Ja, dat kan ik me ook voorstellen snuffeltje. Gelukkig dat de grens nu met 40 weken ligt dan. Het is inderdaad ook heel spannend! Toch kan ik me niet herinneren dat ik me bij m'n dochter ook zo voelde. Toen had ik natuurlijk m'n 2e bevalling voor ogen, en daar heb ik nauwelijks iets van gevoeld! Dacht..dat doen we even! Tja..dan valt het wel tegen natuurlijk!
Door een ernstige vorm van PUPPP zal ik deze week nog worden ingeleid. Morgenochtend mag ik bellen naar de gyn en dan zal ze me laten weten wanneer ik juist binnenmoet. Dit zal ofwel morgenavond of donderdagochtend zijn. Aan alle nieuwe mama's: VAN HARTE!!!! Ik heb enkele prachtige foto's voorbij zien komen.
hallo allemaal!! hier benik dan weer effies.. nog steeds niet bevallen maaaaar ben vandaag wel gestript hoop dat het wat uithaalt.. heb tot nu toe alleen wat kleine lichte krampjes en rugpijn maar verder niks. mocht er vanaag en morgen niks gebeuren dan moet ik donderdagochtend weer terug voor nog een poging.
hallo meiden, ben een paar dagen niet geweest. dit heeft een geweldige reden. Ben namelijke donderdag 9 juli bevallen van een Zoon genaamd Kilian. eigenlijk zou ik vandaag een keizersnede krijgen, maar bij de controle vorige week wilde ze mij gelijk houden want ik had een te hoge bloeddruk en eiwit in mijn urine dus zw. vergiftiging en hij wilde de ks op spoed zetten. zo ben ik donderdag 9 juli bevallen doormiddel van een keizersnede met 37 w 3 dg. Kilian woog 3150 gr. zondag ben ik thuis gekomen en alles gaat goed. de ks is mij heel erg meegevallen.
Phoobear, gefeliciteerd met Kilian! wat fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten! Dolfijn, het is nu dus echt aftellen voor jullie. Spannend hoor! Lennylenn, hopelijk gaat het strippen ook bij jou wat doen! Meilan, wat balen van de Pupp, hopelijk heb je er niet te veel last van. Maar wel fijn dat je nog deze week je meisje in je armen hebt. Snuffeltje, ga je niet mee de ballon in?
De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's. Bevallingslijst: 03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli) 03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli) 14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli) 18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli) 26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli) 26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli) 27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli) 27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli) 28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli) 29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli) 30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli) 02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli) 04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli) 04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli) 06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH 06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli) 06 juli Damiën, 3164 gr, 48 cm, 40+0, zoon van Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli) 07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli) 07 juli Rielena Deborah Melody, 3025 gr, 50 cm, 40+0, dochter van Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 08 juli Frank, 3465 gr, 49 cm, 41+0, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli) 08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli) 08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) , 08 juli Damian, 2805 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli) 08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli) 08 juli Janiek Gusta, 3840 gram, 37+4, dochter van Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV (25 juli) 09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli) 09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, 41+2 dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli) 09 juli Beaudine Isa-Lena Indra, 40+3, dochter van Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli) 09 juli Kilian, 3150 gr, 37+3, zoon van Phoobear, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (27 juli) 10 juli Priscilla Diana, 3270 gram, 51 cm, 40+0, dochter van xMamaDianax, 24 jaar, 2 kindje, thuis, BV, (10 juli) 10 juli Marissa, 2860 gr, 50 cm, 37+3, dochter van Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, (28 juli) 10 juli Celene, 3250 gr, 51 cm, 40+5, dochter van Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (5 juli) 11 juli Jasmijn Hanne vera, 3575 gr, 52 cm, 41+3, dochter van Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli) 11 juli Lindsey Jannke Meit, 3710 gr, 48 cm, 39+4, dochter van Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, (14 juli) 11 juli Thijmen, 3120 gr, 49 cm, 38+3, zoon van Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (22 juli) 12 juli Kyan, 3490 gr, 49 cm, 41+1, zoon van Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli) Er zijn al 17 jongetjes geboren. Er zijn al 23 meisjes geboren. Uitgerekende datum: 02 juli Nena77, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 06 juli Alouise, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, 06 juli Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 07 juli Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, thuis, FV, 07 juli LadyC, 29 jaar, 2 kindje, thuis, FV, 10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV 11 juli Lennylenn, 23 jaar, 1 kindje, ZKH, BV, 11 juli Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 12 juli Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 13 juli Martine, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 14 juli Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis/ZKH, BV, 15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV 16 juli Daffie1977, 32 jaar, 3e kindje, thuis, BV, 16 juli Miffy77, 17 juli MirandaB, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, 20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 20 juli Mouschy, 31 jaar 3e kindje, ZKH, BV, inleiding met 39 weken, 16 juli 20 juli Miamel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 20 juli Naamgebruiker, 26 jaar, Thuis, BV 21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, 21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV, 22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 22 juli Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV 22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV 22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV, 25 juli Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 25 juli Jojo23, 23 jaar, 1e kindje, thuis, FV 26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV, 26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV, 26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV 26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV 27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV, 29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV 31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, 31 juli Kimvnb, thuis, BV, 31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV De Buddylijst van de juli-mama's: Debby82 - Wbpepe - Robine Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23 Loulou - Spirit70 - Deetje Kelly - Mamabeer Diantje82 - Cimu27 Dommel - Daphne B Gyino - Sunshine82 Ilona19 - Fedi Meilan - Ryanne Pooh69 - Emma29 Snuffeltje - Nicole84 Roozjuh - Lennylenn MLS - Sabientje28 Er worden nog 13 jongetjes verwacht. Er worden nog 14 meisjes verwacht. Van 15 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte. 1 van de mama's heeft me een PB gestuurd met de vraag haar van de lijst te halen. Bij deze gedaan. Kilian toegevoegd.
