Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Zie dat er weer een hoop bevallen zijn, gefeliciteerd!!! En erg schattige foto's voorbij zien komen!

Even ego: Ondertussen loop ik nu 9 dagen overtijd, kan niet meer zitten, niet meer lopen, me amper omdraaien in bed van de pijn. Volgens de verloskundige komt het omdat ik zo ver ben en een groot kind draag, dat dus nu dus flink drukt. Ja, allemaal leuk en aardig, maar dit slaat ook nergens meer op, in welke eeuw leven we?
    Morgen weer op controle, ben benieuwd wat ze dan te zeggen heeft, ik ben het in ieder geval spuugzat.

2. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    #11802 Snuffeltje, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    Goedemorgen dames!

*Lotuss... tuurlijk is het logisch dat je de laatste bevalling voor ogen hebt, hopelijk gaat het deze keer wel allemaal wat soepeler en kijk je straks terug op een fijnere bevalling. Ik zou wel je angst ook gewoon bespreken bij de gyn of VK.

*Meilan, heel veel sterkte meis! Hoop dat je snel van de vervelende jeuk afbent. KNUFFFF

*Ollebolleke...zwaai terug :D Beebje laat nog op zich wachten hoor ;)

*Lennylenn, hopelijk haalt het strippen bij jou wel wat uit dan! Spannend!

*Poohbear, wat een geweldig nieuws en wat een prachtige zoon! Heel hartelijk gefeliciteerd voor jou en je mannetje en ga wezenloos genieten van dit kleine wondertje! Zijn beschermengeltje kijkt vast met jullie mee :)

*Sucre, haha, nee ik ging niet mee de ballon in. Mijn moeder was door buren uitgenodigd omdat ze dat ook al heel lang graag wilde. We hebben alles vastgelegd op foto en video en ontzettend gelachen! Erg leuk om te zien!

*Kristel, wat vervelend dat er geen verbetering in zit. Hoop dat de gyn je snel wat kan helpen hierin. En waarom zie je tegen een inleiding op als dat een mogelijkheid zou zijn? Ik ben 3 keer ingeleid en deze keer zit het er ook aan te komen, maar heb dat nooit als heel vervelend ervaren. Duim voor je dat het snel vanzelf start meis!
    KNUFFF

*Tijgertje en mannetje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Thijmen!!!! Wat een schitterend mannetje ook weer! Knap snel op van de pittige dag en geniet van dit mooie wondertje!

*Gynio, gun het tijd meis! Je zult zien over een paar weekjes dan weet je niet beter! Het is nog zo kort. Fijn dat het tepelhoedje werkt voor je!
    Veel plezier met de autorit :D en gewoon lekker rustig aan doen nog hoor!

*Lotuss, gek is dat he, de eerste tijd staat alles op zijn kop en denk je vaak, hoe ga ik dit allemaal doen!!! En dan na een tijdje weet je gewoon niet beter en lukt het allemaal vanzelf! Ik ben blij dat hier de kleine komt aan de start van de zomervakantie. Mannetje ook lekker vakantie en geen gehaast de eerste weken. Geen scholen waar naartoe gevlogen moet worden, maar lekker een eigen tempo om in het ritme te komen.

*Margrietje, vervelend als je steeds denkt dat het begint en het dan niet doorzet he! Hopelijk begint het binnenkort serieus!

*Wendy, ik denk dat je je gevoel moet volgen en moet doen wat jij prettig vind en aankunt. Begin gewoon eens met een blokje om, dan weet je hoe het voelt ook voor jezelf. Ga jezelf niet gek maken binnen, maar lekker naar buiten als je dat graag wilt! Kleed je baby met hele warme dagen niet te dik in teveel laagjes aan. Je zou een rompertje met mouwtjes en een dun broekje kunnen proberen en als de beeb goed op temperatuur blijft gewoon lekker in een rompertje of luier bij flinke warmte. (altijd naar jezelf kijken wat je draagt... beeb kan het net zo goed warm hebben.)

*Mini me, wat spannend allemaal zeg! Ik hoop dat het gellen allemaal aanslaat en dat jullie snel de kleine in de armen kunnen sluiten!

*Nicole, wie weet komt het bij jou ook snel op gang! Ondanks mijn grote en vooral volle buik, ben ik die juist nog niet zat. Vind het heerlijk om ons mannetje zo lekker te voelen de hele dag en zal dat ook zeker missen hoor.
    Als je liever hebt dat ik iemand anders vraag als buddy, moet je het gewoon zeggen hoor, dat is geen enkel probleem! ALs ik snel weer thuis ben, post ik het nieuws zelf anders wel hoor ;) Ik snap dat je ongeduldiger wordt naarmate je hier meer baby's ziet komen. Heb ik zelf ook wel last van hoor!
    Laat het maar weten meis, en denk eerst aan jezelf!

