Wie snapt dit.... Ik heb denk 13/14 april neg getest na overtijd geweest te zijn paar daagies. Was omo wit.... werd ook gewoon ongesteld. Nu kreeg ik maandag ochtend enorme kramp in mn buik Soort wee gevoel. Heb een heel klein beetje bloed verloren. Nu, weet niet waarom vanmorgen getest en krijg 2 streepjes de 2e nog niet zo duidelijk als de eerste...maar wel duidelijk om goed te zien...... Ben nu de tel kwijt want wanneer ben ik nu dus zwanger geworden????
Het kan ook zijn dat je je LH piek (eisprong) heb getest met een zwangerschapstest. Over twee dagen nog eens testen als die dan weer wit is was het dus je eisprong die je hebt gevonden.
ja ik denk ook eisprong en ik zal maar gaan klussen voor de zekerheid....bij mij werd zwtest ook positief tijdens me eisprong. bij mij was de test volgende dag weer negatief en 11 dagen later weer positief.
ok dan test ik van t weekend wel weer. kan helaas niet klussen ga een paar daagjes weg. Ben benieuwd......
als je 16 april ongesteld was, zou je nu op cyclusdag 16 zitten, dus ik denk eerder je eisprong dan dat je zwanger bent. zwangerschapstest kan ook op een eisprong reageren
Het zijn 2 streepjes en hij was niet echt heel veel duidelijker maar woensdag had ik ochtend urine en vandaag was het al 2uur en had ik al wel behoorlijk wat gedronken. Hoop dat t waar is... ga denk zondagochtend nog 1 keer testen met ochtend urine kijken of het dan wel donkerder is. Ik gebruik kruitvat 2 voor 5 euro heb ik mn eerste zwangerschap ook gebruikt dus???
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=242786&stc=1&d=1336148990 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=242787&stc=1&d=1336148990 Weet niet of het is gelukt maar dit zijn de foto's. De dubbele zijn ze allebei en de enkele van vandaag
Zo, zouden wel hele duidelijke testen zijn voor een LH piek of niet? Lijkt mij wel op positieve testen!! Spannend!!
Ik dacht hetzelfde, ze zijn wel duidelijk! Ik ben heel benieuwd of hij nog donkerder wordt. Anders misschien een Clearblue doen met zwanger/niet zwanger.
gefeliciteerd!! 16 april had je misschien een innestelingsbloeding, het kan geen echte menstruatie geweest zijn iig je zou nu dan ongeveer een week of 6 zwanger zijn
Dit is echt geen LH piek hoor! Daar zijn ze veeeeeel te duidelijk voor! Ik zeg dus: Van harte gefeliciteerd!! Je bent hartstikke zwanger!
ik geloof ook niet dat het een lh lijntje is.. doe idd eens een clear blue test.. als het idd hcg is dan komt er zeer zeker zwanger inbeeld en wie weet met 3+ ???
Was je ongi lichter? weet je wanneer je eisprong was, vorige cyclus? Ik denk ook dat je ongi misschien een innestelling was mooie testen, gefeliciteerd
Mn ongie was idd wel minder ben laatste jaar heel erg ongie geweest. Nu ipv 4/5 dagen normaal met veel klontjes. Nu maar 1 dag vol helder bloed, zo onwerwachts dat het er kwam was t ook weer weg. Toen na 6 dagen nog 1 x klein beetje. Laatste keer klein beetje bloed verloren (echt minimaal) na een enorme kramp met koninginnendag. Ben nu al een week geplaagd door een zeurende buik op zn tijd en soms een opgeblazen gevoel. Ben erg nieuwschierig want het kan ook een misser zijn, ga maandag wel even de verl.kundige bellen en vragen wat te doen.