Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De-spruit-is-er-uit-lijst van de juli 2009 mama's.

Bevallingslijst:
    03 juni Sven, 2630 gr, 49 cm, 34+4, zoon van Kelly, 26 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (11 juli)
    03 juni Isis, 2510 gr, 46 cm, 34+6, dochter van Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (9 juli)
    14 juni Roan, 2395 gr, 35+3, zoon van Loel, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    17 juni Emma Aruna, 1990 gr, 34+4, dochter van Debby82, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    18 juni Bob, 3222 gr, 36+2, zoon van Pooh69, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    24 juni Amy Antonia Louisa, 3110 gr, 37+0, dochter van daisy28, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, FV, (15 juli)
    26 juni Liv, 38+0, dochter van LindaS, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (10 juli)
    26 juni Megan, 38+2, dochter van Andrea83, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    27 juni Ty Jela, 2785 gr, 49 cm, 38+0, dochter van Ilona19, 20 jaar, 1e kindje, ZKH (inleiding), BV, (11 juli)
    27 juni Lucas, 3110 gr, 49 cm, 38+5, zoontje van Sucre, 29 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    28 juni Adrijana, 3050 gr, 50cm, 38+6, dochter van Bubica, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    29 juni Noah, 38+0, zoon van Sanneke1982, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (12 juli)
    30 juni Sid, 2685 gr, 45 cm, 39+4, zoontje van Daphne B, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    02 juli Quinn, 3230 gr, 50 cm. 38+0, zoon van Mamabeer, 3e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    02 juli Yannick, 4200 gr, 39+6, zoontje van Robine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH,BV, (4 juli)
    04 juli Frederique Anna, 3530 gr, 50 cm, 39+1, dochter van Ryanne, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (10 juli)
    04 juli Logan William, 3440 gr, 38+4, zoon van Gyino, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    06 juli Elin Charlize, dochter van Sunshine 82, 26 jaar, 1e kindje, ZKH
    06 juli Dane, 3390 gr, 51 cm, 39+5, zoon van 00Wendy00, 27 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (8 juli)
    06 juli Damiën, 3164 gr, 48 cm, 40+0, zoon van Jodi1981, 27 jaar, 1e kindje, thuis, BV, (6 juli)
    07 juli Ilja Lena, 41+0, dochter van Dommel, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (2 juli)
    07 juli Rielena Deborah Melody, 3025 gr, 50 cm, 40+0, dochter van Duimelijn, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    07 juli Julie, 3020 gr, 48 cm, 38+5, dochter van Miffy77, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, FV, (16 juli)
    08 juli Frank, 3465 gr, 49 cm, 41+0, zoon van Deetje, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    08 juli Laiss, dochter van Sabbe, 27 jaar, 4e kindje, ZKH, FV (8 juli)
    08 juli Collin Frans, 4640 gr, 56 cm, zoon van Kuidebokibi (junimama, staat niet op de lijst) ,
