Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kaatje, gefeliciteerd met jullie zoon Kyan! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en dan kan het grote genieten beginnen.

Brennie, gefeliciteerd met jullie dochter Beaudine Isa-Lena Indra.

Passie, gefeliciteerd met jullie dochter Celene.

Meiden die nog wachten, kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is. Vond ik ook. Ik heb zo veel voorweeën gehad, met name s'nachts en soms hele dagen harde buiken. Hopelijk kunnen jullie nog wat afleiding vinden, maar probeer vooral ook je rust te pakken. (Nu het nog kan ;))

Lucas ligt s'nachts enorm te kreunen, waardoor we soms geen oog dicht doen. Als we dan bij hem gaan kijken, ligt hij heel rustig in bed met zijn ogen dicht. Zodra wij dan weer liggen, begint het gekreun weer. Geen idee waarom hij dat doet. :(:( Iemand een idee?

Na de voeding van 12 uur heb ik hem weer in bed gelegd. Na een half uur begon het gekreun weer. Nu ligt hij in papa's armen en geeft hij geen kick. :p

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    29 juni Lars Bjorn Christoffel, 39+3, zoon van Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (3 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH
    06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    06 juli Damiën, 3164 gr, 48 cm, 40+0, zoon van Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    07 juli Rielena Deborah Melody, 3025 gr, 50 cm, 40+0, dochter van Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    08 juli Frank, 3465 gr, 49 cm, 41+0, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)
    08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) ,
    08 juli Damian, 2805 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli)
    08 juli Janiek Gusta, 3840 gram, 37+4, dochter van Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV (25 juli)
    09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli)
    09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, 41+2 dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli)
    09 juli Beaudine Isa-Lena Indra, 40+3, dochter van Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    10 juli Priscilla Diana, 3270 gram, 51 cm, 40+0, dochter van xMamaDianax, 24 jaar, 2 kindje, thuis, BV, (10 juli)
    10 juli Marissa, 2860 gr, 50 cm, 37+3, dochter van Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, (28 juli)
    10 juli Celene, 3250 gr, 51 cm, 40+5, dochter van Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (5 juli)
    12 juli Kyan, 3490 gr, 49 cm, 41+1, zoon van Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)

Er zijn al 16 jongetjes geboren.
    Er zijn al 21 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    01 juli Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, inleiding 10 juli

02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV,
    06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,

07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV,
    07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV,

10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV,
    11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV

13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

14 juli Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV,
    14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV,
    16 juli Miffy77,

17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli
    20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV
    22 juli Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV
    22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,
    27 juli Phoobear, 31 jaar, 2e kindje (1e kindje overleden), ZKH, BV, inleiding 14 juli ivm stuit

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn
    MLS - Sabientje28

Er worden nog 14 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 14 meisjes verwacht.
    Van 16 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Kyan, Celene en Beaudine toegevoegd.

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Moet ik even kwijt hoor:

Spirit gefeliciteerd WHOOOOOOOOOOHOOOOO

Geniet ervan..................eindelijk

4. cuna1

cuna1 Lid

5 jul 2009
    90
    0
    0
    apothekersassistente
    Epe
    gefeliciteerd alle kersverse moeders !!!
    Hier gisteravond weer naar ziekenhuis geweest, bloeddruk die verloskundige meten was weer te hoog 140/98 en in urine zat spoortje eiwit. In ziekenhuis was ctg/bloed goed in urine zat spoortje eiwit en bloeddruk was gedaald naar 140/90. Nu ik al 3 keer voor extra controle ben geweest in ziekenhuis blijf ik nu onder controle in ziekenhuis en wordt het een ziekenhuis bevalling. Moet morgenochtend weer bellen om af te spreken voor controle bloeddruk. Tenzij bevalling begint, wie weet het rommelt al wel vanaf vanmorgen. harde buiken en kramp die uitstraalt naar mijn rug. alleen is het nog niet zo vaak ongeveer 20 a 15 minuten. Gewoon afwachten en hopen dat het doorzet.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cuna, balen van je bloeddruk zeg. Ik hoop inderdaad dat je bevalling uit zichzelf gaat beginnen. Duim-duim-duim.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik ben weer thuis!!!!

Ik probeer af en toe nog ff terug te lezen....maar eerst ff pronken met mijn mannetje.

Met Dane gaat het super. Hij heeft alleen af en toe last van krampen en dat maken onze nachten soms wel kort hihi. Maar dat hoort erbij.....

Ben nog wel aan het herstellen van de keizersnede want heb behoorlijk wat bloed verloren en heb bloedarmoede. Maar iedere dag gaat het beter.

Hier is tie dan.....

Bekijk bijlage 3632

Groetjes,
    Wendy

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En nu ik toch bezig ben.....

