juni 2012 mama's !! deel 3 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door peekaboo, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ dippertje hahaha dan is ze een beetje in de war geweest ja ahahha. Nou ja daarn amag je vat wel om de 3 weekjes hhihiih.

@MvA, Ja bij mijn vk houden ze dit schema aan:
    van 0-24 weken zwanger: elke 4 weken
    van24-32 weken zwanger: elke 3 weken
    van 32-36 weken zwanger: elke 2 weken
    Vanaf 36 weken zwanger: elke week.

Dus ik krijg ons klein schattig meisje nog vaak te horen !!! En ik denk nog 1 keer te zien want rond week 35/36 krijg ik nog een liggingsecho :p Joepie daar kijk ik al naar uit want ik wil ons meisje zo graag zien maar we laten geen 3d/ 4d echo ofzo doen omdat dat toch best prijzig is en we het geld liever in het kamertje en de rest stoppen ;)

Kuss

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik krijg ons ventje elke keer te zien :D

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @chanelle noah :p ja indd, ze zei dan ben je ruim 27 weken hahaha mjah 28+2 is inderdaad ruim 27 weken LOL heb de ene dag een echo dag erna VK bezoek, hopelijk kan ze ze meteen combineren op de echo dag. En dan gaat het alweer hard man.

Nog 10 weekjes dna ben ik met verlof!! :)

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wij doen ook geen pretecho.
    Nu ik er zo over nadenk.. Kun je 100 euro gaan betalen om je eigen kind te mogen zien, die in je eigen buik zit.. Best gek eigenlijk. ;)
    Maar vind het wel jammer hoor, vond het bij onze zoon erg leuk. Misschien doen we wel een shoot. Hebben nog een cadeaubon van een fotograaf.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier ook nu om de 3 weken, en ik vind het ook erg leuk! :) Als het goed is zien we de kleine pas bij de geboorte weer.

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wil de klein ook zo vaak mogelijk zien.. tot nu toe iedere keer echo gehad, maar moet met 30wk nog een liggingsecho. vanmiddag weer naar vk. daarna idd om de 3weken :)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguh! Heb 3pagina's moeten bijlezen maar weet t echt niet meer! Zag een link voorbij komen maar kan ik op mn foon niet bekijken. Hoop dat ik m vanmiddag nog terug kan vinden als ik laptop aan slinger.

HHB en 9MB was leuk en heel druk. Heb helaas continu in rolstoel moeten zitten met hier en daar stukje lopen. Mn heup was savonds alsnog verrot en dat terwijl ik t zo rustig aan had gedaan. Heb niks bijzonders gekocht, vond alles zo duur! Zag leuk shirtje en die was 34,-! Belachelijk. Vandaag alleen oppaskids tussendemiddag en morgen niet.

Helaas aan mn ma moeten vertellen dat we meisje krijgen, anders kon ik niet naar kleding kijken voor de baby. Maarja uiteindelijk niks gekocht dustja :)

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Moguh!

Gisterenavond zijn mijn ouders nog even geweest om naar het kamertje te kijken. :)
    We hebben een knuffelkubus gehad :)

Vannacht goed geslapen. Ik was om 7 al wakker, maar heb het tot 9 uur kunnen rekken in bed.

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Jammer dat je het voor je moeder niet kon verbergen, maar wel begrijpelijk.
    Heb het hier gisteren gedeeltelijk aan mijn oma verklapt.
    Het ging zo, we hadden een gesprek over mijn vader die door de zoveelste keer dronken achter het stuur al een tijdje zijn rijbewijs kwijt is en in Amsterdam woont.
    Dus mijn oma vroeg wanneer hij hem weer terug had. Geen idee, zij ik.. Maar ik hoop voor hem dat ie hem op tijd terug heeft voordat zijn kleinzo..... het laatste stukje kon ik nog net inslikken.
    Nu is mijn oma niet zo helder meer, dus er is een kans dat ze het niet door had

