Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jeetje wat een ellende allemaal. Soms houdt het maar niet op he? Marnatman al wat gehoord over werk?

Hier ook druk met ziekenhuizen etc. Schoonvader heeft in december een herseninfarct gehad en mijn eigen vader heeft te horen gekregen dat hij voor 99% zeker prostaatkanker heeft. Hij moet vanmiddag naar het ziekenhuis en ik zit maar te zenuwlappen. Dit was de bekende druppel, ik ben gesloopt. Straks na het werk gelijk naar mijn ouders. Bah allemaal.

Xxx

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat een ellende allemaal meid! Dikke knuffel en er wordt nog steeds aan je gedacht:)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Snoopy@ Dankje meis ik weet dat er aan me gedacht word .

Elvira @ Jeetje jullie lusten er ook van , Bah alleen maar ellende en dan ook nog dat een wondertje niet wil lukken meis vind je het dan gek dat je gesloopt bent ? Dacht het niet he wij zijn ook gesloopt manlief was met papieren bezig vandaag dus ik het huishouden , we zijn even in slaap gevallen .
    Nu net klaar moet alleen de was nog drogen als de was machine klaar is . En manlief kookt zo meteen ben nog moe komt ook door ik me niet goed voelde zondag gok ik.
    WW nog niets van gehoord , manlief werd net gebeld dat ie morgen weer kan werken , maar hoe lang geen idee .
    De weken die manlief thuis was zijn weg kwa geld of de ww betaald wel afwachten .mijn geld komt pas eind volgende week ongeveer . en als er geen ww komt is dat ook zo weg.
    Gelukkig is er eten maar het sloopt je wel zo, hadden alles weer mooi op orde krijg je dit er bij .

Meis sterkte met je beide vaders dat is even schrikken knuffel ze maar goed en denk aan je .
    Word tijd dat we er eens tussen uit gaan he.
    noem dit jaar nu al weer kloten .
    Als er wat is ik luister weet wat je doormaakt nu , maak het zelfde door.

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ga morgen lezen maar vast een knuffel voor jou, die is altijd welkom volgens mi!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Met mij gaat het goed ondanks stress van de afgelopen dagen .
    Ben heel ziek geweest zondag flink over geven , nu gaat het weer redelijk nog wat licht in het hooft , en een steen in mijn buik.
    En heeel moe.
    De werk week ging dus erg moeizaam . had vandaag heel veel plannen om te ruimen en schonen! maar heb in plaats daar van heel lang geslapen op bed .
    Nu wat lam , doe dus maar niks meer , morgen weer een dag .
    Als dit weer te lang aan houd ga ik maar weer naar de ha , mijn lijf is maar een rot ding.
    Pc is daarom nu maar mijn vriend :D

Manlief is weer aan het werk zolang er geen sneeuw enz komt joepie .
    Nog niks over de ww gehoord waarschijnlijk die weken geld weg :(

S moeder heeft de 4de chemo gehad deze keer heel moe en goed misselijk .

Knuffel allemaal van een vermoeide marnat .

Valentijnsdag erg gezellig gehad .

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Weet ik dat het opruimen wel weer komt.
    Net even gedoucht voelde me wat misselijk werd wat beter , maar nu moe en licht in het hooft pff .en een buik niet normaal.
    Dus ik heb weer een lijf te koop :D

Net je stukje gelezen pff meis knuf.
    Heb ook gereageerd .

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heee meid wanneer tref ik je eens bij je souders? :)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

wat erg! je bent flink ziek geweest...
    beterschap en rustig aan!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    He ella

Wanneer werk je dan?
    Ja en dan nog als ik kom ben je er net geweest of vrij .
    S moeder en moeder geven we even rust omdat deze 4de chemo haar zwaar viel , en ze goed moe is.
    En ik ben idd goed misselijk geweest en nog doet me lijf raar. maar we gaan uit van de stress en gedoe met de ww , lijkt dat het nu goed is gegaan , word dus nog lang wachten op uitslag.

