Lieve foto's zeg! Valt me trouwens op dat mijn meisje echt al zwaar en groot is voor haar leeftijd! CB vond het ook groot voor een meisje die twee weken te vroeg was! Nu is mijn vriend 2.05 m, zou zij ook zo lang worden..? Hahahaha! xxx
Ryanne, leuke foto's! Een kindje moet minimaal ongeveer 150 gram aankomen per week. Dus die 500 gram in 3 weken is prima! Lucas komt nu 300 gram per week aan. Gaat wel erg snel zo. Roozjuh en Robine en evt andere meiden die gaan vliegen in sept met de kleine, tell me more. Wij willen ook graag gaan. Hebben jullie tips of ideeën? Wat wel en niet mee? Alles is welkom. Ik zou nl ook nog wel even weg willen, maar iedereen in onze omgeving verklaart ons voor gek om met een kleine op stap te gaan. Ik hoef toch niet per ce in NL te blijven? Zelf houden we enorm van reizen dus...
Wij nemen kinderwagen mee mét reiswieg, dat is dan meteen t bedje voor snachts en is handig als je dagje weg gaat, dan kan kleine overal slapen. weet niet of je fv geeft, ik wel, en wij nemen van die nutrilon kant-en-klaar pakjes mee. mc nemen we niet mee, die huren we daar waar we de auto huren. oja als je gaat boeken, bel die maatschappij! en zeg dat je baby heb en een speciale plek in vliegtuig wil. dan zit je vooraan in een rij met dat extra beenruimte, en dan krijg je een bedje ofzo voor je uk. als je verder nog vragen heb geef maar een gil! je mag ook pm sturen oja! als je zo'n combi wagen heb, laat hem op schiphol sealen!!!!! ze gooien met koffers en al helemaal met kinderwagens, t boeid ze echt niet of t stuk gaat. mijn pa werkt bij KLM en weet er alles vanaf. combi wagen mag namelijk niet mee vliegtuig in, die moet naar het ruim. Laat het in 1 pakket sealen (frame + reiswieg) kost maar paar euro maar dan komt alles wel (hopelijk) heel en compleet aan
View attachment 6895 Hier is Liv nog wat jonger! Hihi! Binnenkort gaat mijn vriendin een fotosessie doen met haar! Leuk!
@Jojo23, pracht van een dochter!!! Proficiat!!! Ik heb afgelopen dagen veel aan je gedacht, maar geen tijd gehad om te surfen op internet. Geniet er met volle teugen van want het gaat zo snel. Wanneer mag je het ziekenhuis verlaten? Ik ben vandaag naar gyne geweest en heb 1cm ontsluiting, volgende week donderdagavond ga ik binnen in ziekenhuis voor inleiding. Zodat onze baby op 7/08/2009 geboren kan worden, de inleiding is uit voorzorgsmaatregelen gezien de voorkennis van ons eerste kindje. PS: ik heb je mailtje niet ontvangen betreft geboortekaartje, stuur je het me nog eens door? Liefs Lentel
Lentel; Spannend hoor! Nog even geduld en jullie hebben een wondertje in jullie armen! Ik leer mijn dochter steeds beter kennen! Ze was net klaarwakker en had haar naast me op het voedingskussen gelegd (met een hoes eromheen hoor). Gillen en krijsen totdat ik haar oppakte! Nu heb ik het kussen ietsje overeind gezet en madame was meteen stil en ligt nu te slapen als een roosje! Hihi! Ze wil gewoon niet helemaal plat op haar rug liggen! xxx
Hey allemaal! Hoe gaat t hier met iedereen? Nog dames bevallen? Ik hoop zo dat de dames die nog moeten snel aan de beurt zijn, echt waar! Het is zo geweldig om eindelijk je kleintje in je armen te mogen houden, dat kan je je gewoon écht níet voorstellen als je t nog niet meegemaakt hebt, hoeveel impact dat op je heeft.. Echt... Wauw gewoon! *word even sentimenteel/emotioneel * Hier gaat t een stuk beter al! Ben sinds vandaag van de Diclofenac af en ben vanmiddag echt begonnen met borstvoeding geven! Yentle is best een driftkikker en wordt heel snel boos als het niet snel genoeg gaat, dus wat dat betreft moet ik echt een boel geduld hebben met haar, maar het gaat steeds beter (heb nu 3x gevoed...) Ik heb wel een tepelhoedje nodig erbij, maar dat is alleen maar in ons voordeel, want zo hebben we geen last van tepel/speen-verwarring! (Ze heeft de afgelopen dagen flesvoeding gehad en ik wil natuurlijk ook nog wel eens afgekolfde melk geven) Nouja, ik hoop dat ik gauw weer écht mee kan kletsen hier, heb ik nu gewoon nog geen puf voor.. Ben benieuwd wanneer we allemaal over mogen naar een nieuw topic! Fijne avond allemaal!
Roozjuh en Sucre: Hier ook dan de wandelwagen mee en niet de MC. Gaan dan toch all inclusive dus hebben geen autostoeltje nodig. Verder ook fv dus makkelijk voor onderweg. Als we daadwerkelijk gaan dan is een eigen matrasje ook lekker voor in een eventueel ledikantje daar. Vaak hebben ze op vakantieadressen bedjes met van die smerige plastic hoezen eromheen(zweten dus!). Met Jill vlogen we voor t eerst toen ze 8 mnd was, 9/10 weken met Yannick is wel vroeg, maar volgens mij makkelijker ook. Hij slaapt toch de hele dag en heeft niks nodig behalve flesje, luiertje en liefde. Nou ja, eerst maar eens kijken of mn man vrij kan krijgen voor we echt enthousiast gaan worden maar denk t wel hoor, begin sept.
Hoi Meiden, Maandag 27 juli heb ik nog een bericht gestuurd dat ik gestript was en dat ik dacht dat het niets zou helpen. Het tegendeel is waar, ik ben die avond om 23.12u thuis bevallen van een prachtige zoon NOAH! Hij woog 3540 gram en is 50 cm lang... De bevalling is reuze mee gevallen. Liefs Fleur
@ryanne emma is deze week in 1 week wel 400 gram aangekomen, maar ze heeft dan ook wel wat in te halen! Emma is hier al de hele dag wakker. Ze heeft alleen tussen 12 en half 3 geslapen even van 5 tot 6 in de wandelwagen. Ze wil ook niet neergelegd worden want dan gaat ze huilen. Pfff wat een moeilijke dag. Ik hoop echt dat ze dan vanavond wat langer doorslaapt dan 3 uur want ik wordt er helemaal gek van. Ze krijgt nu 7 of 8 voedingen van 120 ml... en nog wil ze om de 3 uur eten, wordt er gek van.
@spirit,wat een prachtige dochter hebben jullie zeg *smelt* en wat lijkt ze op nick,heel veel geluk toegewenst!!