Hoi! Ik ben benieuwd of het ooit bij iemand heeft geholpen om iets te proberen om (uiteraard na de 37e week) de bevalling te beginnen....... Groetjes, Dicky
op advies van mijn oma ben ik aan de wonderolie gegaan (40-0) En zowaar. Binnen een dag bevallen. OVerigens 3 lepels ipv 2, ook op dringend advies van mijn oma. hahahaha.
Ik zal hem erbij zetten! wijziging: helaas kon niet meer, dus bij deze: Wonderolie komt bij bepaalde kruiden/ thee groetjes Dicky
ik lees vaak dat je wonderolie niet op eigen houtje moet nemen omdat de baby ook in vruchtwater kan poepen dus vandaar dat ik het niet aan zal durven.. Zelf weeën opwekken - Zwangerschapspagina.nl
Sorry, hier niet. Zelfs een potje sex met 40 weken deed t niet. Ben met 42 weken ingeleid. Maar geen wonderolie geprobeerd dus das nog iets voor deze keer..
Je hoort wel vaker idd dat baby's van wonderolie in 't vruchtwater kunnen poepen. Bij m'n vorige zwangerschap wist ik dat niet en heb 't dus wel gebruikt. Nou, ook al zou 't tien keer de bevalling opwekken, dat doe ik dus nooit meer!! Wat is dat goor! (En dan druk ik 't zacht uit...) Wat ik zo her en der hoor (en heb ervaren ) werkt seks nog altijd 't beste, dus daar heb ik op gestemd... (En nóg kwam madammeke pas met 42 weken hoor)
Wij hebben wel dezelde dag van de bevalling sex gehad, maar dat hadden we die week al vaker geprobeerd. Ik ben met 41+3 bevallen en met 40 weken was ik het echt al heel erg zat. Ik liep bij een homeophaat en heb daar een 'bevallingskuur" van gehad. Hiermee ben ik zo'n twee dagen voor de bevalling mee begonnen, dus wellicht heeft het dit gestimuleerd, en ik geloof zeker dat ik hierdoor een hele goede bevalling heb gehad! Dus voor deze keer ga ik dat zeker weer doen!
Bij mij zijn beide bevallingen begonnen enkele uren nadat we sex hebben gehad. Vond het verschrikkelijk maar het heeft dus echt geholpen! groetjes diede
Acupunctuur! Staat er niet bij! Wij beginnen met 37 weken te prikken op rijping van de baarmoedermond en dan ook op dat de bevalling soepel en snel mag gaan verlopen. Bij mijn eerste goed snel binnen 5 uurtjes. En nu de tweede is het afwachten!
jeetje meid....ik hoop dat je snel je kindje in je armen lekker kan vasthouden!!!!! Succes!!! Groetjes Dicky
bij mij heeft niks geholpen het is zelf spontaan begonnen heb wel dingen geprobeerd maar werkte niet en toen ik niks deed kwam de bevaling zelf op gang