Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Klinkt goed kaatje... hopelijk heb je nu snel je kleintje in je armen..
    succes!!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Klinkt goed Kaatje!
    Dan zou ik zo zeker de vk even bellen. Probeer lekker te ontspannen en te doen waar jij je het prettigst bij voelt. Ik heb de hele dag toen op de bank gezeten en de TT van Assen "gekeken".

3. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Kaatje: spannend! Hopelijk zet het door! Succes!

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    @spirit: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Marissa!!
    Hopelijk voel je je snel goed, geniet ervan! Dikke knuf

@kuidebokibi: wat een kanjer heb jij op de wereld gezet, heerlijk al die babyfoto's! MEER MEER MEER!!

Wat een meiden de laatste dagen trouwens, wel typisch he!!

@lennylenn: bij jou gaat het vast ook snel gebeuren. Maar begrijp heel goed dat je het zat bent hoor, dat had ik vorige week al en toen was ik nog niet eens 37 weken... Lekker ff uithuilen
    zo nu en dan is ook heel erg fijn heb ik gemerkt.

@sucre: heerlijk klinkt dat! En er komt weer lekker weer aan dus dan kunnen alle mama's (die al fit genoeg zijn dan..) aan de wandel!

@kaatje: ik hoop het voor je meis, spannend hoor! Vind het echt heel leuk om hier alle bevallende dames mee te maken! En als ze dan weer hier verschijnen denk ik, zie je wel iedereen kan het dan ik toch ook???!!!

mijn kapster zei vandaag dat ze dacht dat onze kleine de 14e kwam, en dat is dinsdag al! Ikzelf denk nog steeds de 19e, we zullen zien ;)
    Word er wel nog ongeduldiger van, want iedereen zegt me dat ons kindje eerder gaat komen! (en iedereen zei ook dat het een meisje zou worden, gek dat je dat gaat geloven! En het wordt lekker toch een jongen :p) Dus dan zal die ook wel later komen denk ik dan ;):D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey allemaal..

@Nieuwe mama's: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

Ik heb niet teruggelezen, maar als jullie mn verhaal lezen dan begrijpen jullie (als t goed is) wel waarom...

*egomodus aan*

Ik kom alleen even laten weten dat ik nog leef, maar dat t niet zo goed gaat hier..
    Sinds gister 18.15 uur heb ik om de 3-4 minuten krampen + harde buiken. Heb dus de VK na 2 uur gebeld en ze kwam vrij snel langs. Heb inwendig onderzoek gehad en toen bleek dat mn baarmoedermond aan t verweken was. We dachten dus allemaal dat het begonnen was!
    2 uur later kwam ze weer, maar helaas was er niks verandert :(
    Aangezien ik de hele nacht al niet geslapen had en ze graag wilde dat ik tot rust kwam voor het geval de bevalling door zou zetten heeft ze met t ziekenhuis gebeld voor pijnstilling en slaapmedicatie. Gyn wilde me eerst ook nog even controleren, dus moest om 0.00 uur nog naar t ziekenhuis waar ik een uur aan de ctg heb gelegen. Hierop was te zien dat t om 'echte' weeën ging en ze kwamen ook regelmatig om de 3-4 minuten.
    Alleen waren ze niet heftig genoeg om voor ontsluiting te zorgen :(
    Ben dus naar huis gegaan, heb pijnstilling + slaappil ingenomen en heb 6 uurtjes kunnen slapen.
    Vanochtend toen ik wakker werd (was echt knock out door die pil en heb aan een stuk door geslapen) gingen die weeën gewoon lekker verder (heb ze nog steeds) maar nog steeds doen ze NIKS!
    Vk is vanmiddag weer geweest, weer inwendig onderzoek gehad, maar het is nog steeds hetzelfde als gisteravond..
    Ik word er dus echt gek van, heb ontzettend pijn de hele tijd en ben het echt zat nu! Ik wil gewoon dat het dorzet want zo op deze manier vraag ik me af hoe lang ik t nog volhou..
    Ik heb vanmiddag ananashart gegeten (blegh), heb framboosbladcapsules gekocht en vanavond gaan we maar eens sexen (is nog niet bepaald gebeurt tijdens de zwangerschap doordat ik steeds pijn heb, maar nu moet t maar gewoon even :p).. Als het nu nog niet doorzet dan weet ik t niet meer.. ;)

Nouja, sorry voor t lange egoverhaal, maar dan zijn jullie iig ook op de hoogte!
    Ik ben weer weg, ga weer op de bank liggen want ik heb ontzettend pijn in mn buik... :(

*egomodus uit*

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kristel, kan me voorstellen dat je even niet reageert. Wat verschrikkelijk balen dat de weeën nog niet voor ontsluiting zorgen. :( En dan wel de pijn hebben en ook nog eens supervermoeid zijn. Hopelijk kan je straks wel weer wat slapen.

