Het schijnt te beginnen met regen, maar landinwaarts wordt het sneeuw. Ligt er dus een beetje aan waar je zit bellie: schakel je rechtsbijstand in, die heb je niet voor niets. en wat ook wel eens handig is, is een bezoekje aan een rechtswinkel. Die zitten vooral in studentensteden (worden ook gerund door studenten) en geven gratis juridisch advies. Verder veel sterkte en succes gewenst! Wupje, wat is CB? verder dan clearblue kom ik niet, maar dat klonk niet logisch...! Mooie echo's: ik ben jaloers!!! Zag er goed uit dames!!! Ik mag vrijdag, hoop dat het net zo mooi wordt Bulldog, ik dacht dat ik laat was met 10 weken en 4 dagen, maar jij bent echt de hekkensluiter! Wel jammer dat je zo lang moet wachten, maar dan kun je het meteen aan iedereen vertellen! Voor alle anderen: Goedemorgen!
@marlous met mn eerste zwangerschap kreeg ik mn echo met precies 12 weken , nu iets eerder. ze maken hier geen echo eerder tenzij je medische indicatie heb. miss heb ik nog geluk dat ik eerder bij de gyn mag komen maar daar ga ik maar niet van uit. vertellen heb ik al gedaan de meeste weten het al.
@ vruchterkenning kaatje volgens mij is het zo dat als je het voor de 24e week doet het kindje de naam van de vader kan rkijgen als t geboren mocht worden. Vanaf 24 weken word'er namelijk alles aan gedaan om baby's 'in leven te houden' Indien er een vroeggeboorte plaatsviondt zou de vader t kind niet kunnen aangeven vandaar dat t aan te raden is t voor de 24 week te doen. Gemeente Uden - Ongeboren vrucht, erkenning
Belliebel: ik weet er wel ietsje van af. Ik ben namelijk tijdens mijn eerste zwangerschap ontslagen. Dat was ook erg K, maar uiteindelijk is het me heel erg goed bevallen, ik noem het nu nog steeds mijn baby-sabbatical. Een groot misverstand is dat je in je zwangerschap niet ontslagen mag worden, onzin, je mag alleen niet ontslagen worden omdat je zwanger bent (en bewijs dat maar 's). Hoe dan ook, als je ontslagen gaat worden door een reorganisatie dat zullen ze wel komen met een sociaal plan. Je krijgt dat geld mee, en/of je contract loopt pas af tegen je verlof (was bij mij zo), je hebt dus gewoon recht op ww, en zwangerschaps/bevallingsverlof. Na je verlof ga je weer terug naar de ww. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Ik zou namelijk wel met een advocaat gaan praten, zeker als je officieel te horen krijgt dat je weg moet. Je mag me altijd pb-en hoor als je meer info wilt. Ennuh, probeer niet te veel te stressen, je zal nooit helemaal zonder geld zitten en beschouw het maar als een heel lang verlof. Ik heb er uiteindelijk echt van genoten. Ook op het UWV vinden ze het helemaal niet gek dat je tijdens je zwangerschap niet solliciteerd enzo.
Hihi ja hier nogal een ochtend gehad.. De jehova getuigen stonden voor de deur.. ik weet het, geen interesse en deur dicht doen.. op de 1 of andere manier kan ik dat gewoon niet:S ik voel me dan zo schuldig haha met als resultaat dat in weer 20 minuten bij die klote deur sta met 2 van die vrouwtjes en hun boekjes*zucht* ben dan echt bang om iemand te beledigen terwijl ik heus wel weet dat ze het gewend zijn.. normaal kan ik heel direct zijn maar met dit soort dingen ben ik echt een mietje, bah!
Ha dames! Zo ik ben vanochtend echt fris en fruitig opgestaan en had bijna geen last van misselijkheid. Wat een verademing zeg ! Ben benieuwd of dit zo blijft. Morgen heb ik ook weer een echo, heb er echt zin in. Ik kan nu ons kleintje met de Angelsound horen dus ik ben niet meer zo onzeker dat frummeltje niet meer leeft dus dan ga ik ook met een goed gevoel naar de echo. Jeluna succes met de drukke dagen! Is ook best speciaal om zo snel weer in verwachting te raken! Marleen super meid ook een goede echo! Marloes veel plezier met de echo! Marlous hi hi het consultatiebureau! Ik moest met Kyano voor zijn 2-jarige controle en dan kijken ze hoe hij zich ontwikkeld qua spraak en motoriek etc. Oh Ryanne heeft je al op weg geholpen
Frummel, herkenbaar hoor, ik ben ook zo! Als ik weet dat hun het zijn, doe ik ook gewoon niet open, maar dat lukt niet altijd. Ben ook altijd zo bang dat ik ze kwets, terwijl ze het waarschijnlijk veel vaker meemaken. Mja, ze zijn gelukkig al een tijdje niet geweest. Zal je net zien dat ze vanmiddag voor de deur staan!
@bellie: ja ik doe dan ook niet open maar ik heb een pakketje voor de buurman liggen en dacht dat hij het was beetje jammer weer haha marloes:"heel veel plezier met de echo!! Wupje: jij ook alvast voor morgen!! Ik mag maandag
Ha wupje, jij ook bedankt voor de uitleg! Fijn dat je niet meer zo misselijk bent! Ik heb zo hier en daar gelezen dat je na de eerste drie maanden verandert van 'kwalen'. misschien is dat nu bij jou ook zo? Ik merk bijvoorbeeld dat mijn enorme boobs (voor mij dan, haha!) eindelijk minder overgevoelig zijn Jehova's: in mijn oude buurtje hadden we een man rondlopen die altijd iedereen bij de bushalte aansprak. Ergens een beetje vervelend, maar het was zo'n lieve man dat ik er altijd mee in gesprek raakte. Bij hem was de truc om zo snel mogelijk de boekjes aan te nemen, dan was hij blij en ik ook. Bij mensen aan de deur heb ik het makkelijk, we wonen in een appartement en kunnen uit het raam naar beneden gluren, haha! Dan zijn we dus niet thuis En ach, zo vaak komen ze niet langs. Of ze weten dat er bij ons in de straat neits te halen valt
Hallo meiden, Pfff crisis op werk! Dus weinig tijd! @ Jahova:: Oh dat vind ik zo verschikkelijk, daar heb ik echt geen moeite mee om de deur dicht te gooien. Dan kan ik echt keihard zijn..
gadver net een heerlijke sandwich met sla, smeerkaas en pesto gemaakt.. wil ik het potje van de pesto dichtdraaien zie ik schimmel zitten grrrr weg sandwich
he das balen! Pesto altijd onder een laagje olie zetten en het dekseltje schoon, dan houdt ie het het langst vol... Maar daar heb je nu natuurlijk geen fluit aan.
Marlous ja de gevoelige boobs zijn idd ook weg maar dat is al een paar weken zo. Dus hubbie mag er weer aan Frummel oei dat is balen geen lekker broodje dus
@marlous: ja zo stond het ook maar het zat rond de deksel helaas.. @ wupje: hier worden de (.)(.) ook minder gevoelig erg fijn! @mamatien: oo jee crisis.. succes! @marlous: hier zijn ze ook heel lief en absoluut niet opdringerig.. als ze dat wel waren had ik wel de deur dicht gesmeten! maar helaas het zijn 2 vreselijk aardige vrouwen.. dat maakt het zo moeilijk!
Zal mijn lief ook wel blij van worden, haha! Bij jou al een paar weken minder gevoelig, je loopt ook een weekje op me voor he! Mamatien, succes! we zien je later wel weer!