Hallo, Wat een heerlijk weer hé 8)! Ben er lekker met de wandelwagen erop uit geweest, heerlijk. Maar wat gaat een dag snel met zo'n kleintje..... Qua nachten mag ik al helemaal niet klagen, me meisje slaapt al heerlijk door. Ze komt om 22.00 voor de laatste fles en meld zich pas rond 6.00, echt heerlijk. Ik baker haar wel in 's nachts want ze is heel onrustig met haar armen in d'r slaap. Ik doe het ook met een hydrofiele luier zoals Sucre het omschreef, werkt echt monster !
Sucre: Ze heeft 2 uurtjes geslapen toen werd ze wakker d'r luier verschoond en op den duur wilde ze natuurlijk voeding dus gegeven en heb d'r op me benen gelegd zodat ze zeg maar zat omdat ik dan het idee heb dat het wat beter zakt... Ze viel na 60 cc al in slaap dus lekker laten doen en nu ligt ze heerlijk te slapen...
Pooh en Gyino: dat klinkt heerlijk dat onderwijs! En Pooh jij hebt het helemaal relaxed gepland. Misschien moet ik mij maar laten omscholen. Ik geloof dat de meeste van jullie 3 dagen gaan werken. 4 is ook best veel. Ik heb dat bij nummer 1 wel gedaan, maar helaas mag ik mijn functie niet in 3 dagen doen. Ik maak nu het ouderschapsverlof van Siebe op en kan hierdoor tot april 3 dagen werken. Daarna ga ik op zoek naar een baan meer in de buurt. Dit heb ik natuurlijk niet op mijn werk verteld! Vandaag een poging gedaan pasfoto's te laten maken van Janiek voor haar paspoort. Wat een ramp!! Ben een uur bezig geweest en het is eigenlijk niet gelukt. Maar wat wil je ook! De kleine mocht rechtop zitten, beide oren moeten op de foto en beide ogen moeten open zijn en ook nog eens in de camera kijken. Ik heb nu een pasfoto meegekregen die voor 70% zeker niet goedgekeurd gaat worden, omdat ze haar ogen niet wagenwijd open heeft, maar ik ga het er morgen toch mee proberen op het gemeentehuis. Mocht het niet lukken, dan mag ik gratis nieuwe foto's laten maken. Ik zet in ieder geval mijn liefste glimlach op morgen en wie weet helpt het! Er begint er 1 te halen, ben er weer vandoor! Flestijd!!
ja die pasfoto's zijn een ramp!! verbaas me er nog steeds over dat ze onze foto goed hebben gekeurd. mn kind lijkt er niet eens op! liet foto aan mn pa zien en die zei precies t zelfde. fotograaf heeft nog met fotoshop zitten klote en dat mag schijnbaar ook gewoon ..... eind van de maand heerlijk op vakantie!!!!
@pasfoto's: wij moeten ze ook nog laten maken voor Isis, we gaan over 4 weken naar belgie op vakantie. Zie het ook niet zo zitten. Maar ik geloof dat de eisen niet zo streng zijn voor kleine baby's.
Vlekkengek gefeliciteerd met jullie dochter Sylke!!! Diantje ik hoop dat het voor jou op schiet!! Lotuss ik heb gestemd op je nichtje Renske, je hebt idd een mooi nichtje!
@ego ik geef bart nog steeds de borst maar nu heb ik zulke gevoelige tepels hadden jullie dit ook in het begin? en hoe lang ligt jullie kindje aan de borst? bart ligt meestal 20 minuten aan kant 1 en dan half slapend 15 minuten aan de andere. vanmiddag 15 minuten aan 1 kant maar toen kwam hij na 1 uur alweer. help
Vlekkengek, gefeliciteerd met Sylke!!! Eindelijk, ze is er ! Genieten nu je hebt lang genoeg gewacht. Moest deze ff spammen, meneer de directeur in zn zus haar stoeltje(roze kussentjes), hahaha.
iemand al iets gehoord van diantje? ben erg benieuwd. de afgelopen dagen melde ze zich vaak wel even. zou het dan toch zo zijn dat haar kindje zich afgelopen nacht gemeld heeft? hoop het wel voor haar. zo ik ga nog even me lekker warme anijsmelk drinken en dan naar bed. Logan is net in bad geweest en heeft 2 borsten leeg gedronken hopelijk heeft hij even genoeg tot een uurtje of 1 of 2. zou wel lekker zijn. morgen maar eens wat aan het huishouden doen is de afgelopen week een beetje er bij ingeschoten. slaapse allemaal, gyino
Minime, ik geef Lucas maar 1 borst. Meestal drinkt hij zich in 10 minuten vol. Alleen de laatste voeding krijgt hij 2 borsten. Gyino, Diantje smst me als er iets gebeurt en ik heb nog niks ontvangen, dus nog even geduld denk ik.
