Dank je wel! We zijn zeker trots op onze zoon, alleen zo verdrietig dat hij maar zo kort bij ons mocht zijn.
De foto's zijn al van een tijdje later, het duurde een aantal uur voor we bij haar mochten.. We mogen ook maar met twee personen tegelijk bij haar en de artsen en zusters willen we niet lastig vallen natuurlijk, dus we hebben nog geen foto van ons alle drie bij elkaar..
Gefeliciteerd Micchan! Fijn dat je foto's hebt! Wat een klein hummeltje... Wil je heel veel sterkte wensen! Hoe is nu met haar?
Meid wat een mooie maar ook verdrietige foto. Leefde sterke sam hier nog? Nog maar een knuffel voor jou want die verdien je!
Mooie foto's meid! Deze kunnen ze je in elk geval niet afpakken, ik hoop dat je snel een gezinds foto kan maken.
Ja zeker! Hij leefde nog op de foto. Zijn hartje is gestopt toen ik op de operatietafel lag . Hoop dat de foto wat van de trots en liefde laat zien die ik toen, en nu nog steeds voor hem voel. Thanks meis!!
Wat een ontzettend mooie,ontroerende en tegelijkertijd ook verdrietige foto. Ik heb er echt een dikke brok van in mijn keel. De trots is goed te zien hoor. Knuffel xxx.
De eerste foto van mij en m'n dochter samen. Washandje nog voor m'n hoofd.. haha maar wat een geweldig moment was dat!!
1 vd 1e foto's van ons samen, onze dochter Evi, verwacht op 11-04-2013 en totaal onverwachts gekomen op 14-01-2013 (met 27+4 weken). Na 14 weken ziekenhuis mocht je eindelijk mee naar huis
Dit is één van de 1e foto van ons samen, vond deze wel het mooist. Ons kereltje die 9 december 2013 is geboren.
Wat een prachtige foto's allemaal. Hier maakte de kraamverzorgster de eerste foto's, maar volgens mij was ze vergeten het lenskapje eraf te halen dus wij hebben alleen zwarte foto's Volgende keer manlief maar foto's laten maken