De titel zegt het al... Ik ben wel benieuwd wie er hier een huisdier of huisdieren heeft. Ik heb zelf een hond. Een Berner Sennen van bijna 3,5 jaar oud. Zijn naam is Moos. Moos is een heerlijke schoothond haha een knuffelbeer houd van aandacht. Vreemde mensen moet hij eerst niks van hebben maar als ze een koekie voor hem hebben dan zijn ze zijn beste vriend haha Ik ben nieuwsgierig naar jullie huisdier/huisdieren. Wel even een foto plaatsen he is wel leuk . Dit is mijn Moos:
Leguaan,Bull en een Jack. Helaas is onze sporenschildpad enkle weken geleden overleden aan een longontsteking.
Honden, katten, geiten, schapen, kippen, paarden, een ezel en een stel eenden. Helaas ook muizen, maar die zijn niet helemaal welkom.
Mooi beest zeg die leguaan. Heb je hem ook weleens los inh uis of gaat dat niet met de honden. En lieve honden heb je
Hij is nooit los in huis,voelt hij zich niet goed bij,zijn plaatsje is in het terrarium. En inderdaad,met de honden gaat dat ook niet. Maar meneer heeft een supergroot terrarium waar hij zich kan uitleven en lekker kan klimmen. Mijn dochter vind hem ook heel lief,ze geeft hem zelfs kusjes! Die honden zijn alleen lief als ze slapen
Hoi, Wij 2 honden(Kenzo en Tessa),een slang(Wiggles) en 1 grasparkietje.(Obi) Kenzo is een Alaska Malamute die we uit een belgische dierenasiel hebben.We hebben hem nu bijna 4 jaar en hij is 8 jaar oud. Kenzo is erg groot maar een super lieve schat van een hond. Hij is veel groter dan een gemiddelde Alaska Malamute.(schofthoogte=80cm) Heb meerdere links naar een foto geplaatst. http://i44.photobucket.com/albums/f3/JohnJeun/Kenzo/Kenzo-w.jpg Tessa is een Podenco mix die uit een Spaans dierenasiel komt. Toen we haar kregen was ze 8 maanden oud.Ze was erg mager en bang maar nu dus niet meer. http://i44.photobucket.com/albums/f3/JohnJeun/Kenzo/Tessa.jpg Wiggles is onze ratteslang.We hadden er 2 maar vorig jaar is er 1 dood gegaan.De donkerste hebben we nog. http://i44.photobucket.com/albums/f3/JohnJeun/Kenzo/thbubbles_wiggles.jpg Van ons grasparkietje hebben we nog geen foto. We hebben hem net 2 weekjes.Moet nog foto's maken. groetjes, Nessy
Wij hebben 3 katten, 3 broertjes Hier liggen ze met zn 3en een dekentje af te lebberen op de bank.. Zijn ze helemaal gek op! vlnr: DJ, Elvis en Tarzan Zij waren met zn 3en het hele nest en ze zijn nu 1,5 jaar
En we hebben een hond; een teckel genaamd Angel. Ze is nu 8 maanden. En nog 2 cavia's, maar daar heb ik even geen foto van
ooh mooi he die alaska malamute, mn broer heeft er 1 gehad, schat van een beest. Heeft hem helaas vorig jaar moeten laten inslapen... En wij hebben een rode jeweetwel kater
Wij hebben 2 lieve schootkatten (een ex-poes van 5 jaar en een ex-kater van 10 jaar, destijds beiden uit het asiel gehaald). Zodra je op de bank gaat zitten, heb je gegarandeerd een kat op schoot. (Foto heb ik niet, zit nu op mijn werk).
Wij hebben geen huisdieren op de spinnen na die af en toe ons huisdier willen spelen. Ik ben allergies voor dieren met haar en veren en hooi/ Dus hebben wel eerder vissen gehad maar was niet zo interessant dus eigenlijk ben ik nog opzoek. Iemand tips bv reptielen die makkelijk te houden zijn door mijn zoon van bijna 9 die dus wel een huisdier wilt
Ja dat vinden wij ook. We snapten ook niet wat hij deed in een dierenasiel. Maar we kwamen er snel achter dat hij HD had. En flink ook.Zijn rechterkant zit niet eens in zijn heupkom. Hij krijgt speciale voeding en medicijnen en het gaat erg goed met hem. Heel af en toe heeft hij pijn en dan krijgt hij masage of doen we het warm maken met de infra-rood lamp.We hopen dat het lang goed zal blijven gaan.Maar als hij ooit door zijn heup zou gaan laten we een karretje voor hem maken zodat hij zijn heup niet hoeft te gebruiken. Maar zover is het hopelijk nog lang niet.Hij rent nog vrolijk rond. Volgens mij is hij gebruikt als sledehond of heeft hij die training gehad want hij kent de termen. Was trouwens erg lachen.Wij waren in de winter met hem op het strand en manlief had hem vast.Zeg ik gewoon om het te kijken of hij de term kent " Hike-up"(betekend...nu hard rennen) Nou...manlief vloog ineens weg achter Kenzo aan.Ik lag helemaal dubbel! Gelukkig kende hij de term om te stoppen ook.
Wij hebben een witte herder, een reu. Hij heet Boy en hij is nu 3,5 jaar. Hier op de foto met ons zoontje!
@lailae....ratteslangen zijn erg makkelijk te houden.En Gekko's zijn ook leuke diertjes.Of misschien een schildpad?
Twee poezen: Frodo en Bibi. Twee zussen van bijna 8 jaar oud. En lui dat ze zijn Frodo is de cyperse poes, Bibi is de lap.