Je roddelt toch niet over ons he met hun? want onze oren piepten wel vane week hihi.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Roddelen????? NEE JOH!!!! heb het eigenlijk nooit over jullie! hahaha! je smoeder had het laatst heel eventjes over je , dat ze mijn naam wel eens van je had gehoord ;) maar verder hebben we het nergens over gehad.
    Ja over de kuren , de prognoses (van je smoeder) etc etc en uiteraard over het weer en voetbal hihi

hihi piepten je oren??? :) wat dan?

Lieve schoonouders heb je! en idd de kuur viel dit keer zwaar(der) Hoop dat ze er snel bovenop komt!

wat rot he zo misselijk :(
    niks aan he altijd maar die onzekerheid!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Ja ze weet dat je me vriendin bent , maar verder dat je met me schrijft niet hoor .
    En ow die kuren ja dat had ik wel gedacht , dat gaat elke keer weer je word er moe van.
    Als je wat leuks te vertellen hebt dan draaien ze er gauw weer om heen om het maar over kanker te hebben.
    Had ze je ook nog gefeliciteerd? ik kreeg de melding niet op hyves zo gek?
    leuke dag gehad ?
    S moeder is er idd goed ziek van en moe , maar ja kan ook niet anders er is altijd wel visite weg sturen doen ze niet.
    Na mijn werk kom ik er altijd langs op 1 dag niet, er zit altijd wel iemand , zo word ze niet beter he.
    Hopen dat ze met mijn verjaardag dat weekend er voor goed genoeg is om met ons mijn 40ste verjaardag te vieren willen we groot vieren. Nu krijgt ze nog twee kuren de laatste de nacht van mijn verjaardag.
    Hier gaat het nu goed ben nog niet misselijk zien wat de dag verder brengt . W e gaan verder met ons huisje opruimen , moet wel netjes zijn als ik jarig ben in maart he .Omdat we ook nog niet goed weten wat we gaan doen , licht aan veel dingen hoe s moeder is en de ww en manlief nu gewoon weer door werkt.
    Als s moeder niet goed genoeg is in onze ogen vieren we het klein en weel thuis . Maar Ella zeg er maar niks over want dan gaat ze er voor knokken en roepen dat het goed gaat , terwijl dat mis niet zo is.
    Ze vind het al erg genoeg dat ze niet bij manlief zijn verjaardag was , en nu ik 40 moet ze er gewoon bij zijn , we zien wel hoop dat we het wel kunnen vieren . Ze weten ook verder niks over de ww . Horen doen ze niet echt is ons gevoel .Mis gaan we vandaag nog wel heen weet nog niet zeker , ligt er aan hoe we zelf zijn . Zijn we er wel vaak tegen de tijd dat jullie er komen.

knuffie van ons ook voor mijn lieve evan

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje meis, het zit maar niet mee hè?!
    Vind het zo sneu voor je/jullie.
    Weet heel goed hoe het is om te zitten met het 'probleem' onbegrepen onvruchtbaar. Hier is het uiteindelijk goedgekomen, maar dat moet bij jullie ook zo zijn! Nooit te weten komen waaróm het niet wil lukken is heel moeilijk. Ik zit soms nog steeds te denken waarom het bij ons niet op de natuurlijke manier lukte.
    Ach, hier heb je ook niks aan. Je moet verder. Maar denk dat het heel moeilijk is om die hoop die ergens achter in je hoofd zit niet meer te hebben. Om die echt weg te stoppen. Dat zal waarschijnlijk nooit lukken denk ik.
    En dan vind ik het zo knap dat je zo'n lieve reactie geeft op een fotootje van Sophie. Lief.
    En dan ook nog eens mensen om je heen die het zo moeilijk hebben, bah.

