Klachten afkomstig van blaasontsteking of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi,

even benieuwd wat jullie denken.

Ik heb sinds vanmorgen ontzettende buikpijn. Ik ben meteen zonder afspraak naar de dokter gegaan want ik dacht dat ik van mijn stokkie ging.
    Nu heb ik blaasontsteking. Dit heb ik wel vaker, maar dan heb ik echt alleen maar pijn bij het plassen.

Nu heb ik:
    - zweet aanvallen
    - erge pijn in mijn buik (met vlagen) Alsof ik naar de wc moet maar dat lukt dan vervolgens niet.
    - Super moe, alsof ik een waas voor mijn ogen heb.
    - Misselijk maar hoef gelukkig nog niet over te geven.
    - huilerig. Ik kwam net op mijn werk en moest gewoon huilen van de irritatie maar dit heb ik normaal nooit!

Zouden deze klachten samenhang kunnen hebben met een eventuele innesteling/zwangerschap. Of verbeeld ik mezelf dit? Daar heb ik die pijn wel voor over :)

Gewoon eerlijk zijn hoor, ik kan wel tegen een stootje.

Bedankt alvast,

Liefs Luna1

2. Momfulness

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik weet het niet, het kan aan een eventuele zwangerschap liggen maar ook aan je blaasontsteking en de medicijnen die je daar voor moet slikken.
    Ik denk dus dat je nog even af moet wachten.
    Over 7 dagen weet je meer :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    blaasontsteking kan vele klachten hebben
    en 7 dagen voor je nod al zoveel klachten zou ik niet denken aan een evt zwangerschap
    Nog ff rustig afwchten meid

5. Momfulness

Bedankt! Nee het zouden idd wel veel klachten zijn, daar hebben jullie gelijk in.

Ik vermoed dat het wel bij een blaasontsteking hoort.

Heb wel rekening gehouden met de medicijnen. Ik kan ze vanaf vanmiddag gaan ophalen.

Thanks voor de antwoorden!

Luna1

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey Luna :)

Nouja, in principe kan het nog steeds beide zijn..
    Ik had allebei de keren dat ik zwanger was ook een week voor NOD al klachten (steken in liezen en onderbuik, moe, gevoelige borsten en 'opvliegers')
    Dat bleek door de innesteling te komen.. Ben er de eerste keer nog mee naar de dokter geweest omdat ik t allemaal een beetje eng vond ;)

Maar het kan ook door de blaasontsteking komen.. Soms als je al een blaasontsteking hebt kunnen de klachten wat langer op zich laten wachten, maar dan komen ze wel heftiger. Die 'opvliegers' die je hebt kunnen ook komen doordat je misschien wel koorts erbij hebt..
    Dusja, er valt zoals altijd weinig over te zeggen, hoe frustrerend het ook is :(
    Hopelijk weet je snel meer!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ben niet zo op de hoogte van blaasontstekingen dus welke klachten daar bij horen behalve een branderig gevoel bij het plassen zou ik niet kunnen zeggen maar ik weet wel dat ik toen ik zwanger bleek ook al heel vroeg last had van de bekende kwaaltjes dus het kan zeker wel zo vroeg voor je NOD!

Hoe dan ook zul je het nog even moeten afwachten helaas... Succes en hopelijk komt het niet van de bo!

8. Momfulness

@ Kristel, ik zie nu pas dat het bij jou weer mis is gegaan! Wat vervelend voor jullie nou toch!
    Succes deze ronde.
    Tja, het kan idd beide kanten op bij mij. Ik probeer me ook niet blind te gaan staren op de symptomen maar vond dit wel raar.

@Dililah, dus het kan wel...
    Tja ik moet idd maar gewoon afwachten. Hoe moeilijk dat iedere keer ook is he!

bedankt,

Liefs Luna1

9. Momfulness

Hoi,

onderstaande stond op de site van zwanger worden.nu.

>>Vaker plassen:
    Tijdens de zwangerschap moet u vaker plassen. Naarmate de baarmoeder groeit, komt er meer druk op uw blaas.
    Daardoor heeft u sneller het gevoel dat u moet plassen. Als u heel vaak aandrang voelt om te plassen, kan dat door een blaasontsteking komen. Meestal heeft u dan ook een branderig gevoel bij het plassen. Breng in dat geval een potje urine voor controle naar de praktijk. Als blijkt dat u een ontsteking heeft, krijgt u medicijnen.
    Breng na de kuur nog een keer urine voor controle.<<

Maar bedoelen ze nu dat een blaasontsteking ook op een zwangerschap kan duiden?

Luna1

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb heel vaak blaasontsteking gehad en daar hoorden de klachten die jij noemt idd ook bij. Ik zou dus (voorlopig) maar ervan uitgaan dat het bij de blaasontsteking hoort.

11. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Je zou gewoon de 7 dagen moeten afwachten, hoop voor je dat je dan goed nieuws hebt.

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Luna, wat in dat stukje beschreven staat, is dat als je baarmoeder meer gaat groeien (bijvoorbeeld rond 20 a 30 weken) deze op je blaas kan drukken en je dan klachten kan krijgen die op een blaasontsteking lijken. Ik denk niet dat je daar nu al zoveel last van zou hebben een week voor je NOD.

Deel Deze Pagina