Zo, ben weer terug van vlos. Alles weer goedgekeurd, bloeddruk 125/80 dus ook netjes. Afspraak voor a.s. maandag gemaakt om evt te strippen.....maar van mij mag beeb gewoon eerder komen hoor. Dat strippen klinkt ook niet echt iets om naar uit te kijken. Mocht het toch zover komen en strippen werkt ook niet wordt ik na 18 juli over gedragen aan het ziekenhuis om ingeleid te worden. Maar zover is het nog niet! Eerst nog 4 dagen te gaan tot maandag! @ Snuffeltje: Denk dat die verkoudheid uiteindelijk wel mee zal vallen mezelf kennende, maak me drukker om die stomme koortsblaar. Fijn dat jij lekker energie hebt, bij mij is het weg haha. Moet ook nog steeds dweilen (en ben geneigd om het wéér uit te stellen, krijg vanmiddag nog vriendin met 2 kids over de vloer....). Maar uhm... volgende week weer warmer weer?? BEEB KOM NOU!! anders had ik net zo goed vorige week kunnen bevallen haha.
@00wendy00 gefeliciteerd met jullie zoon Dane geniet van deze mooie tijd. @Ani SPANNEND.. heel veel succes en dat alles maar goed mag gaan en jullie je kleintje snel mogen vast houden. @zometeen hebben we de eerste consultatiebureau afspraak, mevrouw komt de eerste keer aan huis, (kan me dit niet van de eerste herinneren?) ik ben benieuwd of ze Amy ook gaat wegen enzo? we zullen zien. vannacht een beetje onrustige nacht gehad Amy had had een huil uurtje snapte er niks van ze had gegeten, schone luier, lag warm ( het was koudddd vannacht) misschien was het krampjes? ik weet het niet maar toen ik haar bij mij legde was het goed. en heeft ze vervolgens vanaf 4 uur tot 8 uur vanochtend doorgeslapen. ik werd goed brak wakker vanochtend hahaha maar goed het zal niet de laatste onrustige nacht zijn die we gaan hebben, komt goed. voor de dames die nog moeten bevallen, het is niet te warm vandaag misschien een goede dag om een prachtig kindje op de wereld te zetten. groetjes daisy
Wow Ani!! SUCCES MEID!! IK WIL OOK!!! Morgen zitten we al op de uitgerekende dag... maar heb niet het idee dat het vandaag of morgen gebeurd... Denk dat ik wel weer over de datum heen ga. Och kleintje... waarom doe je ons dit aan, we zijn zo nieuwsgierig naar je!!! Kom nou... je grote zus wil je ook graag zien!!! Knuffel voor iedereen!!
Buddynieuws: Wbpepe: Onze dochter Amber is om 21.43 uur geboren. Weten verder nog niets ze ligt nu aan de borst, wegen en meten straks (smsje van vannacht)... GEFELICITEERD WBPEPE!!! Prachtige naam Amber!
Ben bevallen!!! Vanmorgen is onze dochter Dinja geboren! Bevalling van 2 uur en 43 minuten! Weegt 3560 gram en alles gaat goed!
inderdaad heb ik nu ook zo iets van ik wil ook !!! maar ja we moeten rustig afwachten he wanneer het nou eens begint
@ Wbpepe: gefeliciteerd met je dochter Amber... @ Carla: jeetje wat snel! Gefeleicteerd met je dochter Dinja... Het blijft mooi gelijk oplopen hé: 13/13!
Wbpepe, Eindelijk is ze daar meis! Jij en je mannetje heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Amber, Hele mooie naam! Lekker genieten nu hoor!!! Carla1980 en mannetje, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dinja, wat een mooie en aparte naam! Nou dames, als we allemaal zo vlot bevallen, gaat het wel heeeel erg super hoor! PS, iemand nog iets van Duimelijn vernomen, die zat toch ook met weeen??? Liefs Snuffeltje
De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli) 03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli) 14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli) 18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli) 26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli) 26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli) 27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli) 27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli) 28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli) 29 juni, Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli) 30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli) 02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli) 04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli) 04 juli Loghan Williams, 3500 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli) 06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH 06 juli Dane, 39+5, 3390 gr, 51 cm, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli) 07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli) 08 juli Frank, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (1 juli) 08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli) 08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) , 08 juli Damian, 2810 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV,, (11 juli) Er zijn al 13 jongetjes geboren. Er zijn al 13 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 02 juli Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 03 juli Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 04 juli Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 05 juli Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 05 juli Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 06 juli Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, Thuis, BV 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 07 juli Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 10 juli xMamaDianax, 24 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, 14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV, 15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV 22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit 28 juli Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, Inleiding 8 juli! 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Roozjuh - Lennylenn MLS - Sabientje28 Er worden nog 14 jongetjes verwacht. Er worden nog 17 meisjes verwacht. Van 21 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. Wbpepe en Carla1980 toegevoegd Zet hem op meiden!!!
