even lezen please..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou eindelijk..... na 60 dagen over tijd tog de rode duivels vandaag..

Heb alleen een vraag.. ga zaterdag op vakantie.. als ik vanaf vandaag me pil slik.. gaat mijn ongesteldheid dan weg? zodat ik na me vakantie weer stop met de pil? of is dat onmogelijk ?

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nee dat ga je niet redden...ook al neem je de pil nu, je ongi blijft toch doorzetten je normale dagen.

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    oke.. maar is het nie zo dat ik het nu heel erg of lang krijg omdat ik zolang niet ongi ben geweest?

4. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik denk dat als je vandaag begint dat je ongi minder of bijna weg is zaterdag. Gelukkig dat je toch ongi geworden bent na zo'n lange tijd!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dat weet ik niet, ik kan niet in jouw buik kijken ;)

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    normaal gesproken heb ik het altijd 3 of 4 dagen dus hoop wel dat het zaterdag weg is.
    Maar ik heb zelf het idee dat het niet echt door wil zetten..
    Heb al 3 dagen vlagen met buikpijn zeg maar.. en met plassen ook geen rood verlies ofzo.. alleen ja is stom om te zeggen maar als ik mijn wc papier dan wat verder "in" mijn vagina deed kwam er een beetje rosig op.. en net toen ik moes plassen deed ik dat weer en toen was het iets roder.. maar nu 1 minuut geleden moest ik weer plassen toen had ik weer niks.. dus heb zelf zo'n idee dat het niet ech door wil zetten.. het is net of het alleen inwendig is zeg maar.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

de bekleding van je bm bepaalt over het algemeen je ongi, toch? dus de pil slikken helpt over het algemeen niet om het eerder te laten ophouden, de troep moet er toch uit.
    hoe dat is als je zolange cyclus hebt gehad, weet ik niet. even je ha bellen?
    ik hoop toch wel dat het doorzet, want dat lijkt me voor je lichaam wel beter..

8. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja heb al allerlei onderzoeken en testen gedaan hoor bij de HA enz.. maar d8 tog even dat ik ongi werd maar tis nu weer weg :S

9. winanda1981

winanda1981 Actief lid

7 jul 2008
    117
    0
    0
    klantenservicemedewerker
    emmeloord
    ik zou anders een door verwijzing vragen naar de gyn toe die kan toch meer zien en doen dan de ha.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meid, eindelijk ongi!

Wees er blij mee zou ik zeggen, nu weet je eindelijk waar je aan toe bent.

Dus niet over de pil beginnen ed om het weer weg te stoppen, gewoon laten gaan :)

Hoogstwaarschijnlijk is het zaterdag al weer een stuk minder! Zoniet, nouja, het lijkt me sterk dat je hele vakantie verpest wordt als je een paar daagjes ongi bent.
    Wees er blij mee nogmaals :)

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En over dat t nu weg is, het kan soms eventjes duren voordat het doorzet... Je hebt al 60 dagen geduld moeten opbrengen, dan kan er denk ik best nog een dagje bij ^^

Bij mij is het in eerste instantie ook altijd weinig en pas de 2e dag zet het door... En zo hebben veel meiden dat.

12. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    als je weer de pil gaat slikken breng je heel je hormoonhuishouding van slag. gewoon door laten gaan en he tzal zaterdag echt wel bijna weg zijn

Deel Deze Pagina