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik merk dat ik nog steeds "hij" zeg tegen ons meisje :) ook waar man bij is ;)

12. Kylie1986

Hihi, ook handig :)

Mijn opa zei een paar dagen geleden dat 'baby' zelf mannelijk is, dus ik niets zou verklappen als ik 'hij' zou zeggen ipv 'het'. Dat scheelde mij nogal.. Maar ze zijn de enige die niet wilde weten wat het geslacht is.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, maar jullie maken het toch aan iedereen bekend? en anders maar goed dat je oma het niet zo snel door heeft ;)

Lionne, wij zeggen ook 'hij' anders heeft iedereen t door dat we een meid krijgen :p Mn ma weet het nu als enige van de familie en die zei 'ja dacht al dat het een meisje was!' dus geen verrassing voor haar haha.

Ego: D en potje gaat steeds beter al gaat t regelmatig nog mis want hij voelt t nog neit helemaal aankomen. druppelt dan op de grond en dan zeg ik RENNE!!! en dan rent ie snel naar het potje :p En plast daar dan verder maar niet altijd want dan is ie zo geschrokke dat het op de grond is gekomen dat hij het gaat ophouden. Smorgens als ie wakker word en voordat ie naar bed gaat (ook met middag dutje) dan plast hij altijd gelukkig. Poepen doet ie ook op potje, wc nog niet maar denk dat het gewoon de timing is dat hij boven(wc verkleiner) nooit hoeft te poepen en als hij beneden is wel(waar potje staat)

voor de mama's met kids die al zindelijk zijn (zijn die hier? :p) hoe lang duurde het zindelijk zijn bij jullie kids?

14. Kylie1986

@Roozjuh: ja wij wilden het niet geheim houden, maar mijn opa en oma van moeders kant wilde het graag niet weten..

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ooo ja dan snap ik m :D Hier wilt niemand het weten behalve mn moeder. Dan moet je idd soms ff goed opletten wat ej zegt :p Vandaar dat wij iedereen wijs maken dat we het zelf ook niet weten, gaan ze ook niet opletten en sneaky vragen stellen

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden...

ik ben er nog steeds hoor! maar de laatste tijd ongelovelijk druk.
    afgelopen maandag controle gehad bij vk. en we krijgen een extra groei echo met 30 weken, ivm een tussenschotje wat gevonden is in mijn baarmoeder. inprincipe niks om me zorgen om te maken, willen alleen zeker weten dat dit schotje flexibel is en dus meebuigt met de baby....

verder was alles goed.
    nu weer aan het werk, me vanochtend goed verslapen pfff dan kan ik de hele dag wel afschrijven want voel me bleeeeehhhh...

fijne dag allen, sorry voor de ego..!
    ga nu weer proberen bij te blijven

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. mijn mannetje is deels zindelijk. dit wil zeggen, snachts nog niet, en poepen is nog wel een isseu op de wc. maar verder is ie helemaal zindelijk.
    hij is 2.5 en was met 2 maand zindelijk.
    tuurlijk soms nog een ongelukje maar dat is hooguit 1x per weekk!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Wij vertellen het hier iedereen die het weten wil.
    Ik ken mezelf, anders verpraat ik me wel.. Gister ook bijna zijn naam verklapt aan me vader. Hier in huis gebruiken we de naam al heel actief namelijk. Toch maar eens beter opletten xD

19. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    les: hier t 'probleem' dat D het niet goed voelt aankomen, het poepen wel maar het plassen gaat elke keer nog mis als hij overdag zonder luier loopt. Dan staat ie midde in de kamer en dan drup drup drup. dan is het óf uit schrik dat alles op de grond gaat :p óf hij rent dan naar potje snel. Kmoet hem dus echt elke keer vragen om op potje te gaan zitten en even te proberen, anders blijf ik dweilen

Deel Deze Pagina