Hier mijn drama bevallingsverhaal.....voor diegene die er puf voor hebben...hihih

Vanaf zondag 9.00 uur kwamen de eerste regelmatige weeën. Toen ik om de 5 minuten weeën had hebben we de verloskundige gebeld en zij kwam om 14.00 uur langs. Ik had op zat moment op 1 tot 2 cm ontsluiting, minder dan ik had gehoopt. De verloskundige heeft mij toen ook nog gestript. Hierna barste het snel los. Ik verloor hierna direct bloed en troep en de weeën kwamen om de 2 minuten. Het was al bijna niet meer te houden (en dat zou nog veel erger worden) dus ben ik onder de douche gegaan. Om 16.00 uur, onder de douche, braken mijn vliezen. Wij hebben toen weer de verloskundige gebeld en toen zij er om 16.30 uur was zat ik pas op 3 cm ontsluiting en zei ze dat we over een uur in het ziekenhuis konden afspreken. Het schoot dus niet op.

Puffend en kreunend kwamen we dus rond 17.30 uur aan in het ziekenhuis. De weeën waren op dat moment niet meer vol te houden. Er werden draadjes aangebracht om Dane zijn hartslag en mijn weeën in de gaten te houden. Het bleek dat ik in een echte weeënstorm zat. De ontsluiting was nog steeds niet opgeschoten. Het bleek dat Dane in een kruinligging lag en dit de ontsluiting tegenhield. Na lang wachten kreeg ik om 21.00 uur een ruggenprik. De eerste mislukte dus werd er een tweede ruggenprik gezet. Toen had ik gelukkig eindelijk wat rust. Ik kreeg infuus met een middel dat de weeën zou versterken in de hoop dat de ontsluiting zou vorderen, en ik moest op mijn zij gaan liggen in de hoop dat Dane zou draaien. Het was ondertussen maandag 6 juli 02.00 uur en ik zat op 6 cm ontsluiting. Ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen.

Maar toen was er paniek!!! Dane zijn hartslag stortte in en de zusters kwamen binnen gerend. Direct werd het infuus eruit gehaald en werd er een weeënremmer ingespoten. Ik moest hier gelijk van overgeven en ondertussen aan een zuurstofmasker liggen met mijn benen in de steunen. Er werd een slangetje ingebracht om bij Dane in zijn hoofdje een sneetje te maken zodat er bloed afgenomen kon worden. Hieruit bleek dat zijn zuurstofgehalte gevaarlijk laag was en werd er besloten dat er direct een spoedkeizersnede verricht moest worden. Dit was natuurlijk ontzettend schrikken maar het was het beste voor Dane.

Op naar de OK! Ik werd snel klaargemaakt voor de keizersnede. Ook mijn vriend werd aangekleed met schort en mondkapje etc. Terwijl ik van de zenuwen mijn verhaal tegen de anesthesist aan het vertellen was zei zij "ik zie het hoofdje al" en op dat moment hoorde ik Dane zijn eerste gehuil. Wat een prachtig geluid was dat!!! En uiteraard rolde de tranen over mijn wangen. Ook mijn vriend was ontzettend trots en emotioneel. Dane deed het gelijk goed en mocht met mijn vriend mee naar de verloskamer waar hij zijn eerste kleertjes aankreeg. Ik bleef nog even achter want ik moest natuurlijk nog dichtgenaaid worden. Toen werd ook ik weer naar de verloskamer gebracht en kreeg ik voor het eerst mijn zoon in mijn armen. Wat een heerlijk moment!! En wat een prachtventje!!! Wat een emoties allemaal. En wat een opluchting dat de bevalling voorbij is.

Groetjes,
    Wendy

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O Wendy..wat een verhaal meis...schrik ervan aangezien mijn dochter ook in kruinligging kwam. Lees ik ook hoe het ook had kunnen gaan. Ik bleef op 8 cm hangen maar ben gelukkig gewoon thuis bevallen. Maar jeetje..hij is het wel waard he..wat een lieverdje zeg.. Gefeliciteerd Meis!!!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even snel update vanaf hier:

er is niks meer gebeurt ondertussen.. Harde buiken en krampen blijven, maar ze doen helaas niks. Vk is gistermiddag nog geweest en heeft inwendig onderzoek weer gedaan, maar het is allemaal een beetje stil blijven hangen zeg maar.
    Heb vandaag ook geen zin om de vk te bellen, dat doe ik pas als ik echt door de grond ga van de pijn (dan pas geloof ik dat er écht iets aan t gebeuren is ;))
    Morgen weer een afspraak bij de vk e ndan overleg ik wel even hoe nu verder, want dit is niet leuk zo..

11. @ sucre Frédérique heeft dit s'nachts ook. Als het donker is en ze ligt in haar bedje begint ze te mopperen en te kreunen en is ze onrustig. Denk steeds dat ze wakker is maar mevrouw slaapt gewoon. En ik wordt bij elk geluidje wakker.