    08 juli Damian, 2805 gr, 40+2, zoon van Roozjuh, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV
    08 juli Amber, dochter van Wbpepe, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (16 juli)
    08 juli Juulz, 2870 gr, 47 cm, 40+3, dochter van Loulou79, 29 jaar, 3e kindje, thuis, BV, (5 juli)
    08 juli Janiek Gusta, 3840 gram, 37+4, dochter van Aurelie, 34 jaar, 2e kindje, ZKH, FV (25 juli)
    09 juli Dinja, 3560 gr, dochter van Carla1980, 29 jaar, 2e kindje, thuis, FV, (11 juli)
    09 juli Iris, 3940 gr, 52 cm, 41+2 dochter van Ani, 23 jaar, 1e kindje, thuis, BV (02 juli)
    09 juli Beaudine Isa-Lena Indra, 40+3, dochter van Brennie888, 28 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (6 juli)
    09 juli Kilian, 3150 gr, 37+3, zoon van Phoobear, 31 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (27 juli)
    10 juli Priscilla Diana, 3270 gram, 51 cm, 40+0, dochter van xMamaDianax, 24 jaar, 2 kindje, thuis, BV, (10 juli)
    10 juli Marissa Nicole, 2860 gr, 50 cm, 37+3, dochter van Spirit70, 39 jaar, 2e kindje, ZKH, (28 juli)
    10 juli Celene, 3250 gr, 51 cm, 40+5, dochter van Passie83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (5 juli)
    11 juli Jasmijn Hanne vera, 3575 gr, 52 cm, 41+3, dochter van Mona Lisa Smile, 32 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (1 juli)
    11 juli Lindsey Jannke Meit, 3710 gr, 48 cm, 39+4, dochter van Sabientje28, 28 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, (14 juli)
    11 juli Thijmen, 3120 gr, 49 cm, 38+3, zoon van Shira83, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV (22 juli)
    12 juli Kyan, 3490 gr, 49 cm, 41+1, zoon van Kaatje80, 29 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (4 juli)
    12 juli Thijmen, 3560 gr, 50 cm, 40+1, zoon van Tijgertje23, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (11 juli)
    12 juli Runar, 4345 gr, 40+5, zoon van LadyC, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, fles, (7 juli)
    13 juli Senna Rosalie, 3620 gr, 51 cm, dochter van Patries81, 28 jaar, 2e kindje, thuis, BV, (14 juli)
    14 juli Ishaaq, 39+1, zoon van Naamgebruiker, 26 jaar, thuis, BV, (20 juli)
    15 juli Maddox Nathan Koster, 3330 gr, 40+4, zoon van Lennylenn, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (11 juli)
    15 juli Amber Esmee, 3010 gr, 49 cm, 40+3, dochter van Cuna1, 35 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (12 juli)
    15 juli Indy, dochter van Moppies, ZKH
    16 juli Arthur Merlijn Levi, 3230 gr, 39+3, zoon van Mouschy, 31 jaar, 3e kindje, ZKH, BV, (20 juli)
    16 juli Ziva, 3068 gr, 50 cm, dochter van Meilan, 26 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (25 juli)
    16 juli Luc, 4750 gr, zoon van Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZKH, BV, (06 juli)
    16 juli Jochem en Madelief, 3065 en 2645 gr, zoon en dochter van Dolfijn, ZKH
    18 juli Sophie Elise Mariel, 4300 gr, 39+3, dochter van Lotuss, 41 jaar, 4e kindje, thuis, FV, (22 juli)
    18 juli Mia Melody Jacqueline S., 2840 gr, 39+5, dochter van Melmel, 19 jaar, 1e kindje, ZKH, BV, (20 juli)

