hou nog even vol he ;)

*Lotuss, vervelend van je verstandskies, maar hopen dat de pijn voorlopig wegblijft!

* Nicole, Gefeliciteerd met je 37 weken, voelt echt weer als een mijlpaaltje he!!!!
    Sterkte vanavond bij de avondwake, dat is altijd een vervelende gebeurtenis. Goed dat je er bent voor je vriendin!

ego: hier wederom een waardeloze nacht achter de rug en begin nu toch ook wel wat moe te worden daardoor. Heel veel last van de druk beneden van de beeb en kan me nauwelijks nog omdraaien of uit bed komen. Ben ook opgestaan met ontzettende rugpijn. Net de boodschappen gehaald en kids naar school, stofzuiger door de kamer en ik ben afgewerkt. En dan staat er nog een wasmand met een dikke kop erop klaar
    Maar goed, ik wil eigenlijk helemaal niet klagen :)
    Kaatje, ik zou wel wat van jouw energie kunnen gebruiken hier hihihiih

Succes allemaal en een dikke knuffel voor iedereen die het wat zwaar heeft
    Liefs Snuffeltje

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Kan me voorstellen Nicole...is ook helemaal niet leuk natuurlijk..sterkte!
    En gefeliciteerd met je 37 weken! Ik ben vandaag precies 38 maar ticker moet nog overspringen. Doet ie elke dag om een andere tijd..

Ken het Snuffeltje...ik zit ook zo overvol...dat omdraaien in bed en bukken...pff...lijkt wel van de een op andere dag niet meer te gaan allemaal. Heb ook echt het gevoel dat ze nog even een groeispurt heeft gemaakt.

5. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gram, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gram, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gram, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gram, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gram, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gram, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,(8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gram, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (6 juli)
    29 juni, Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    2 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    2 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    4 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    4 juli Loghan Williams, 3500 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    6 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH,
    7 juli Ilja Lena, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)

Er zijn al 9 jongetjes geboren.
    Er zijn al 10 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    01 juli Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    06 juli Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,
    07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

08 juli 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    08 juli Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV,

10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV

24 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, Inleiding 8 juli!

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn

Er worden nog 16 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 19 meisjes verwacht.
    Van 23 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Dommel je staat erbij hoor!
    Wie ow wie gaat volgen :D

ps, waren er nog buddy's die genoteerd konden worden?

6. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Lotuss, klinkt heel herkenbaar inderdaad. Mijn buik voelt ook echt overvol, als ik wat voorover buk lijkt het of ik de beeb helemaal dubbelvouw!
    Hier heeft ie inderdaad ook een groeispurt gemaakt en nog maar heel erg weinig ruimte over. Ik weet dat het weinig zin heeft, maar ik hoop zo dat het niet lang meer duurt!
    Blijf toch een beetje de angst houden dat de beeb straks te zwaar is om het zelf te kunnen, hoewel de gyn dat goed in de gaten houd. Bekken is ruim genoeg. Maar goed, we houden vol!
    Wij schelen ook niet veel zie ik wel, ik ben vrijdag 38 weken.
    Zal zo nog even een foto van mijn op klappen staande toeter plaatsen LOL

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Nicole: Tintelbenen heb ik ook heel erg nu! Heel vervelend gevoel is het.. Komt t bij jou niet ook door vocht dan?
    Gefeliciteerd met je 37 weken! Fijn gevoel geeft dat he :D Ik ben er net overheen :)
    Sterkte vanavond, het is ook niet niks dus helemaal niet vreemd dat je er zo tegenop ziet hoor.

@Lotuss: Ja heel raar vind ik t, net nu t wat koeler wordt juist krijg ik er ontzettend last van :(
    Balen dat je verstandskies eruit gehaald moet worden :(
    Maar gelukkig heb je er op t moment geen pijn aan en kan je t dus nog even voor je uit schuiven!

@Snuffeltje: pff, je hebt t er maar druk mee zeg! Is er niet iemand in de buurt oid die je kan helpen met wat klusjes in huis? En ik neem aan dat je man/vriend ook wel wat doet als hij thuis komt van zn werk?
    Doe maar lekker alles op je gemak hoor voor zover dat kan!

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Goedemorgen!

Zo, heb beetje uitgeslapen vanochtend, mocht van mezelf ook wel een keer :D!

@ Kuidebokibi: super! hopelijk zet het snel door!

@ Spirit: balen zeg! hoop dat je inmiddels toch die kant op bent. ** edit ** ah, mooi, heeeeel veel succes spirit!

@ Wbpepe: ga heeeel hard duimen dat het niet voor niks is geweest!

@ MLS: zeker liever iets dan niets meid, laat maar van je horen vanmiddag in dat ziekenhuis en dan kunnen ze gewoon niet weigeren om iets voor je te doen vind ik!!

@ Shira: rust maar lekker uit dan en fijn dat ze je goed in de gaten houden!

