@ maine balen dat het vals alarm was zeg @ olleke pb gehad? @ Shay veel succes meid @snuffel wat vervelend zeg. Balen dat je eigen gyn. nu weg is @ all wanneer draaien kindjes zich om? Hier ligt iemand in de box zich ontzettend te draaien en zioch druk te maken dat ze niet verder komt (arm zit in de weg )
gister hebben we Amber mee naar kunnen nemen dus nu begint het grote genieten. krijg in iedergeval nog kraamzorg t/m vrijdag ze heeft geregeld dat ik wat extra krijg omdat ik Amber nog haast niet heb aangelegd in het ziekenhuis dus dat moet nog even goed begeleid worden maar het gaat tot nu erg goed. met mezelf gaat het ook goed al moet ik er nu wel voor zorgen dat ik goed me rust pak omdat de afgelopen dagen erg vermoeiend waren in het ziekenhuis en heb nog last van de hechtingen.
Kristel: Ik vond het inwendige "gerommel"vandaag ook echt geen pretje... En die buikpijn heb ik ook maar volgens mij betekend het niks alleen omdat ze hebben lopen rommelen... Snuffeltje: ook al gestript vandaag bij mij is het ook zeuderige pijn al sinds dat gerommel dus denk niet dat het iets uitmaakt... Maar waarschijnlijk mag jij ook vrijdag voor inleiden nou dan weet ik dat iemand anders op dat moment hetzelfde doormaakt als mij haha Ollebolleke: Jaja bijna mijn dag maar jou dag komt toch eerder succes met alles...
@ ollekebolleke Veel succes vanavond!!! Ben erg benieuwd! @ Kirstel, hoe gaat het nu? vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, mits het natuurlijk aan het starten is! Lets hope so! @shay Voor jou ook spannend zeg, ben ook erg benieuwd wanneer het doorzet bij je, ik hou je in de gaten @ snuffeltje ze houden je wel bezig he, vind ook met een verstreken bmhals dat ze je niet kunnen laten lopen tot 42 wk, maar ik heb er vertrouwen in dat je kleintje zich daarvoor aandient! Zelf vandaag om de 10 min harde buiken, dit is mijn eerste kindje dus heb echt geen idee wat ik hiervan moet denken, ook menstruatiebuikpijn erbij en lage rugpijn, zeggen die harde buiken nou iets of zijn dit ' gewoon weer de welbekende gekmakende voorweeen?? Succes allemaal!!! Liefs
Zo, ik heb lekker even een middagdutje gedaan Heb nog steeds buikpijn en een heel beurs gvoel onderin en harde buiken steeds, maar ik denk niet dat t wat gaat worden hoor @Margrietje: Hehe, eigenlijk is het best gek dat je nu tegen het einde bij elk pijntje hoopt dat de pijn 10x erger gaat worden omdat t dan iets zou betekenen @Snuffeltje: Pff, zo zie je idd maar weer hoe dokters van mening verschillen altijd. Ik kan me daar zo aan ergeren! Helemaal nu je in principe een belofte hebt gekregen van je eigen gyn en dan zou iemand anders die jou helemaal niet kent jou even vertellen wat je wel en niet moet doen. Dan voel je je ook meteen niet meer op je gemak daar.. Ik hoop dat ze toch instemmen vrijdag hoor! *duim* @Ollebolleke: Balen dat je je zo onrustig erbij voelt, maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! het is niet niks wat er staat te gebeuren. Heel veel succes iig vanavond en ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig zal verlopen! @Shay: Ik heb idd ook heel sterk het gevoel dat de pijn die ik nu heb gewoon komt van het gefrunnik daarbinnen.. De baarmoedermond raakt er toch van geïrriteerd natuurlijk. Ik hoop iig dat t bij jou gewoon lekker effect heeft gehad en je heel snel je kleintje mag vasthouden @Jojo: Zoals je het beschrijft klinkt het helaas als die vervloekte voorweeën Maargoed, ik ben ook maar een leek he Ik heb dit nu al 2,5 week ongeveer en bij mij is alles aan t verweken en verstrijken, dus het is niet zo dat het helemaal geen nut heeft, alleen zou ik willen dat het wat sneller gaat! Ik hoop dat t bij jou wel volgens de boekjes gaat en het dus heel snel overgaat in ontsluitingsweeën @All: Ik weet niet waarom, maar sinds een paar dagen heb ik heel sterk t gevoel dat ik als laatste ga bevallen van de groep hier Ik hoop het toch niet, maarja, aan de andere kant.. Iemand moet de laatste zijn
@kristel Nee jij gaat niet als laatste bevallen! Ik weet het zeker, dat zal ik eerder zijn, mijn vlos had gister ook weer zo'n opbeurende opmerking, oh maar bijna alle vrouwen gaan bij hun eerste richting de 42 weken! grrr maar ik wil niet zo lang meer wachten!!!!!!! Laten we het maar zien, misschien gaan we vanavond ineens over op het echte werk, ik duim voor ons allemaal!!