@minie me: ik had ook gevoelige tepels toen ik zonder tepelhoedje ging voeden. Volgens mij is dit wel normaal in het begin. Het gaat nu al stukken beter. Denk dat ze er ook aan moeten wennen. Isis kan wel 45 minuten tot een uur drinken. Vind dit erg lang en dan heeft ze meestal nog honger. Daarom voed ik alleen 's nachts en 's ochtends live (dit gaat wel erg goed) en de rest van de dag kolf ik. @robine:leuke foto. Hij lijkt al zo groot
@ Snuffeltje, wat heerlijk dat Jelle het zo goed doet!! Lekker genieten van jullie gezinnetje! @ Linda, hoe gaat het nu met Liv?? Ik hoop dat het snel wat beter gaat!! @ Ryanne, hoe was het op het CB, is ze weer goed gegroeid? @ Nicole, wat super dat het zo snel weer rustig is bij jullie!! @ Wendy, zielig he die krampjes!! Fijn dat het zo snel zakt dan! @ Sucre, hoe was het op het CB? @ Shay, jeetje meid, das ook zielig om te zien. Zou fijn zijn om dit even te overleggen met het CB idd. Heeft ze er nog vaker last van gehad gister? @ Vlekkengek, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sylke!!! @ Gyino, fijn dat Logan zo goed heeft geslapen! @ Ani, echt super zeg, heerlijk een nacht doorslapen!! Dat inbakeren geeft wel enorm veel rust he! @ Aurelie, wat een gedoe zeg met die foto's... Ik blijf straks 4 dagen werken, waarvan 2 op kantoor en 2 dagen thuis. Dus ik mag dan zelf een beetje de uren gaan bepalen wanneer ik ze maak! @ Mini me, ik geef Thijmen maar 1 borst, hij drinkt meestal rond de 20 minuten dan! Gister de eerste afspraak gehad op het CB. Thijmen was weer goed gegroeid, zit nu op 3690 gram en 50,5 cm. Wel moet ik met hem naar de fysio, ivm heel erg overstrekken... Ook mag ik johannesbroodpitmeel gaan geven om te proberen het spugen te verminderen. Ook adviseerde ze om te gaan inbakeren, omdat Thijmen erg onrustig is met z'n armpjes. Volgens de arts een manneke waar nog veel spanning in zit... Inbakeren heb ik dus eerst met een hydrofielluier geprobeerd, maar daar was meneer binnen een paar minuten uit... Daarna met een wikkeldoek gedaan en dit ging perfect!! Wat een rust ontstond er bij het Thijmen zeg! Gistermiddag heeft hij geslapen tot 1730 uur, terwijl hij eigenlijk om 1600 uur moest eten! En 's avonds helemaal lang geslapen, om 2100 uur gegeten, daarna kwam hij pas weer om 0200 uur!!! Moeten we straks een wekker gaan zetten om te zorgen dat hij genoeg binnen krijgt... Hij werd om 0630 pas weer wakker dus weer 4,5 uur tussen de voeding. Twee dagen geleden wilde hij het liefst om de 2 uur eten, echt niet normaal dat verschil!! Hij heeft dus gister maar 6 voedingen gehad, dat is ook niet veel volgens mij? Maar goed, hij geeft zelf wel aan wanneer hij meer honger heeft!! Wel echt heerlijk geslapen dus, echt super!! Fijne dag allemaal!
vlekkengek van harte gefeliciteerd! Diantje meid zet hem op, is vast niet leuk om de laatste te zijn... Emma heeft vannacht 5 uur achter elkaar geslapen joepie!!! Ik geef haar nu een speentje, die wilde ze eerst niet maar ik heb nu een andere speen en doe er een paar druppels cynebaby op en dan wil ze hem. Eindelijk slaapt ze een beetje door!
--Buddynieuws-- Diana is gisteravond bevallen van een meisje: Sarah Hendrike. Ze weegt 3115 gram en is 51 cm groot.
Diana, van harte gefeliciteerd (nogmaals) en geniet enorm van Sarah! Joehoeeeeeeeeeee, iedereen is bevallen! Allemaal mooie en gezonde kindjes. Wat willen we nog meer. Life is a miracle
Hey allemaal! @Vlekkengek: Jaah! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Sylke! @Diantje: Ik hoop zó voor jou dat je gauw gaat bevallen! Je bent nu al lang genoeg aan t wachten he *knuffel* @All: Wow, nog even en we mogen oververhuizen naar het mama-forum Yentle doet t trouwens goed nu met drinken! We hebben van t CB als tip gekregen om een klein beetje johannesbroodpitmeel door de fles te doen zodat t iets dikker wordt en nu moet ze echt moeite doen om t uit de fles te krijgen; resultaat: Ze drinkt nu dus een stuk rustiger en het loopt niet meer uit haar mondje Ook spuugt ze nu niet meer.. Ik ben dus hartstikke blij nu
Ohh haha, Diantje is al bevallen zie ik nu net Wat goed! @Diantje: Van harte gefeliciteerd! Eindelijk is je meisje er @All: Wow, nu zijn we écht allemaal 'klaar' hier..
Diantje GEFELICITEERD MET JE MEISJE!! Eindelijk is ze er dan........ Ga er lekker van genieten! Zo iedereen is nu bevallen, en allemaal gezonde baby's! Is toch een wonder of niet?!
Goedemorgen! Diantje en Vlekkengek: GEFELICITEEEEEEEEERD! Eindelijk! Nu lekker genieten meiden! Kan iemand mij vertellen waar ik nu mag gaan kletsen? Liv is nog steeds uit haar doen.. De dokter belt me vandaag op om te kijken wat we gaan doen.. Als ze niet slaapt, dan huilt ze en mama en papa zijn een beetje verdrietig daardoor! Gisteren heeft ze 15 cc kunstvoeding en borstvoeding op en vervolgens heeft er 6 uur tussen de voedingen gezeten! We gaan vandaag even een goede fles halen en haar proberen een hele kunstvoeding te geven! Ze is natuurlijk gewent om makkelijk melk te krijgen en kreeg nu bijna niets uit de speen, dus ff een andere halen! Hoe is het verder met jullie? En de kleintjes? xxx