@ alle kersverse mama's super gefeliciteerd!! Wauw wat een beebjes in een keer!! @ Alle wachtende mama's in spe ik denk aan jullie en wil jullie sterkte wensen met de laatste loodjes! Hoi allemaal! Hier gaat alles goed! Wel erg druk met 2 ukkies met 16 maanden v erschil. Juist nu komt er bij Sam ook een dikke kies door. Afgelopen week had hij zo'n grote spuitluier hiervan dat ht gewoon langs zijn korte broek en benen op de grond liep...en net op dat moment was bob aan het huilen omdat hij honger had en de visite stond bijna voor de deur...tja als er iets is komt alles tegelijk! maar ik vind het ook super genieten! Bob komt snachts nog steeds netjes om de 3 - 3,5 uur en na de voeding slaapt hij lekker. Overdag zit er ook steeds vaker 4 uur tussen de voedingen. Echt genieten! Zijn vingertje is aan het genezen. Nog een paar dagen antibiotica. Ik zal blij zijn als hij daar van af is en geen diarree meer zal hebben! We hebben sinds gisteren wel allebei spruw (was bij sam ook) en nu hebben we daar een schimmelzalfje voor. Mannetje is nog tot en met maandag thuis. Ben benieuwd hoe het zal gaan alleen. Volgende week lekker op pad met de duotandem topmark! Als we nu samen lopen heb ik voor sam de lichtgewicht topmark buggy en voor Bob de quinny buzz...in die bak heeft hij net wat meer ruimte... Volgende week vrijdag voor het eerst naar het CB. Ik ben benieuwd hoeveel bob is aangekomen en hoe lang hij nu precies is! Verder ben ik nog maar 1 kg verwijderd van mijn startgewicht...dat was bij sam wel anders...gek hoor! Maar ik wil er nog wel 10 kg af, dus na de borstvoeding straks rustig aan sonja bakkeren. Verder voel ik me heel erg fit en nog steeds alsof ik niet bevallen ben. Natuurlijk heb ik ook wel wallen van de nachtvoedingen! Iedereen een fijne dag!! Knuffel en liefs Pooh69 Vanaf nu wil ik ook eindelijk eens echt meer gaan reageren! Nog even een spam in bad!
@00Wendy + Man Gefeliciteerd met jullie zoontje @Wbpepe + Man Gefeliciteerd met jullie dochtertje @Carla1980 + Man Gefeliciteerd met jullie dochtertje Meiden van harte proficiat allemaal Het gaat nou wel heel hard he wauw zeg Wie volgt????? Liefs Tijgertje23 Gisteravond me grote teen gestotoen en zit een scheur in me nagel maar heb er niks van gevoeld zoveel vocht in de pootjes Hoop dat er meer duidelijkheid komt morgen
Zo, het gaat hard ineens zeg Geweldig! @Wendy: Gefeliciteerd met je mannetje, Dane! @Wbpepe: Gefeliciteerd met je meisje, Amber! @Carla: Gefeliciteerd met je meisje, Dinja! (wat een snelle bevalling zeg! ) @All: Wie volgt? Hier een brakke dag vandaag, duik zo dus gauw mn bedje weer in.. Werd heel erg misselijk wakker en heb een heel raar soort verkrampte spierpijn in mn nek, rug en benen.. Temp is normaal dus weet even niet wat ik ervan moet denken
Pooh, wat een schatje is het toch... super dat hij het zo goed doet hoor! Jij zit alweer volop in de plannen om lekker met je mannen op pad te gaan, en wij moeten nog hihihi, gek idee is dat hoor! Lotuss, ja inderdaad, maar er zijn er nog een flink aantal voor ons aan de beurt hoor Ik denk zelf ook echt dat het niet uit zichzelf gaat beginnen hoor, dat voorgevoel heb ik al de hele zwangerschap, dus ik ga eigenlijk stiekem uit van een inleiding. Mannetje belt minstens 2-3 keer per dag van zijn werk hoe het is en of ik wel rustig aan doe hihii. ELke morgen moet ik hem op het hart drukken dat ik wel meteen moet bellen als het begint! Ach, onze tijd komt ook Lotuss, en als ik zag wat een kerel Kuidebokibi op de wereld heeft gezet, oeffffff... Ik zag met de middelste van 9 pond al helemaal bont en blauw van onder, van de hechtingen had ik minder last hahahah Kristel, dat klinkt naar hoor! Ik zou toch even bellen met de Vk... misselijkheid en verkrampte spieren kan vanalles zijn toch? Beter een keer te veel dan te weinig aan de bel trekken. Hoop dat je je snel beter voelt! Knufffff
Wendy.. Gefeliciteerd met de Geboorte van jullie Zoontje Dane! Wbpepe.. Van Harte Gefeliciteerd met de Geboorte van jullie Dochtertje Amber! Carla.. Van Harte Gefeliciteerd met de Geboorte van jullie Dochtertje Dinja! Lekker genieten nu he dames!!