*Kate77, erg he, dat ongeduldige :)

*Jo79, Als je het echt niet meer ziet zitten, waarom vraag je dan geen verwijzing naar een gyn? Mijn lijf is ook helemaal klaar om te bevallen (baarmoedermond volledig verweekt en verstreken en klein beetje ontsluiting) en ik ben nog geen 40 weken. Ook wordt dit een flinke baby blijkt en ik kan me ook nog nauwelijk fatsoenlijk bewegen laat staan zitten/liggen.
    Dit is ook de reden dat ze me niet langer dan 40 weken laten lopen. Ik hoop echt voor je dat er snel wat gebeurd, want het is geen prettig gevoel zo! Zal voor je duimen!!!

Ego; Nou gistermiddag en avond fikse harde buiken gehad en eenmaal gedoucht en op bed was het weer over. Ben er maar 1 keer uitgeweest vannacht en heb zowaar wat kunnen slapen zonder weeen of harde buiken! Voel me nu dus ook weer even heel wat (hoewel dat van korte duur zal zijn natuurlijk)
    Heb me ingesteld op eind volgende week, dinsdag hoor ik daar meer over.
    Gek idee dat je lijf klaar is om te bevallen en dat er dan niks gebeurt...
    Ik ga zo maar weer eens een boodschapje halen en hier weer wat ruimen enzo. Ondertussen kom ik nog wel neuzen hier :)

Veel liefs
    Snuffeltje

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hooii

ff snel een berichtje van mij. he strippen heeft wel zn werk gedaan :D jeeyy... heb sinds 01.20 tot nu weeen. begon eerst gistermiddag met harde buiken en wat rugpijn..later veranderde dat in weeen die ik nog makkelijk kon wegzuchten en even later weer werden die weeen steeds pijnlijker. helaas zit er nog geen regelmaat in dus ik moet nog maar op mn tanden blijven bijten. ik ga zo proberen te slapen want heb de hele nacht geen oog dicht gedaan zo pijn dat het allemaal deed. mocht ik echt helemaal "op" zijn dan moet ik de v.kundige weer bellen kijken wat er dan verder gebeurd. voor nu ben ik hartstikke blij dat het eindelijk begonnen is.

ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Lennylenn, zet hem op!!!!!
    Je kunt het :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lennylenn: Spannend! Hopelijk gaat het nu heel snel voor je en kan je snel je mannetje vasthouden :D

@All: Zag wat vragen voorbij komen over waarom ik liever niet ingeleid zou willen worden..

Nouja, ik ben al heel vaak teleurgesteld in mn lichaam, dat t niet doet wat t moet doen zeg maar. Heb hiervoor ook al 3 miskramen gehad bijv.
    Als ik nou ingeleid zou worden zou ik toch weer een beetje teleurgesteld zijn in mn lichaam, alsof mn lichaam het dus zelf niet kan. Het liefst wil ik dus gewoon uit mezelf bevallen :)
    Desnoods loop ik dan nog 4 weken rond, als dat pijnvrij kan vind ik alles best.

6. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Kristel, ik begrijp dat je het zo ervaart. Ikzelf heb voordat ik de eerste kreeg ook 3 keer een miskraam gehad. Er was geen oorzaak voor te vinden. De bevallingen kwamen bij mij ook niet op gang vanzelf. Steeds was ik "klaar" om te bevallen, maar gebeurde het niet, waarschijnlijk krijgt mijn lichaam dat seintje niet door. Toch heb ik dit nooit ervaren als een teleurstelling in mijn lichaam. Vertrouw gewoon op je lijf en ben blij dat als het niet vanzelf gaat, dat er dan een zetje mogelijk is. Bevallen doe je toch uiteindelijk zelf! Als je straks je kleine in de armen hebt liggen, voel je je alleen maar trots!
    Het is natuurlijk te hopen dat het vanzelf gaat, zou dat ook graag meemaken, maar laat het geen reden zijn dat je straks door de pijn helemaal uitgeput bent, je kunt je energie straks zo goed gebruiken!
    Wie weet is er met pijnbestrijding veel te doen :) Ik zal duimen voor je!!!!!!