Er zijn al 24 jongetjes geboren.
    Er zijn al 31 meisjes geboren.

Uitgerekende datum:
    10 juli DvS, 24 jaar, 1e kindje, ZKH, FV

13 juli Kate77, 32 jaar, 2e kindje, thuis, BV,

15 juli Daantje27, 1e kindje, ZKH, BV

20 juli Smallville, 33 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    20 juli Shay01, 23 jaar, 1e kindje, ZKH, FV,

21 juli Maine, 32 jaar, 2e kindje, ZKH, BV,
    21 juli Mazz, 22 jaar, 1e kindje, BV,

22 juli Fedi, 28 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    22 juli Safiya, 29 jaar, 4e kindje, thuis, BV
    22 juli Diantje82, 26 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

24 juli Snuffeltje, 35 jaar, 4e kindje, ZKH, BV,

25 juli Jojo23, 23 jaar, 1e kindje, thuis, FV

26 juli Nelizzz, 27 jaar, 2e kindje, thuis, BV,
    26 juli Margrietje, 27 jaar, 1e kindje, thuis, FV,
    26 juli Minime, 33 jaar, 1e kindje, ZKH, BV
    26 juli 1986Fleur, 23 jaar, 2e kindje, thuis, BV

27 juli Kristel86, 22 jaar, 1e kindje, thuis, BV,

29 juli Nicole84, 24 jaar, 1e kindje, thuis, BV

31 juli Vlekkengek, 25 jaar, 1e kindje, ZKH, BV,
    31 juli Kimvnb, thuis, BV,
    31 juli Ollebolleke, 38 jaar, 4e kindje, ZKH, BV

De Buddylijst van de juli-mama's:

Debby82 - Wbpepe - Robine
    Kaatje80 - Sucre - Tijgertje23
    Loulou - Spirit70 - Deetje
    Kelly - Mamabeer
    Diantje82 - Cimu27
    Dommel - Daphne B
    Gyino - Sunshine82
    Ilona19 - Fedi
    Meilan - Ryanne
    Pooh69 - Emma29
    Snuffeltje - Nicole84
    Roozjuh - Lennylenn
    MLS - Sabientje28

Er worden nog 7 jongetjes verwacht.
    Er worden nog 10 meisjes verwacht.
    Van 6 kindjes weten we het geslacht pas bij de geboorte.

Indy, Jochem en Madelief toegevoegd.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Sucre, thanks voor je verhaal!

Ik heb dit namelijk ook wel! Als Liv loslaat, dan spuit ik haar hele gezichtje onder! En ook zij moet zo ontzettend snel slikken, dat ze zich ook vaak verslikt! Ook is ze best snel klaar met drinken, dus misschien is dat ook een teken! Verder heeft zij geen spuitluiers, maar laat ze ook veel scheetjes..

Misschien moet ik het ook maar eens proberen!

Onze prinses is vandaag wel weer voorbeeldig hoor! Lekker veel slapen en weinig gehuild! Helaas heeft Liv geen huiluurtje en zijn haar krampjes altijd op een verschillend tijdstip.. Vreemd he?! De ene keer s nachts, de andere keer overdag en soms ook helemaal niet..

Ach ja! Vanaf 6 weken schijnt het minder te worden, daar verheug ik me stiekempjes toch wel op! Dan schijnen ze zichzelf ook wat beter te kunnen vermaken, merk nu wel dat ik gesloopt ben als zij in de weer is, kan haar dan moeilijk alleen laten! Hebben jullie daar ook last van?

xxx

3. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi allemaal,

Gefeliciteerd 'nieuwe mama's' :D!!!

Vandaag weer een normale controle gehad. Alles is goed.
    Geen zorgen voor wat betreft het bruinverlies enzo.
    Komende dinsdag weer op controle en ook een ctg-scan.
    Verder vanmiddag eens lekker wezen shoppen en daarna met z'n tweetjes lekker uit eten geweest. Gewoon lekker spontaan.
    Voelde me echt goed vandaag, maar ben nu wel moe.
    Vorige keer was dat dé trigger, want toen braken 's nachts de vliezen en werd onze dochter 12,5 uur later geboren, dus wie weet ;).

Ik ga eens lekker vroeg m'n bedje opzoeken en weer proberen die hoogte te overwinnen :D. Lekker nog even een boekje lezen en dan slapen.

Trusten allemaal. Hoop dat iedereen toch weer eens een goede nachtrust heeft.

Tot morgen.

Gr,
    Maine

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ben wel een beetje jaloers op diegene die te veel melk hebben. Ik red het net niet met kolven om alles BV te geven. Ik geef 1 tot 2 flesjes HA erbij. Ze krijgt tussen de 80-100 cc. Drinkt het altijd op.

@lindaS: ik ben ook steeds bezig met Isis als ze wakker is. Ze kan wel ff alleen in de box liggen kijken om zich heen, maar huilt alweer snel.