Hey allemaal, Kom weer even melden dat ik nog steeds leef Het wil allemaal nog steeds niet doorzetten hier helaas dus ik loop nog steeds continu met ontzettende pijn rond en slaap echt heel slecht en ook nachten zelfs niet.. Heb er gister met de VK over gepraat en zij heeft me doorverwezen naar de gyn waar ik donderdag heen ga. Met hem gaan we overleggen wat we hieraan kunnen doen. Dit zal dan waarschijnlijk worden óf pijnmedicatie (zonder pijn kan ik nog best wel even rond blijven lopen namelijk), óf de natuur een klein handje helpen (hoe weet ik ook niet precies) óf evt. inleiden óf niks natuurlijk... Nouja, ik hoop op pijnmedicatie of dat er evt gestript gaat worden of iets in die richting als dat mogelijk is. Ik wil liever niet ingeleid worden en al helemaal niet nog misschien wel 4 weken zo rond blijven lopen.. Hopelijk komt er dus iets uit donderdag! (of beval ik voor die tijd spontaan, maar ik heb de hoop/moed een beetje opgegeven dat het gauw gaat gebeuren) Zo, sorry dat t weer zo'n egoverhaal is... Hopelijk gaat t met jullie een stuk beter! @Nieuwe mama's: Gefeliciteerd! @Iedereen die nog niet bevallen is: Ik duim dat t gauw zo ver is!
Dikke proficiat PHOOBEAR met de geboorte van KILIAN DOET ME GOED TE HOREN DAT JE KEIZERSNEDE GOED IS BEVALLEN
breekt even in..*zat net op het verkeerde topic * Omdat ze het telefoon nummer niet zo snel kan vinden van haar buddy..even via mij dan maar..hahah TIJGERTJE EN TIJGERMAN ZIJN 12 JULI DE TROTSE OUDERS GEWORDEN VAN EEN PRACHTIGE ZOON GENAAMD THIJMEN !! HIJ WOOG 3560 EN IS 50 CM !! WAS EEN PITTIGE DAG WAT UITEINDELIJK IN EEN KS EINDIGDE.. ALLES GAAT GOED MET MOEDER EN ZOON EN ALS HET MEE ZIT MOGEN ZE AAN HET EIND VAN DEZE WEEK WEER NAAR HUIS.. even spam van het prachtige kereltje.. breekt weer uit..(mede smepster)
hallo moeders en bijna mama's als eerste Alle mama's en papa's gefeliciteerd met jullie kindje. geniet ervan!!!!! al een tijdje niet geweest maar ben ook nog steeds erg moe. van een ritme is nog even ver te zoeken. manlief en ik draaien een beetje ploegen dienst zodat we allebei nog wel wat slaap krijgen. we vinden het wel erg lastig om onze draai te vinden. af gelopen zaterdag voor het eerst naar buiten geweest. dat was erg spannend. en wat deed me onderkant daarna zeer. gisteren ook even lekker naar buiten en dat ging al een stuk beter. morgen gaan we het autostoeltje uitproberen, heel spannend. heb gisteren een tepelhoedje gekocht voor het aanleggen. en dit gaat echt geweldig. Logan kan hierdoor veel beter drinken. we proberen het nog steeds wel zonder want dat is toch wel beter schijnt maar ik ben helemaal blij. ik ga niet alles terug lezen wat dat is een beetje te veel. probeer weer wat meer te komen. vind het toch wel erg fijn om hier te kletsen en nu de komen er toch ook weer hele andere vragen dan eerst in de zwangerschap. dames die nog lopen heel veel sterkte. hopelijk mogen jullie ook je kindje vast houden. veel liefs gyino
Heeey Gyino! Valt niet mee he, je draai vinden zo aan't begin. Komt vanzelf. Ik vind zelf dat het na een maand of twee pas helemaal lekker loopt. Ontzwangeren en alles, je leven dat toch helemaal anders is als voorheen. Zeker de eerste heeft een grote impact wat dat betreft. En als ze eenmaal doorslapen..dat scheelt ook!