*Doet even een bevallingsdansje voor iedereen die het nodig heeft* Ik hoop ook dat iedereen snel bevalt! Ik ga nu even eten maken > lekker spaghetti met heel veel geraspte kaas.. Hehe, dat is mijn troostvoer
Haha Kristel en Jojo ik denk dat ik als laatste ga bevallen.. Zullen we er maar geen wedstrijd van maken? Laten we maar alle 3 tegelijk bevallen, dat is veel leuker! Gisteren zei de vk nog tegen mij; het kan zijn dat ik deze week al aan je bed sta, maar het kan ook nog wel 3 weken duren... lekker opbeurend. Gelukkig kunnen we elkaar hier een beetje oppeppen! Liefs!
@ magrietje dat zei ze op donderdag ook tegen mij. De meeste vrouwen met een eerste kindje gaan atijd ruim over de 40 weken heen. En de dag erna begonnen de weeen Positief blijven oke
Ryanne: Ik blijf positief hoor! Maar ik merk dat ik me ga vervelen, nu ik al wat langer verlof heb..laten we het hopen dat het snel komt... we wachten maar gewoon af... meer kunnen we helaas niet. En in de tussentijd vermaak ik me nog wel met dvd's kijken, boeken lezen etc.
Ow meiden die nog moeten wat sneu dat jullie allemaal rommelen en zo zitten te wachten. Je wil nu ook zo graag de kleine vasthouden he als je er al zoveel om je heen ziet die geboren zijn. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes en zet em op als t begint. Lees echt met jullie allemaal mee. Binnenkort gaan we verder kletsen op t juli mama forum als iedereen geboren is! Liefs en succes!
*Breekt in* Heeft ollebolleke hier een buddy? Zo ja, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om de aug. mama's op de hoogte te houden. We zijn erg nieuwsgierig namelijk En van mij uit, de inmiddels bevallen mama's gefeliciteerd met jullie kleintjes en de meiden die nog moeten, ik leef met jullie mee (als net geen juli mama zijnde, volgens de kalender dan ) *breekt uit*
Hey dames, wat is dat nou Kom ik snel ff weer kijken geen nieuwe wondertjes Dames rommelde dames zet hem op!! De rest jajaja ik weet het maar jullie geduld wordt echt beloond Liefs loulou
Hallo allemaal... Ik stond op de lijst, maar nu niet meer geloof ik . Ik las regelmatig mee, maar kon niet altijd lang zitten en reageren. Wel wil ik even laten weten dat op 15 juli 2009 onze prachtige dochter Indy geboren is! Helaas toch weer een spoedkeizersnede geworden, toch knappen we verbazingwekkend snel op en ons 'kleine meisje' doet het geweldig! Ons 'grote meisje' Joya is een supertrotse grote zus! Voor alle dames die bevallen zijn... VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET VAN ELKAAR! Voor alle dames die nog 'mogen'... ZET 'M OP! En succes met de laatste loodjes!