Isis huilt veel overdag en wil alleen bij mij slapen, meestal in de draagdoek of in de maxi-cosi. Dus moet gewoon de hele dag op pad gaan :) Wordt er soms wel moe van. Voordeel is wel dat ze 's nacht goed slaapt. Komt 1 keer tussen 3 en 5 uur. Ik voed ook op verzoek, maar er zit toch wel al een ritme in. Zit al op 7 voedingen.

Ben benieuwd wanneer ze wat aktiever gaan worden. Weet het al niet meer van de eerste. Het nadeel is dat ik waarschijnlijk ook nog rekening moet houden met het feit dat ze te vroeg geboren is.

5. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hallo Meiden,

Het is inmiddels een week geleden dat ik voor het laatst ben ingelogd. Er is ontzettend veel gebeurd. We zijn de trotse papa en mama geworden van onze zoon Bart.
    Hij is 17 juli geboren dmv een keizersnede en woog 3310 gram.
    Het is allemaal anders gelopen dan we vooraf gehoopt hadden en het was een zware bevalling. Maar zijn dolblij dat hij gezond is en 10 teentjes en vingertjes heeft:D
    We hebben nog 4 dagen in het ziekenhuis gelegen maar mochten maandag gelukkig naar huis. Hier is het nog wennen aan ons nieuwe leventje als gezin en vooral rondom de voedingen liep het heel stroef. Maar misschien dat ik daar later op terug kom. Nu is het vooral herstellen en de dagen vliegen voorbij met de gewone dagelijkse dingen, vaak achter de pc lukt niet meer. Ik zal proberen af en toe in te loggen.

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo mama's en rommelende meiden!

ff ego, gisteren vanaf 20:00 om de 4/5 min weeen gehad, hielden alleen geen minuut aan, vlos gebeld en ze gaf aan dat ik terug moest bellen als ze dat wel deden. Ben toen maar gaan slapen, of eigenlijk heb geprobeerd te slapen maar dat viel niet mee, echt heel pijnlijk waren ze niet, het was nog te doen maar lekker is anders.
    Dus 1000x wakker geweest en vanmorgen was alles weer afgezakt :(
    Hele dag om de 5 min harde buiken gehad, en nu begint het weer terug te komen. Vanmiddag weer vlos gebeld, mocht even langskomen, ze heeft me onderzocht en heb nog geen ontsluiting, wel is de baarmoedermond zacht en verweekt, houd dit in dat het niet lang meer duurt??? Zeg dat het waar is please!!!:$

Ik kan gewoon niet meer wachten om m'n meisje te zien en vast te houden...
    Hebben jullie lang met een zachte baarmoedermond rond gelopen en met stevige voorweeen zonder dat er verder iets gebeurde?

Liefs Jojo

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Jep.. Al 2,5 week en er gebeurt nog steeds niks.. Ben nu via een homeopaat met iets bezig in de hoop dat de voorweeën krachtiger worden en dus overgaan in echte weeën, maar kan nog niet zeggen of het werkt ;)

Hoop voor jou dat t niet zo gaat als bij mij, want het is echt slopend!

8. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond dames,

ik probeer wel zo veel mogelijk te lezen maar op iedereen te reageren gaat niet.. lindsey wil overdag alleen bij ons op de arm liggen

voedingen .. ik voed haar meer op verzoek en ze krijgt dan tussen de 100cc en de 120cc wat ze op kan.

nacht komt ze ook ze is gewoon heel erg hongerig ze heeft daar ook voeding voor hongrige babys...

dolfijn gefeliciteerd met jullie tweeling en geniet ervan

meiden ik ga weer ga lekker naar bed nu

9. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi allemaal

heb hier al tijden niet gepost, ben erg druk met een puberende peuter...

gefeliciteerd met alle nieuwe baby's! Heb prachtige foto's voorbij zien komen!

Ben nog steeds aan het wachten, ben nu 41.3 weken.....straks weer naar zh voor overtijdscontrole . Het wordt nu toch wel eens tijd dat er schot in de zaak komt...

10. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames!

@ sucre, ow dat is ook vervelend! Hoop dat het zich snel een beetje aanpast voor je. Rustig aan meis.... KNUFFFFFF

@Shira83, fijn dat Thijmen nu eindelijk aan het aankomen is :)

@Wendy, fijn dat alles goed gaat daar :) Volgens mij moet je een echte voorkeurshouding wel in de gaten houden. Heb je al eens geprobeerd om hem andersom in het ledikantje te leggen? (ondersteboven zeg maar)
    Mijn zus heeft met haar kleintje ook lang gesukkeld, maar het is helemaal goed gekomen hoor. Bij het CB hebben ze ook vast tips om het te doorbreken :)

@Dolfijn en mannetje, Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en dochter en wow, wat een geweldige mooie gewichten!!!!! Ontzettend leuke namen ook :)
    Hoop dat je snel hersteld en dat jullie natuurlijk heerlijk genieten van deze twee wondertjes :D

@Linda, wat een lieverdje is Liv! ***ik vond de eerste weken ook altijd het zwaarst, alles aanpassen op een nieuw leventje. Toch net als je denkt, komt het nog goed? dan zul je zien dat het beter gaat!!!! KNUF***

@Nicole, leuk voor je collega, nu jij nog!
    En heeft je zoon goed gezongen? Groep 7 al.... hier gaat de jongste naar groep 3, ik vind het al zo snel gaan :)

@Maine, dat klinkt als een heerlijk ontspannen dagje! Hoop dat je lekker hebt geslapen of al druk aan het bevallen bent hahaha

@Nynke, het zal inderdaad verschil maken, de weken die ze te vroeg geboren is! Gelukkig zit er wel een beetje een ritme in inmiddels.

@Mini me, en wij maar denken dat er geen beebs geboren werden :D
    Jij en je mannetje heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bart
    . Hoop dat je snel hersteld en lekker kunt genieten!

@Jojo, ik zou willen dat ik kon zeggen dat het dan niet lang meer duurde, hier is het helaas niet zo. Ik heb al langer last van weeen en harde buiken, baarmoedermond is ook volledig verweekt en verstreken en ik heb 1 cm ontsluiting. Toch vordert er niks :( Nu was dit bij mijn ander kinderen ook zo, en ik wordt dan ook ingeleid morgen als er plaats is.
    Maar goed, het kan ook zomaar doorzetten en beginnen!!!!!
    Geen zekerheid, maar het kan dus alle kanten op, succes meis. KNUFFFF

@Kristel, hoop dat het snel gaat werken hoor! ***ik duim nog steeds***

@Sabientje, ook al zo lekker druk met je kleintje... Lekker genieten ook hoor!

@Martine, dat valt niet mee he! Hopelijk duurt het niet lang meer voor je!

Ego. Gisteravond het nieuwe zwembad opgezet, zodat dat klaar is als het weer warm wordt voor de boys. Alles is hier verder aan kant, dus als we morgenvroeg bellen kunnen we ook met een gerust hart vertrekken :)
    Ex-man was gisteren nog aan het bellen, of hij de kinderen niet moest opvangen enzo... Puur uit nieuwsgierigheid ben ik inmiddels achter. Ik heb helaas weinig behoefte aan hem als eerste aan mijn kraambed, dus de kids zijn lekker bij oma. Ze wilde ook niet weg, want ze kijken zo uit naar het moment dat ze hun kleine broertje kunnen zien!
    Het heeft gisteren overdag heftig gerommeld, dus ik hoop dat het voldoende is voor morgen om de inleiding door te laten gaan. (voelt toch alsof ik moet bewijzen dat ik er klaar voor ben bij deze andere gyn)
    ZOmeteen nog even een bloemetje voor de juffen halen, voor de laatste schooldag morgen en wat tijdschriften om de tijd door te komen :)
    Het begint inmiddels aardig te kriebelen.
    Beebje is ook een stuk rustiger nu, alsof het stilte voor de storm is!