Poohbear en Tijgertje: Gefeliciteerd! Geniet ervan! Kristel: vervelend zeg dat het allemaal zo loopt... Hopelijk kan de gyn je helpen met pijnbestrijding of iets anders. Hier begint het steeds erger te rommelen heb ik het idee... maar ik kan er aan de andere kant ook geen pijl aan optrekken.. Het komt en gaat met vlagen...
Hallo dames, Phoobear en Tijgertje: Van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!!! Geniet ervan en neem genoeg rust. Hier ook nog aan het herstellen van een keizersnede.... Vraagje aan de dames met al een kleintje: - Wat trekken jullie je kleintje aan met dit weer? - En wanneer gaan/gingen jullie voor het eerst naar buiten met de kleine en wat ging je doen (alleen een blokje om, of gelijk al naar een winkelcentrum/verjaardag ofzo) Vind het nog zo moeilijk.....durf het nog niet, maar word helemaal gek binnen..... Groetjes, Wendy
Hoi meiden, thanks voor alle lieve berichtjes, we zijn vanmorgen zelf weer in het zh op controle geweest. Bloeddruk is nog steeds niet gedaald was iets hoger. Na overleg is besloten dat ik of morgen of donderdag naar het zh ga (ligt eraan of het druk is, was in eerste instantie morgenochtend 8 uur maar werd vanmiddag gebeld dat het superdruk was geworden en het dus morgenmiddag of donderdag word.) Daar zullen ze eerst gaan gellen. Deze tijd blijf ik gewoon in het zh. als dit aanslaat breken ze de vliezen en/of eventueel nog infuus. Het word per moment bekeken, maar er is mij verteld dat gellen gemiddeld een dag of twee duurt en na de geboorte moet ik nog twee dagen blijven. Dus ben ik zowiezo 4 dagen onder de pannen We vinden het superspannend allemaal maar zijn ook wel blij. Op de verloskamer kan ik internetten dus de laptop gaat mee Wie weet breek ik nog even in als ik er ben. groetjes mini me
@wendy ik kleed amy zoals ik zelf me eigen kleed dat wil zeggen als het buiten 30 graden is ligt zij heerlijk in haar rompertje of luier want zij heeft het ook warm. en als je babytje goed op temperatuur blijft dan kan dat makkelijk, zelfde met het linnen goed als het zo warm is ga je zelf ook niet onder een warme deken liggen. (woorden van de kraamhulp) amy is op een woensdag geboren en wij zijn zondags met haar naar buiten gegaan gewoon een blokje om niet ergens op bezoek ofzo maar gewoon even lekker naar buiten. ik werd na 3 dagen ook knetter dat ik vast zat in huis, vroeger hielden de kraamvrouwen zich aan de 8 dagen bedrust maar tegenwoordig is dat echt niet meer. jij weet zelf wel wat je zelf aan kunt en je zult echt wel even moe zijn daarna maar dan doe je gewoon heerlijk met je baby samen een dutje. en trek je eigen niks aan van wat een ander zegt, jij voelt het echt wel aan. groetjes daisy
@snuffeltje: fijn dat je nu weet dat je niet zo lang hoeft door te lopen... Ik zie het ook niet zitten.. maar dat heeft meer als reden dat ik het al wel zat ben zo'n dikke toeter @meilan: weet niet wat PuPP is maar succes met het inleiden! @phoobear: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kilian!!! @tijgertje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen!! @kristel: hopelijk doet de natuur gewoon goed zijn werk voor je! @margrietje: vervelend he dat je er niet veel over kunt zeggen. Ik ben vandaag al de hele dag nerveus, krijg geen rust in mijn kont en kon zelfs niet eens even een middagdutje doen Ben nog steeds kriebelig, maar mijn ventje is zo druk dat ik me niet kan voorstellen dat er eventueel vannacht iets gaat gebeuren.... ego: pfoe dames, heb vandaag weer zo'n dag van hoe lang moet ik nou nog! misschien vooral omdat hier zoveel meiden al bevallen zijn, en ik heb al geen geduld.... Denk dat ik even een paar dagen afscheid neem van het forum (of mijn buddy moet natuurlijk ineens bevallen dat post ik zeker!) maar ik krijg geen rust meer in mijn kont. Kan het nog amper loslaten en als het nog 4 weken duurt kunnen ze me straks opnemen in het gekkenhuis.... ga nu proberen te slapen hopelijk lukt het. Zal het er donderdag wel met de VK over hebben, al denk ik dat ze me vertelt wat iedereen vertelt: tja je moet gewoon afwachten....
@kristel: waarom wil je liever niet ingeleid worden? Je kan daarvoor toch ook pijnbestrijding krijgen? @nicole: ik word ook gek van het wachten. Verveel me te pletter ookal ben je heel de dag bezig. Het geeft geen voldoening. Laat die kleine maar snel komen! Dan ben je tenminste nuttig bezig... Slaap daardoor ook echt heel slecht. Sterkte!