@kristel: ja ga ik morgen zeker doen, ben toch wel benieuwd! *lees net dat ze heeft gerommeld vanbinnen... hopelijk haalt het wat uit. Krijg je altijd een vogelbekklem in je, of hoe doen ze zoiets eigenlijk?? *en ik denk ook iedere keer "kom maar met die pijn, zet door tjakkkaaaa!!!" hihi, ik piep wel anders als het eenmaal bezig is denk whaah* @maine: jammer hoor dat het nog niet verder is gevorderd. En ja ik houd mezelf steeds maar voor: nog maximaal 3 weken (en voor jou 2!) Dat is op een mensenleven niks he, al lijkt het nu eeuwen haha @shay: spannend hoor! wel leuk om te horen dat je al 1 cm ontsluiting hebt, wie weet komt het nu wel vanzelf op gang! @daphne: vind het wel heel goed van je dat je hier nog zo lekker meekletst! Mag best gezegd worden want volgens mij is het heel druk met zo'n kleine! Kan me wel voorstellen dat je weer verlangt naar een nachtje doorslapen.. zal er denk ik nog ff niet van komen, maar wie weet slaapt hij binnenkort beter door @drukkend gevoel: ik heb het idee dat mijn bekken elk moment uit elkaar kan vallen. Ook superrugpijn, heb ook veel te veel gedaan vandaag... ben nog ff met mijn mams gaan winkelen jeetje dat is niet aan te raden! haha maar wel gezellig! @snuffel: vervelend dat die vervanger er heel anders over denkt. hopelijk luistert deze toch goed naar je, jij weet wat je prettig vindt! @ollebolleke: snap het wel hoor dat je de bibbers hebt. Ik bedoel, het is ook spannend, of het nu de 1e of de 10e keer is... @jojo: hier ook zulke voorweeen gehad, bij de een is dat echt het begin en bij de ander (ook bij mij) alleen maar voorwerk. maar goed, het is altijd spannend!! @ryanne: kijk dat willen we horen!! positiviteit mijn vlos zei precies hetzelfde: meis het kan elk moment maar reken er gewoon op dat het nog weken duurt dan valt het altijd mee (al kan ik me daar niet helemaal in vinden haha) enne: ik doe niet mee aan de wedstrijd wie wordt de laatste, dat ga ik niet over me afroepen hoor hier vandaag leuke dag gehad, zoals ik al zei teveel gedaan (gewinkeld en gepoetst) maar voel me op zich wel ok! rugpijn en bekkenpijn zijn wel te verwachten in deze termijn. Wel grappig: in elke winkel vandaag zei minstens 1 van de verkoopsters "oh wat heb je een mooie ronde buik!" hoever ben je al? en als ik dan zei dat ik volgende week was uitgerekend rolden hun ogen bijna uit hun kassen ik moet ook zeggen, zie er zwanger uit en heb een flinke bolle toeter, maar voor de rest zie ik er amper uit als hoogzwangere! vind dat wel leuk om te horen, dat ik mooi zwanger ben dat geeft de burger moed
Hallo allemaal! ff niet alles terug gelezen maar las dat ollekebolleke mss gaat voor het inleiden en dat ze mss binnekort bevalt veel succes alvast! Hier zitten we bijna al een week 24 uur per dag op vanwege het huilen van quinn..we wilde ookal naar de osteopaat gaan donderdag daar ook een afspraak gemaakt want we krijgen hem op geen enkele manier stil. Via het forum tips gekregen en eentje ervan was inflacol te gebruiken...bij de vorige fles hebben we dit gebruikt en hij slaapt nu al 2 uur aan een stuk 10 uur krijgt ie zn volgende fles als het dan toch helpt dan bel ik de osteopaat af en heb ik eindelijk mijn wondermiddeltje gevonden Degene die in de tussentijd nog zijn bevallen. Gefeliciteerd! sorry heb ff niet de tijd gehad om alles te lezen zit meer met Quinn op de arm....de arme schat
* eerste sms van ollekebolleke * eerste pilletje gehad. 2 cm. ontsluiting maar baarmoederhals nog stug. Nu maar afwachten * einde *