@ wendy mooie foto's meid

12. jeetje wendy wat een heftige bevalling meid.
    Neem je rust he..

13. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Ik heb me ooit ook gemeld in de juli 2009 mama's, vind het wel heel leuk om mee te lezen en te schrijven, als dat goed is?

Kan ik ook nog in de die spruit moet eruit lijst?

Liefs Jojo

14. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Jeetje Wendy... wat een verhaal meid! Gelukkig is het allemaal goed verlopen en hopelijk kun je nu lekker gaan genieten en knap je snel op van de keizersnee!

Kristel: vervelend zeg dat het maar niet doorzet... :(

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hey,

bedankt voor de felicitaties :)
    Ben sinds deze ochtend thuis met ons prachtig meisje :)

Het was heel heftig allemaal, kan het nog niet helemaal bevatten.
    Om 6.15 opgestaan met buikpijn, naar de wc gegaan. Tien minuten later opnieuw buikpijn. Ik denk dat toen m'n water brak. Om 6.35 mijn eerste wee, die was direct heel hevig en lang, dus direct naar de kliniek vertrokken. Om 6.58 aangekomen en om 7.08 was Laissje daar.
    3.980 en 52 cm en een prachtig meisje.

Hier is ze dan

Bekijk bijlage 3655

Ik kom later nog eens langs. Nu eerst alles op z'n plooitje, want het is hier hectisch thuis maar wel zaaaaalig om terug te zijn met nog een schatje bij ;)

Grts

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Duimelijn en Mamadiana, gefeliciteerd met jullie dochtertjes!!

Ryanne, wat een schatje is je meidje zeg!

WbPepe, jouw dochtertje is ook al zo'n prachtig poppetje! En leuke kleertjes ook! Je blijft trouwens in de ziekenboeg bezig zeg, hopelijk knap je snel op!

Mamabeer, wat een geweldig trio mannetjes heb je zeg!

Kelly, fijn dat het zo goed gaat daar! Je hebt vast binnen notime twee van die grote knulletjes zo! En met jou ook alles goed? Geen problemen met je nier meer?

Sabientje, ik ben benieuwd of je al bevallen bent! :)

Jodi1981, gefeliciteerd met je zoontje!!

Spirit, ontzettend gefeliciteerd met je meisje!! Ik gun natuurlijk iedere moeder hun geweldige baby'tje maar jou in het bijzonder hoor! Geniet er van!:)

Kuidebokibi, wat een lekker stoer ventje zeg!

Sucre, Sid was ook zo'n druktebol in de buik tot op het laatst! Z'n hartslag bleef ook redelijk hoog tijdens de bevalling. Volgens mij heeft hij het echt erg makkelijk gehad omdat het zo snel ging. Wel een voordeel want hij is nu behoorlijk ontspannen. Niks geen geboortetrauma voor hem:) (had ikzelf als baby wel en was dus een enorme huilerd)
    Kreunen, kan dat niet door krampjes?

Kristel86, sterkte meid! Hopelijk schiet het allemaal heel snel op voor je!

Lennylenn, jij ook sterkte! Al dat wachten is vervelend he..

Kaatje, gefeliciteerd met je zoontje Kyan!!

Passie83, jij ook gefeliciteerd met je meisje!! Wat een lief rond koppie zeg! Hopelijk is ze snel uit het ziekenhuis.

Ollebolleke, ik weet ook niet helemaal wat dat is met dubbele namen. Niet dat ik het niet mooi vind maar wij vonden 1 naam genoeg (dat hebben we zelf ook) maar ik kreeg vanuit een deel van de familie wel het commentaar dat we Sid ook een tweede naam móesten geven..;)
    Ik vind het wel leuk als de tweede naam een vernoeming is, mijn nichtjes hebben allemaal een tweede naam die afgeleid is van mijn tante haar zussen. Sid is eigenlijk ook vernoemd, naar een van de favoriete muzikanten van m'n vader.

Brennie, gefeliciteerd met je dochtertje!!!

Wendy, lieve foto's! En heftig bevallingsverhaal zeg. Maar het resultaat is er wel naar ;)

Ego, hier gaat het allemaal lekker met het kleine knulletje. Het is nog wel even wennen in de nachten, met name de voeding rond 12 uur is voor ons best lastig wakker worden want ik was er aan gewend om om 21.30 al lekker in bed te liggen. Sid wil voor 12 uur ook echt niet lekker slapen. Daarna gaat het wel goed en na de voeding rond 3 uur slaapt hij door tot 7, 8 uur. Nu probeer ik zelf maar te wennen aan wat later naar bed gaan en langer uit te slapen.
    M'n vriend heeft toch ook nog een paar extra dagen vrij geregeld om te wennen want die krijgt anders wel heel weinig nachtrust omdat hij er doordeweeks om 4.45 uit moet..

