Haha, wikken en wegen dus. Wel of niet naar Spanje met zn 4tjes. Ik zou heeel graag willen, het enige wat me weerhoud is dat we ogen te kort komen met die 2 schavuiten bij het water. Vind het best eng namelijk, water trekt de jong als n magneet aan en je zult net ff de andere kant op kijken!! Mijn vriend daarentegen wil heel graag gaan! En zegt dat het allemaal goed komt en we dit kunnen.. maar t zit me nie lekker. Wat zouden jullie doen? Spanje is nu eenmaal zon zee strand! Voor de kinderen zou ik liever naar Centerparcs gaan.. of n sprookjescamping?
ik zou gewoon gaan. je weet wat voor gevaar er dreigt dus je weet ook dat je gewoon extra moet opletten, er zijn 2 volwassennen en 2 kinderen dus dat moet toch lukken?
Zal het wel doen, maar dat is mijn mening. Ik denk dat jij er alleen achter kunt staan als je er 100% goed bij voelt.. EN je kan met 2 kleintjes nou eenmaal niet lui in op een laken op het strand gaan liggen luieren.. STRESS
Bij centerparcs ga je n uurtje zwemmen en de speeltuin in, kinderboerderij. In Spanje lig je continu aan t water. Ik ben altijd zonne druktemaker. Want Spanje is gewoon echt mn land!
Nou ja, ik neem aan dat je een 2 en 1 jarige niet alleen aan de waterkant laat?? Dan ben je er toch bij? Ik denk niet dat het een probleem is, je kunt natuurlijk niet meer uitgebreid in de zon gaan liggen bakken, die tijd is denk ik idd over
Wij gaan altijd naar Turkije, zwembaden en strand heerlijk! Toen onze kinderen zo klein waren heb ik van die drijfpakken gekocht, beschermen ook nog tegen de zon.
Whahaha, ik zat nog een keer je topictitel te lezen.. Dacht goh, haar vriend zal wel een kind hebben uit een vorige relatie.. Toen dacht ik 25, huh ... Damn, daarna pas door dat je hem bedoelde. Grapjas!
Waarom niet? Toen ik zwanger was van de jongste (28 weken) zijn wij met z'n drietjes naar Cyprus geweest. Onze oudste was toen 22 maanden en dat ging super hoor! Ze nam haar spulletjes mee naar het strand (schepje, emmertje, etc) en vermaakte zich prima in het zand Ze ging alleen met een van ons het water in; voornamelijk met papa, mama vond het water iets te koud (ik ben een enorme koukleum)
Gewoon doen! Zwemvleugeltjes om en kurkjes om de middel en gaan!! Jullie zitten er gewoon bij neem ik aan? En als je kiest voor een zwembad heb je vaak toch een peutergedeelte. Zee loopt vaak langzaam af... ze zullen heus niet meteen in het diepe vallen! (En daarnaast heb je dit plobleem in center parcs natuurlijk ook gewoon )
Wij gaan ook naar spanje binnenkort en kiezen ervoor iets verder het te gaan het strand op zodat we op een gebied zitten waar het water wat minder heftig is en waar het geleidelijk afloopt, zodat die onder onze begeleiding kan spelen met de voetjes in het water en wij ook, ik kijk er alleen maar naar uit, nu maar hopen dat de zee niet ook eng is net als de rest momenteel.
Zo! Dat is helemaal waar. Ik ben toen mijn zoontje 1,5 was met een vriendin en haar zoontje van 5 maand naar Portugal geweest. Op het strand was het een ware work out ik deed niks anders dan achter m'n zoontje aanrennen. Toen we na de vakantie thuis kwamen was ik dood op, maar het was zeker de moeite waard!