Owww en nog niks van Ollebolleke, wat heb ik met haar te doen!!!! Hoop zo dat ze gewoon kan bevallen!!!!!!!

Liefs

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Pff...die kleine meid van mij is 's nachts zo bezig!
    Ze slaapt de hele dag prima maar vanaf een uur of tien, na haar voeding begint ze tot een uur of drie.. ze krijgt flesvoeding en we zijn nog aan't opbouwen maar ze lijkt onverzadigbaar, blijft onrustig en een speen helpt ook niet. Heb echt het idee dat ze vreselijke honger heeft, zelfs net na haar fles. Zuigbehoefte is meestal wel te bevredigen met en speentje. Maar volgens de verloskundige en kraamhulp mag ik haar wel iets meer geven maar niet te veel ineens. Anders zouden haar darmpjes het nog niet aankunnen door de flesvoeding. Ik heb dit met m'n andere kinderen eigenlijk niet gehad. Wie van jullie geeft flesvoeding en herkent dit ook?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

Pff, ik ben kapot, heb bijna niet geslapen en constant nog last van harde buiken en krampen.. En nu doen mn darmen ook nog eens gezellig mee.. Blegh.. Dat t eens doorzet!

Heb ook echt even geen puf om terug te lezen... :)

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @ollebolleke: meis, ik hoop dat je inmiddels toch wel bent bevallen... sterkte en anders gefeliciteerd!

@minime: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bart!!

@jojo: hier ook al een aantal dagen (sinds zondag) Mijn verlos zei dat het kindje eraan toe moet zijn, dus blijkbaar is dat ook bij mij nog niet zo.... Ze vroeg wel of ik nog kon slapen en gelukkig heb ik ze niet elke nacht maar ook wel eens overdag. Anders had ze misschien al
    wel willen strippen.

@snuffel: was een hele leuke musical! hij deed goed mee, is echt zo'n stoere vent. Kan het ook bijna niet geloven dat hij volgend jaar al naar groep 8 gaat. Ik zeg altijd: straks heb ik 2 pubers tegelijk, 1 peuterpuber en 1 echte haha Hopelijk heb je nu snel je kleine in je armen en gaat het eens goed doorzetten (en mag je ingeleid worden)

ego: vannacht vreselijk geslapen, eigenlijk bijna niet dus... geen harde buik te bekennen maar oei wat lag ik over alles na te denken. Ga nu dus maar even terug mijn bedje in.

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Lotuss... geen ervaring mee helaas, maar wel heel vervelend voor jullie! KNUF

Kristel, Kom op meis, dat het maar eens doorzet nu! Dikke knuffel ook voor jou!

Nicole, heerlijk om dat zo trots te zijn he :)
    Hier ook weer niet geslapen hoor...zucht... begin ook gewoon echt brak te worden daarvan. Ik had nog geen wallen, maar nu vind ik mezelf er toch niet bepaald fit uitzien hihihi.
    Ik hou je op de hoogte als ik morgen kan komen naar het ziekenhuis, als je het goed vind!
    Nog ff lekker dutten jij... ik ga nog even de laatste was wegstrijken en draaien :D

15. * buddynieuws *

Ollebolleke is gister om 21.29 bevallen van een gezonde dochter Lupe.
    Ze weegt 2990 gr.
    Heftige bevalling geweest maar nu is alles prima

* einde buddynieuws *

16. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Goedemorgen!

He Kristel wat vervelend.. maar zou het nu dan toch is door gaan zetten? Ik hoop het voor je! Hou je haaks!

Snuffeltje: Voor jou nu ook wel spannend... Ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen over het inleiden.

Minime: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan!

Ollekebolleke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan en hopelijk knap je snel op!

