Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Madelein, wat prachtig! Wat een ontzettend emotionele foto... ik heb je verhaal gelezen, met je mee gehoopt en gebeden, en getreurd toen het niet zo mocht zijn. Deze foto zegt alles tegelijk, dank dat je deze wil delen. Gefeliciteerd met jullie vechter, en helaas tegelijkertijd ook gecondoleerd met zijn verlies. Ik hoop dat hij voor altijd een warme plek in jullie hart zal hebben.

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat een prachtige en emotionele foto. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Deze foto is inderdaad om die redenen erg belangrijk voor ons. Het straalt de rust en liefde uit die ik voelde, en tegelijk het verdriet...

Bedankt voor het hopen en bidden. Het heeft niet mogen baten. Toch had ik onze Sam nooit willen missen... Hij heeft ons papa en mama gemaakt, en we zijn en blijven daar voor altijd apetrots op.

4. Verox

Verox Niet meer actief

Prachtige foto. Heel herkenbaar.
    Ruim een jaar geleden heb ik hier de foto van onze dochter Vlinder* mogen plaatsen. Wat was ik trots op haar!
    Een schril contrast met de foto die ik hier gisteren mocht plaatsen.
    Heel veel sterkte en geluk de komende tijd.

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Mooie foto Madelein.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @verox: wat verdrietig :(. Maar wat een geweldig mooi nieuws dat je nu weer mama bent geworden. Gefeliciteerd!

Dank je marjol, *knuf*

7. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Wat een mooie foto Madelein, maar wat een verdriet. Heel veel sterkte voor jou in deze ontzettend moeilijk tijd! Dikke knuffel

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank voor je lieve woorden!

9. Piena

Piena Actief lid

7 nov 2012
    208
    0
    0
    Mijn dochtertje en tweede kindje in aantocht
    Beverwijk
    Hoi madelein, ik heb wel een halfuur na de foto zitten staren , ik vind het dapper dat je deze foto zo plaatst ik vind het een mooie foto van jou en je zoon . Bijdeze gefeliciteert met de geboorte van jullie zoon, en tegelijkertijd gecondoleerd met dit verlies. Ik moet zeggen vond de foto erg confronterend om tezien had het nog nooit zo gezien. En de foto wekt veel emotie op bij mij maar tegelijkrtijd straalt het veel warmte en liefde uit. Ik wens jullie sterkte met dit alles en veel kracht toegewenst. Liefs piena

10. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
  11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank voor je reactie. Het is ook een confronterende foto. Maar ik ben zo trots op onze zoon, en vind dit zo'n sprekende foto dat ik hem toch wilde delen. Ik hoop ook met de foto het taboe wat er soms een beetje heerst te doorbreken. Lijkt soms wel of het de normaalste zaak van de wereld is om een (gezond!) kind op de wereld te zetten. Niet dus...

@tientje: dank je wel.

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind het ook een prachtige foto,je kunt zien hoe trots je op hem bent!

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank. Klopt. Hij is nog steeds onze grote trots! Onze eerste zoon.

15. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Wat een bijzonder mooie foto Madelein. Hoe klein hij ook is. Hij is jullie zoon, hij heeft jullie papa en mama gemaakt. Wat een groot verlies is het toch. Het doet dan toch maar weer beseffen dat het niet allemaal vanzelfsprekend is.
    Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

16. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    De bovenste is van mijn oudste zoon bijna 5 jaar geleden en de onderste van mijn jongste zoon die nu 21 maanden is. Bij de jongste ging het zo snel dat ik op mijn eigen bank lig met de kleren nog aan, duurde in totaal maar 54 minuten.

Bijgevoegde bestanden:

17. mappel

mappel Niet meer actief

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @roos25: klopt. Wij zijn Sam zijn trotse ouders. Boven al het verdriet steekt de trots uit, trots dat wij zo'n sterk mannetje gemaakt hebben. Ondanks dat hij zo ziek was heeft hij nog ruim een uur geleefd na de bevalling. En nee het is idd niet vanzelfsprekend... Helaas...

@mappel: :). Onze kleine Sam.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Prachtige foto Madelein! Een sterk mannetje waar je trots op mag zijn.

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    De eerste foto van ons mooie meisje!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina