Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bougainville, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    wat een prachtige foto's dames!!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Een van de eerste foto's samen. Voor deze heeft hij al even bloot op m'n buik gelegen, maar daar zijn helaas geen foto's van. Hoe voelde ik me? Moe, uitgeput, oergelukkig, opgelucht etc.. De bevalling heeft ruim 30 uur geduurt, waarvan ik uuuuuuuuuuuuuren op 7 centimeter ontsluiting ben blijven hangen. Vrijdag middag begonnen, zaterdagavond bevallen mbv de vacuumpomp (met een dreigende ks op de achtergrond, vandaar dat ik in de OK lig)

Het allermooiste aan die eerste momenten samen vond ik dat Milan me zo lief aankeek. Hij was heel rustig en lag maar met die grote ogen naar me te kijken. Als ik er nog aan terugdenk, krijg ik weer een brok in m'n keel:)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    En dit is de eerste foto van mijn man en Milan saampies. Terug op de kamer, operatiepak nog aan en zeer trots zitten zijn. Deze is me ook zo dierbaar..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb flink wat tranen weggepinkt bij dit topic.. Wat een prachtig moment is het toch ook als je je kindje voor t eerst mag vasthouden!

Van de oudste heb ik geen foto's op deze computer, maar van de jongste wel..
    Bij deze de allereerste foto toen ik haar voor t eerst vast had (ik heb haar zelf uit t water gehaald):
    Bekijk bijlage 235408

En de eerste foto toen ik eenmaal uit t bevallingsbad was:
    Bekijk bijlage 235409

Ik word er nog steeds emotioneel van als ik de foto's zie en eraan terug denk :)

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie foto's van bijzondere momenten. Wat een stralende ouders.
    Ik ga er al n beetje naar uitkijken 

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gaaf een badbevalling Kristel.
    Hoe beviel het ?

7. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Kristel wat een enome bos haar had ze! En wat mooi...

Loetje, als ik in gedachten mijn vriend zo zie zitten met onze baby, dan hou ik het nu al niet droog. Práchtige foto. Wow!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @mirri: Ja het is super bevallen! (letterlijk ;))
    Ik wilde heel graag thuis bevallen, maar door een (voor mij) traumatische (ziekenhuis)bevalling bij de oudste vond ik het doodeng en de enige manier om nog thuis te bevallen was voor mij een badbevalling. Dit omdat het warme water de pijn verzacht en ik ben sowieso al iemand die goed kan ontspannen in warm water dus voor mij was het ideaal!
    De bevalling is ook erg snel gegaan en ik zou t op deze manier nog zo 100x doen ;)

@Phal: Haha, ja veel haar he? :D Tijdens de pretecho's werd al gezegd dat ze idd wel haar zou hebben, maar dat het zoveel zou zijn had niemand verwacht! We stonden er wel even van te kijken ;)

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Kristel, wat een prachtig moment is er met die eerste foto vastgelegd zeg. Zo mooi en intiem, schitterend..

Phal, dat moment was ook zo genieten. Ik lag in het bed ernaast naar ze te kijken en voelde me zo ontzettend trots.. Ondanks dat je lichaam aanvoelt of er een vrachtwagen overheen is gereden, maakt de komst van je kindje zoveel geluk los, onbeschrijfbaar...

10. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    nou, door jullie mooie foto's en liefdevolle verhalen wil ik oooooo-hoooook.... en moet nog zo lang ;)

Ik spam dit hele topic zodra het zover is hahaha

11. linde90

linde90 Niet meer actief

wat mooi weer, ik hoop nu ook echt een mooie bevalling mee te maken met een goede afloop.!!!!
    De 1ste keer mijn dochter pas uren later vastgehouden, de 2e keer mijn zoon maar heel eventjes bij mij gehad en daarna pas weer vast kunnen houden op een heel verdrietig moment.
    Ik zou zo graag eens willen voelen hoe het is om een huilend kindje te baren, dat heb ik na 2 bevallingen nog geen 1 x gehad....
    We gaan er voor en hopen in December een lief huilend kindje te mogen krijgen en te mogen houden!

12. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Lara! Ik zie nu pas dat je zwanger bent! Echt hoor, ik denk dat heel ZP voor jullie duimt dat het een gezonde baby mag worden en dat je zonder complicaties de zwangerschap doorkomt... Ik heb ook nog duimen over, dus doe graag mee, het wordt je vreselijk gegunt!!!

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Wat lief Phal, dank je wel......

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Mn man was helemaal in extase zoals je ziet en ik stoned van de medicatie, kan het me ook niet goed herinneren.
    Maar het is wel de eerste foto van ons samen.

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    en dit is de eerste foto naar mijn idee, dat ik het me weer herinner. :)

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    ze zijn weer prachtig dames.

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    mooie foto's weer!!!

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hele mooie foto's... Kriebel, kriebel, kriebel.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

pffff ik hoop het ook voor jullie!!! dat is je wel gegund. Gefeliciteerd met de zwangerschap ga voor je duimen dat je nu een hele mooie bevalling mag hebben met een happy einde!!

20. linde90

linde90 Niet meer actief

dank je Ninja

Deel Deze Pagina