Jojo: Ik hoop voor je dat het doorzet!

Ego: Hier alles rustig.. zo waar goed geslapen! :)

Allemaal: Een prettige dag toegewenst!

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Ollebolleke en mannetje, heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lupe! Het heeft lang geduurd, maar hoop dat alles goed is gegaan! Kom lekker rustig bij en geniet van jullie meisje :D

Margrietje, lekker dat je goed geslapen hebt!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Good morning ladies!

Ollebolleke, gefeliciteerd met jullie dochter Lupe. Doe het rustig aan en geniet van je kleine meis.

Mini me, gefeliciteerd met jullie zoon Bart. Geniet van hem en elkaar!

Kristel, soms kunnen je darmen je baarmoeder prikkelen. Ik had de nacht dat de echte weeën begonnen enorm last van diarree. Hopelijk zegt het bij jou ook iets!

Margrietje, wat fijn dat je goed hebt geslapen.

LindaS, ik ben ook veel met Lucas bezig als hij wakker is. En dat is in principe zowat de hele dag, vanaf 12 uur s'ochtends, tot wij naar bed gaan.

Snuffeltje, ga nou eens gauw bevallen jij! :D Of wacht je tot morgen tot hopelijk de inleiding.

Lotuss, hoeveel voeding krijgt je kleine nu? Als ze zo hongerig blijft, zou ik haar zeker ook wat meer geven hoor. Kijk eerst eens of 20 ml genoeg is. Eventueel nog aanvullen met 20 ml. Wij leggen allemaal regels op voor baby's, maar elk kindje is anders en elk kindje heeft andere behoeftes.

Martine, hopelijk gaat er bij jou ook gauw iets gebeuren! Duurt wel lang zo. Maar je baby vindt het blijkbaar nog erg leuk in je buik.

Jojo, ik heb ook lang gerommeld en volgens mij was mijn baarmoedermond ook al verweekt en zo. Maar voor het echte werk begon, heb ik toch een paar weken moeten wachten.

Vannacht super geslapen. Lucas kreeg om 4.15 uur zijn eerste nachtvoeding en daarna om 7.30 uur weer. Was papa ook erg blij mee.

Vanochtend naar de bakker. Ritje van 10 minuten. Ik vond het wel erg sneu om Lucas daarvoor wakker te maken. Gek hoor, dat je niet zo maar snel even weg kan. Het leven is nu zo anders. Maar ik geniet er echt van.

Weet je wat zo leuk is, als Lucas wakker wordt en ik kom bij zijn bedje, dan stopt hij al met huilen en is hij zo blij dat ik er ben. Nog even en hij lacht echt. :)

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Sucre, hihi... grappig is dat he, dat je niet zomaar de deur achter je kunt dichttrekken nu! Lekker nachtje geweest voor jullie, meer van die kan je wel gebruiken :D

En jah, ik wil wel bevallen hoor! Maar ben nog volop bezig hier in huis (en tussendoor hier alles bijhouden hahaha)
    Heb een enorme druk van onder en mijn schaambeen is echt killing nu! Waggel weer aardig, maar ja, toch maar even doorgaan hoor.
    Ik gok maar op morgen, geloof niet dat het vanzelf gaat beginnen hoor ;)
    Als ik morgenvroeg niets post, dan ben ik dus naar het ziekenhuis :) Ik hou Nicole dan wel op de hoogte van alles.
    (wel heerlijk weer om te bevallen, de regen valt al de hele morgen met bakken naar beneden!!!!!)

Liefs

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Snuffeltje, beter dit weer dan de 30 graden die ik had met de bevalling. :D Heerlijk die regen, tikt zo lekker tegen de ramen en daar word je zo lekker soezig van.

Net een bestelling geplaatst bij Babypark voor een campingbedje en een wipstoel. Vanaf welke leeftijd mogen kindjes eigenlijk in een wipstoel?

Deel Deze Pagina