@ Kristel: ik had gister en eergister ook (nog) veel meer vocht in voeten en enkels dan daarvoor. Vannacht is het bij mij ook heel erg weggetrokken (moest er ook veel vaker uit om te plassen) en ben benieuwd hoe het in de loop van de dag weer gaat.
    Zou het aan de omslag van het weer liggen? Dacht ook dat ik met dat hete weer wel aan maximaal dikke voeten zat, maar bleek toch nog beetje erger te kunnen afgelopen dagen ;)

@ Ani: hoop voor je dat het strippen morgen helpt!

@ Nicole: sterkte vanavond!

@ Lotuss: :( balen! Hopelijk krijg je er geen last van op korte termijn.

@ Snuffeltje: ja, er valt nog wat te poetsen hier haha, heb nog steeds niet gedweild (geen zin in = nog niet genoeg nesteldrang?) en als ik het echt in mijn hoofd krijg kan ik altijd nog de studeerkamer van mijn vriend gaan opruimen (maar vind eigenlijk dat ie dat lekker zelf moet doen, anders berg ik alles toch verkeerd op en gooi waarschijnlijk veel te veel weg :D).
    En anders kom ik gewoon naar jou toe met mijn energie! :D;)
    Balen dat je zo slecht slaapt en je zo brak voelt, zou graag wat van je overnemen.
    Voel me af en toe bijna schuldig :) om hier te melden dat ik nergens last van heb, terwijl de meesten van jullie wel een of meerdere kwaaltjes hebben. Was het maar wat eerlijker verdeeld allemaal, denk ik dan.

@ Ego: vannacht wat vaker eruit geweest dus, maar heb dan ook stuk minder vocht in de benen (voor zolang het duurt dan....). Vanmorgen lekker even uurtje langer blijven liggen, het is er ook wel echt lekker weer voor :D
    Verder...vandaag 8 juli! Dat is de datum die al ruim de halve zwangerschap in mijn hoofd hangt...dus zou 't??? :p Ben zelf bang van niet, voel me nog hetzelfde als alle dagen en de rugpijn is ook weer helemaal weg. Maar de dag is nog niet voorbij zullen we maar zeggen :). Ben d'r in ieder geval klaar voor, het weer is goed, kom maar op beeb! :D

Zo even mijn haar fatsoeneren voordat mijn (voormalige) buurvrouw op de stoep staat en lekker een pot thee zetten.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

morningg

dommel: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!

ROOZJUH!!!! gaat het allemaal? je moet nu denk ik inmiddels wel je kindje bij je hebben toch? heb vol ondeguld op een berichtje van je zitten wachten helaas niks ontvangen. Hoop dat alles goed is en dat je nu gewoon te moe bent om een berichtje te sturen. maaaar laat wel gauw wat vanje horen want anders ga ik me zorgen maken.

vollemaan: heeft bij mij niet gewerkt..kindje is nog steeds bij mij...had nog zooo gehooooptt dat er vannacht iets zou gebeuren maar nope helaas... iig wel een goede nachtrust gehad. heeerlijk geslapen

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dommel gefeliciteerd met jullie dochter ilja!!

Baal echt mega dat Ewout het dus niet is geworden, wij dacht ook al dat het rond was hoor, dus het komt echt als slechte verrassing...:(

Lotuss he meid wat balen zeg!!! red je het wel met die pijn zo lang dan? Sterkte!

Kuidebokibi heel veel succes!!!

Spirit, zet m op he!

MLS meid zet niet door he, balen zeg. Sterkte en ik hoop dat de VK je ook zal helpen vanmiddag!

Wbepe nou meid schiet ook allemaal niet op bij jou he, heel veel sterkte!

11. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

Feb 3, 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Kristel, ik heb geen klagen hoor! Mams komt 1 keer in de week hier in huis helpen met het poetsen nu en mijn mannetje doet ook meer dan genoeg in huis hoor :)
    Hij is nu ook op zijn praktijk druk in de weer om alles zo geregeld te krijgen dat hij straks na de bevalling lekker 4 weken thuis kan zijn, dus maakt erg lange dagen nu. Toch is hij zeker niet te beroerd om hier het huis ook nog te doen, maar dat wil ik liever niet hihihi...
    Het is ook meer de eigenwijze ik denk ik, ik kan heel slecht dingen uit handen geven. Op dit moment zijn de poezen vreselijk aan het ruien en vind ik dat ik het stofzuigen niet tot vanavond kan laten liggen. De was, ach... die laat ik maar een dagje staan hoor, maar goed, met 3 stoere knullen en een mams die nogal eens wat op haar uithangbord laat vallen, stapelt de was zich dagelijks weer op he ;)
    Tis geen klaagzang, maar ik baal een beetje dat ik zo weinig kan terwijl ik zo veel nog wil doen hahah

*Kaatje, ben blij dat je geen klachten hebt joh! Geniet er maar even van hahah
    En hier zijn het gelukkig ook maar kleinigheidjes, en als ik dat zo neertik en later teruglees, voel ik me ook zo'n zeur!!!!
    Maar het is ook wel even lekker om het kwijt te zijn. Al met al mag ik ook niet klagen hoor, had graag een beetje meer energie gehad, maar dan denk ik dat dat ook moeilijk is met nog 3 jonge mannen om me heen :)
    Als jij thuis nu eens dweilt, dan kijk ik manlief vanaaf even lief aan of die er hier even doorheen haalt hahah Deal??

Nog niks van Roozjuh? hmmm, ben benieuwd!

Kan dan geen beeb spammen, dan maar mijn uithangbordje ;)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,071
    3,863
    113
    @Dommel, gefeliciteerd met jullie dochter!
    @Spirit, spannend, het gaat nu echt gebeuren!
    @Roozjuh, en, en, en? Hopelijk ligt er nu een baby in je armen.
    @Kristel, ik houd de laatste dagen ook zoveel vocht vast. 's Nachts word ik soms wakker van mijn tintelende worstenhandjes. Ik las ergens dat brandnetelthee vochtafdrijvend werkt, dus dat heb ik maandag in huis gehaald (gewoon bij AH bij de zonnaturaspullen), maar echt veel merk ik er nog niet van. Weet ook niet hoeveel je er van mag drinken tijdens de zwangerschap, dus ik houd het maar bij 2 bekers per dag.
    @Snuffeltje, mooie buik!

Had mijn hoop een beetje op volle maan gevestigd, maar niets hoor. Ik lees straks even verder, moet om 11 uur bij de vk zijn, dus vertrek maar.

13. Ilona19

Ilona19 Actief lid

Nov 14, 2008
    167
    0
    0
    Dommel, gefeliciteerd met je dochtertje! Lekker genieten nu. :)

Spirit, veel succes vandaag! En ook veel succes voor de dames bij wie het al een beetje begonnen is.

Sucre, Ty drinkt misschien net 10 minuten. Ik verschoon haar tussendoor zodat ze weer wat wakker wordt en verder wil drinken. Ze komt wel om de twee uur. Maarja, ze is nog een kleintje en het kost haar dus denk ik ook wat meer moeite om wakker te blijven. Ze groeit wel volgens mij, wij hebben hier zo'n ouderwetse weegschaal staan.

14. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dommel"; Van harte met jullie meisje Ilja!!!!! Geniet nu lekker!

15. loulou79

loulou79 Actief lid

Jan 29, 2008
    390
    0
    0
    :$:$:$ Wat volle maan geweest en geen nieuwe baby's?!?!:$:$:$

Spirit, suc6 wacht op je smsje:D

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Moushy: Kan me heel goed voorstellen dat je ontzetten baalt dat Ewout t niet geworden is.. :( *knuf*

@Snuffeltje: Oh gelukkig maar dan dat je gewoon hulp krijgt :) En ik snap precies wat je bedoelt hoor!
    Alleen hier is t wat anders ;) Ik wíl echt graag nog het huishouden doen, maar het gaat gewoon niet meer.. Dus ik ben verplicht om te wachten totdat mn man het doet en ik stoor me dan ontzettend aan alles om me heen ;)

@Jo: Ik heb gisteravond een beker venkelthee voor t slapen gaan gedronken en vannacht ben ik alweer 2 kilo vocht kwijt geraakt (wat er nu langzaamaan weer bijkomt, maargoed). Dus misschien dat je dat ook eens kan proberen?

17. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Dankjulliewel voor de steunberichtjes... Ben maar even een digitale fotoalbum gaan maken ter afleiding... Nu dadelijk even douchen / koffertje checken ( voor 't geval ze me daar houden), lunchen en nog even proberen een dutje te doen...

@ Snuffel: wauw mooie buik hoor en ook mooi gefotografeerd!
    @ Ani: jij bent nu ook wel aan de beurt
    @ overtijders: jeetje het zijn er alweer 16... Volhouden meiden ( mezelf moed inspreken hé)

Realiseer net dat ik helemaal geen buddy heb om te sms-en...
    Wie wil nummers uitwisselen?

Groetjes
    MLS

18. sabientje28

Jun 25, 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

hier steeds flink aan het rommelen maar verder nog niks
    mls ik heb ook geen buddy dus als je me pb stuurt met je nummmer..

dames ik ga weer moet nog zo veel doen en helemaal geen zin

tot vanmiddag

19. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Goedemorgen!

Dommel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Veel geluk en geniet ervan!

Roozjuh: En? Ik ben benieuwd...

Snuffeltje: mooie foto hoor! Buiken zijn ook leuk om te spammen! ;)

Spirit: Succes!

Ego: Vannacht opnieuw slecht geslapen.. :x Het heeft hier behoorlijk geonweerd..
    Ik krijg steeds vaker last van harde buiken en gisteravond ben ik iets slijmerigs verloren... of dit nu de 'slijmprop' was weet ik niet maar ik denk wel dat het er mee te maken heeft aangezien ik vlak daarvoor een behoorlijk harde buik had en een menstruatie achtig gevoel had in mijn onderbuik... Ondanks dat kan het natuurlijk nog dagen e/o weken duren... zucht... we wachten maar gewoon weer af! ;)

20. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Alle dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!!!!!!

De andere dames succes!!!!!

Even speciaal voor Spirit:
    Meis heel veel succes en ik hoop dat je jullie wonder snel veilig in je armen mag houden!!

Share This Page