Ik wil je wel even iets positiefs zeggen, op het moment dat de bevalling echt begint komt er zo'n oerkracht in je naar boven. Ook al ben je doodmoe (was ik ook), door die oerkracht kan je het wel aan.

Hopelijk zet het gauw door bij je. Dikke knuffel!

7. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik kom even inbreken!!!

Lieve Spirit ontzettend feli met je dochter Marissa!
    Geniet van jullie dochter, en fijn dat alles goed gegaan is!

Liefs, Sanne (BWtje)

Zo breek weer uit ;)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Oef..sterkte Kristel..hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je!

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    **inbraak**

@Spirit: Supernieuws dat je een gezonde dochter hebt gekregen. Ik ben zo blij voor jullie. Heeeeel erg gefeliciteerd!

**uitbraak**

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    *Buddynieuws*

Kaatje heeft al 4 cm ontsluiting en is nu op weg naar het ziekenhuis.

*Einde buddynieuws*

Joepie, het is nu eindelijk echt begonnen! Zet hem op. Nog even en dan hebben we weer een nieuwe mama erbij. Knuffie.

11. Margrietje

Margrietje Actief lid

Nov 18, 2008
    166
    0
    0
    Kristel: He wat vervelend.. Veel sterkte en hou je haaks! Hopelijk zet het snel door!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Zet um op kaatje!!

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    kaatje!--- SUCCES!!! Hopelijk gaat alles naar wens!

14. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    *breekt even in*

Meiden, ik wil jullie even bedanken voor jullie mooie bevallingsverhalen en opbeurende mooie baby's!! Zeker met zo'n rommelende buik en zere voorweeën kan ik zulke verhalen erg goed gebruiken en het doet me goed om te zien dat het allemaal goed komt.

Heel erg veel geluk en succes met jullie kleine baby'tjes (of nu al, of binnen een paar weken)!!!!!

Liefs, Gentle

*breekt weer uit*

15. kaatje succes!!!!

16. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Spirit: Gefeliciteerd meid! Ben zoo blij voor je. Geniet ervan.
    Dikke knuf voor jou en je meisje!!

17. brennie888

Jan 12, 2009
    33
    0
    0
    almere
    Hee meiden...

Zie op de spruit-is-er-uit-lijst dat er een heleboel babies zijn geboren!! Gefeliciteerd allemaal!!

Bij deze wilde ik laten weten dat ook ik een supertrotse mama ben geworden!!
    Op 09-07-'09 is om 13.58u onze prachtige dochter Beaudine Isa-Lena Indra geboren!!

Kom snel weer ff lezen hier, maar wilde dit even snel melden!!

Liefs

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@kaatje: ooowwww successss!!!:D:D straks heb je je inieminie mensje bij je. ontzettend veel succes

bedankt voor alle lieve reacties meiden!.. zit er idd echt ff doorheen. wilde nog een middagdutje doen maar heb mezelf compleet voor de gek lopen houden om vanaf 18.17 t/m 20.00 met mn ogen dicht op bed te liggen. sloeg echt helemaaal nergens op :p babytje slaap wel lekker geloof ik..hij is best wel rustig vandaag. lui kind! je wilt er niet uit maar slaapt wel de hele dag. als je dat ook maar doet wanneer je geboren bent

19. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie van harte met de geboorte van jullie Beaudine(prachtige namen heeft ze gekregen zeg!). Nu lekker genieten.

Kaatje, you go girl!!!

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ***Inbraak***

Hier gaat t ook al aan de lopende band zie ik!
    Gefeliciteerd allemaal!En succes voor de meiden die nog moeten bevallen!
    En zie 2 keer Damien...Wel 2 keer anders geschreven...wij ook een Damien hihi geweldig!

Liefs Debbie Juni 2009 mama

***Breekt weer uit***

Share This Page