Verder heb ik het idee dat de bv aan het teruglopen is, Sid zit iets minder lang vol. Ik gaf hem telkens maar 1 borst per keer maar denk dat ik vanaf nu als de ene leeg is hem ook nog even de andere aanbied. Ik vind de bv over het algemeen heel makkelijk maar dat je steeds dit soort afwegingen moet maken is wel wat onhandig. Ach, Sid lijkt nog steeds niks tekort te komen en ik ga morgen toch even naar het weeguurtje op het CB, dan zien we wel of hij goed aangekomen is.:)

En als laatste nog even *spam*:D

17. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Sorry, krijg dat foto'tje trouwens niet gedraaid! Dus even jullie hoofd draaien..:D

Kleine pruttelaar laat weer van zich horen hier dus tot later dames!

18. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    zo'n nacht hebben wij ook al een paar keer gehad, dan begint amy te huilen en dan heeft ze een flesje gehad een schone luier aan en ligt ze warm, en als je dan gaat kijken wat er aan de hand is, dan is ze stil, en dan kruip ik me eigen bed weer in en begint ze weer, uiteindelijk pak ik haar dan op en dan is het goed, en leg ik haar in haar eigen bedje dan huilt ze weer maar leg ik haar bij ons dan valt ze in slaap en slaapt ze 5 uur aan 1 stuk. misschien wou ze gewoon niet alleen zijn en gezellig bij ons liggen. maar het is niet de bedoeling dat dit feestje elke nacht gebeurd en gelukkig heeft ze afgelopen 2 nachten goed door geslapen.
    laatste voeding was om half 12 en toen half 5 en daarna kwam ze weer om 9 uur. overdag komt ze om de 3 of 3,5 uur. en ze zit nu op 90cc .
    hoe is dat bij jullie kindjes hoeveel cc drinken jullie kindjes nu?
    Amy weegt ong 3200 gram en is nu 2 weken en 4 dagen oud. maar wel 3 weken te vroeg geboren. ( aankomende dinsdag ga ik haar laten wegen en dat is dan de eerste keer sinds de 8ste kraamdag, toen woog ze 3030gram) het blijft raar hoor wetende dat ik aankomende woensdag had moeten bevallen. maar ze is er gewoon al en het is super.

groetjes
    daisy

voor alle nieuwe mama's en papa's gefeliciteerd met jullie prachtige kindjes. geniet ervan.

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,:)

ik kom me hier weer even melden.... kan niet alles terug lezen maar wat een hoop baby's ineens... zo leuk en fijn... allemaal lekker genieten!!!!:D

voor de wachtende heb ik echt respect.... kom op meiden, er komt echt een dag!!!!!:):):)

hier zal ik een andere keer verslag doen van mijn "mini" bevalling... 1 uurtje flink weeën gehad... snel met de verloskundige naar het ziekenhuis gereden, vriend stond in de file, maar gelukkig precies op tijd het ziekenhuis gehaald (zowel ik als me vent)....

om half 5 was ik in het ziekenhuis en om 17.20 had ik mijn kleine....

ze doet het super, slaapt al 4 uurtjes achter elkaar en borstvoeding gaat als een speer... eerder te veel dan te weinig!!!

moeders gaat steeds beter, had veel bloed verloren dus heb me heel zwak gevoeld, nu gaat het steeds beter...

ook en knipje gehad en kan al weer bijna normaal zitten!!!! joepie!!!:D:D:D

nou meiden, ik zal proberen weer een beetje er bij te komen, want is nu wel erg leuk om baby weetjes uit te wisselen....

zal ook nog proberen om foto's te plaatsen....

heel veel liefs voor iedereen...

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @margrietje: de apfelstrudel was heerlijk!!

@kate: we hadden het er vanochtend nog over, die laatste loodjes zijn echt zwaar... misschien kan de VK wat zorgen wegnemen

@sucre: geen idee wat dat gekreun kan betekenen. Misschien een van de kersverse mama's hier?

@cuna: hopelijk begint het vanzelf, dan moet je nog wel naar het zkhuis maar niet meteen al die reutemeteut aan je lijf!

@wendy: ooooh smelt
    en jeetje wat een heftig verhaal! goed dat dat allemaal achter de rug is zeg, behoorlijk schrikken denk ik...

@jojo: natuurlijk mag je lekker meebeppen.

@sabbe: ach ook al zo'n lieverd! en wat een mega snelle bevalling!

@kristel: balen zeg dat het maar zo vaag blijft allemaal... ik stuur je nog een pakketje weeen!!

Deel Deze Pagina