7. Nelizzz

Nelizzz Lid

6 jan 2009
    81
    0
    0
    Meubelmaker
    Middelburg
    Hier zijn de slapeloze nachten ook begonnen! Dan lig ik helemaal hyper te malen over de bevalling, dat ik daar zo'n zin in heb... Maar dat ik ergens toch heel zenuwachtig ben! Ik denk ook steeds dat het hetzelfde gaat als bij mijn eerste maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Pfft, en je zou toch juist uitgerust aan de bevalling moeten beginnen... Ben kapot... Ga nog maar even slapen.

Kristel: Kop op! Jij gaat de bevalling doen en dat is ook jouw lijf! Dat kan je gewoon!

LennyLen, spannend! Heel veel succes!

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Kristel,
    Hier staat duim ook omhoog voor jou en het allerbelangrijkste is toch dat jullie een wondertje gemaakt hebben.en daar straks helemaal kunnen van genieten.
    Lennylenn,
    Hoop dat je nog wat kan rusten (al betwijfel ik dat)voor het echte werk.succes!
    JO,
    Kan het best begrijpen dat je het zat bent na 9dagen overtijd.hou moed!
    Deze morgen terug zo misselijk,hoe kan dat nu?dit is toch een zw kwaal voor in het begin?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Snuffeltje: Bij mij is wel een oorzaak gevonden van de miskramen > chronisch B12 tekort. Ik krijg hiervoor elke 2 weken een injectie..
    Maargoed, het klopt wel wat je zegt hoor :) Uiteindelijk doe ik het toch zelf :)
    Al denk ik toch niet dat de gyn ermee zal instemmen.. Maar dat zien we morgen wel :) Ik zal iig al héél blij zijn als ik pijnstillers krijg oid, dan kan ik er weer tegenaan voorlopig :) (maarja, dan krijg je de vraag wat nu beter is voor de baby.. Nog even blijven zitten, maar dan met medicijnen of geboren worden al dan niet natuurlijk... Nouja, ben benieuwd morgen!)

10. Jeetje, wat spannend hier zeg... Was laatst een ware babyboom, of niet?
    Vandaag een jaar geleden zat ik volop in de weeën en is ons meisje om 16.10 uur geboren! Alweer een jaar oud!
    Geniet ervan meiden!

11. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Nelizz, ook voor jou de laatste loodjes :) Hou vol meis!

Kristel, wacht gewoon af wat er bij de gyn uitkomt. Als pijnmedicatie werkt en het kan geen kwaad voor de kleine is het toch ook goed. Bedenk dat ze altijd het beste voorhebben met jou en je kleintje... wat er ook beslist wordt!
    Sterkte morgen!

Ollebolleke, ik ben met vlagen ook misselijk hoor, tot spugens toe! Het maagzuur komt nu ook mijn oren uit, zo vies!
    Hier zeiden ze dat het komt omdat de beeb mijn maag zo in de verdrukking heeft zitten. Of het erbij hoort, geen idee, maar je leest het vaker!
    Hoop dat het snel zakt, lekker rustig aan doen vandaag!

Knuffelkonijn, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochtertje!

Zo, de boodschapjes weer gedaan... ff uitpuffen hahha

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Vanavond tussen 20u en middernacht mag ik binnengaan voor het inleiden.
    Ik hou buddy Ryanne op de hoogte.

13. @ phooh en tijgertje GEFELICITEERD!!!!
    @ Lenny kom op meid je kunt het. Op naar een mooie bevalling
    @ ook voor jou spannend. Ik houdt mn gsm goed in de gaten!

@ ritme hier gaat het overdag prima en slaapt ze veel maar s'avonds is ze onrustig. Gister haar om 18.00 in bad gedaan en ze leekm wat rustiger dus vanavond dit iets verlaten. Kraamzorg zei dat baby's rustig worden van een badje.

@ erop uit wij gaan elke dag een stuk wandelen (zover als ik kan komen want lopen gaat nog niet optimaal) op bezoek zie ik nog niet zitten zolamg er nog geen vast ritme is.Ook de drukte is niet zo goed, als er bezoek is geweest is ze zo onrustig