Hier dus weer even een flinke knuffel van mij!!!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Lieverd ik kan toch ook niet om jouw lieve sophie heen zo'n lief knuffelend wondertje die mag je niet missen he!
    En in de wetenschap hoe is ze gekomen met veel tegenslagen en liefde strijd van haar lieve ouders.
    Net als ik niet om de zoon van ella en mijn nichtje heen kan .

Mooi geschreven meis idd de hoop zit diep in het achter hooft en zal nooit verdwijnen zo lang er kansen zijn klein maar toch.
    Zo lang ze er zijn gaan we ook niet naar de dokter om weer aan die vreselijke epilepsie medicatie te gaan , heb dit al vaker gezegt , het gaat daar goed mee vanaf 2009 na de vleesboom die er toen uit ging geen last weer gehad. Al zij mijn huisarts dat ze er juist zijn om te voorkomen dat het weerkomt.
    Ze begreep heel goed dat we er voor kozen ze niet te nemen zo lang ik niet in de overgang zit.
    Als er wat was moest ik wel aan de bal trekken en er niet te lang mee lopen. Ze heeft ook een luisterend oor zij ze hihi.
    mocht de misselijkheid en klachten blijven of erger worden ga ik wel weer naar haar toe,
    Het gaat nu goed , hoop dat het zo blijft .

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat gaat zich maar even aan kleden zo , want haar fc Groningen moet zo tegen psv voetballen. Nou ja dat weten wij maar of de jongens dat ook snappen? pff het is niet om naar huis te schrijven zo als ze spellen de laatste tijd stel amateurs zijn het nu .
    Ik heb er dus geen goed gevoel over , denk dat psv ons dit keer voetbal les moet geven .
    Wij gaan door sm oeder er niet naar toe , nou ben ik dan ook wel blij dat we de we er niet heen gaan .

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.688
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Geniet vd voetbalwedstrijd Marnat,nog een fijne zondag.Ik ga met dochterlief naar de bioscoop,ook al lang niet meer gedaan.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hoppa 3-0!!!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat ff snel ,
    want kleine jochie sloopt mn boekenkast!
    maarre als ik bij je souders ben , ben ik aan het werk en behoud ik mn proffessionele houding hoor!
    ik heb het dan ook nooit over je/jullie en al helemaal niet over jullie prive zaken!!!
    en wb de kuren , vind het helemaal niet raar/erg hoor dat ze het daar telkens over heeft! want.... daar ben ik voor! en nee ik wordt daar niet moe van ;)
    snappie??

alles wat je hier vertelt of op hyves oid dat zou ik nooit met hun bespreken. Gaat ze niks aan! :)
    Ze vroeg alleen of ik je kende en heb toen ''ja'' gezegd , maar meer ook niet!
    dus ik ben daar gewoon een vreemde verpleegkundige die daar haar werk doet en het ook wel gezellig vind daar, zeg maar , en voor jou ben ik ella! ;) met wie ik veel meer bespreek (iets waar ik het op mn werk tegen patienten nooit heb)
    Met patienten praat ik bijna nooit over mn prive leven namelijk.

He veel plezier met voetbal!

Liefs!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik hoop ook hoor dat ze je verjaardag mee kunnen vieren!
    wat zou dat mooi zijn!!!
    Hoop en duim met je mee!!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    katek@ Idd hopa !! we wisten niet wat we zagen , we vragen ons alleen af waarom nu wel en die andere poten zo bager als een stel amateurs .

Ella@ Ok lieverd ik wist ook wel dat je niks zou zeggen , maar wat de kuren betreft wij zijn er soms wel klaar mee het gaat dan vaak zolang als we er zijn er over.
    Ja als professional iemand is het ook anders , dan kan ik het ook wel aan horen.
    Maar als kinder wil je ook je eigen wel eens kwijt he !
    Verzorg haar maar goed ik weet dat je dat doet .
    Ow en heeft Evan de kast heel gehouden?

Hier gaat het goed op kokhalzen na vanmorgen.
    Zo weer aan het werk en mis wat extra deze week .

Deel Deze Pagina