hihi ja idd sta er van versteld dat de meiden er zo'n geweldige big smile op hebben staan direct na geboorte hihi super gewoon Dus hoop dat wij dat dan ook kunnen hihi
Met onze Sem gaat het super.weegt nu 2,375 kilo(geboorte was 2,195) eet zijn fles sinds enkele dagen volledig zelf(50ml) Heeft nu wel reflux maar gaat iets beter nu we de mamamelk dikker maken.borstvoeding kon ik niet geven(heeft tot voor kort met Maagsonde gezeten) ik kolf nu 8 keer af maar omdat het te vloeibaar was kreeg hij reflux zeiden ze.hierdoor krijgt hij ook saturatiedalingen(eng) nu gaat dat beter met de dikke melk. Dinsdag of woensdag mag hij naar huis! blij blij! En het is zo een lief en rustig ventje.
Dank je Ik moet zelf elke keer een traantje wegpinken als ik die foto zie was echt de mooiste dag van mijn leven
Na een drama bevalling was ze er eindelijk! Ik zag pas op de foto's hoe moe ik was...heb er nog 1 en daar heb ik echt een zeer vermoeid en bejankt hoofd op
dank jullie wel! ik heb mooiere foto's, maar dit is echt de allereerste na de geboorte. ze is net op mijn buik gelegd, de navelstreng is nog niet doorgeknipt, en ik durf voor het eerst weer te lachen. mijn gezichtsuitdrukking is er een van pure opluchting na alle inspanning.
Ik samen met onze Sam*, vlak voor ik naar de operatiekamer werd gereden. (http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-17-t-m-24-weken/482789-vechter-sam.html) Een bijzonder moment, samen met mijn zoon. Tegelijkertijd zo verdrietig...