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    #11814 spirit70, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    hallo allemaal, alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie zoontjes en dochtertjes!!!!
    Heb helaas niet de puf om alles nu bij te lezen maar wilde jullie laten weten dat alles goed gaat met ons.
    Ik ben gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis, moet eerst rustig aan doen ivm de keizersnede.
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!!
    Heb ook nog een aanvulling voor op de lijst, we hebben zondagavond besloten dat Marissa er nog een naam bij krijgt, het is nu Marissa Nicole. Ze lijkt veel op haar broer Nick vandaar dat we het fijn vinden om haar de naam Nicole er bij te geven.
    Er schreef iemand dat het voor ons wel een dubbel gevoel zal geven, dat is ook wel een beetje zo maar ik ben erg blij dat ze op Nick lijkt. Het moeilijkste moment vond ik dat ik haar hoorde huilen toen ze haar uit mijn buik haalden tijdens de keizersnede, heb toen heel wat tranen laten vallen. alle emtie van de afgelopen maanden kwam eruit. En het moment dat we het ziekenhuis verlieten met de maxi cosi en een hele grote ballon, zo had het vorig jaar ook moeten gaan.....
    Verder nog geen kraamtranen gehad maar dat zal nog wel komen.
    Marissa is een heel mooi klein meisje wat het super doet, ze drinkt goed en slaapt veel, een heerlijk tevreden kindje dus!
    Zal vanavond proberen hier een paar foto's van haar te plaatsen, alle verpleegsters in het ziekenhuis waren helemaal weg van haar!
    Mijn bevallingsverhaal zal ik hier binnenkort plaatsen, heb in het ziekenhuis kennis gemaakt met Deetje en haar prachtige zoontje Frank. Vond het wel bijzonder dat de buddy's van elkaar tegelijk in het ziekenhuis lagen!!

15. kate77

kate77 Lid

15 nov 2008
    82
    0
    0
    Meilan: wat een vreemde tijd om naar het ziekenhuis te gaan maar waarom ook niet. Babies worden tenslotte op alle tijden vd dag geboren... Word je dan ook meteen ingeleid of moet je toch tot morgen wachten?

16. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    *Meilan, heel veel succes meis, zet hem op!!!!

*Spirit, wat een prachtige manier om nick hierbij te betrekken, de naam voor jullie dochter krijgt zo een heel bijzondere betekenis!
    Kan me voorstellen dat jullie door een emotionele achtbaan zijn gegaan en nog zullen gaan... geniet en weet dat Nick over jullie schouders meekijkt!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Lenny, wat fijn dat het werkt, succes!
    @Meilan, dat wordt een spannende dag voor jullie, succes vanavond!
    @Spirit, mooi gedaan met die namen, zo is haar broer altijd aan haar verbonden! Lekker dat je meisje het zo goed doet.

Ik ben daarnet gestript door de vk, afwachten of het wat gaat doen. Anders heb ik voor morgen een afspraak bij de gyn staan, met het verzoek tot eerder inleiden dan maandag, wanneer ik 42 weken ben. Aangezien ik alleen maar kan strompelen en op mijn zij liggen, wil niet al compleet uitgeput van de pijn de bevalling ingaan. Ik hoop maar dat het strippen aanslaat!

18. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Update,

Het is nu officieel morgen dat ze gaan beginnen. Vanmorgen om 10 uur gebeld en het is echt heel druk.
    Nou ja ik wacht liever een dag zodat ze genoeg tijd hebben dan dat ze geen goede zorg kunnen garanderen.
    We zijn de laatste dag lekker samen een beetje aan het pruttelen:D
    De hond hebben we gisteravond al naar mn zus gebracht, ze was zo onrustig beesten voelen het toch aan hoor.

Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen met de laatste loodjes, of je nu 9 dagen over tijd loopt, nog 2 weken moet of al bevallen bent:D
    Lees af en toe wel mee maar ben even teveel op mezelf geconcentreerd om te reageren op iedereen;)

19. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ze willen me iets geven, zodat ik wat kan slapen. Heb dat al enkele nachten niet meer gedaan. Omdat ik nog geen verweking is, krijg ik om 4u 's nachts een verwekingpil opgestoken. Het is dan de bedoeling dat ze morgen om 8u het echt gaan inleiden.

20. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Goedemiddag!

Meilan: veel sterkte en succes!

Kristel; ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt. Zeker als je lichaam je vaak in de steek heeft gelaten. Nu zie je er misschien tegenop en zie je het als falen van je lichaam...maar als je straks een gezond kindje in je armen hebt, denk je misschien wel; waar heb ik me zo druk om gemaakt? Nog even volhouden meid! Sterkte!

Ego: Net als gisteren gaat het rommelen af en aan... de druk op mijn schaambeen is nu wel continue aanwezig dus ik hoop echt dat het een keer gaat doorzetten. Het inslapen gaat slechter door brandend maagzuur, maar als ik eenmaal slaap, slaap ik ook uit! Dat is in ieder geval positief!

Deel Deze Pagina